Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

vanha tukiasema toimii

+22
Gyver
Ziina
Janikka
Ruustis
possu
haphasard
hannele81
Pertti Luukkonen
helu
statist
Kyllästynyt
toivotonko
Hermiitti
minätäällä
Fet
Trisse
Biancaliina
Chaos
Murena
Piita
Mirri
awa
26 posters

Sivu 3 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  haphasard To Syys 10, 2009 5:21 am

chaos, suuruushulluus = enkeli Razz

trisse= monta yötä vara tukarin tuhoon?millon sulla hirttää kiinni ja tääkin sivusto on sun postauksiasi täynnä?
Ai sä haluut olla täällä Smile Miksköhän Wink Surprised
haphasard
haphasard

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  possu To Syys 10, 2009 5:26 am

Minulla ei kyllä toimi tuo Tukiasema. Höh. Aiemmin se toimi tässä aamulla tai eilen tai äskettäin kuitenkin, mites muilla?
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  toivotonko To Syys 10, 2009 5:29 am

possu: Joo. Päivällä toimi jonkin aikaa. Siinä se sitten olikin tällä erää vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Icon_clown
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Trisse To Syys 10, 2009 5:36 am

haphasard kirjoitti:chaos, suuruushulluus = enkeli Razz

trisse= monta yötä vara tukarin tuhoon?millon sulla hirttää kiinni ja tääkin sivusto on sun postauksiasi täynnä?
Ai sä haluut olla täällä Smile Miksköhän Wink Surprised

Ok tuuve, oli sulla sitten nimimerkki täällä mutta kahdeksan postausta ei kyllä oikeuta mihinkään "olen iät ja ajat tänne kirjoitellut" -asenteeseen.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Hermiitti To Syys 10, 2009 5:39 am

Happohasardit ja kumppanit, kaihoatteko Hulluinhuoneelle? Se oli se legendaarinen vittuilusivusto joskus muinoin!

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Trisse To Syys 10, 2009 5:40 am

Oliko se tiikerin vai kenen? cyclops
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty trisse

Viesti  haphasard To Syys 10, 2009 5:43 am

Älä sä syytä sellaista ihmistä joka ei ole syyllinen.
Miksi jäisit tänne mielumin? Laughing Razz
haphasard
haphasard

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty 3 APAa

Viesti  Pertti Luukkonen To Syys 10, 2009 5:54 am

Kyllästynyt kirjoitti:
Hermiitti kirjoitti:Kyllästynyt, varo vain ettet putoo jakkaralta, sillä julkaisen kirjan ensi vuonna ja sit olen kirjailija!...

Otan riskin.

Hermiitti kirjoitti:... Assistenttinani on psyk. toht. jos tiiät mitä se lyhenne tarkoittaa?

Tuo lyhennehän ei tarkoita mitään.
Jos yrität kertoa, että avustajasi on tehnyt väitöskirjansa psykiatrian erikoisalalta, on oikea lyhenne: Psykiatri, LT (tai LKT) tai toisin päin: LT (LKT) psykiatri.

Dosenttien titteli lyhennetään Dos.

Ei siis ole olemassakaan lyhennettä "psyk. toht".

Siksi psyk. ei ole lyhenteenä (ainakaan oudossa kontekstissa eikä yksinään, koska se merkitsee sekä psykiatriaa että psykologiaa. Vrt. APA.

A P A

1) American Psychiatric Association, jäseniä Pohjois- ja Väli-Amerikasta sekä Karibialta. Perustettiin vuonna 1844 nimellä Association of Medical Superintendents of American Institutions for the Insane. Vuonna 1891 nimenmuutos American Medico-Psychological Association. Nykyinen nimi vuodesta 1921. Logossa on Benjamin Rushin (1745 - 1813) kuva.

2) American Psychological Association (perustanut 1892 G. Stanley Hall).

3) American Philosophical Association (1900).
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Hermiitti To Syys 10, 2009 5:57 am

Pertti Luukkonen kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Hermiitti kirjoitti:Kyllästynyt, varo vain ettet putoo jakkaralta, sillä julkaisen kirjan ensi vuonna ja sit olen kirjailija!...


Otan riskin.

Hermiitti kirjoitti:... Assistenttinani on psyk. toht. jos tiiät mitä se lyhenne tarkoittaa?

Tuo lyhennehän ei tarkoita mitään.
Jos yrität kertoa, että avustajasi on tehnyt väitöskirjansa psykiatrian erikoisalalta, on oikea lyhenne: Psykiatri, LT (tai LKT) tai toisin päin: LT (LKT) psykiatri.

Dosenttien titteli lyhennetään Dos.

Ei siis ole olemassakaan lyhennettä "psyk. toht".

Siksi psyk. ei ole lyhenteenä (ainakaan oudossa kontekstissa eikä yksinään, koska se merkitsee sekä psykiatriaa että psykologiaa. Vrt. APA.

A P A

1) American Psychiatric Association, jäseniä Pohjois- ja Väli-Amerikasta sekä Karibialta. Perustettiin vuonna 1844 nimellä Association of Medical Superintendents of American Institutions for the Insane. Vuonna 1891 nimenmuutos American Medico-Psychological Association. Nykyinen nimi vuodesta 1921. Logossa on Benjamin Rushin (1745 - 1813) kuva.

2) American Psychological Association (perustanut 1892 G. Stanley Hall).

3) American Philosophical Association (1900).
-

Mielenkiintoinen pointti mieheltä, joka miettii kaksi päivää yhden pilkun paikkaa!


Viimeinen muokkaaja, Hermiitti pvm To Syys 10, 2009 5:58 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Lainauksille mällit vetäsin!)

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Trisse To Syys 10, 2009 5:59 am

haphasard kirjoitti:Älä sä syytä sellaista ihmistä joka ei ole syyllinen.
Miksi jäisit tänne mielumin? Laughing Razz

Hermot ei mene täällä. Luulen että kyse oli minun ja JP:n keskinäisestä kommunikointisuhteesta - en usko että siellä hermot kestäisi.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Kyllästynyt To Syys 10, 2009 6:04 am

helu kirjoitti:Kyllästynyt: olen mä tajunnut aikaa sitten. Se ettei se mun tajuaminen ole sun mieleen on aivan toinen asia...

En kyse ole siitä, etten pitäisi siitä mitä sinä olet tajunnut vaan siitä, ettet valitettavasti ole tajunnut asiaa lainkaan.

helu kirjoitti:.. Mua on vaan turha yrittää vetää mukaan jonkun puollustelemiseen ja toisen haukkumiseen...

Missähän mielestäsi olen yrittänyt vetää sinua tai ketään muutakaan yhtään mihinkään?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Trisse To Syys 10, 2009 6:09 am

Se oli varsin mielenkiintoinen kuvio. En tiedä oppiko siitä mitään kukaan mutta ainakin minun kohdallani se bännääminen viikoksi ja kahdeksi silloin tällöin satunnaisesti ajoi minut lopulta raivohulluun sadomasokismin tilaan. Se on ehdottoman huono käytäntö varsinkin kun bännit tulivat neljäkin päivää jälkikäteen etten tosissani tiennyt mistä olin milloinkin ulosheitettynä. Kysyin kyllä mutta sain vain vastauksen "tiedät kyllä" vaikken usein tosissani tiennyt. Se plus silkan sekopäiset lausumat siitä bännihistoriasta ym. päättelyitä, käsityksiä joiden taustalla olevaa ajatusta en yhtään pystynyt hahmottamaan. Satunnaisen julmuuden ja satunnaisen armon sekasotkua. On vaikea kuvitella että syntyisi voimakasta halua laittaa jokin foorumi maahan tuntikausiksi ellei sinua ole ensin itseäsi pahasti nöyryytetty ja loukattu.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Muna vai kana?

Viesti  Kyllästynyt To Syys 10, 2009 6:19 am

Trisse kirjoitti:Se oli varsin mielenkiintoinen kuvio. En tiedä oppiko siitä mitään kukaan mutta ainakin minun kohdallani se bännääminen viikoksi ja kahdeksi silloin tällöin satunnaisesti ajoi minut lopulta raivohulluun sadomasokismin tilaan...

... On vaikea kuvitella että syntyisi voimakasta halua laittaa jokin foorumi maahan tuntikausiksi ellei sinua ole ensin itseäsi pahasti nöyryytetty ja loukattu.

Tristan,

Kumpi mielestäsi oli ennen: Sinun solvauksesi vai Jannen epälooginen bannikäytäntö?

Mitä luulet ihmisille (muillekin kuin minulle) tehneen nuo sinun kirjoittamasi solvaukset ja loukkaavat kommentit. Luuletko, ettei ollut lainkaan nöyryyttävää tulla solvatuksi haisevapilluiseksi ja/tai löysäpilluiseksi huoraksi - ja saada ylläpitäjältä (Janne Pöyhtäriltä) vastaus, ettei hänen palstaltaan bannata ketään vaan että "pitää vain oppia olemaan sovussa"?

Sinähän jatkoit solvaamista vuosia ennen kuin Janne lopulta bannasi sinut siitä että syytit Tuuvea äitinsä kuolemasta.
Siihen saakka sinä sait tehdä mitä ikinä päähäsi pälkähti - ja kyllähän siihen pälkähtikin.

Olet itse kertonut kuinka hämmästynyt olit ensimmäisen bannin saadessasi. Et voinut kuvitella, että Janne jonka kanssa kerroit "kuiskutelleesi chatissa" voi bannata sinut - Tukiaseman parhaimman kirjoittajan!

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Hermiitti To Syys 10, 2009 6:20 am

Tukiasema.netin ylläpitäjältä kyllä saattaa uupua hieman tiedotusopin kursseja?

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Hermiitti To Syys 10, 2009 6:21 am

Kyllästynyt kirjoitti:Et voinut kuvitella, että Janne jonka kanssa kerroit "kuiskutelleesi chatissa" voi bannata sinut - Tukiaseman parhaimman kirjoittajan!

Meneeks joku minunkin edelle? Heh heh heko heko osta käytetty tietsikka!

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Ruustis To Syys 10, 2009 6:21 am

Eipä ole Trisse koskaan ollut ainakaan minulle ilkeä. Smile

Sen sijaan sinä Kyllästynyt olen kaikille tasapuolisesti ilkeä. Perustelu tähän löytyy ihan lukemalla omia viestejäsi. Tietenkin väität, etteivät ne ole olleet ilkeyttä, mutta tässä asiassa taitaa enemmistön mielipide jyrätä sinun mielipiteesi, valitan.

Ruustis

Viestien lukumäärä : 40
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty tristristantrisu

Viesti  haphasard To Syys 10, 2009 6:25 am

ei kai sulla hermo palakkaan ennen kuin vuosia on yhtä monta takana kun tukarilla.ehkei sun kanssa kuitenkaa kannata henkilökohtaseen viestintään alkaa,sähän voit vaikka julkasta kaikki netissä jos satut suuttuu. affraid
haphasard
haphasard

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Hermiitti To Syys 10, 2009 6:28 am

Happohasard, kyl se meijän ikioma Kyltsikin tuon jalon taidon osaa eli hän on rikkonut sähköpostisalaisuutta!

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Kyllästynyt To Syys 10, 2009 6:31 am

Ruustis kirjoitti:Eipä ole Trisse koskaan ollut ainakaan minulle ilkeä. Smile ...

Varsinainen logiikan hiomaton timantti:

Jos joku ei ole ollut ilkeä minulle -> hän ei ole voinut olla ilkeä kenellekään muullekaan.

Ruustis kirjoitti:... Sen sijaan sinä Kyllästynyt olen kaikille tasapuolisesti ilkeä...

Enpä kuitenkaan koskaan hyökännyt kenenkään kimppuun solvaten haisevapilluiseksi/löysäpilluiseksi huoraksi, saatanan sekasikiöksi, vitun debiiliksi, idiootiksi jne. vain muutamia Tristanin herjauksia mainitakseni.
En myöskään ole koskaan syyttänyt ketään omaisensa itsemurhasta.

Mutta koska Tristan ei ole "koskaan ollut sinulle ilkeä", niin mitäpä merkitystä on sillä mitä Tristan on muille tehnyt - kunhan vain sinun peppusi on pysynyt kuivana.

Ruustis kirjoitti:... Tietenkin väität, etteivät ne ole olleet ilkeyttä, mutta tässä asiassa taitaa enemmistön mielipide jyrätä sinun mielipiteesi, valitan.

Jos potentiaalisten äänestäjien logiikka ja oikeudentaju on samanlainen kuin sinulla, on minun onneni ettei tätä(kään) asiaa ratkaista äänestyksellä.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Ruustis To Syys 10, 2009 6:31 am

Täällähän on oikein monitaitajien joukko koolla Very Happy

Ruustis

Viestien lukumäärä : 40
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Kyllästynyt To Syys 10, 2009 6:33 am

Hermiitti kirjoitti:Happohasard, kyl se meijän ikioma Kyltsikin tuon jalon taidon osaa eli hän on rikkonut sähköpostisalaisuutta!

Tarkoitatko sitä kun julkistin sen sinun sähköpostiviestisi jossa mm. solvasit minua mm. raivohulluksi ämmäksi jonka pitäisi vain syödä niitä oikeanvärisiä pillereitään?

Vai oliko se kenties se viesti jossa pyysit, että lähettäisin sinulle kuvan tisseistäni?

En tarkkaan muista mikä viesti se oli, kerropa sinä Hermit!

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Hermiitti To Syys 10, 2009 6:34 am

Ruustis, joo kaikki täydellisyys ainakin hyvyydessä on harhaa! Tässä yksi ikimuistoinen sitaattini: "Kaikissa meissä asuu hyvä ja paha, mutta kaikki eivät sitä tiedosta!"

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Hermiitti To Syys 10, 2009 6:36 am

Kyllästynyt kirjoitti:
Hermiitti kirjoitti:Happohasard, kyl se meijän ikioma Kyltsikin tuon jalon taidon osaa eli hän on rikkonut sähköpostisalaisuutta!

Tarkoitatko sitä kun julkistin sen sinun sähköpostiviestisi jossa mm. solvasit minua mm. raivohulluksi ämmäksi jonka pitäisi vain syödä niitä oikeanvärisiä pillereitään?

Vai oliko se kenties se viesti jossa pyysit, että lähettäisin sinulle kuvan tisseistäni?

En tarkkaan muista mikä viesti se oli, kerropa sinä Hermit!

Ai intiimi sisältö oikeuttaa julkaisemaan sähköpostin? Tissiviestin lähetin ihan sen vuoksi, koska ylpeilit Tukarilla niillä ehkä vähän liikaakin. Pillerien voimakin voi joskus piillä niiden oikeassa värissä!

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Ruustis To Syys 10, 2009 6:39 am

"Kaikissa meissä asuu hyvä ja paha, mutta kaikki eivät sitä tiedosta!"

Hermiitti... Very Happy Very Happy Very Happy

Ruustis

Viestien lukumäärä : 40
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Hermit valehtelee - taas

Viesti  Kyllästynyt To Syys 10, 2009 6:42 am

Hermiitti kirjoitti:Ai intiimi sisältö oikeuttaa julkaisemaan sähköpostin? Tissiviestin lähetin ihan sen vuoksi, koska ylpeilit Tukarilla niillä ehkä vähän liikaakin. Pillerien voimakin voi joskus piillä niiden oikeassa värissä!

En ole koskaan ylpeillyt rinnoillani missään. En ikinä!

Asiaa tuntemattomille kerrottakoon, että Tukiasemalla oli ketju (ei minun aloittamani) ketju jossa tuskailtiin sitä kuinka hankalaa on löytää rintsikoita joissa ympärysmitta on pieni, mutta kuppiosa suuri.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

vanha tukiasema toimii - Sivu 3 Empty Vs: vanha tukiasema toimii

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa