Viestin poisto?
+2
Admin
Ziina
6 posters
Sivu 1 / 1
Viestin poisto?
Miten oman viestin saa poistettua...siis aiempia viestejä esim . omasta päikystä?
Ziina- Viestien lukumäärä : 96
Vs: Viestin poisto?
Eipä ole deletä vanhoissa viesteissä...kumma kyllä-
Vai jätänkö tekemättä jotain tai teen väärin?
Vai jätänkö tekemättä jotain tai teen väärin?
Siis haloo??? Miten vanhat viestit poistetaan----....mitään deletiä ole niissä....
Minä mietin samaa, enkä keksinyt muuta,...
kuin kirjoittaa jotain poistetun tilalle. Nuo PL:n viivatkin --- ehkä riittäisivät viestin poistettua tekstiä korvaamaan?
minätäällä- Viestien lukumäärä : 370
Ziina kirjoitti:Eipä ole deletä vanhoissa viesteissä...
Tosiaan. Joskus on, joskus ei. Minkähän tähden?
Editillä tietysti voi muuttaa viestiä.
Urpo
Urpo- Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 76
ööh... Nyt joudutte odottamaan vastausta.
Jso asia on niinkuin epäilen et eri osioille on annettu eri oikeudet (vaikka ei pitäs olla) niin asia korjaantuu, kuhan jaksan katella
Jso asia on niinkuin epäilen et eri osioille on annettu eri oikeudet (vaikka ei pitäs olla) niin asia korjaantuu, kuhan jaksan katella
helu- Viestien lukumäärä : 182
Eipä vika ollut oikeuksissa. Jokaisen kirjoitusoikeudellisen äsenen pitä pystyä positamaan omat viestinsä tai editoimaan niitä. Jokaisessa vanhassa omassa viestissä pitäs noi oikeudet olla. Ei tietty muiden
KERTOKAA ihmeessä missä tuollaista oikeutta ei ole, siis osio. Mä en teidän omista oikeuksista mitään vikaa löytäny
Eiku... Niin ketjun ekaa viestiä ei voi poistaa muut kuin modet tai ylläpitäjät. Mut jos haluaa esim päikkynsä poistaa niin ilmoitus vain
KERTOKAA ihmeessä missä tuollaista oikeutta ei ole, siis osio. Mä en teidän omista oikeuksista mitään vikaa löytäny
Eiku... Niin ketjun ekaa viestiä ei voi poistaa muut kuin modet tai ylläpitäjät. Mut jos haluaa esim päikkynsä poistaa niin ilmoitus vain
Viimeinen muokkaaja, helu pvm Ke Syys 16, 2009 2:38 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : No se ilmeinen syy unehtu)
mun huomiot delete toiminnosta on että ennenkuin kukaan on kirjoittanut perääsi..on delete mahis, mutta jos viestisi ei oo viimeinen niin deletetoimintoa ei enää oo.
päikyissä poistaa voi niin et deletoi yx kerrallaan kunnes tulee vieraan teksti.. siihen tyssää ellet saa ko vierasta deletoimaan sen siitä.. sitten voi jatkaa lopusta alkua kohden.
näin siis päättelin. korjatkaa jollei systeemi pelaa.
päikyissä poistaa voi niin et deletoi yx kerrallaan kunnes tulee vieraan teksti.. siihen tyssää ellet saa ko vierasta deletoimaan sen siitä.. sitten voi jatkaa lopusta alkua kohden.
näin siis päättelin. korjatkaa jollei systeemi pelaa.
Chaos- Viestien lukumäärä : 296
Ei pitäs olla syynä. Omia viestejä pitäs pystyy poistamaan. Ei ainakaan olla määritelty sitä et ne pystyy poistamaan vain jossei joku toinen ole ehtinyt kirjoittaa
Äh mä vaihdan kohta pohjan phpbb:ksi. Ohan se haavoittuvampi, mutku sitä olen oppinut käyttämään. Invisioni on jotenkin sekava tästä puusta katottuna
Äh mä vaihdan kohta pohjan phpbb:ksi. Ohan se haavoittuvampi, mutku sitä olen oppinut käyttämään. Invisioni on jotenkin sekava tästä puusta katottuna
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII..
viis viestien poistosta. voihan ne editoida tyhjiks muokkimalla.
en tiiä mikä in invisio mutta vaihtamalla se olis kai jopa invaasio
viis viestien poistosta. voihan ne editoida tyhjiks muokkimalla.
en tiiä mikä in invisio mutta vaihtamalla se olis kai jopa invaasio
Chaos- Viestien lukumäärä : 296
Näääh
Ei se teille muuta pohjaa kauheen erilaiseksi, samat värit, hymiöt yms. pysyy. Mulle se vaan on tutumpi pohja. Tää on nyt taas uuden opettelua ja mä en just nyt jaksais
Ei se teille muuta pohjaa kauheen erilaiseksi, samat värit, hymiöt yms. pysyy. Mulle se vaan on tutumpi pohja. Tää on nyt taas uuden opettelua ja mä en just nyt jaksais
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa