Allekirjoitus
+3
Tummanvihree
Admin
Tikru
7 posters
Sivu 1 / 1
Allekirjoitus
Olen tallentanut käyttäjätietoihin itselleni allekirjoituksen ja ruksinut kohdan "näytä aina allekirjoitus", mutta allekirjoitukseni ei silti näy. Mikä mättää?
Tikru- Admin
- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 43
Vs: Allekirjoitus
Ziinuli, ei tarvitse. Olitkin tosin ilmeisesti jo oivaltanut sen tuolla toisessa ketjussa.
Tikru- Admin
Tikru kirjoitti:Olen tallentanut käyttäjätietoihin itselleni allekirjoituksen ja ruksinut kohdan "näytä aina allekirjoitus", mutta allekirjoitukseni ei silti näy. Mikä mättää?
Tuohon allekirjoitusasiaan en oikein osaa sanoa mitään.
Perustin itse tämän foorumin aikamoisessa kiireessä enkä ottanut hirveästi eri ominaisuuksista selville.
Tikru, olen huomannut muutamilla eri foorumeilla saman. Allekirjoitus ei vaan näy vaikka mitä tekisin. Hulluinta on että toiset saa sen näkymään...
Tummanvihree- Viestien lukumäärä : 132
Ylläpito hoi
Voiko olla niin, että meille ei ole annettu oikeutta allekirjoituksiin.
Ohjeissa on tällainen:
"In general, there are two settings that could be the reason for your sig not to be displayed. The first one is in your admin panel, where you can allow or deny the use of signatures on a global level. Go to "Users & Groups / Users / User Options" and set "Allow Signatures" to YES.
The second option can be found in your personal profile settings. Go to "Profile >> Preferences" and enable the option "Always attach my signature". Your signature should now be attached to all posts you make, if you actually have content in it."
( http://help.forumotion.com/frequently-asked-questions-f5/your-profile-avatar-signature-t3341.htm#18913 )
Urpo
Ohjeissa on tällainen:
"In general, there are two settings that could be the reason for your sig not to be displayed. The first one is in your admin panel, where you can allow or deny the use of signatures on a global level. Go to "Users & Groups / Users / User Options" and set "Allow Signatures" to YES.
The second option can be found in your personal profile settings. Go to "Profile >> Preferences" and enable the option "Always attach my signature". Your signature should now be attached to all posts you make, if you actually have content in it."
( http://help.forumotion.com/frequently-asked-questions-f5/your-profile-avatar-signature-t3341.htm#18913 )
Urpo
Urpo- Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 76
Urpo, niin sen täytyy olla, että allekirjoitukset on kytketty pois ylläpitäjän ohjauspaneelista. Harmi.
Tikru- Admin
Eikös admin voisi ruksia luvan allekirjoituksille, terveisin nimimerkki 'allekirjoitus on tärkeä osa identiteettiäni'
eliö- Viestien lukumäärä : 64
Kontulib, jos sun on vaikea jaksaa perehtyä ylläpidon vaatimiin kommervenkkeihin, mikset antaisi ylläpito-oikeuksia myös joillekin käyttäjille? Mulla on vähän kokemusta foorumin ylläpidosta, ja varmasti täällä on muita, joilla on enemmänkin. Itse en kyllä jaksaisi mitään vastuullisia valvontatehtäviä, mutta tuollaisia pieniä käytännön juttuja (asetusten muutoksia ym.) voisin ihan mielelläni hoitaa.
Tikru- Admin
Kiitos Adminille!
Allekirjoitukset on nyt aktivoitu, eli kun tallennatte omiin asetuksiinne haluamanne allekirjoitustekstin, se näkyy jokaisen viestinne lopussa.
Allekirjoitukset on nyt aktivoitu, eli kun tallennatte omiin asetuksiinne haluamanne allekirjoitustekstin, se näkyy jokaisen viestinne lopussa.
Tikru- Admin
Tikru.
Se oli kylläkin exäni joka neuvoi miten tuon admin-oikeuden saa sinulle. Itse en olisi sitä keksinyt
Se oli kylläkin exäni joka neuvoi miten tuon admin-oikeuden saa sinulle. Itse en olisi sitä keksinyt
Mitäs mie nyt tein väärin kun en vaan saa sitä siggiä näkymään???
Ai, nyt se tulikin! Omituuuista....
No ei siis näykään! NYT en tajua!!! Voisin lyödä vetoa että se oli äsken tossa.
Ai, nyt se tulikin! Omituuuista....
No ei siis näykään! NYT en tajua!!! Voisin lyödä vetoa että se oli äsken tossa.
Viimeinen muokkaaja, Tummanvihree pvm Ma Elo 31, 2009 2:47 am, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : siggi näkyykin!)
Toivotonko, ei se minullakaan aina tule. Tai ainakaan se ei ole ilmestynyt ennen aktivoimista lähettämiini viesteihin, vaikka käsittääkseni pitäisi ilmestyä.
Mystinen allekirjoitus!
Mystinen allekirjoitus!
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa