Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Eikö kellään enää ole...

+4
toivotonko
Trisse
Mirri
minätäällä
8 posters

Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Eikö kellään enää ole...

Viesti  minätäällä Ma Elo 31, 2009 4:52 am

yhtään mitään oikeaa asiaa ja sanottavaa tällä palstalla?
Kyllä minusta tukiasemalla kumminkin oli ihan kiinnostavia yleisiä aiheita ja hyvä terapiaosio. Lääkepalstakin oli informatiivinen, ja muutamaa vertaistukiosiotakin seurailin pidempään. Kuntoutustukilaiset ja eläkeläiset sai minusta siellä ihan painavaa asiatietoa.

Ehkäpä mt-jutuista sitten onkin kaikki sanomisen arvoinen jo sanottu ja tukari joutikin remonttiin (ja lakkauttaa?)?
Eipä täällä oikeita mt-ongelmia enää kukaan oikea mt-ongelmainen kertoile.

Päiväkirjaosiota vartenko tämä paikka vain on perustettu? Niitä ei aika riitä lukea. Omaani kirjoittelen edelleen vihkoon.

minätäällä

Viestien lukumäärä : 370
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Vs: Eikö kellään enää ole...

Viesti  Mirri Ma Elo 31, 2009 5:08 am

Eikö sinullakaan ole "yhtään mitään oikeaa asiaa ja sanottavaa tällä palstalla"? Mikä estää kertoilemasta "oikeista mt-ongelmista", ja kirjoittamasta vaikka mistä 'oikeasta asiasta ja sanottavasta'?

Toivottavasti et tosissasi odota muiden rakentavan sinun puolestasi sinulle mieluista mt-palstaa.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Vs: Eikö kellään enää ole...

Viesti  Trisse Ma Elo 31, 2009 5:13 am

Minulla on ainakin vaikka mitä sanottavaa mutta yritän rajata etten tekisi huomattavan paljon aloituksia täällä koska 1. En halua ärsyttää ja 2. päätyä yhtä dominoivaan asemaan kuin tukarilla Suspect

Mutta mene vapaasti kertomaan messulipuista uusimpaan aloitukseeni jos tiedät asiasta Wink
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Vs: Eikö kellään enää ole...

Viesti  toivotonko Ma Elo 31, 2009 6:32 am

MIKÄ on oikeaa sanottavaa. Määrittele!
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Vs: Eikö kellään enää ole...

Viesti  possu Ma Elo 31, 2009 1:43 pm

Oikeaa sanottavaa on toisten kirjoitusten vähättely, eikö se aloitusviestistä selkiä? :-)
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Tuli muotoiltua asia väärin,...

Viesti  minätäällä Ma Elo 31, 2009 2:48 pm

olen pahoillani. Ei ollut tarkoitus vähätellä tänne kirjoittavia eikä sitä hatunnoston arvoista seikkaa, että varatukari ylipäätään perustettiin. Tukarin kaaduttua tuntui todella, että on jäänyt tuuliajolle. Kiitokset palstan pitäjälle.

Viestin kirjoittaessani olin vain yksinäinen ja harmitti, kun täälläkään ei ollut uusia ketjuja. Omasta mielestäni olen vastaillut ihan kiitettävästi toisten aloituksiin, mutta ihan totta, itsekin voisi aiheita aloittaa.

Jotenkin vain tuntuu, että aika moni tukarilainen ei ole tänne enää löytänyt tai tullut. Joku taitaa kirjoitella siellä suomi24:ssä, mutta se on jotenkin keljua siellä, että kirjoitukset on jaoteltu diagnoosin mukaan. Masentuneet omassa lokerossaan jne. Yleinen osio ja terapiaosio on minusta sielläkin aika hiljaisia.

Vielä kerran, ihan totta, ei ollut tarkoitus mitätöidä ketään eikä vähätellä palstan merkitystä.

minätäällä

Viestien lukumäärä : 370
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Vs: Eikö kellään enää ole...

Viesti  possu Ma Elo 31, 2009 3:21 pm

Ei tänne varmaan kaikki löydäkään, itse löysin Helmiksen vinkillä, kiitos siitä.

Minustakin täällä on merkillisen vähän kirjoituksia, mutta sitten jossain vaiheessa huomasin, että ketjut eivät "nouse" listalla sen mukaan, mihin on viimeksi vastattu, kuten kai tukarilla?

Mutta selvästi täällä on hiljaisempaa. Ihan kiva palsta silti. Itse taas kaipaisin nimenomaan enemmän ihan arkista jutustelua, tyyliin, mitä kannattaa katsoa teeveestä jne. harmittomia aiheita.

Harmia on ihan riittävästi ilman että sitä vielä netistä hakisin. Enkä nyt tarkoita, etteikö saisi vakavia aiheketjuja tehdä, päinvastoin, lisää vaan kaikkea!
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Kapeaa on ollut

Viesti  Pertti Luukkonen Ma Elo 31, 2009 3:38 pm

-
Aloituksesta:

Eikö kellään enää ole...[- -] yhtään mitään oikeaa asiaa ja sanottavaa tällä palstalla?

Näin on. Kirjoittajapohja on varsin kapea, ja asia-aiheiden anti on ollut suhteellisen niukkaa. Jokainen palsta kaipaa erilaisia kirjoittajia tai sitten tähtensä. Mutta jos rupeaa tähteilemään, joku esittää helposti proteesin tai syytöksiä kukkoilusta, dominoivuudesta tai ylimielisyydestä.
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Vs: Eikö kellään enää ole...

Viesti  vilsu Ti Syys 01, 2009 3:49 am

Rekisteröityneitä käyttäjiä näkyy olevan nyt 102. Siihen nähden palsta on minusta jopa vilkas.

Itse kyllä pidän tästä varatukarin rytmistä enemmän, koska pääsen kirjoittelemaan yleensä vain iltaisin. Originaalilla palstalla aiheet ehtivät usein mennä menojaan.


Pertti, nopean näköinen pyörä sinulla.
vilsu
vilsu

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Vs: Eikö kellään enää ole...

Viesti  Trisse Ti Syys 01, 2009 3:50 am

Pertti Luukkonen kirjoitti:-


Näin on. Kirjoittajapohja on varsin kapea, ja asia-aiheiden anti on ollut suhteellisen niukkaa. Jokainen palsta kaipaa erilaisia kirjoittajia tai sitten tähtensä. Mutta jos rupeaa tähteilemään, joku esittää helposti proteesin tai syytöksiä kukkoilusta, dominoivuudesta tai ylimielisyydestä.
-

Tai sitten olet vain laiska... Rolling Eyes
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Keltainen viiva

Viesti  Pertti Luukkonen Ti Syys 01, 2009 4:03 am

-
vilsu kirjoitti:
Pertti, nopean näköinen pyörä sinulla.

Kyllä, Passonin titaani-pyörä. Ja nopea on mieskin. Nuorempana minua sanottiin "keltaiseksi viivaksi". Sillä ei viitattu kusijanaan vaan, vaan epämääräiseen ja salaperäiseen valo-ilmiöön, mikä nähtiin kun ajoin ohi. Mysteerin salaisuus oli keltaisessa ajopaidassa.
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Vs: Eikö kellään enää ole...

Viesti  Trisse Ti Syys 01, 2009 4:06 am

vilsu kirjoitti:

Pertti, nopean näköinen pyörä sinulla.

Narsistinen sigu sinulla.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Vs: Eikö kellään enää ole...

Viesti  vilsu Ti Syys 01, 2009 4:11 am

No mietinkin, että olet varmaan pyöräilymiehiä. Olet sitten peräti legenda (sisällä ei kyllä taida kovin kovaa päästä). Lajina oudompi minulle, vaikka lenkkeilymielessä tykkäänkin polkea.


Trisse kirjoitti:

Narsistinen sigu sinulla.

Ai minulla? En tajua.
vilsu
vilsu

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Vs: Eikö kellään enää ole...

Viesti  Trisse Ti Syys 01, 2009 4:17 am

No älä.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Vs: Eikö kellään enää ole...

Viesti  vilsu Ti Syys 01, 2009 4:18 am

No en
vilsu
vilsu

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Vs: Eikö kellään enää ole...

Viesti  Fet Ti Syys 01, 2009 4:25 am

Nuorena tein pyöräretkiä yksikseni. Pisin oli Helsinkiin saakka. Olin silloin teininä kiinnostunut kuorma-autoista. Scanian V8 oli suosikki välijäähdytetyllä turboahtimella varustettuna.

Fet

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 31.08.2009
Ikä : 57

Takaisin alkuun Siirry alas

Eikö kellään enää ole... Empty Vs: Eikö kellään enää ole...

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa