viikonlopun synkkä tilasto
4 posters
Sivu 1 / 1
viikonlopun synkkä tilasto
Liikenneonnettomuuksissa ja ammuskeluissa kuoli toistakymmentä ihmistä. Vetää sanattomaksi.
Ziina- Viestien lukumäärä : 96
Vs: viikonlopun synkkä tilasto
Täh? Sehän on enemmän kuin vappuna ja juhannuksena yhteensä yleensä?
possu- Viestien lukumäärä : 430
Missä ihmeen ammuskeluissa, minä en ole kuullut mitään?
Tuo ajokortin menettäminen pitäisi tehdä helpommaksi. Vertaa aselakiuudistus.
Holtittomalla ajollaan luvanvaraisesti sitä tehdessään, pönttökuskit tappavat
enemmän kuin luvanvaraiset aseen haltijat.
Eikä se luvan menettäminen kummassakaan tapauksessa tarkoittaisi muuta kuin, että tapetaan
sitten muita luvattomilla vehkeillä, vaikka itse tehdyillä.
Leskinen lauloi kerran: 'Ei virkamiestä voi opettaa muuten kuin viedä saunan taakse ja lopettaa. Ilomantsi.'
Kyllä tämä maailma on nyt sellainen hullujen huone, että ei ne kiellot enää
mitään auta. Tapetaan perkele sitten jollakin muulla välineellä. Virkkuukoukulla.
Kielto kiellon perään politiikalla pimitetään oikeita asioita. Ei ne asiat
vaihtamalla parane, joo.
Jos ekana vaihdettais niitä politiikkoja, jotka valitsevat keskeisiä virkämiehiä. Se olisi hyvä
alku muutokselle.
Holtittomalla ajollaan luvanvaraisesti sitä tehdessään, pönttökuskit tappavat
enemmän kuin luvanvaraiset aseen haltijat.
Eikä se luvan menettäminen kummassakaan tapauksessa tarkoittaisi muuta kuin, että tapetaan
sitten muita luvattomilla vehkeillä, vaikka itse tehdyillä.
Leskinen lauloi kerran: 'Ei virkamiestä voi opettaa muuten kuin viedä saunan taakse ja lopettaa. Ilomantsi.'
Kyllä tämä maailma on nyt sellainen hullujen huone, että ei ne kiellot enää
mitään auta. Tapetaan perkele sitten jollakin muulla välineellä. Virkkuukoukulla.
Kielto kiellon perään politiikalla pimitetään oikeita asioita. Ei ne asiat
vaihtamalla parane, joo.
Jos ekana vaihdettais niitä politiikkoja, jotka valitsevat keskeisiä virkämiehiä. Se olisi hyvä
alku muutokselle.
hangman- Viestien lukumäärä : 88
Minusta (törkeästä) kännissä ajosta ja etenkin holtittomista ylinopeuksista pitäisi viedä auto pois. Tai muu moottoriajoneuvo. Varmasti vähentäisi liikenteessa töttöilyä. Silleen, että se ei olisi mikään harvinainen oikeudenpäätös, vaan eka toimenpide, ennenkuin oikeuteen edes mennään tyyliin, automaattinen seuraus. Ostaisivat sitten poliisihuutokaupoista autojaan takaisin tötteröt.
:-)
Itse kuvittelen, ettei laillisilla aseilla juuri ammuskella ihmisiä muutenkaan, että jotkut aselait eivät vaikuta asiaan. Voin olla väärässä.
Itse kuvittelen, ettei laillisilla aseilla juuri ammuskella ihmisiä muutenkaan, että jotkut aselait eivät vaikuta asiaan. Voin olla väärässä.
possu kirjoitti:Minusta (törkeästä) kännissä ajosta ja etenkin holtittomista ylinopeuksista pitäisi viedä auto pois. Tai muu moottoriajoneuvo. Varmasti vähentäisi liikenteessa töttöilyä. Silleen, että se ei olisi mikään harvinainen oikeudenpäätös, vaan eka toimenpide, ennenkuin oikeuteen edes mennään tyyliin, automaattinen seuraus. Ostaisivat sitten poliisihuutokaupoista autojaan takaisin tötteröt.
Kiinahoroskooppikaimani Sika eli Possu puhuu asiaa. Auton osto luvanvaraiseksi samalla perusteella
kuin aseen osto.
Syy: Seassamme on liian paljon pönttöjä.
Taas toisaalta aina pimeän aseen tai auton voi ostaa.
Perussyy: Seassamme on liikaa ihmisiä, joilla ei ole kykyä
ajatella tai jotka ovat saalistettu niin ahtaaseen rakoon, että lankakeräkin
tai rystyvitonen tai kaulakiikku tai itse tehty pommi on paras lääke
kyseisen kansalaisen vaivoihin. Ei voi mitään, tällaiseksi olemme yhteiskuntamme
muovanneet. Demokraattisesti.
hangman- Viestien lukumäärä : 88
Porin rattijuoppo oli alaikäinen eli tukariviisaiden ehdotukset ovat hyviä, mutta eivät välttämättä täysin toimivia.
Hermiitti- Viestien lukumäärä : 360
Hermit, ai onko ne kaikki rattijuopot alaikäisiä autovarkaita? Jos taas joku on tuollekin auton lainannut, niin eikö auto pois vaan.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa