miehen käyttötarkoitus
+5
minätäällä
Murena
possu
HeppuHej
Chaos
9 posters
Sivu 1 / 1
miehen käyttötarkoitus
Tasa-arvon nimissä kai tähänkin ketjuun jotain saa aikaseksi?
Chaos- Viestien lukumäärä : 296
Vs: miehen käyttötarkoitus
Ei taida löytyä käyttöä. :/
HeppuHej- Viestien lukumäärä : 143
Miehet ovat hyviä kantamaan ja kokoamaan noutohuonekaluja paloina paketissa.
possu- Viestien lukumäärä : 430
pöh. mä olin parempi siinäkin kuin tumppu exäni joka kokosi väärin ja heitti "turhat osat" pois
miestä olen tarvinnut vain sen kerran kun lapseni sai alkunsa.
mutta hyödyttömänäkin heistä silti on iloa. ei-narsistisista ainakin.
Mies on usein naista reilumpaa seuraa.. paljon suvaitsevampia ja hauskanpidossa vailla ihmeellisiä virityksiä ja juonia.
mies tuo turvallisuudentunnetta kun pelottaa ja he ovat vahvempia kun fyysinen tehtävä ottaa voimille.
miestä olen tarvinnut vain sen kerran kun lapseni sai alkunsa.
mutta hyödyttömänäkin heistä silti on iloa. ei-narsistisista ainakin.
Mies on usein naista reilumpaa seuraa.. paljon suvaitsevampia ja hauskanpidossa vailla ihmeellisiä virityksiä ja juonia.
mies tuo turvallisuudentunnetta kun pelottaa ja he ovat vahvempia kun fyysinen tehtävä ottaa voimille.
voi pojat
mies on kätevä olemassa, kun autoon tarvitsee vaihtaa talvirenkaat. Tai sitten siltä voi lainata ruuvimeisselin, kun ompelukoneesta katkeaa neula...
Miestä tarvitsen joka ilta telkkaria katsellessani, kun selkää alkaa kutittaa ja tarvitsen rapsuttajaa.
Miestä tarvitsen joka ilta telkkaria katsellessani, kun selkää alkaa kutittaa ja tarvitsen rapsuttajaa.
Murena- Viestien lukumäärä : 102
Ikä : 52
Ainakin ennen...
tuntui, etten oikein osaa jutella naisten kanssa. Johtuukohan heikosta äidistä ja dominoivasta isästä, jonka kanssa kuitenkin keskustelin ja väittelin? Onneksi terapeutti on mies, niin voi ainakin kuvitella, että se ei ajattele asioista niin monimutkaisesti...
Siis: miesten kanssa on helpompi jutella.
Siis: miesten kanssa on helpompi jutella.
minätäällä- Viestien lukumäärä : 370
Korjaa tekniset laitteet tai muutoin auttaa ymmärtämään heh kodin laitteita
kuten tietokonetta...jne.
Sylinä ja turvana
ystävänä ja luotettuna
kuten tietokonetta...jne.
Sylinä ja turvana
ystävänä ja luotettuna
Sien..- Viestien lukumäärä : 211
Mies selänpesijäksi ja rapsutuksiin ja haleihin.
Tekniset vempaimet korjaan itse ja usein miespuoliset henkilöt lainailevat minun työkaluja, koska mulla nyt sattuu olemaan aika hyvä valikoima jos jonkinlaista väännintä. Keittiönkin kasasin itse Ikean malliin ja silloinen mies vaan makasi sohvalla ja hoki, ettei tuota saa kasaan erkkikään. Kaunis keittiö tuli ja edelleen kuulemma toimii (on edellisessä asunnossa).
Yhtä juttua en osaa. Porata reikää seinään. Pora on, mutta en ole yhtään reikää saanut aikaiseksi. En tiedä onko siihen joku jippo olemassa.
Tekniset vempaimet korjaan itse ja usein miespuoliset henkilöt lainailevat minun työkaluja, koska mulla nyt sattuu olemaan aika hyvä valikoima jos jonkinlaista väännintä. Keittiönkin kasasin itse Ikean malliin ja silloinen mies vaan makasi sohvalla ja hoki, ettei tuota saa kasaan erkkikään. Kaunis keittiö tuli ja edelleen kuulemma toimii (on edellisessä asunnossa).
Yhtä juttua en osaa. Porata reikää seinään. Pora on, mutta en ole yhtään reikää saanut aikaiseksi. En tiedä onko siihen joku jippo olemassa.
hullukana- Viestien lukumäärä : 34
\"Yhtä juttua en osaa. Porata reikää seinään. Pora on, mutta en ole yhtään reikää saanut aikaiseksi. En tiedä onko siihen joku jippo olemassa.\"
Riippuu seinästä. Seiniä on monenlaisia.
\"
teko-ohje
Poraaminen on tavallisimpia kotona tehtäviä töitä. Kun noudatat seuraavia ohjeita, vältyt vinoon meneviltä tai liian suurilta rei\'iltä.
1
Kiinnitä huomiota porattavaan materiaaliin. Sinun täytyy valita erilaisia poranteriä ja porausmenetelmiä materiaalista riippuen. Yksinkertaiseen tehtävään riittää perinteinen akkuporakone (esim. porattaessa kipsikartonkiin tai kevytbetoniin).
2
Porataksesi tavalliseen tiileen tarvitset jo tehokkaamman iskuporakoneen; betoniseinät työstät poravasaralla. Perussääntönä pätee: mitä voimakkaampi moottori, sitä suurempi käyttöalue.
3
Varma on varmaa: tarkista seinät rakenneilmaisimella ennen poraamisen aloittamista niin, ettei seinän takana on sähkö- tai vesijohtoja.
4
Käytä aina suojalaseja ja työkäsineitä, kun poraat!
5
Aseta aina porauskärki pystysuoraan materiaalin pintaan nähden ja käynnistä sitten kone, jos haluat välttyä vinoon meneviltä rei\'iltä. Vasta sitten, kun poranterä on kiinni lujasti työstettävässä pinnassa, painat konetta.
6
Jos poraat arkoja pintoja (esim. kaakelia), liimaa pala teippiä porauskohtaan. Teipin karkea pinta estää sen, ettei poranterä luisu.\"
http://www.bosch-do-it.fi/harrastajat/harrastajalle/uusineuvovihje/6975/uusineuvovihje.shtml
Riippuu seinästä. Seiniä on monenlaisia.
\"
teko-ohje
Poraaminen on tavallisimpia kotona tehtäviä töitä. Kun noudatat seuraavia ohjeita, vältyt vinoon meneviltä tai liian suurilta rei\'iltä.
1
Kiinnitä huomiota porattavaan materiaaliin. Sinun täytyy valita erilaisia poranteriä ja porausmenetelmiä materiaalista riippuen. Yksinkertaiseen tehtävään riittää perinteinen akkuporakone (esim. porattaessa kipsikartonkiin tai kevytbetoniin).
2
Porataksesi tavalliseen tiileen tarvitset jo tehokkaamman iskuporakoneen; betoniseinät työstät poravasaralla. Perussääntönä pätee: mitä voimakkaampi moottori, sitä suurempi käyttöalue.
3
Varma on varmaa: tarkista seinät rakenneilmaisimella ennen poraamisen aloittamista niin, ettei seinän takana on sähkö- tai vesijohtoja.
4
Käytä aina suojalaseja ja työkäsineitä, kun poraat!
5
Aseta aina porauskärki pystysuoraan materiaalin pintaan nähden ja käynnistä sitten kone, jos haluat välttyä vinoon meneviltä rei\'iltä. Vasta sitten, kun poranterä on kiinni lujasti työstettävässä pinnassa, painat konetta.
6
Jos poraat arkoja pintoja (esim. kaakelia), liimaa pala teippiä porauskohtaan. Teipin karkea pinta estää sen, ettei poranterä luisu.\"
http://www.bosch-do-it.fi/harrastajat/harrastajalle/uusineuvovihje/6975/uusineuvovihje.shtml
Viimeinen muokkaaja, HeppuHej pvm Pe Syys 04, 2009 5:35 pm, muokattu 1 kertaa
HeppuHej- Viestien lukumäärä : 143
Meillä on nelkyt vuotta vanhaa betonia nämä seinät ja näihin joutuu iso mies nojaamaan hyvälläkin poralla ja terällä oikein kunnolla, että se reikä syntyy. Sanoivat onneksi muuttaessa isännöitsijätoimistosta, että älä vaan yritä mitään kiviseinänauloja sitten käyttää, että ne irroittavat vaan ison palan seinästä irti.
Joten olen minäkin haaveillut sitä poraamista, mutta jättänyt toistaiseksi väliin.
Saisin minäkin itse muuten huonekalut ja muut kasaan, mutta ei voima riitä. Viimeksi en saanut lapsen työtuoliin pyöriä alle, piti mennä napsauttamalla, eikä saanut lapsikaan. Yritimme jopa painaa lattiaa vasten niitä painollamme kiinni, ei mitään vaikutusta. Vauvan isä laittoi ne naks vaan, ja sanoi niksiksi, että sitä piti vähän painaa voimalla. Joo-o.
Joten olen minäkin haaveillut sitä poraamista, mutta jättänyt toistaiseksi väliin.
Saisin minäkin itse muuten huonekalut ja muut kasaan, mutta ei voima riitä. Viimeksi en saanut lapsen työtuoliin pyöriä alle, piti mennä napsauttamalla, eikä saanut lapsikaan. Yritimme jopa painaa lattiaa vasten niitä painollamme kiinni, ei mitään vaikutusta. Vauvan isä laittoi ne naks vaan, ja sanoi niksiksi, että sitä piti vähän painaa voimalla. Joo-o.
possu- Viestien lukumäärä : 430
niin jataki
Huvitukseen... onkos se joku Bonk vai mikä kun jokin on vaan jokin?
Huvitukseen... onkos se joku Bonk vai mikä kun jokin on vaan jokin?
HeppuHej kirjoitti:BB: Minna käyttää Esaa vain seksileluna
Mitä pahaa tuossa on? Mä oon käyttänyt miehiä pelkkinä seksileluina vuosia
Kai niillä joku toinenkin käyttötarkoitus on, mut tässä mun nykyisessä elämäntilanteessa en jaksa vaivautua miettimään enempää.
helu- Viestien lukumäärä : 182
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa