Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TOTUUS TÄSTÄ PAIKASTA, VALITUS LÄHTENYT ETEENPÄIN

+12
Mm
M...
haphasard
liar
Gyver
Chaos
minätäällä
helu
Trisse
Kyllästynyt
Hermiitti
M
16 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

TOTUUS TÄSTÄ PAIKASTA, VALITUS LÄHTENYT ETEENPÄIN - Sivu 3 Empty Vs: TOTUUS TÄSTÄ PAIKASTA, VALITUS LÄHTENYT ETEENPÄIN

Viesti  Mmm... Pe Syys 11, 2009 6:04 pm

helu kirjoitti:Päätäs jo Laughing

Joko k-lib sortaa sun mielestä uskovaisia palstallaan tai ei. Tuollainen raivonpuuska vain kertoo ettet halua nähdä itse miksi sut on bannattu...

Ooh, Helu... En halua tietää uskostasi enää mitään. Mahtaakohan olla edes armoisaa kristinuskoa Ex-kontulibisi kanssa?

Epäilen... Tuollainen julmuus - ei tuo ole mitään kristinuskoa.

Enkä todellakaan tiedä, mitä meedioita harrastatte eikä ole väliksikään.

- Mutta jos mietitte, mitä touhustanne ajattelen, sen löydätte myöhemmin googlettamalla.

*

"Tukari - varalla" on vain plagiointipalsta ja moderointinne kaukana esimerkistään.

Janne hallitsi sentään kusen sukassa, mutta te ette sitäkään.

Mmm...

Viestien lukumäärä : 2

Takaisin alkuun Siirry alas

TOTUUS TÄSTÄ PAIKASTA, VALITUS LÄHTENYT ETEENPÄIN - Sivu 3 Empty Vs: TOTUUS TÄSTÄ PAIKASTA, VALITUS LÄHTENYT ETEENPÄIN

Viesti  Mirri Pe Syys 11, 2009 6:08 pm

Jukra! Tällaista väriloistoa tarvittaisiin Tukarillekin. Ihmiset purkaisivatkin kiukkunsa noin näyttävästi käyttämättä mitään rivoja sanoja...
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311

Viesti  Mmm... Pe Syys 11, 2009 6:12 pm

Mirri kirjoitti:Jukra! Tällaista väriloistoa tarvittaisiin Tukarillekin. Ihmiset purkaisivatkin kiukkunsa noin näyttävästi käyttämättä mitään rivoja sanoja...

Vai oli upeata! Pelastit nahkasi uhraamalla minut.

Mmm...

Viestien lukumäärä : 2

Viesti  helu Pe Syys 11, 2009 6:15 pm

Mmm... kirjoitti:
helu kirjoitti:Päätäs jo Laughing

Joko k-lib sortaa sun mielestä uskovaisia palstallaan tai ei. Tuollainen raivonpuuska vain kertoo ettet halua nähdä itse miksi sut on bannattu...

Ooh, Helu... En halua tietää uskostasi enää mitään. Mahtaakohan olla edes armoisaa kristinuskoa Ex-kontulibisi kanssa?

No eikö sun pitäs tietää ensinnäkin YKSI asia mun uskosta ennenkuin siitä aletaan puhumaan "lisää"

Mä kerroin et k-lib on uskossa, omastani en ole kertonut mitään, Enkä kerrokkaan.

Mut niin räikeän väärän tiedon kuin et k-lib sortaisi jotain uskon tai uskonnottomuuden takia korjaan kyllä. Toinen yhtä räikeä väite olis et k-lib syrjii jotain sukupuolensa takia... Noilla kahdella asialla ei ole mitään tekemistä tän palstan ylläpidon kanssa.

helu

Viestien lukumäärä : 182

Viesti  Mmmm... Pe Syys 11, 2009 6:56 pm

helu kirjoitti:No eikö sun pitäs tietää ensinnäkin YKSI asia mun uskosta ennenkuin siitä aletaan puhumaan "lisää"

- Kehtaatkin suoltaa paskaa! Tiedät kai, ettei bannattuna voi keskustella mitään.

Sinä itse & paska-Liberosi järjestää sen...

- Kirjoitin, ettei lukijat kuvittelisi täällä keskusteltavan oikeasti mitään!

Tivaatte mielipiteitä bannaamiltanne ihmisiltä...

Jo paska löyhkää! Sad

Mmmm...

Viestien lukumäärä : 5

Viesti  Mmmm... Pe Syys 11, 2009 7:01 pm

Ihanko totta, että uskovaiset toimii näin?

Näyttäkää mulle tää tuomiopäivän kirkko!

Taitaa olla mormoneita ja jehovalaisia täynnä..

Mmmm...

Viesti  Trisse Pe Syys 11, 2009 7:04 pm

Bännätkää toi jo kunnolla - en jaksa enää kattoa! No
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401

Viesti  Mmmm... Pe Syys 11, 2009 7:09 pm

Trisse kirjoitti:Bännätkää toi jo kunnolla - en jaksa enää kattoa! No

Tee hyvin syö paskaa...

Mmmm...

Viesti  Admin Pe Syys 11, 2009 7:29 pm

Ja Mercy ei ainakaan saa banniaan nopeammin loppumaan jos hän jatkaa uusien nimimerkkien tehtailua ja loukkaavaa paskan suoltamistaan.
Mutta nyt tämä ketju lukkoon. Kaikki ovat varmaan jo sanoneet sanottavansa tässä asiassa.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174

http://tukari2.forumotion.com

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa