kahvitteluketju
+9
mmi
catina
Pähkinäsuklaa
pellava
pisama
vilsu
kakaduriel
Hauva
possu
13 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: kahvitteluketju
Huvittaisko ihmisiä kahvitella huomenna lauantaina? Mulla on ikävä kahvitteluja! Oisko vaikka perinteisesti Sanomatalon Waynesissä klo 14?
Hauva- Viestien lukumäärä : 17
Mä voisin yrittää, mutta varmaksi en voi sanoa jaksanko. Olis kyllä kiva nähdä pitkästä aikaa. Olisko muita tulossa?
kakaduriel- Viestien lukumäärä : 28
Käyn "pohjoisessa" viikonloppuna, en tai päästä
vilsu- Viestien lukumäärä : 60
Onko tämä se k40 kahvittelu vai mikä se tukarin toinen ketju oli? Siis, kun kerran "perinteisesti" sanomatalossa olette
mmi- Viestien lukumäärä : 10
Kiinnostaisiko ketään kahvittelu myös sunnuntaina?
Miten olisi WTC:n Cafe Giovanni klo 16?
Miten olisi WTC:n Cafe Giovanni klo 16?
Ainakin viimeksi, kun olin ensimmäistä kertaa tuossa "perinteisessä" sanomatalon kahvittelussa, oli siellä kuitenkin kai vaan näitä perinteisiä tennarissa ennen käyneitä.
Käy kateeksi...
teidän isommilla paikkakunnilla asuvien kahvitteluja, mutta kai viisikymppinen joka tapauksessa olis niihin liian vanha, vaikka olisi henkisesti murrosiässäkin.
minätäällä- Viestien lukumäärä : 370
Minätäällä, ei olisi viisikymppinen liian vanha. Itse olen 41, eikä ole ikä tuottanut mitään ongelmaa. Erilaisissa miiteissä on käynyt kuusikymppinenkin ja eihän se ikä mikään merkittävä tekijä ole, kun jutellaan.
Kieltämättä on etu asua suuressa kaupungissa, missä riittää miittaajia. Miiteissä/kahvitteluissa en ole nähnyt vielä koskaan riitaa, vaikka sitä palstoilla onkin.
Kieltämättä on etu asua suuressa kaupungissa, missä riittää miittaajia. Miiteissä/kahvitteluissa en ole nähnyt vielä koskaan riitaa, vaikka sitä palstoilla onkin.
possu- Viestien lukumäärä : 430
Onko ketään muuta iltavirkkua jolle tapaamiset on vähän liian aikaisin? Musta olisi kiva nähdä joskus vaikka klo 18-19. Mut joo tänä viikonloppuna on psykodraama. Täytyy kai itse ehdottaa jotain myöhemmin
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
Joo, kyllähän molemmissa kahvitteluissa on pyörinyt samojakin ihmisiä jaikähaarukat olleet laajat molemmissa Henk.koht. olen sitä mieltä, että olisi helpompi, jos olisi vaan yksi kahvitteluketju, jota seurata
Teen nyt niin, että menen Sanomataloon istuksimaan klo 14. Ja toivon, että ihmisiä ilmaantuu. Vähän heikossa hapessa oon itsekin mutta jonnekin ulos ja ihmisten pariin olisi silti hyvä lähteä vähän käymään.
Teen nyt niin, että menen Sanomataloon istuksimaan klo 14. Ja toivon, että ihmisiä ilmaantuu. Vähän heikossa hapessa oon itsekin mutta jonnekin ulos ja ihmisten pariin olisi silti hyvä lähteä vähän käymään.
Hauva- Viestien lukumäärä : 17
Mun aamu meni yskimiseksi, ja sitten nukuinkin koko päivän :/ Toivottavasti ihmisiä oli kuitenkin paikalla. En taida huomennakaan jaksaa.
Minä en päässyt, kun tuli vieras kylään. Onneksi en mitään luvannutkaan. Yleensä ajat eivät vaan sovi ja sitten joskus kun sopii, olen niin lopen väsy loppu, että en jaksakaan lähteä.
Itse en sinne Tennispalatsiin lähde ikinä vauvan kanssa, puolitoistavuotias on liian iso sinne portaiden sekaan kaaokseen kaatuilemaan.
Niihin giovanni-tapaamisiin en ole lähtenyt, kun ne on pidetty sellaiseen aikaan, että se menee kohta kiinni ja sitten varmaan muut menevät baariin ja jään yksin lehdelle soittelemaan vauvoineni.
Missä Lumppari luuraa?
Itse en sinne Tennispalatsiin lähde ikinä vauvan kanssa, puolitoistavuotias on liian iso sinne portaiden sekaan kaaokseen kaatuilemaan.
Niihin giovanni-tapaamisiin en ole lähtenyt, kun ne on pidetty sellaiseen aikaan, että se menee kohta kiinni ja sitten varmaan muut menevät baariin ja jään yksin lehdelle soittelemaan vauvoineni.
Missä Lumppari luuraa?
possu- Viestien lukumäärä : 430
Vieläkö kavitteluissa käy porukkaa? Miten oli esim. viime lauantaina?
(ihme)risto- Viestien lukumäärä : 14
Mii dont know, mutta kävisin kyllä kunhan tokenen. Olisko alkavalle viikolle kahvittelijoita? Mulle sopisi ma-ti lukuunottamatta kaikki illat ja viikonloppuisin iltapäivätkin.
Olis haluja, mutta päivät vähän tiukilla, enkä oikein uskalla lupailla. Viikonloppuna kuitenkin näyttäisi olevan aika paljon tyhjää, perjantainakin mahdollisesti.
olisin kiinnostunut, mutta ke ja pe iltapäivät ei käy. Olen lomalla, joten muuten käy kahvittelut kellonympäri.
mmi- Viestien lukumäärä : 10
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa