Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BB ja muut "tosi"teeveesarjat

+12
minätäällä
Tummanvihree
Kyllästynyt
hangman
Biancaliina
Saxpi
hanna74
metsähine
Chaos
hannele81
Murena
possu
16 posters

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  possu Su Elo 23, 2009 8:41 pm

Tänään tulee joku katselmus, että keitä sinne tämänvuotiseen bb-taloon oli tarjolla. :-D Yleensä nämä alkuerät ovat kaikissa näissä hauskimpia. Erilaisia laulukisojakin jaksaa seurata vaan ne alkujaksot, sitten kun jäljellä ovat vaan ne, jotka osaavat jo laulaa, homma muuttuu tylsäksi.

Onko ketään muita, ketkä mielellään katselevat tällaista viihdettä telkkarista?

BB-koukussa olleita?

Omia mieliohjelmiani ovat olleet Diili, Top Chef ja se onkohan se nyt sitten Muodin huipulle, missä on niitä pukusuunnittelijoita. Ja tietysti Janice Dickinsonin mallikoulu, kun hän on niin superpimeä ja Rockarille morsian, missä on joku herra rock`n´roll nobody kieroine huumoreineen ja löyhine moraaleineen ja se pariskuntaa seuraava sarja, missä oli Peter André ja vaimonsa povipommi Jordan mikämikämaassa.

Ai niin ja aivan parasta oli se sarja, missä oli niitä menneen talven hollywoodjulkkiksia talossa dokaamassa viikkoja, ennyt juuri muista nimeä. :-D

PS. Ai niin ja vielä pitää hehkuttaa sitä "American inventors" sarjaa, missä mm. oli mies, joka oli keksinyt julkisen pissaamispussin, missä pukeuduttiin pukupussiin mm. bussipysäkillä ja pissattiin sen suojissa. "Tulevaisuuden tapa", kommentoi keksijä itse. :-D

Ja yksi nainen oli keksinyt laatikon mihin lapset laitettiin rauhoittumaan. Siis puulaatikko missä oli kansi ja jonkinlainen lukko. "Ne tykkäävät siitä", sanoi keksijä itse. :-O
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty minä tykkään big brothereista

Viesti  Murena Su Elo 23, 2009 9:23 pm

Tykästyin ekaan näkemään Big Brotheriin, taisi olla englantilainen. Olin ihan koukussa siihen.

Yksikään suomalainen BB ei ole ollut yhtä hyvä, jonain vuonna en ole edes saanut itseäni koukkuun. Se riippuu niin niistä ihmisistä, keitä sinne on valittu.

Idolseja en jaksa katsoa, kun alussa en kestä myötähäpeääni niiden huonojen laulajien kohdalla, eikä yleensä myöhemminkään tule sitten katsottua.
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  hannele81 Su Elo 23, 2009 11:50 pm

Minä katson BB:tä. Meillä oli viime vuonnakin se 24/7 ja on nytkin. Tyhmää se kait on, mutta niin on moni muukin asia elämässä.
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty ennen bb:tä oli Real World

Viesti  Murena Ma Elo 24, 2009 12:05 am

Joskus vuonna kivi ja keppi, ennen Big Brothereita, katselin MTV:ltä ekaa Real Worldia. Ja tykkäsin siinä samoista aineksista kuin BB:ssäkin.
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  possu Ma Elo 24, 2009 2:16 am

Aika huono oli tuo taloonhakemisjakso.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  possu Ke Elo 26, 2009 12:40 pm

Mutta tänään se sitten alkaa! What a Face
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty huono lähetysaika

Viesti  Murena Ke Elo 26, 2009 3:13 pm

Harmittaa, kun BB tulee klo21. Juuri silloin olen pesemässä lasten hampaita ja lukemassa iltasatuja (2kpl, eri sadut pienelle ja isoille). En millään ehdi katsoa BB:tä ainakaan kokonaan. Jos edes lopusta vähän ehtisin nähdä.
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  possu Ke Elo 26, 2009 3:43 pm

Minä en ennen viime kautta ole nähnyt bb:tä koskaan, mutta viimevuotisen perusteella näyttää riittävän, että katsoo viikkokoosteen välillä ja netistä selviääkin loput kohunaiheet.

Suomen diili alkaa kanssa olikos maanantaina. Sekin kiinnostaa.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty eka jakso

Viesti  Murena To Elo 27, 2009 2:59 pm

No, mitä mieltä olette talon uusista asukkaista? Huomasin että melkein kaikki naiset ärsyttivät minua suunnattomasti... no ei kaikki, kolme oli ihan ok.

Saas nähdä miten mieleni muuttuu jatkossa, kun ensivaikutelman sijaan opin tuntemaan ihmisten luonteita ja tapoja paremmin.
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  Chaos To Elo 27, 2009 3:10 pm

ärsytti se Ason käsittämätön hepuli kun hältä kysyttiin seksuaalista suuntautumistaan. hän jankutti ja hoki koko loppuillan en oo homo vaan tosimies-juttua.

no mäkin pidän homoutta Jumalan tahdon vastaisena. vääränä, mutta en sentään inhoa homoja tai tuomitse. sen tehköön itse Jumala.

muut oli ihan ok... vielä,,kyllä niitä inhokkeja ja suisikkeja myöhemmin tulee.
Terttu on hyvä lisä talossa Laughing
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  hannele81 To Elo 27, 2009 4:00 pm

Heti löytyi inhokit mulle sekä miehistä että naisista. Juu, minua kans ärsytti se Ason homma, kun se sai hepulit kun häntä luultiin homoksi.
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  possu To Elo 27, 2009 4:39 pm

Terttu on vähän niinkön sukua minulle, kun on tuttavan tuttavan anoppi. :-D Ihan älytön valinta tuonne minusta, mutta jos itse tykkää, niin mikäs siinä.

Minä en saanut oikein mitään käsitystä näistä asukkaista vielä. Aso on joo äärilapsellinen kuumakalle, mutta ihmettelin myös mikseivät muut vaan voineet sanoa, että et sinä miltään homolta vaikuta, olisi rauhoittunut siitä.

Tuollaista kännissä julkinuoleskelua telkkarissa en tajua lainkaan, ja toivonkin että kummatkin horatsut lentävät ensteks ulos, mutta taitaa olla turha toivo, kun kaikki toivovat, että ne seuraavaksi räpläävät julkisesti toistensa tussuja.

Mitäs vielä...

... eniten inhoan Iltalehden BB-kolumnistia, joka jo viime vuonna oli ihan kaikessa väärässä. Nyt hän ajaa, että se mensamies lentäisi ensteks ulos, vaikka minusta hän on ainoa ihan mielenkiintoisen oloinen koko talossa, paitsi se vaalea homomies, kun hän taas muistuttaa aivan parasta ystävääni, vain 25 vuotta nuorempana. Niin ja ystäväni ei ole homo, mutta sehän on suhteen ulkopuolisille aivan sama, kuka on mitäkin.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  metsähine To Elo 27, 2009 4:44 pm

Olisko Asolla kuitenkin jotain homoeroottisia fantasioita, kun niin hemmetisti suuttui kun häntä homoksi epäiltiin.. Huhhuh mikä AASI!! Liian paljon oli inhokkeja. Eikä ne persoonat niissä naisissa ainakaan kovin paljon toisistaan eronneet (paitsi Tertun Smile ) joten voi olla että kattelu jää lyhyeen..
Aiemmin olen katellut vain viime vuoden bb:n.
metsähine
metsähine

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  possu To Elo 27, 2009 4:52 pm

Se on totta, että ne naiset vaikuttavat täysin persoonattomilta, mutta se voi olla myös kulttuurillinen vaatimus, miehet ovat kärkkäitä tuomaan itseään persoonina esiin uusissa joukoissa, naiset yrittävät olla nättejä ja pidettyjä, eivät suuna päänä päistikkaa ryntää kertomaan erikoisuuksiaan.

Mutta kyllähän ne erilaiset barbiet viimekin vuonna sitten räväyttivät ja esittelivät siellä lopulta aika järkyttävän henkilögallerian, yksikin kertoi ylpeänä pitkästä suhteestaan ukkomieheen, jonka vaimolle asia taisi näin selvitä teeveen välityksellä.

Toinen rupesi täysin itsekkääksi diivaksi, "minun täytyy saada käyttää toisten suihkuajat, koska minä olen kaunis nainen ja asunut ihan oikeasti ameriikassakin". :-D

Että eiköhän tämä tirkistely tästä vielä iloks muutu tänäkin vuonna.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty vastaus

Viesti  hanna74 To Elo 27, 2009 6:47 pm

BB, ei sitten tippaakaan kiinnosta, okei helppo on olla kattomatta sitä ohjelmaa, mut kun sitä mainostetaan jatkuvasti joka paikassa.aaargh!!!
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  possu To Elo 27, 2009 7:02 pm

Juu, varsinkin ns. "keltainen lehdistö" ottaa kaiken riemun irti, varmaan voi nyppiäkin, ellei yhtään kiinnosta, ostaa lehti, mistä on puolet sitä samaa jaappausta.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  Saxpi To Elo 27, 2009 9:59 pm

"BB:ssä mun suosikki on Tuija. Jelena on bitch joka sais häipyä pikimmiten. Miesten puolella tuntuu olevan aika homo meininki, mistähän se johtuu että ohjelmantekijöillä on niin kova tarve tuoda esille että kyllä Suomestakin homoja löytyy. Kai ne toivoo että touhu menis homoseksin puolelle kun sitähän ei BB:ssä olla vielä päästy näkemään. Vaikka vähän kidutuksen puolellehan se touhu menee jos ei liukuvoidetta ole sattunut mukaan mutta kai BB sitä järjestää tarvittaessa. Olishan se kiva kuulla millasia ääniä altavastaaja päästelee kun kaveri junttaa kunnolla menemään. Ettei vaan tulis äitiä ikävä, varsinkin jos ei ole vielä tottunut. Ensinhän se sattuu mutta sitten siihen tottuu? Eikös se ollut Nino jolla oli se tuomio päällä, varmaan sillä olis vankilassa ollut hauskempaa. Varsinkin suihkussa.. Toisaalta.. Siellä jos sattuu tarpeeks iso korsto kämppäkaveriks niin ei paljon auta vikistä ettei just nyt tee mieli."
Sellasia ajatuksia tuli viime yönä BB:stä mieleen.. Tämä oli siis ote päiväkirjastani.
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  Biancaliina To Elo 27, 2009 10:16 pm

Katselin eilen BB:n ja tuota...
Ihan todella ärsyttävää oli sen jonkun Ason (??) jankutus niistä "kulmakarvoista", "kulmaKORVISTA", "täyspäisistä heteroista" ja "tosimiehistä".

Shocked Evil or Very Mad

Olen itsekin nuorempana ryypiskellyt ja tehnyt tyhmyyksiä mutta nykyään koen kyllä lähes myötähäpeää seuratessa humalaisia ihmisiä Neutral Ainakin jos noita BB asukkeja katson.

Ihmiset muuttuu ihan idiooteiksi, tyhmiksi ja horjuvat miten sattuu.

Odotan nyt sitä innolla, miten käy kun toiset elää herroiksi ja toiset kurjuudessa (ens viikolla tai joskus) clown
Biancaliina
Biancaliina

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  Biancaliina To Elo 27, 2009 10:18 pm

Niin ja mietin ketä se mensatyyppi muistuttaa.
Tajusin, sehän muistuttaa IHAN mun psykiatria silent Shocked

Tosin mun lekuri aika paljon vanhempi mutta ihan ovat toistensa näköisiä Laughing
Biancaliina
Biancaliina

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  hannele81 Pe Elo 28, 2009 1:13 am

Aso on rasittava ja Jelena!
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  hangman Pe Elo 28, 2009 1:16 am

Joko aivottomat, rahattomat tai muuten vajavaiset menevät BB -taloon.

Vielä idiootimmat seuraavat sitä.
hangman
hangman

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  possu Pe Elo 28, 2009 1:35 am

Juu, mutta nyt tuleekin Hell´s kitchen. Sekin on hyvä. :-)
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  Biancaliina Pe Elo 28, 2009 1:37 am

hangman kirjoitti:Joko aivottomat, rahattomat tai muuten vajavaiset menevät BB -taloon.

Vielä idiootimmat seuraavat sitä.

Ilmeisesti säkin olet seurannut, kun osaat kertoa ketä BB-taloon menee Wink Laughing Very Happy

Oletko siispä idiootimpi kuin asukkaat?

T: Näsä
clown
Biancaliina
Biancaliina

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  hangman Pe Elo 28, 2009 1:51 am

Biancaliina kirjoitti:
hangman kirjoitti:Joko aivottomat, rahattomat tai muuten vajavaiset menevät BB -taloon.

Vielä idiootimmat seuraavat sitä.

Ilmeisesti säkin olet seurannut, kun osaat kertoa ketä BB-taloon menee Wink Laughing Very Happy

Oletko siispä idiootimpi kuin asukkaat?

T: Näsä
clown


Yhden kerran - loput on lööpeissä.
hangman
hangman

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  hangman Pe Elo 28, 2009 3:24 am

Mulla on fantasia.


Ydinpommi.



Entäs jos ne muslimit saavat käsiinsä ydinpommin. Mikäs sen
parempi paikka olisi pläjäyttää kuin Washington. Honkky Tonk.


Loppuis ne dollarihymyt kuin seinään.


Ajatella, tulisi maailmanlaajuinen kriisi sen vuoksi,
että pari tätiä kuoli.
hangman
hangman

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa