Naisen käyttötarkoitus?
+8
Sien..
Fet
minätäällä
possu
Chaos
jataki
Trisse
HeppuHej
12 posters
Sivu 1 / 1
Naisen käyttötarkoitus?
"Nainen on tarkoitettu pitämään miestä hyvänä ja olemaan haluttava, ja naisella on samat ominaisuudet kuin autolla, sanoo Audin myyntijohtaja Esko Kiesi Anna-lehden erikoisnumerossa."
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2009090110172027_lz.shtml
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2009090110172027_lz.shtml
HeppuHej- Viestien lukumäärä : 143
Vs: Naisen käyttötarkoitus?
Olipa tyhjänpäiväinen juttu
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
Heh. Hauska juttu Chaos.
Päivän piristysuutinen. :-)
possu- Viestien lukumäärä : 430
Tosi tyhmä mies.
Nainen on hänelle esine, niinkuin auto. Pitäköön saamansa hyvänään sitten. Tai vaihtakoon parin vuoden välein uudempaan vuosimalliin. Yks hailee, mitä moiset narsistit sanoo ja ajattelee.
Enpä välittäisi tuon tyypin kanssa kommunikoida, enkä häneltä autoakaan ostaisi kyllä.
Lisäys vielä: Mies on myynyt itsensä ja sielunsa markkinavoimille. Säälittävä tapaus, ihmisyyden kannalta.
Enpä välittäisi tuon tyypin kanssa kommunikoida, enkä häneltä autoakaan ostaisi kyllä.
Lisäys vielä: Mies on myynyt itsensä ja sielunsa markkinavoimille. Säälittävä tapaus, ihmisyyden kannalta.
minätäällä- Viestien lukumäärä : 370
Mutta ihan turha valehdella, etteikö juuri tuollaisilla mielikuvilla niitä autoja myytäisi. Paitsi nykyään on teeveemainonnan, mitä naisetkin katsovat, oltava vähän siistimpää, mutta autolehdissä jokaikisessä moottoriöljy- ja rengasmainoksessa makaa se puolialaston akka siinä tyrkyllä.
Onhan se liikuttavaa.
Onhan se liikuttavaa.
possu- Viestien lukumäärä : 430
Kumppani ei ole vieras sana Raamatussa.
Fet- Viestien lukumäärä : 32
Ikä : 58
Täydentää miestä
ja en jaksa luetella...
ja en jaksa luetella...
Sien..- Viestien lukumäärä : 211
Vain nainen...
pystyy synnyttämään ja suostuu omistamaan elämänsä poikasten hyvinvoinnille ja turvaamaan lajin jatkuvuuden.
Sori vaan, minua epäilyttävät homoparien adoptio-oikeuteen liittyvät vaarat, pedofilia ainakin.
Sori vaan, minua epäilyttävät homoparien adoptio-oikeuteen liittyvät vaarat, pedofilia ainakin.
minätäällä- Viestien lukumäärä : 370
Naisen kanssa voi leikkiä. Leikkimisellä tarkoitan sellaista toimintaa, jota ei oteta vakavasti.
Gyver- Viestien lukumäärä : 166
Minätäällä, millä tavalla mielestäsi homoseksuaalisuus ja pedofilia liittyvät yhteen? Entä liittyykö se yhtä lailla yhteen sekä mies- että naishomoseksuaaleilla? Minusta tuo on aika uskomaton väite.
ewe- Viestien lukumäärä : 27
minätäällä kirjoitti:
Tuolla perusteella heteroilta pitää kieltää adoptiot, suurin osa pedofiileistä kun on heteroita. Menee enemmän kuin vähän ylihysteerisyyden piikkiin tuollainen väite. Varisnkin kun homoilla ei ole adoptio-oikeutta, vain perheen sisäisen adoption. Toi ei oikeestaan vaikuta lapsen arkielämään, parantaa oikeusturvaa vain. Lapsi nyt elää sateenkaariperheessä, adoptoi se kumppani lapsen tai ei
helu- Viestien lukumäärä : 182
Mäkin oon miettiny paljo naisen käyttötarkoitusta. Oon elelly yksinäni lasten kanssa tässä jo pian neljä vuotta, ja teen kaiken, mitä elämään kuuluu, yksin. Tietty ihan kaikkea en aina osaa, jolloin pitää joku ammattilainen kutsua hätiin.
Voisi ajatella siis, että naista voi käyttää kaikkeen, ja nainen on omavarainen. Mutta näin eläessä ei oleminen tunnu naiselta. Olo on kuin robotilla: teen,teen, teen. Harvoin kukaan katsoo minuun, saati koskee, ei juuri koskaan. Mitä merkitystä sillä siis on, että olen nainen...
Aika surullinen havainto muuten, ei sillä taida olla juuri mitään merkitystä.
Voisi ajatella siis, että naista voi käyttää kaikkeen, ja nainen on omavarainen. Mutta näin eläessä ei oleminen tunnu naiselta. Olo on kuin robotilla: teen,teen, teen. Harvoin kukaan katsoo minuun, saati koskee, ei juuri koskaan. Mitä merkitystä sillä siis on, että olen nainen...
Aika surullinen havainto muuten, ei sillä taida olla juuri mitään merkitystä.
muistahengittää?- Viestien lukumäärä : 48
Lapsissa varmasti se merkitys on. Mutta hirveän raskasta yksin puurtaa. Toivon jaksamista ja jotain, joka keventäisii kuormaa.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa