Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

+30
Trisse
Pertti Luukkonen
Saxpi
Kyllästynyt
Mercy
statist
ihmis
vm48
eliö
Helmis
possu
GAD
Piita
piikkilankaa
Murena
jataki
elzukka
Muussa tapauksessa
Minä
pisama
Tikru
Chaos
hannele81
höpsöliini
toivotonko
hullukana
Ziina
Tummanvihree
Urpo
hanna74
34 posters

Sivu 5 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Admin To Elo 27, 2009 5:52 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Admin kirjoitti:Nyt olisi mercyn ja kyllästyneen aika rauhoittua ennen kuin rupean toimenpiteisiin.
Ei ole kiva että tämä paikka menee samaan sarjaan kuin varsinainen tukiasema.

Olen täysin rauhallinen, ja olen sitä koko ajan ollut.
Melkoisen asenteellinen lausunto Adminiltä tuollainen kehotus.

Suosittelen, että sinä Admin ottaisit ja lukaisisit läpi kaikki viestini sekä myös ne viestit jonka vastauksiksi ne on kirjoitettu?

En tiedä kuka olet, ilmeisesti Tukiaseman "kontulib" joka jo siellä suhtautui minuun nuivasti.
No, ole kuka olet, lausumasi on epäasiallinen ja osoittaa ainakin sen, ettet joko seuraa palstasi tapahtumia ja/tai kohtelet kirjoittajia omien mieltymystesi mukaan etkä suinkaan puolueettomasti tai tasapuolisesti.

Yritän olla mahdollisimman puolueeton.
Haukkumista ja v*ttuilua harrasti mercy, mutta etkö ole huomannut miten sinä monesti heität vaan lisää vettä kiukaalle ja sitten joltain "heikommalta" palaa taas käämi sinuun ja sitä haukkumista ja v*ttuilua sinua kohtaan tulee lisää.
Jos joku aloittaa, ole sinä fiksumpi, ja lopeta se.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Mercy To Elo 27, 2009 5:51 pm

Poistettu.


Viimeinen muokkaaja, Mercy pvm Ma Syys 07, 2009 11:29 am, muokattu 1 kertaa

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Admin To Elo 27, 2009 5:55 pm

Mercy kirjoitti:
Admin kirjoitti:Nyt olisi mercyn ja kyllästyneen aika rauhoittua ennen kuin rupean toimenpiteisiin.
Ei ole kiva että tämä paikka menee samaan sarjaan kuin varsinainen tukiasema.

Vetoatko sinäkin järkevämpään osapuoleen niin kuin Psykologia-fooruminkin admin? Wink

Tutustupa vähän paremmin asiaan ennen kuin alat tuomitsemisen, sillä muutoin et voi olla oikeudenmukainen. Menin minäkin alussa retkuun...

Minua ottaa päähän se, että tässä nimeltä mainitsematon henkilö mollaa koko ajan tiettyjä kirjoittajia palstasta riippumatta. Sitä jankkausta on vastenmielistä lukea ja ikävä kyllä se on niiden kirjoitusten pääasiallinen sisältö.

Vetoan järkevämpään osapuoleen.
Kyllästynyt saattaa mielestäsi olla kiusallinen henkilö (ja siihen mielipiteeseesi sinulla on oikeus), mutta sellaista toisen haukkumista mitä sinun kirjoituksissasi täällä kyllästynyttä kohtaan esiintyi (ennen kuin poistin ne) EI TULE esiintyä enää uudelleen.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Luitko viestini Admin?

Viesti  Kyllästynyt To Elo 27, 2009 6:06 pm

Admin kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Admin kirjoitti:Nyt olisi mercyn ja kyllästyneen aika rauhoittua ennen kuin rupean toimenpiteisiin.
Ei ole kiva että tämä paikka menee samaan sarjaan kuin varsinainen tukiasema.

Olen täysin rauhallinen, ja olen sitä koko ajan ollut.
Melkoisen asenteellinen lausunto Adminiltä tuollainen kehotus.

Suosittelen, että sinä Admin ottaisit ja lukaisisit läpi kaikki viestini sekä myös ne viestit jonka vastauksiksi ne on kirjoitettu?

En tiedä kuka olet, ilmeisesti Tukiaseman "kontulib" joka jo siellä suhtautui minuun nuivasti.
No, ole kuka olet, lausumasi on epäasiallinen ja osoittaa ainakin sen, ettet joko seuraa palstasi tapahtumia ja/tai kohtelet kirjoittajia omien mieltymystesi mukaan etkä suinkaan puolueettomasti tai tasapuolisesti.

Yritän olla mahdollisimman puolueeton.
Haukkumista ja v*ttuilua harrasti mercy, mutta etkö ole huomannut miten sinä monesti heität vaan lisää vettä kiukaalle ja sitten joltain "heikommalta" palaa taas käämi sinuun ja sitä haukkumista ja v*ttuilua sinua kohtaan tulee lisää.
Jos joku aloittaa, ole sinä fiksumpi, ja lopeta se.

Et sitten huomannut, että pyysin Mercy/Ruususta lopettamaan ja jättämään minut rauhaan, mutta tuo kirjoittaja joka herjasi minua akaksi ja eukoksi ja kehotti "työntämään perseeseeni" ties mitä, ei siihen suostunut.

En tiedä mitä sinä itse teet jos sinua jatkuvasti solvataan, mutta ainakin yleensä jossain vaiheessa pyydän lopettamaan - ja niin tein nytkin. Josta tosin ainoa tulos näyttää nyt olevan se, että saan Adminin kommentin jossa MINUA kehotetaan rauhoittumaan???

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Mercy To Elo 27, 2009 6:47 pm

Poistettu.


Viimeinen muokkaaja, Mercy pvm Ma Syys 07, 2009 11:30 am, muokattu 1 kertaa

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Ketä, miten ja missä?

Viesti  Kyllästynyt To Elo 27, 2009 7:13 pm

Mercy kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En tiedä mitä sinä itse teet jos sinua jatkuvasti solvataan, mutta ainakin yleensä jossain vaiheessa pyydän lopettamaan - ja niin tein nytkin.

Hmm... Auttaisikohan sama siihen, että lopettaisit itse toisten jatkuvan solvaamisen niin täällä kuin muualla? Tosiasiassahan siihen ei ole auttanut mikään.

SINÄ olet solvannut minua mm. haisunäädäksi, valehtelijaksi, rotaksi, akaksi, ämmäksi, eukoksi, rutoksi - ja ties miksi muuksi.

Koskaan et ole kyennyt kertomaan ketä minä muka olen solvannut, et edes sitä millä sanoilla tai nimityksillä olisin sellaista tehnyt.

Pyydän taas kerran, että joko kerrot miten, missä ja ketä olen (muka) solvannut, tai vihdoinkin lopetat tuon minun solvaamiseni sekä valheiden levittämisen minusta ja kirjoituksistani.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Admin To Elo 27, 2009 10:50 pm

Kyllästynyt.

Kun sinä et kerran ole solvannut ketään etkä tehnyt muutakaan pahaa, niin osaatko
kertoa mistä johtuu se, että kun sinä ilmestyit tälle foorumille, tappelu alkoi heti?
Ennen sinun ilmestymistäsi täällä ei ollut minkäänlaisia
solvauksia, v*ttuiluita tai muita häiriöitä.
Tämä seikka kiinnostaa minua ihan ylläpitäjän ominaisuudessa jotta solvaukset, v*ttuilut ja muut häiriöt voidaan tulevaisuudessa ehkäistä.

Ja mercy.

Kyllästynyt on kehoittanut sinua jättämään hänet rauhaan, joten voisitko lopettaa keskustelun ja muun vuorovaikuttamisen hänen kanssaan.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Historiaa

Viesti  Kyllästynyt To Elo 27, 2009 11:25 pm

Admin kirjoitti:Kyllästynyt.

Kun sinä et kerran ole solvannut ketään etkä tehnyt muutakaan pahaa, niin osaatko
kertoa mistä johtuu se, että kun sinä ilmestyit tälle foorumille, tappelu alkoi heti?
Ennen sinun ilmestymistäsi täällä ei ollut minkäänlaisia
solvauksia, v*ttuiluita tai muita häiriöitä.
Tämä seikka kiinnostaa minua ihan ylläpitäjän ominaisuudessa jotta solvaukset, v*ttuilut ja muut häiriöt voidaan tulevaisuudessa ehkäistä...

Luulen, että voin.
Asia johtunee siitä, että olen ns. sopiva syntipukki.
Aivan samoin kuin sinä nyt, myös Janne Pöyhtäri oletti, että syyn täytyy olla minussa jos jossakin tapellaan ja syy siihen oli se, että hän ei kyennyt objektiivisesti näkemään mistä oikeastaan oli kyse - eikä myöskään laiskuuttaan viitsinyt asiaan puuttua (minä kun en kuulunut hänen kavereihinsa koska en häntä nuoleskellut).


1. Tulin siis tänne ja kirjoitin viestin jossa ihmettelin miksi possu täällä kaipailee PL:sta vaikka Tukiasemalta yritti kaikin keinoin ja voimin PL:sta ulos savustaa.
Tuo riitti.

2. Koska olen ilmeisesti ns. hyvä vihollinen, katsoi Mercy/Ruusunen hänellä olevan oikeus ryhtyä solvaamaan minua ja väittämään niin possun, Tristanin kuin Mirrinkin joutuneen minun uhrikseni - vaikka asia on täysin päin vastoin.

Taannoin Tristan aloitti tämän kuvion hyökkäämällä minun kimppuuni solvaten minua mm. haisevapilluiseksi huoraksi. Muistutan,etten tuolloin ollut kymmentäkään viestiä Tukiasemalle kirjoittanut, eikä niistäkään ainoakaan ollut osoitettu Tristanille!

Ja koska Janne Pöyhtäri ja Tristan olivat tuolloin kavereita, ei Janne Pöyhtäri puuttunut asiaan millään tavallaan vaan ainoastaan vähätteli tapahtunutta ja sittemmin mm. valehteli toimistaan moderaattorina Tristaniin liittyen.

Tosiasia (jonka voin todistaa) on sekin, että possu on kertonut minuun liittyen paksuja valheita - ja kun olen häneltä pyytänyt perusteluja noille väitteille, on ainoa vastaus ollut lisää valheita kuten: "Kyllästynyt vaatii jotain ihmetodisteluja" - vaikka ainoa mitä hänen olisi tarvinnut tehdä olisi myöntää se, että on tullut perättömiä kirjoittaneeksi.

3. Noiden asioiden takia olen leimautunut, ja tuohon samaan halpaanhan sinäkin olet mennyt, ainakin päätellen siitä, että - kuittailit minulle rauhoittumisesta vaikka olen ollut täysin rauhallinen koko ajan siitä huolimatta, että Mercy alias Ruusunen on tehnyt parhaansa riidan aikaansaamiseksi.

Ehdotankin nyt, että poistat nuo Mercyn alias Ruususen minulle osoittamat "paskiainen, valehtelija, rotta, työnnä akka se perseeseesi, eukko, ämmä, rutto jne" solvaukset ja katsotaan sen jälkeen minkälaiseksi ilmapiiri muodostuu.

En koskaan Tukiasemallakaan hyväksynyt sitä, että sen ylläpito vain vähätteli minuun kohdistuvaa solvaamista, mutta bannasi minut siitä, että kyselen perusteita.

Sinun olisi siis hyvä lukea vielä kerran minun viestini ja katsoa itse mistä on kyse.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Kyllästynyt To Elo 27, 2009 11:56 pm

DeeDee kirjoitti:Kyllästynyt: En pidä Mercyn tai kenenkään muun asiattomuuksia puolusteltavina, mutta onko se niin kauhean vaikeaa katsoa itseään peiliin?

Olet kehuskellut Tukarilla miten sinulla on hyvä työpaikka jossa sinua tuetaan. Oletko ihan varma, että se työpaikka on hyvä työpaikka sinun työkavereillesi?

Nimittäin jos käyttäydyt yhtään samalla tavalla työpaikallasi, kun käyttäydyt Tukarilla, niin esimerkiksi minä latvavammaisena en kestäsi tehdä töitä sinun kanssasi hetkeäkään.

Mieti sitä, jos pystyt. Mutta se onkin sinun pahin ongelmasi.

DeeDee,

No sieltä tuli ensimmäinen "tietäjä"!

1. Kyllä minä olen katsonut peiliin - ja ilmeisesti sinunkin olisi hyvä välillä sinne kurkistaa.

2. En tietenkään voi olla varma, mutta pari viikkoa sitten eräs työkaveri halasi minua (taas) ja sanoi, että olen mukava työkaveri.
En myöskään ole kenenkään kanssa minkäänlaisissa riidoissa, joten joko koko kaikki työtoverini ovat kauhun kangistamia - tai sitten tuo sinun väittämäsi minun hirvittävyydestäni työtoverina on vain sinun kuvitelmaasi.
Toisaalta ob outoa miksi nuo kauhunkangistamat työkaverini kuitenkin käyvät huoneessani juttelemassa sekä puhumassa asioista jotka eivät työhöni kuulu - tai miksi minun lastani pyydetään lastenhoitoavuksi työkaverini perheeseen?


3. DeeDee: "... Nimittäin jos käyttäydyt yhtään samalla tavalla työpaikallasi, kun käyttäydyt Tukarilla, niin esimerkiksi minä latvavammaisena en kestäsi tehdä töitä sinun kanssasi hetkeäkään..."

Siis käyttäydy miten? Tarkoitatko sitä, etten suostu nielemään kaikkea sitä paskaa jota minulle Tukiasemalla mm. Tristan, Minh, Hermit, possu, Mirri, Geo ja niin moni muu yritti (ylläpitäjän asiaan puuttumatta) yritti/yrittää syöttää?
Pitäisikö sinun mielestäsi minun vain "unohtaa" mitä kaikkea Tukiasemalla on tehty ja tehdään sen takia, ettet sinä tykkää siitä että asioista puhun?


DeeDee: ".. Mieti sitä, jos pystyt. Mutta se onkin sinun pahin ongelmasi."

Ja sinä ilmeisesti luulet tietäväsi mikä on minun pahin ongelmani?
Eiköhän sinun olisi syytä katsoa sekä peiliin että ympärillesi ja miettiä vielä kerran kuinka vähän minua tunnet ja kuinka paljon luulet tietäväsi.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Biancaliina Pe Elo 28, 2009 12:09 am

DeeDee kirjoitti:Kyllästynyt:Olet kehuskellut Tukarilla miten sinulla on hyvä työpaikka jossa sinua tuetaan. Oletko ihan varma, että se työpaikka on hyvä työpaikka sinun työkavereillesi?

Nimittäin jos käyttäydyt yhtään samalla tavalla työpaikallasi, kun käyttäydyt Tukarilla, niin esimerkiksi minä latvavammaisena en kestäsi tehdä töitä sinun kanssasi hetkeäkään.

No esim. minä pidän Kyllästyneestä.
En kyllä tunne häntä, joten en tietystikään voi olla varma mistään mutta noin nettivaikutelman perusteella ihan OK mun mielestä.

Ihmisiä on paljon, erilaisia, eiköhän meille jokaiselle löydy joku joka meistä tykkää (ainakin niin toivon).
Biancaliina
Biancaliina

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Voi voi...

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 12:55 am

DeeDee kirjoitti:Kyllästynyt: Olen sinun kirjoitteluasi seurannut jo aika monta vuotta Tukarilla ja siihen perustan näkemykseni. Se on on minun näkemykseni...

Mutta vuosien seuraamisesta huolimatta olet vetänyt väärät johtopäätökset???

DeeDee:

"Ja edellisessä viestissä sanoin, että JOS käyttäydyt työpaikallasi niin kuin käyttäydyt TUkarilla..."

Siis käyttäydy miten?


"... Ilmeisesti asia on niin, siellä sinulla on kontrolli ja vapaa-aikana ja erityisesti Tukarilla kontrolli pettää..."

No, ei. Pieleen meni tuokin, kontrollini pettää hyvin harvoin.


"... Tunnen muitakin mielenterveysongelmista kärsiviä työn sankareita, jotka käyttävät kaiken energansa ollakseen kunnon kansalaisia työpaikallaan, mutta vapaa-aikana ja varsinkin perheen parissa on helvetti irti..."

Siis ihan tosissasiko sinä nyt julkisesti väität tietäväsi, että minullakin perheen parissa on "helvetti irti"???


"... Minun itsereflektiokyky on melkoisen hyvä (siitä voin hankkia vaikka psykiatrin lausunnon)..."

Samat sanat.


"... Mutta: Juuri kysymyksesi siitä, että miten sitten olen muka käyttäytynyt kertoo juuri ongelman ytimen..."

Ei, ei kerro. Kysyin siksi, että haluaisin kuulla minkälaiseen käytökseen viittaat kun puhut "samanlaisesta" käytöksestä.


"... Sinun mielestäsi ongelma on vain muissa ainakin Tukarilla..."

Ei, pieleen meni tuokin. Pyytäisin myös, ettet jatkossa laittaisi sanoja suuhuni tuolla tavalla.


"... Rautalankaa on ihan turhaa vääntää, kun sinä et edes tunnusta rautalangan olemassaoloa."

Voi voi...


"Meitä hulluja on kolmea sorttia:
1. Niitä jotka aiheuttavat ongelmia muille
2. Niitä jotka aiheuttavat ongelmia itselleen
3. Niitä jotka aiheuttavat ongelmia sekä muille että itselleen

Minä ja suurin osa on tuota 3. sorttia, mutta sitten on näitä 1.-luokan kunnon kansalaisia, jotka ovat omasta mielestään vallan mainioita ihmisiä."

Jaa. En mielestäni koskaan ole väittänyt olevan "vallan mainio ihminen" vaikka en suostukaan nielemään kaikkea mitä esim. sinä tuossa yllä minusta luulet "tietäväsi".

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  hangman Pe Elo 28, 2009 1:04 am

Ihan oikeasti Kyllikki on piristävä persoona.

Mirrille ja Geolle oikein mahtava vastapaino. Heidän ideansa voisi
tiivistää lauseeseen: 'Kaikilla on kivaa, jos kaikki tekevät kivaa.'


Lisäksi Kyllikki ei tuputa, vaan antaa laukoa. Eli Kyllikki on aito, Mirristä ja Geosta en ole varma
tai olen - he eivät ole aitoja. Kirjoittavat tekstejä joihin ajattelematta asiaa on helppo yhtyä - liian helppoa.
Synnynnäisiä politiikkoja.


Kyllikki, minä en vittuile nyt sinulle, vaan toivon, että tulet rikastuttamaan joskus aukeavan
tukarin keskustelupalstaa.
hangman
hangman

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty öö

Viesti  Chaos Pe Elo 28, 2009 2:22 am

mäkin voisin sanoa ihan samoin kuin Biancaliina. Ei mitään pahaa sanottavaa Kyllästyneestä. ehkä 3 vuotta sit sanottiin muutama terävä sana puolin ja toision muttei sellaset vaikuta..
mirriä sen sijaan en voi sietää.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Mercy Pe Elo 28, 2009 3:22 am

Poistettu.


Viimeinen muokkaaja, Mercy pvm Ma Syys 07, 2009 11:31 am, muokattu 1 kertaa

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Mercy Pe Elo 28, 2009 3:28 am

Poistettu.


Viimeinen muokkaaja, Mercy pvm Ma Syys 07, 2009 11:32 am, muokattu 1 kertaa

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Mercy Pe Elo 28, 2009 3:44 am

Kuinka helposti Kyllästyneen mainitsemaksi valehtelijaksi päätyy, katsotaanpa. Hmm...

Et sitten huomannut, että pyysin Mercy/Ruususta lopettamaan ja
jättämään minut rauhaan, mutta tuo kirjoittaja joka herjasi minua
akaksi ja eukoksi ja kehotti "työntämään perseeseeni" ties mitä, ei
siihen suostunut.
- Valetta vaan. En ole kehottanut sinua työntämään takapuoleesi ties mitä, vaan totuuden, jos se ei muualle mahdu.

SINÄ olet solvannut minua mm. haisunäädäksi, valehtelijaksi, rotaksi, akaksi, ämmäksi, eukoksi, rutoksi - ja ties miksi muuksi.
- Jo on valepukki vauhdissa... Rutoksi en ole sinua kutsunut, senkin valehtelija.

Miksi puhut aina vain paskaa?

(Onko tämä tuttu äänensävy? Näinhän sinä puhut koko ajan Trissestä ja Possustakin.)

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Mercy Pe Elo 28, 2009 4:06 am

Jk. Tuo haisunäätäjuttusikin on valetta. En ole kutsunut sinua koskaan haisunäädäksi, vaikka muistankin tällaiset viestit... Jos ei arvon riidanhaastaja muistaisi kaikkea aina vaan omalla tavallaan! Mission impossible?

http://psykologia.forumandco.com/yleista-keskustelua-f2/janne-huoltaa-tukaria-t278-30.htm#3371

http://psykologia.forumandco.com/yleista-keskustelua-f2/janne-huoltaa-tukaria-t278-45.htm#3462

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Mirri Pe Elo 28, 2009 4:20 am

"Koska olen ilmeisesti ns. hyvä vihollinen, katsoi Mercy/Ruusunen hänellä olevan oikeus ryhtyä solvaamaan minua ja väittämään niin possun, Tristanin kuin Mirrinkin joutuneen minun uhrikseni - vaikka asia on täysin päin vastoin."

Uhriusasiasta varmaan löytyy useampia erilaisia näkemyksiä/kokemuksia - etenkin Tukiasemalta vuosien varrelta. Kyllästyneen näkemys/kokemus, että hän on ties millainen uhri, on vain yksi näkemys ja kokemus.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  possu Pe Elo 28, 2009 4:28 am

Kun Kyllästynyt rupesi vaatimaan minua tilille Hermitin kirjoituksista ja niitä hänelle selittelemään, lakkasin lukemasta hänen tekstejään. Mitä vaan hänelle kirjoittaa, hän kääntää sen ylösalas ja jankkaa ja jankkaa jostain sivulauseen pilkun paikasta ja jättää kirjoitusten tarkoitukset kokonaan huomiotta, sekä lisää niihin tosiaan sitä omaa tulkintaansa niin paljon, että parempi kuin ei kirjoita hänelle mitään.

Voivat nämäkin tässä ketjussa häntä puolustaneet yllättyä tosiaan, kun joutuvatkin yks kaks itse tulilinjalle, kuten muutkin hänen "kiistakumppaninsa" yleensä. Aika yksipuolisia "kiistat" ovat pääosin kuitenkin olleet.

Itseäni ei kiinnosta Kyllätyneen jutut ja toivoisin vaan, että hän jättäisi minut rauhaan. En aio vastailla hänen monikohtaisiin kyselyihinsä, enkä solvauksiinsa enää. Kuten olen aiemminkin todennut, koska se vaan ei johda mihinkään.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Possu lukee ajatuksia?

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 5:49 am

possu kirjoitti:Kun Kyllästynyt rupesi vaatimaan minua tilille Hermitin kirjoituksista ja niitä hänelle selittelemään, lakkasin lukemasta hänen tekstejään. Mitä vaan hänelle kirjoittaa, hän kääntää sen ylösalas ja jankkaa ja jankkaa jostain sivulauseen pilkun paikasta ja jättää kirjoitusten tarkoitukset kokonaan huomiotta, sekä lisää niihin tosiaan sitä omaa tulkintaansa niin paljon, että parempi kuin ei kirjoita hänelle mitään.

Voivat nämäkin tässä ketjussa häntä puolustaneet yllättyä tosiaan, kun joutuvatkin yks kaks itse tulilinjalle, kuten muutkin hänen "kiistakumppaninsa" yleensä. Aika yksipuolisia "kiistat" ovat pääosin kuitenkin olleet.

Itseäni ei kiinnosta Kyllätyneen jutut ja toivoisin vaan, että hän jättäisi minut rauhaan. En aio vastailla hänen monikohtaisiin kyselyihinsä, enkä solvauksiinsa enää. Kuten olen aiemminkin todennut, koska se vaan ei johda mihinkään.

1. Kummallista! Miten on mahdollista, että vaikka sinä possu olet jo pitkään väittänyt että olet lopettanut viestieni lukemisen, sinä kuitenkin aina ja joka kerta niitä kommentoit???
Miten sinä tuossa(kin) onnistut?

2. Minäkin puolestani toivon, että sinä jättäisit minut rauhaan, mutta eipä tuo toiveeni näytä toteutuvan lähitulevaisuudessa koska taaskin ryhdyit minua parjaamaan ja valheitasi minusta levittämään.

3. Se ettet vastaa kysymyksiini johtuu vain ja ainoastaan siitä, ettet sinä kykene myöntämään, että sinä olet valheita kertonut ja edelleen sinnikkäästi jatkat sekä kiistät ilmiselviä asioita.
Voin koska tahansa linkittää tännekin viestisi jossa mm. väität Hermitin pyytäneen minulta anteeksi satoja kertoja. Lyhyen matematiikan lukijankin pitäisi tajuta, että tuollainen väite on täyttä potaskaa.
Et myöskään ole koskaan kyennyt kertomaan milloin olisin väittänyt kaikkien kiusaavan - vaikka sellaistakin valhetta sinä olet levittänyt.

4. Kerropa nyt kun kerran tuossa yllä väitit, että minä olen solvannut jotakuta, että millä sanoilla, ketä ja missä olen solvannut?

Mutta ethän sinä pysty koskaan sanoistasi vastuuta ottamaan, sinä vain puhut paskaa minkä ennätät.


Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Pe Elo 28, 2009 5:51 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Typo)

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  hangman Pe Elo 28, 2009 6:09 am

Jos se olisi mahdollista mutta kun ei ole, niin
naisin. Kyllikkiä.

Kyllikki on liikaa kyvyilleni.


Mutta kun ei. Anna kattoo. Terveisiä Annalle.
hangman
hangman

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Ziina Pe Elo 28, 2009 1:03 pm

Mikä siellä laitossa maksaa, mikä maksaa??
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Mirri Pe Elo 28, 2009 3:25 pm

Chaos, minulla alkaa mennä kärsivällisyys sinun kanssasi... Käyttäytymisesi saa jo vainoamisen piirteitä. Vai puhutaanko kiusaamisesta mieluummin?
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Mercy Pe Elo 28, 2009 3:37 pm

Poistettu.


Viimeinen muokkaaja, Mercy pvm Ma Syys 07, 2009 11:34 am, muokattu 1 kertaa

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Mercy Pe Elo 28, 2009 4:04 pm

Poistettu.


Viimeinen muokkaaja, Mercy pvm Ma Syys 07, 2009 11:34 am, muokattu 1 kertaa

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 5 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 5 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa