Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

+22
possu
eliö
minätäällä
Admin
Urpo
Gyver
Ruustis
Pertti Luukkonen
Sien..
Chaos
Fet
hullukana
Mirri
Tummanvihree
ewe
Trisse
enter
helu
hanna74
Kyllästynyt
Tikru
Byllerö
26 posters

Sivu 2 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Viesti ei ole ihminen

Viesti  Kyllästynyt Pe Syys 04, 2009 12:19 am

helu kirjoitti:Ei ole, ei silloin kun et ymmärrä asiaa.
Voit kirjoittaa ettet ymmärtänyt mitä hain takaa, se on hyväksyttävää. Jos mä vastaan jotain sun älykkyydestä tai sen puutteesta, niin MÄ käyttäydyn huonosti, et sinä. Huomaatko eron? Mutta jos alat kirjoittamaan mun kirjoitusvirheistä tai väittämään että valehtelen tai jotain muuta vika on sinussa...

Jos osoitat viestisi minulle, minun olisi epäkohteliasta jättää vastaamatta.
Jos en ymmärrä mitä tarkoitat, olisi epäkohteliasta olla pyytämättä tarkennusta tai selvennystä.

En ole kirjoittanut mitään sinun älykkyydestäsi - enkä liioin ole väittänyt sinun valehtelevan. Olen ainoastaan muistuttanut, että sinun(kin) on syytä pysyä totuudessa.
Viestin ulkoasun tai kirjoitusvirheiden kommentoiminen ei ole "vika" tai netiketin vastaista.
Ihmettelen miksi ensin uhosit ja kaivoit verta nenästäsi oikein lapiolla, mutta nyt valitat siitä että viestisi ulkoasua kommentoidaan.

helu kirjoitti:... Henkilöön tai kirjoitustapaan menevät viestit on turhia ja huonoa käytöstä..."

Viestin kirjoitusasuun liittyvät kommentit eivät ole "henkilöön meneviä". Etkö ymmärrä noiden asioiden eroa?

helu kirjoitti:... Asian kommentoiminen on se keskustelupalstan ydin ja toivottavaa, henkilöön menevä kommentoiminen sen sijaan ei ole...

Olet oikeassa, mutta asiaa sinun viestisi eivät ole juurikaan sisältäneet (kommentoitavaa ei siis ole) - eikä kirjoitusasun kommentointi ole "henkilöön menevää".

helu kirjoitti:.. Mä saan useinkin negatiivista palautetta tekstieni sisällöistä, tietysti. Varsinkin jos kirjoitan omia mielipiteitäni. Se ettei joku hyväksy mun mielipidettä ei tee asiasta henkilökohtaista. Se että joku väittää mua hulluksi mielipiteeni takia taas tekee asiasta henkilökohtaisen. Noissa on hyvin iso ero, toinen tapa pitää väittelyn mielenkiintoisena ja asiallisena. Ja toinen nyt vaan on typerää.

En ole väittänyt sinua hulluksi enkä muutenkaan kommentoinut sinun ominaisuuksiasi.
Toistan vielä kerran, että nettipalstalle kirjoittaminen tarkoittaa sitä, että altistaa tekstinsä kommentoinnille - ja myös kritiikille.
Viestin kirjoitusasun kommentointi on täysin korrektia ja sallittua, et sinä siitä mihinkään pääse.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  helu Pe Syys 04, 2009 12:33 am

Kyllästynyt kirjoitti:
Viestin kirjoitusasun kommentointi on täysin korrektia ja sallittua, et sinä siitä mihinkään pääse.

Doh.. nyt musta tuntuu juttu. Mutta mun mielestä kattavin nettietiketin listaaja kirjoittaa näin

Kirjoitusvihreet

Niitä sattuu. Mikäli huomaat oman virheesi, ja se ei ole oleellinen, älä välitä. Jos se on oleellinen, peruuta artikkeli, ja lähetä korjattuna uudestaan. Jos se on jonkun muun virhe, älä puutu asiaan. Tai lähetä postia.

Henkilöt jotka lähettävät kansainvälisiin newsseihin huomautuksen jonkun toisen tekemästä kirjoitusvirheestä, tekevät kaikille lukijoille kerralla selväksi älykkyysosamääränsä ja kengännumeronsa välisen korrelaation.

Voit takristaa osoitteesta http://www.kiravuo.net/etiketti/
Teidän alunperin newseihin luotu, mut pätee kaikkialla Smile

Usko pois, mä olen perehtynyt asiaan. Syy ei ole se että itse noudattaisin nettikettiä pilkun tarkasti, vaan koska haluan tietää milloin rikon yleisesti hyväksyttäviä käytössääntöjä. Laughing


Viimeinen muokkaaja, helu pvm Pe Syys 04, 2009 12:34 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kirohärö.. sellanen jonka ITSE huomasin)

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Viesti ei ole henkilö

Viesti  Kyllästynyt Pe Syys 04, 2009 12:43 am

helu kirjoitti:Doh.. nyt musta tuntuu juttu. Mutta mun mielestä kattavin nettietiketin listaaja kirjoittaa näin

Kirjoitusvihreet

Niitä sattuu. Mikäli huomaat oman virheesi, ja se ei ole oleellinen, älä välitä. Jos se on oleellinen, peruuta artikkeli, ja lähetä korjattuna uudestaan. Jos se on jonkun muun virhe, älä puutu asiaan. Tai lähetä postia.

Henkilöt jotka lähettävät kansainvälisiin newsseihin huomautuksen jonkun toisen tekemästä kirjoitusvirheestä, tekevät kaikille lukijoille kerralla selväksi älykkyysosamääränsä ja kengännumeronsa välisen korrelaation.

Voit takristaa osoitteesta http://www.kiravuo.net/etiketti/
Teidän alunperin newseihin luotu, mut pätee kaikkialla Smile

Usko pois, mä olen perehtynyt asiaan. Syy ei ole se että itse noudattaisin nettikettiä pilkun tarkasti, vaan koska haluan tietää milloin rikon yleisesti hyväksyttäviä käytössääntöjä. Laughing

Ja mihinkähän "kansainvälisiin newsseihin" olen lähettänyt huomautuksen kirjoitusvirheestä?

Usko tai älä, kirjoitusasun kommentointi ei ole kiellettyä keneltäkään - eikä lainaamasi "auktoriteetti" tee minuun minkäänlaista vaikutusta.

Käsitteeseen "älykkyysosamäärä" en edes usko, joten lainaamasi henkilön viittaus kengännumeroon ei sekään muuta asiaa miksikään.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  Trisse Pe Syys 04, 2009 12:44 am

Kyllästynyt, vastaatko viestiini numero 14?
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty vastaus

Viesti  hanna74 Pe Syys 04, 2009 12:49 am

Tama olla kyllästyttivä ketju, pelkkkää riitttelyä

onneks ei oo pakok lukia
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  helu Pe Syys 04, 2009 12:55 am

Kyllästynyt kirjoitti:
Ja mihinkähän "kansainvälisiin newsseihin" olen lähettänyt huomautuksen kirjoitusvirheestä?

Usko tai älä, kirjoitusasun kommentointi ei ole kiellettyä keneltäkään - eikä lainaamasi "auktoriteetti" tee minuun minkäänlaista vaikutusta.

Käsitteeseen "älykkyysosamäärä" en edes usko, joten lainaamasi henkilön viittaus kengännumeroon ei sekään muuta asiaa miksikään.
Näytäs mulle teksti jossa väitin sun kirjoittaneen neswihin. KYSE on et KONTU haluaa nettikettiä noudatettavan täällä, se taas kuuluu suhun, jos kirjoitat täällä. Nettiketissä tuo kielletään, joten se on täälläkin kiellettyä. Ihan käytöstapoja, ei muuta.

Mä en sentään puollustele mitään, kun rikon noita. Ja hyväksyn täysin kun mua ojennetaan asiasta Razz

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  enter Pe Syys 04, 2009 12:58 am

hanna74 kirjoitti:Tama olla kyllästyttivä ketju, pelkkkää riitttelyä

onneks ei oo pakok lukia

Katsopas vähän, tämähän on hyvin suosittu ketju. Kuten kaikki ne ketjut missä riidellään. Very Happy

enter

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  Kyllästynyt Pe Syys 04, 2009 12:58 am

Trisse kirjoitti:Kyllästynyt, vastaatko viestiini numero 14?

Tuuven viesteistä sain helposti selvää.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty vastaus

Viesti  hanna74 Pe Syys 04, 2009 1:00 am

Minuusta tämä on hyvin hyyvin kyllästytivä kehju.
Ei tapahu mitään, viä pahemp ku kauniit ja rohkiatt
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  Fet Pe Syys 04, 2009 1:02 am

Kestääköhän tämä ilmaisalusta yhtä paljon liikennettä kuin tukari? Ei ole siellä annettu mitään päivämäärää, milloin se aukeaisi uudelleen.

Fet

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 31.08.2009
Ikä : 57

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Lukijoiden kunnioittamisesta

Viesti  Kyllästynyt Pe Syys 04, 2009 1:12 am

helu kirjoitti:... Näytäs mulle teksti jossa väitin sun kirjoittaneen neswihin. KYSE on et KONTU haluaa nettikettiä noudatettavan täällä, se taas kuuluu suhun, jos kirjoitat täällä. Nettiketissä tuo kielletään, joten se on täälläkin kiellettyä. Ihan käytöstapoja, ei muuta.

Mä en sentään puollustele mitään, kun rikon noita. Ja hyväksyn täysin kun mua ojennetaan asiasta Razz

Enpä minäkään ole sanonut sinun väittäneen että olisin kirjoittanut "kansainvälisiin newsseihin".

Netiketin noudattamista kannatan, mutta viestien ulkoasun kommentointi ei ole netiketin vastaista.

Sitä paitsi, alunperin kina alkoi siitä kun kerroin, etten luota kirjoittajiin jotka eivät osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein. Tuosta lauseestani kimmastui sinun exäsi Kontulib (admin) ja alkoi meuhkaamaan siitä kuinka hyvin sinä olet sopeutunut lukihäiriöösi.

Sinun lukihäiriöstäsi tai sopeutumisestasi siihen en ole vastuussa, tosin ei tuo siltä näytä että olisit asian kanssa aivan sinut.

Minulla on myös täysi vapaus ajatella mitä haluan, eikä minun tälläkään palstalla ole pakko luottaa kirjoittajaan joka ei arvosta lukijoitaan edes sen vertaa, että vaivautuisi kirjoittamaan huolellista ja ymmärrettävää kieltä.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty vastaus

Viesti  hanna74 Pe Syys 04, 2009 1:15 am

Hyvin hyyvin kyllästynyt tähä kehjuun, parempi kuh meen nukku-matin tykö
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  Mirri Pe Syys 04, 2009 1:23 am

"En ole kirjoittanut mitään sinun älykkyydestäsi - enkä liioin ole väittänyt sinun valehtelevan. Olen ainoastaan muistuttanut, että sinun(kin) on syytä pysyä totuudessa.
Viestin ulkoasun tai kirjoitusvirheiden kommentoiminen ei ole 'vika' tai netiketin vastaista."

Ei ole vika, ei. Mutta hirveän tyhmää se voi olla, samoin se voi olla yritys ärsyttää, loukata, ja jopa lyödä. Sellaisena se sitten jo onkin netiketin vastaista.

Kyllästynyt, sinähän tietysti et ikinä huomauttelisi kenenkään kirjoitusvirheistä loukkaamis- ja lyömismielessä, ethän? Ystävällisesti vain neuvot ja opetat miten kirjoitetaan oikein... On ihan huomautusten kohteen oma vika, jos hän loukkaantuu (provosoivista?) huomautteluistasi, niin olen ymmärtänyt sinun ajattelevan.
Ja kuten sanoit: voihan olla niin, että kohteesi on suorastaan itse kaivanut verta nenästään... Silloinkaan tietysti vika ei mitenkään voi olla sinun, jos joku vähän loukkaantuukin kirjoittelusi vuoksi. On kohteen oma häpeä, jos hän loukkaantuu sinun loukkauksistasi. Sinulla siis kertakaikkiaan on oikeus tölviä ihmisiä mielin määrin ja rajattomasti vaikkapa kirjoitusvirheiden vuoksi, jos et keksi muuta keinoa tölviä. Omasta mielestäsi et toimi millään lailla netiketin vastaisesti, etkä tietysti vastoin mitään muitakaan käyttäytymissääntöjä ja -normeja. Olet vapauttanut itsesi suorastaan mestarillisen taitavasti niin, ettei sinua mitenkään voida syyttää esim. siitä, että sinä olisit netissä loukannut ihmisiä jatkuvalla tölvimiselläsi - puuttuu sinulle kelpaava todistusaineisto sinun loukkaavasta nettikäyttäytymisestäsi.
Niinpä sinä tölvit ja kolhit, siis loukkaat muita kirjoittajia, jatkuvasti ja vapaasti - milloin minkäkin syyn varjolla. Yksi selitys moiseen törkeään käyttäytymiseen sinulla on se, että estät 'levittämästä perättömiä tietoja ja väitteitä', mutta kai sinulla muitakin selityksiä on itsellesi ottamallesi tölvimisoikeudelle.

Ollaan tästä kirjoitusvirheillä tölvimisestä puhuttu ennenkin ja kuten olen sanonut: minusta se on hirveän törkeää ja loukkaavaa. Ei musta muutu valkoiseksi vaikka sinä miten yrität vääntää sitä sellaiseksi. Kirjoitusvirheillä iskeminen on varsinainen riman alitus, ja sinä sentään pystyt aikamoisiin suorituksiin halutessasi loukata toisia kirjoittajia. Kuten nyt tällä sivustolla niitä, jotka eivät suostu yhtymään kanssasi haukuntaan, jota sinä nimität kritiikiksi. Sinä olet sydänjuuriasi myöten loukkaantunut tämän sivuston ylläpidolle, ja käyttäytymisesi on loukkaantumisesi mukaista - suorastaan keinoja kaihtamatonta.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Mirrin parhaita:

Viesti  Kyllästynyt Pe Syys 04, 2009 1:39 am

Mirri kirjoitti:... Ei ole vika, ei. Mutta hirveän tyhmää se voi olla, samoin se voi olla yritys ärsyttää, loukata, ja jopa lyödä. Sellaisena se sitten jo onkin netiketin vastaista...

Kuten sekin voi ärsyttää tai loukata jos joku kyselee: "Oletko oikeasti noin tyhmä vai oletko käynyt jonkun kurssin?"???

Mirri kirjoitti:... Kyllästynyt, sinähän tietysti et ikinä huomauttelisi kenenkään kirjoitusvirheistä loukkaamis- ja lyömismielessä, ethän? Ystävällisesti vain neuvot ja opetat miten kirjoitetaan oikein... On ihan huomautusten kohteen oma vika, jos hän loukkaantuu (provosoivista?) huomautteluistasi, niin olen ymmärtänyt sinun ajattelevan...

Luultavasti ajatukseni, sanani ja tekoni ovat ainakin yhtä puhtaat kuin sinunkin.

Mirri kirjoitti:... Ja kuten sanoit: voihan olla niin, että kohteesi on suorastaan itse kaivanut verta nenästään... Silloinkaan tietysti vika ei mitenkään voi olla sinun, jos joku vähän loukkaantuukin kirjoittelusi vuoksi...

Kuten jo sanoin, en ole vastuussa kenenkään tunteista silloin jos en ole mitään asiatonta tehnyt.

Mirri kirjoitti:.... Sinulla siis kertakaikkiaan on oikeus tölviä ihmisiä mielin määrin ja rajattomasti vaikkapa kirjoitusvirheiden vuoksi, jos et keksi muuta keinoa tölviä...

Kirjoitusasun kommentointi ei ole ihmisten "rajatonta tölvimistä"...


Mirri kirjoitti:... Olet vapauttanut itsesi suorastaan mestarillisen taitavasti niin, ettei sinua mitenkään voida syyttää esim. siitä, että sinä olisit netissä loukannut ihmisiä jatkuvalla tölvimiselläsi - puuttuu sinulle kelpaava todistusaineisto sinun loukkaavasta nettikäyttäytymisestäsi....

Ei minun tarvitse vapauttaa itseäni mistään sellaisesta jota en ole tehnyt.

Sen sijaan todistusaineistoa sinun kirjoittamistasi tölväyksistä, loukkauksista sekä suoranaisesta ajojahdista on runsaasti - kuten myös tekopyhästä ja kaksinaamaisesta tavastasi moralisoida muiden tekemisiä.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  Chaos Pe Syys 04, 2009 1:56 am

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 A095 mulakin on paljon kirjoitusvirheitä. En tee niin loukatakseni ketään.en osaa kirjoittaa kuin yhdellä kädellä ja vain yhdellä sormella. isot kirjaimet useinkin puuttuu ja kun vain 1 sormi naputtaa niin kiirettä pitää ja joskus sohaisee väärää nappia tai kahta yhtaikaa. tuijotan vain näppistä ja tuotantoni jälki on mystereri kunnes lopetan ja silmäilen mitä tuli.
En kyllä ala loikkimaan mihkään wordiin välillä ja siirtelee viestejä jonkin nettikeskustelijan tasovaatimusten tähden.

yhdyssanoja tai yhdys sanoja.. what ever.. Mulla ei oo Kyllästyneen kansa mitään polemiikkia, mutta tuo kirjoitusvirherähinä on jo lapsellisuudessaankin naurettava.

kirjoitan mitenkuten taidan. kouluja en oo käynyt enkä opi sormitaktiikkaa vaikka kuis yritän.
kukaan ei oo vielä tullut nussuttamaan kirjoitusvirheistäni.. no mercy tai joku haphazad ehkä mutta mulle ne ei ookkaan ketään.

annetaanko kirjoitusvirhejutun olla, kun mun tekstissä niitä on jatkossakin ja en todellakaan tee niin itsekkyyttäni tai ajattelemattomuuttani.

tää riita on naiivi. Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 S010
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  Sien.. Pe Syys 04, 2009 2:00 am

Minä teen paljon kirjoitusvirheitä
ja minut voikin teloittaa aamunkoitteessa.

Minusta nämä väittelyt ovat omasta mielialastani kiinni, joko
huvittavia, tai sitten ahdistaviam, joskus surullisia...

Surullisia siinä mielessä, että ihmiset eivät kohtaa toisiaan.

Jäävät vain riitelemään.

Huvittavia siinä mielessä, jos olen tympiintynyt, nämä
väittelyt voivat tuoda elämääni (kieroutuneeseen tyhjään) jotain sairaita kiksejä.
Sien..
Sien..

Viestien lukumäärä : 211
Join date : 21.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  helu Pe Syys 04, 2009 2:15 am

Kyllästynyt kirjoitti:
Minulla on myös täysi vapaus ajatella mitä haluan, eikä minun tälläkään palstalla ole pakko luottaa kirjoittajaan joka ei arvosta lukijoitaan edes sen vertaa, että vaivautuisi kirjoittamaan huolellista ja ymmärrettävää kieltä.
Toki on täysi vapaus ajatella mitä haluat. Kukaan ei ole edes yrittänyt kieltää ajatuksen vapautta. Kirjoittamisesi silti pitää täällä noudattaa nettikettiä ja jokainen nykyään netistä löytyvä referaatti niistä viittaa tuohon minun linkittämääni (toki kun keskustelupalstat tuli suositummaksi, niin trollailu kiellettiin myös)

Ihan niinkuin mä olen vapaa tekemään susta vaikka minkälaisia johtopäätöksiä sinun jatkaessasi mun kirjoitusvirheiden etsimistä, vaikka sulle on hyvin selkeästi kerrottu mistä ne johtuu... Se että kontu on kimpaantunut ei kerro olenko minä. Edes se että jaksan väitellä miten huonoa käytöstä niitten huomautteleminen on ei kerro mun kimpaantumisesta yhtään mitään. Se kertoo enemmän siitä et mulla on kiero huumori ja saan tästä hyvin outoa tyydytystä Razz

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Aivan vapaasti

Viesti  Kyllästynyt Pe Syys 04, 2009 2:20 am

helu kirjoitti:... Toki on täysi vapaus ajatella mitä haluat. Kukaan ei ole edes yrittänyt kieltää ajatuksen vapautta. Kirjoittamisesi silti pitää täällä noudattaa nettikettiä ja jokainen nykyään netistä löytyvä referaatti niistä viittaa tuohon minun linkittämääni (toki kun keskustelupalstat tuli suositummaksi, niin trollailu kiellettiin myös)...

Noudatan netikettiä, mutta samaa ei valitettavasti voi sanoa sen enempää sinusta kuin exästäsi, tämän palstan administraattorista, Kontulibistä.

helu kirjoitti:... Ihan niinkuin mä olen vapaa tekemään susta vaikka minkälaisia johtopäätöksiä sinun jatkaessasi mun kirjoitusvirheiden etsimistä, vaikka sulle on hyvin selkeästi kerrottu mistä ne johtuu...

Aivan vapaasti!

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  Chaos Pe Syys 04, 2009 2:36 am

kyllä tekstit on ymmärrettäviä ja muita arrvostavia vaikka joku yhdyssana olis väärin. tai iso kirjain puuttuu tai vahinbossa lukis vahinbossa.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  Mirri Pe Syys 04, 2009 2:38 am

Kyllästynyt, voidaan olla montaa mieltä siitä noudatatko sinä netikettiä vai etkö noudata.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Netiketti ja sen noudattaminen

Viesti  Kyllästynyt Pe Syys 04, 2009 2:42 am

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, voidaan olla montaa mieltä siitä noudatatko sinä netikettiä vai etkö noudata.

Voit olla mitä mieltä haluat.

Kerro kuitenkin, onko netiketin mukaista kysellä: "Oletko oikeasti noin tyhmä vai oletko käynyt siihen jonkun kurssin?" tai kieltää: "älä kirjoita tähän ketjuun koska et asiasta mitään ymmärrä eikä sinulla ole edellytyksiäkään ymmärtää koska kannettu vesi ei kaivossa pysy."?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  Chaos Pe Syys 04, 2009 2:53 am

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 G150
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Ottakaa minun selkeistä viesteistäni oppia

Viesti  Pertti Luukkonen Pe Syys 04, 2009 3:09 am

-
Kuinka moni käyttää esikastelua?
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  Mirri Pe Syys 04, 2009 3:14 am

Kyllästynyt, käsittääkseni sinä vannot ja vakuutat kirjoittavasi niin netiketin mukaisesti kuin ketään loukkaamatta, minä taas tietääkseni en väitä mitään sellaista.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Missä?

Viesti  Kyllästynyt Pe Syys 04, 2009 3:28 am

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, käsittääkseni sinä vannot ja vakuutat kirjoittavasi niin netiketin mukaisesti kuin ketään loukkaamatta, minä taas tietääkseni en väitä mitään sellaista.

Missä olen vannonut jotakin?

Vai onko niin, että koska sinä et edes väitä kirjoittavasi netiketin mukaisesti, sinun harjoittamasi ajojahdit, loukkaamiset, väärien tietojen levittäminen sekä keskustelunestämispyrkimykset ovat täysin hyväksyttäviä?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) - Sivu 2 Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa