RuokaNet Palvelu
3 posters
Sivu 1 / 1
RuokaNet Palvelu
Täytyy palata vanhaan aiheeseen. Oon tässä ollut RuokaNetin asiakkaana (valitettavasti)jo jonkun aikaa enkä hirveesti voi kehua. Niillä oli remontti ja jäin kokonaan ilman maitoa kun tilasin ruokaa sieltä. Kiva maksaa 8,5 euroa ja mennä sitten kauppaan ostamaan maitoa varta vasten. Sitten toissa kerralla puuttui 4 jogurttia. No, ajattelin että sattuuhan sitä. Lähetin sähköpostia ja ne hyvitti asiakastiliä. Äsken tuli ruokatoimitus ja puuttui 4 kpl pizzoja ja 3 litraa maitoa jotka kuitenkin oli listalla. Eli taas piti lähettää sähköpostia ja ruikuttaa puuttuvista tavaroista. Se on sitten kauppareissukin taas edessä. Pitäiskö vaan sovinnolla antaa periksi kun ne ei kerran osaa hommiaan. Jotenkin noloa joka viikko lähettää sähköpostia. Kannattaako noin huonosta palvelusta maksaa 8,5 euroa..
Toivottavasti ne nyt uskoo että noin paljon tavaraa puuttui. Jos ei usko niin sitten kokeilen sitä toista nettikauppaa.
Tainnut jäädä yks kassi matkan varrelle, miten muuten voi noin paljon puuttua. Ja tuskin puhettakaan että sais jotain hyvitystä huonosta palvelusta.
Toivottavasti ne nyt uskoo että noin paljon tavaraa puuttui. Jos ei usko niin sitten kokeilen sitä toista nettikauppaa.
Tainnut jäädä yks kassi matkan varrelle, miten muuten voi noin paljon puuttua. Ja tuskin puhettakaan että sais jotain hyvitystä huonosta palvelusta.
Saxpi- Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009
Vs: RuokaNet Palvelu
Tulee ihan luuseri olo kun on RuokaNetin asiakas.
Luomumuniakaan en saanut (6kpl) vaan tilalle oli laitettu 10 kpl tavallisia munia. Mulla kun on vaikeuksia saada se kuusi munaakin käytettyä ennen kuin menevät vanhaksi.
Luomumuniakaan en saanut (6kpl) vaan tilalle oli laitettu 10 kpl tavallisia munia. Mulla kun on vaikeuksia saada se kuusi munaakin käytettyä ennen kuin menevät vanhaksi.
Saxpi- Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009
munakkaita tekemään
Teet nyt sitten munakkaita vähän aikaa, kyllä ne munat tulee syötyä, jos niin päättää.
Murena- Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 52
Vs: RuokaNet Palvelu
Pannukakkua ajattelin tehdä mutta onhan luomumuna ihan eri asia kuin tavallinen muna. En ole vuosikausiin ostanut muita kuin luomumunia niin tollasen paskakaupan takia joutuu tinkimään periaatteistaan. En ole vielä kunnon vittuilusähköpostia lähettänyt niille mutta sekin päivä voi vielä tulla. Mä kun oon tottunut siihen että asiat menee niin kuin minä haluan tai sitten.. Ihmeen hyvin mä kyllä pystyin pakkohoidossa tinkimään periaatteestani (että asiat menee niin kuin minä haluan), ilmeisesti sen verran tervettä järkeä. Sitten kun mut oli uloskirjotettu niin hyvä etten käynyt päälle, lol.
Saxpi- Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009
Vs: RuokaNet Palvelu
Et tietenkään maksa täyttä hintaa ontuvasta palvelusta. Neuvottele asia ensin e-maililla kuntoon tai puhelimitse. Mutta se kannattaa tehdä asiallisesti. Ei kannata menettää hermojaan. Ainahan sulla on se vaihtoehto, että vaihdat toiseen nettikauppaan tai menet itse tavalliseen kauppaan (niin kuin nyt olet joutunut jo tekemään usean kerran).
elzukka- Viestien lukumäärä : 22
Join date : 11.08.2009
Paikkakunta : Etelä-Suomi
Vs: RuokaNet Palvelu
Se toinen nettikauppa ottaa toimituksista 15 euroa, ei ihme että RuokaNetillä on varaa antaa huonoa palvelua kun kilpailua ei ole. Tuskin ne mitään alennuksia antavat, pahoittelevat vaan kun valitan. Esim. pizzaa sieltä ei saanut ollenkaan tossa aikasemmin kun en syö lihaa niin niillä ei vaan ollut sitä Mozzarellaa vaikka se kuuluu valikoimiin. Kyllä se sillonkin vitutti kun tilasin 8 litraa maitoa ja sain nolla litraa. Usein ei saa luomumaitoa ja hinnanerotus jää asiakastilille odottamaan seuraavaa tilausta.
Kyllä mä edelleenkin tilaan sieltä mutta jos huomenna ei tule hyvitystä puuttuvista tavaroista (jos eivät usko) niin jatkossa kieltäydyn vastaanottamasta virheellistä lähetystä. Mitähän ne sitten tekee. Pitävät ehkä rahat tyytyväisenä?
Yhden virheen nyt jotenkin ymmärtää mutta 2 peräjälkeen on jo aika hyvin. Ehkä niillä ei vaan ollut niitä tavaroita ja päättivät katsoa huomaako asiakas? Jotenkin outoa että onnistuivat keräämään 5 litraa maitoa ja kolme jäi pois.
Kyllä mä edelleenkin tilaan sieltä mutta jos huomenna ei tule hyvitystä puuttuvista tavaroista (jos eivät usko) niin jatkossa kieltäydyn vastaanottamasta virheellistä lähetystä. Mitähän ne sitten tekee. Pitävät ehkä rahat tyytyväisenä?
Yhden virheen nyt jotenkin ymmärtää mutta 2 peräjälkeen on jo aika hyvin. Ehkä niillä ei vaan ollut niitä tavaroita ja päättivät katsoa huomaako asiakas? Jotenkin outoa että onnistuivat keräämään 5 litraa maitoa ja kolme jäi pois.
Saxpi- Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009
Vs: RuokaNet Palvelu
"Hei ja kiitos palautteestanne,
Pahoittelumme keräilyssä tapahtuneesta virheestä tilauksenne kohdalla. Selvittelin asiaa keräilystämme ja tilauksestanne puuttuneet tuotteet olivat loppuneet tukusta, mutta muutokset eivät olleet tullut kuittiin. Laitan näistä maidoista, kananmunista sekä pizzoista hyvityksen hetimmiten asiakastilillenne.
Todella pahoittelen, että juuri teidän kohdalla on sattunut nyt näitä virheitä. Laitan asiasta vielä reklamaatiota keräilyymme. Oliko niin, että tilauksiinne ei saanut korvata tuotteita, eikä varsinkaan näitä luomutuotteita? Lisäisin tämän tiedon vielä asiakastietoihinne.
Pahoitteluksi tarjoamme teille seuraavan toimituksen maksutta niin, että hyvitämme asiakastilillenne iltatoimitusmaksun suuruisen summan 8,50e. Asiakastilillänne olevat hyvitykset huomioidaan automaattisesti seuraavan tilauksenne yhteydessä."
Ihan mukava vastaus.
Pahoittelumme keräilyssä tapahtuneesta virheestä tilauksenne kohdalla. Selvittelin asiaa keräilystämme ja tilauksestanne puuttuneet tuotteet olivat loppuneet tukusta, mutta muutokset eivät olleet tullut kuittiin. Laitan näistä maidoista, kananmunista sekä pizzoista hyvityksen hetimmiten asiakastilillenne.
Todella pahoittelen, että juuri teidän kohdalla on sattunut nyt näitä virheitä. Laitan asiasta vielä reklamaatiota keräilyymme. Oliko niin, että tilauksiinne ei saanut korvata tuotteita, eikä varsinkaan näitä luomutuotteita? Lisäisin tämän tiedon vielä asiakastietoihinne.
Pahoitteluksi tarjoamme teille seuraavan toimituksen maksutta niin, että hyvitämme asiakastilillenne iltatoimitusmaksun suuruisen summan 8,50e. Asiakastilillänne olevat hyvitykset huomioidaan automaattisesti seuraavan tilauksenne yhteydessä."
Ihan mukava vastaus.
Saxpi- Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa