TOTUUS TÄSTÄ PAIKASTA, VALITUS LÄHTENYT ETEENPÄIN
+12
Mm
M...
haphasard
liar
Gyver
Chaos
minätäällä
helu
Trisse
Kyllästynyt
Hermiitti
M
16 posters
Sivu 2 / 3
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Vs: TOTUUS TÄSTÄ PAIKASTA, VALITUS LÄHTENYT ETEENPÄIN
Hermiitti kirjoitti:Kyllästynyt, asia ei ole noin yksinkertainen kuin annat ymmärtää. Asia on itse asiassa vieläkin yksinkertaisempi! Toimittaja menetti uskottavuutensa ja hän sai potkut!
Uskottavuutensa kenen silmissä?
Onhan tilanne kuitenkin pakko tutkia, ei päätöksiä voi perustaa mihinkään "Hermitin mielestä asia on niin..." -potaskaan.
Kyllästynyt- Viestien lukumäärä : 402
Mikä ihme Hermiittiä...
lesboissa, feministeissä ja kai naisissa yleensäkin noin kismittää?
Onko ongelmia sen miehisen hegemonian kanssa kotona tai töissä? Oletko joutunut viimeaikoina tekemisiin jonkun erityisen hankalan naisihmisen kanssa?
Onko ongelmia sen miehisen hegemonian kanssa kotona tai töissä? Oletko joutunut viimeaikoina tekemisiin jonkun erityisen hankalan naisihmisen kanssa?
minätäällä- Viestien lukumäärä : 370
No tavalliselle kansalle
tää on mielipide juttu, kumpi menetti uskottavuutensa, lapin-kansa vai korhonen...
Mun ksäittääkseni Korhonen oli jo aikasemmin työskennellyt alma-media konsernissa, eikä ole "kaappi-lesbo". Jos lapin-kansa ei halunnut lesboa päätoimittajaksi, niin mikä esti tekemästä niin paljon tausta työtä et kysyy konsernilta johon kuuluu hakijoidensa tiedot? Noin ne ois selvinnyt yksinkertaisesti valitsemalla jonkun toisen, ilman mitään kohua.
Mun ksäittääkseni Korhonen oli jo aikasemmin työskennellyt alma-media konsernissa, eikä ole "kaappi-lesbo". Jos lapin-kansa ei halunnut lesboa päätoimittajaksi, niin mikä esti tekemästä niin paljon tausta työtä et kysyy konsernilta johon kuuluu hakijoidensa tiedot? Noin ne ois selvinnyt yksinkertaisesti valitsemalla jonkun toisen, ilman mitään kohua.
helu- Viestien lukumäärä : 182
minätäällä kirjoitti:lesboissa, feministeissä ja kai naisissa yleensäkin noin kismittää?
Miksi vääristelet mielipiteitäni. Olen meinaan sitä mieltä, että naisissa on paljon hyvääkin! Tunnepitoisiin asioihin on muuten helppo ottaa kantaa vai mitä?
Hermiitti- Viestien lukumäärä : 360
hermunen
No eihän hermunen oo lesboja vastaan. Ainoastaan se hakee taas huomiota olemalla sovinistinen tms.
liar- Viestien lukumäärä : 1
liar, tarkoittaako hermunen Hermiittiä? Jos tarkoittaa, voisitko perustella mielipiteesi?
olikin ihan liian mukavaa täällä kun mehriitti ei ollut täällä
Chaos- Viestien lukumäärä : 296
Chaos, kai sitä yksi narskuttelijakin palstalle mahtuu?
mahtuu ja mahtuu
En katso hymiöifilmejä, mutta yleinen mielipide ei ole ikinä yksittäisen keskustelijan mielipide.
vat ever. ehkä muut vaan ei kehtaa sanoa. oo jos oot ollakses. toivon vaan ettei me kohdata täällä tai missÄän.
Chaos, no miksi kummassa kirjoitat minulle? En minäkään kirjoita niille joiden kanssa en halua edes keskustella.
haluuks sä taas sanoa sen viimeisen sanan/viestin?
Ei näin tasottomassa keskustelussa voi puhua viimeisen sanan merkityksestä, vaan viimeisen sanan kiusauksesta!
no.. kiusaus mulla kohdistuu siihen, että oikeastikko se on sun heikkous.
Hei, täällä on sellanen kiva ominaisuus kuin "hyljätyt". KOKEILKAA!
Ei tartte todellakaan lukea toisen tekstejä, kun ne ei edes näy (no sori, muutamaa ei voi ignoorata, kuten modeja tai ylläpitäjiä )
Ei tartte todellakaan lukea toisen tekstejä, kun ne ei edes näy (no sori, muutamaa ei voi ignoorata, kuten modeja tai ylläpitäjiä )
helu, toisaalta suosikit ja inhokit eivät kuulu argumentoivaan nettikeskusteluun, mutta hyvä toiminto toi silti on, jos joku käy liian ahdistavaksi!
Hermiitti kirjoitti:En katso hymiöifilmejä, mutta yleinen mielipide ei ole ikinä yksittäisen keskustelijan mielipide.
Tässä oli lähes ajatuksentynkää
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
Hermiitti kirjoitti:helu, toisaalta suosikit ja inhokit eivät kuulu argumentoivaan nettikeskusteluun, mutta hyvä toiminto toi silti on, jos joku käy liian ahdistavaksi!
Ei, ei pitäs. Mut itekkin joskus tuollaista toimintoa käyttäneenä tiedän et rauhoittaa sitä omaa kirjoittamista. Kenenkään toisen kirjoittamisesta mä en sit olekkaan enään vastuussa
chaos
sulla riittää hupia muitten kustannuksela.mä tuuletan siinä vaihees kun sulle tulee kielto kirjottaa tänne vai ootko sä aamupöpperön ylläpitäjän suosikki?
miten kauaa sä saat jatkaa tota paskan jauhantaa?
miten kauaa sä saat jatkaa tota paskan jauhantaa?
haphasard- Viestien lukumäärä : 24
HAPPIS
sä aina riennät lietsomaan vasta kun joku keskustelu on hyytynyt ja pudonnut alas. Kaikki varmaan näkee sun läpi. sulla ei oo kaikki murot kulhossa.
Koetat lietsoa konfliktia eikä se ole sidoksissa sen kanssa kelle kirjoitat. haluat riitaa ja siihen kelpaa kuka vaan. Nytkin koetat tätä säiettä virvoitella. mäkin teen tyhmästi kun nyt nostan tämän, mutta koetan valaista muille kuinka sä tuut vaienneeseen ketjuun... kuin korppikotka haaskalle ja koetat ravistella ketjuraatoa virkoamaan.. riita viihdyttää sinua.
sä aina riennät lietsomaan vasta kun joku keskustelu on hyytynyt ja pudonnut alas. Kaikki varmaan näkee sun läpi. sulla ei oo kaikki murot kulhossa.
Koetat lietsoa konfliktia eikä se ole sidoksissa sen kanssa kelle kirjoitat. haluat riitaa ja siihen kelpaa kuka vaan. Nytkin koetat tätä säiettä virvoitella. mäkin teen tyhmästi kun nyt nostan tämän, mutta koetan valaista muille kuinka sä tuut vaienneeseen ketjuun... kuin korppikotka haaskalle ja koetat ravistella ketjuraatoa virkoamaan.. riita viihdyttää sinua.
Tuonpa sentään tajusit...Kyllästynyt kirjoitti:Eeeiii. Mercy alias Ruusunenhan on harras uskovainen; kohta tulee tulta ja tulikiveä niskaan.
Olen ihan oikeasti uskossa ja elämäni loppuun asti tulen olemaankin.
Makea juttu varmaan ylläpitäjälle, että sai laitettua uskovaisen banniin.
- Tiesittehän muuten, että profeetta Jesajakin sahattiin kahtia?
Se löytyy apokryfikirjoista...
- Olenpa kyllästynyt, tsau... Mutta näette vielä.
Vääryyden takia ei mikään tule menestymään.
"Sinä katat minulle pöydän vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet
pääni tuoksuvalla öljyllä, ja minun maljani on ylitsevuotavainen." (Ps. 23:5)
M...- Viestien lukumäärä : 2
M... kirjoitti:
Makea juttu varmaan ylläpitäjälle, että sai laitettua uskovaisen banniin.
No voithan sä syyttää vaikka tota, ilman et katsot yhtään omaa käytäytymistäsi. Soon aivan sama.
Mutta kai sä tiesit et k-lib on uskossa? Jos k-lib uskovaisuuden perusteella bannaa tältä palstalta, niin eikö hänen pitäisi aloittaa itsestään?
helu kirjoitti:Mutta kai sä tiesit et k-lib on uskossa? Jos k-lib uskovaisuuden perusteella bannaa tältä palstalta, niin eikö hänen pitäisi aloittaa itsestään?
Enpä uskovaisena anna kullannuppusellesi juuri arvoa.
Terveisiä vain puoskarillesi.
Mitä vallan väärinkäyttäjiä ns. usko voikaan pitääkään sisällään! Herra varjele... Varsinkin kristinuskossa kautta aikojen miehet ovat alistaneet meitä naisia!
- Huom... En jaksa enää uusia viestejä, uskovaisen puoskarin bannatessa kaikki nimimerkkini. Omat johtopäätelmänsä kannattaakin tehdä ihan itse. M. toistaiseksi vaikenee...
Jk. Raamatussa on oikea sana eikä siellä lue "k-lib"...
Mm- Viestien lukumäärä : 1
Päätäs jo
Joko k-lib sortaa sun mielestä uskovaisia palstallaan tai ei. Tuollainen raivonpuuska vain kertoo ettet halua nähdä itse miksi sut on bannattu...
Joko k-lib sortaa sun mielestä uskovaisia palstallaan tai ei. Tuollainen raivonpuuska vain kertoo ettet halua nähdä itse miksi sut on bannattu...
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 2 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa