Bandwidth Exceeded?
+9
eBeta
Pertti Luukkonen
hanna74
Murena
Gyver
ve
possu
Sien..
Trisse
13 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Bandwidth Exceeded?
Näettekö muut tuon ilmoituksen. Se johtuu vissiin niistä liikkuvista hymiöistä? Pitäisikö lopettaa hymiöiden ja kuvien käyttö? Kokonaan?
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
Vs: Bandwidth Exceeded?
Näen. Ihmettelin mikä se on.
Sien..- Viestien lukumäärä : 211
Juu, no se on joku epäonnistunut mainos. Ärsyttää, kun se menee valintatekstien päälle, eivätkä ne toimisi, ellei tietäisi missä ne ovat.
Mutta nyt tuohon sivun yläreunaan lävähti joku tissitäti. :-D
Mutta nyt tuohon sivun yläreunaan lävähti joku tissitäti. :-D
possu- Viestien lukumäärä : 430
Aika monet liikkuvat hymiöt on toteutettu linkillä muualle webbiin, eikä luultavasti rasita ollenkaan tän foorumin muistikiintiötä tms.Trisse kirjoitti:Se johtuu vissiin niistä liikkuvista hymiöistä? Pitäisikö lopettaa hymiöiden ja kuvien käyttö? Kokonaan?
Esim. tää:
(Jos painaa "quote" tän viestin oikeesta alareunasta, näkee, miten se on toteutettu. Siinä on webbiosoite semmosten hakasuluissa olevien tunnistejuttujen välissä.)
ve- Viestien lukumäärä : 20
Firefoxissa voi lisätä kohtaan Edit - Preferences - Content - Load images automatically - Exceptions sivuston photobucket.com niin pääsee tuosta eroon.
Tämä foorumi ilmeisesti lataa grafiikoita tuolta Photobucketista, ei johdu hymiöistä.
Lisätietoa: http://photobucket.com/faq?catID=79&catSelected=f&topicID=518
Tämä foorumi ilmeisesti lataa grafiikoita tuolta Photobucketista, ei johdu hymiöistä.
Gyver- Viestien lukumäärä : 166
admin
Voisiko admin tehdä tuolle mainokselle jotain? On todella häiritsevä.
Murena- Viestien lukumäärä : 102
Ikä : 52
Se ei siis ole mikään mainos vaan ilmoitus että foorumille varattu tila on käytetty ja moden täytyisi maksaa maksullisen foorumin maksu. En tiedä voiko asialle tehdä muun kuin maksaa se maksu (jos on pieni) tai perustaa uusi tyhjä foorumi.
ei makseta
Ei tästä mitään maksamaan ruveta! Olkoon sitten häiritsevä ja raivostuttava, kunhan sivua pystyy käyttämään edelleen.
Miksei vaan perustaisi uuden foorumin ja laittaisi osoitteen tänne? Ei siihen kai mene kuin pari minuuttia. Minäkin sen voisin tehdä mutta muutama nirsoilija täällä ei suin surminkaan minun moderoimalle foorumille halua kirjoitella joten tehköön helu tai joku muu.
Vastaavat suomenkieliset komennot Firefoxissa?
Gyver kirjoitti:Firefoxissa voi lisätä kohtaan Edit - Preferences - Content - Load images automatically - Exceptions sivuston photobucket.com niin pääsee tuosta eroon.
Pääsisikö omilla Firefoxin komennoilla "häiriöistä" eroon, vai olisiko moden tehtävä jotain, kuten trisse sanoo?
-
Meinaan että tuo ilmoitus on käsittääkseni varoitus ja kun tila ylittyy tästä lisää tai ilmoitus on voimassa tietyn aikaa niin koko foorumi saatetaan hyvinkin tuhota. Tarttis tehrä nyt jotain.
Jos tuohon kellonviisariin on uskominen niin puolet tilasta on jäljellä. Foorumi on reilun kuukauden vanha niin että kirjoitteluaikaa täällä saattaa olla kahden viikon verran.
Mitä se uuden foorumin perustaminen auttaisi, ihan yhtä täyteen se tulee kuitenkin?
Itse en tykkää keskustelupalstoista, millä ei ole mitään sisältöä valmiiksi. Tsätit on sitten erikseen minusta, siellä ei kirjoitetut säily.
Ei minuakaan kauheasti häiritse tuo mainos. Mainoshan sekin kuitenkin on, vaikkakin samalla kiristystä. Jos tämä vaan toimii silti siis. Uusille käyttäjille tuo on hankala, kun eivät tiedä mitä noiden poliisiteippausten alla lukee.
Itse en tykkää keskustelupalstoista, millä ei ole mitään sisältöä valmiiksi. Tsätit on sitten erikseen minusta, siellä ei kirjoitetut säily.
Ei minuakaan kauheasti häiritse tuo mainos. Mainoshan sekin kuitenkin on, vaikkakin samalla kiristystä. Jos tämä vaan toimii silti siis. Uusille käyttäjille tuo on hankala, kun eivät tiedä mitä noiden poliisiteippausten alla lukee.
Kyllä tuo komento ainakin Firefoxissa poisti mainokset.
eBeta- Viestien lukumäärä : 41
Noup, kyse ei ole et tää on tullut liian täyteen. KOKO foorumin kanta ei ole niin iso että täyttäis yhtään mitään. JA tuohon lasketaan kaikki, tänne ladatuista avattarista yms. lähtien.
MÄ kokeilen muutamaa asiaa. Toi on örsyttävä
YKSI asia saattaa olla et vaihdan koko pohjan, mä en tykkää invasionista, en nyt enkä ksokaan ja jso mä joudun noita teknisiä juttuja katsomaan niin pohja tulee sellaseksi et mä ymmärrän
YKSI asia saattaa olla et vaihdan koko pohjan, mä en tykkää invasionista, en nyt enkä ksokaan ja jso mä joudun noita teknisiä juttuja katsomaan niin pohja tulee sellaseksi et mä ymmärrän
helu- Viestien lukumäärä : 182
Aamulla tuolla sivun ylälaidassa oli nainen seljällään, minnekäs sekin katosi?
Nyt on parempi! :)
Kiitos Helu, nythän tämä on hyvä.
Auttoiko pelkkä pohjan vaihto?
Oho! Ehkä minsa sit kirjauduin sisään ja luin tuon bandwith exceeded ketjun mut en ehtinyt ees kommentoida kun tää jo muuttui! Hyvä että häiritsevät härpäkkeet saatiin pois.
Tummanvihree- Viestien lukumäärä : 132
mul on firefox.. kuinka komennetaan?
ja tiedän sanoa ettei hymiöt tuo mitään örkkiä millekään sivulle.
ei auta et opimme elää mainosten kanssa jos kerta tila on loppumassa.
auttaisiko sitten se että suvulle 2 vaipuvat viestit poistetaan.. eli hävitämme historiamme ja vaan eka aihesivu on tallessa. tämä tietty päikyille huono.. ellei sit jätä päikkyjä siivoomatta.
oho.. tällävälin jokin muuttui ja ne häpiyi.. ei oo sininen enää..
haa tää on nyt eri pohjalla. koklaan:
ja tiedän sanoa ettei hymiöt tuo mitään örkkiä millekään sivulle.
ei auta et opimme elää mainosten kanssa jos kerta tila on loppumassa.
auttaisiko sitten se että suvulle 2 vaipuvat viestit poistetaan.. eli hävitämme historiamme ja vaan eka aihesivu on tallessa. tämä tietty päikyille huono.. ellei sit jätä päikkyjä siivoomatta.
oho.. tällävälin jokin muuttui ja ne häpiyi.. ei oo sininen enää..
haa tää on nyt eri pohjalla. koklaan:
Chaos- Viestien lukumäärä : 296
Ohhoh, muuttuipas eri näköiseksi. :-) Saas nähdä kun tulen iltapäivällä kotiin, että millainen tämä sitten on. Mutta ne "teippaukset" ainakin hävisivät. Hyvä!
Trisse kirjoitti:Auttoiko pelkkä pohjan vaihto?
Juups.. Mä voin myöhemmin kokeilla palauttaa sitä vanhaa pohjaa, mutku millään muulla ei ollut tuota ongelmaa. Eli koodissa on jotain vikaavikaa just nyt ja jos totta puhutaan mä en jaksa
Ei kyse ole VIELÄ lähimainkaan palstan koosta. Ei tartte varoa aiheita, tekstejä yms.
Kiitos, tohtori!
helu kirjoitti:Noup, kyse ei ole et tää on tullut liian täyteen. KOKO foorumin kanta ei ole niin iso että täyttäis yhtään mitään. JA tuohon lasketaan kaikki, tänne ladatuista avattarista yms. lähtien.
Nythän tämä on hieno! Palsta täyttää koko sivun. Onko myös peruskirjainkoko "normaali"?
-
On, nyt peruskirjain koko on se 12, ei 10 niinkuin aikasemmin.
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa