Eiku uusia viestejä poimimaan!
3 posters
Sivu 1 / 1
Eiku uusia viestejä poimimaan!
Seuraa puolivirallinen lausuntoni koskien Chaoksen väitettä, että tavoittelisin 10.000 viestiä tälläkin foorumilla eli liittymistä kymppitonnin kerhoon.
Lausun seuraavaa: En tavoittele maksimaalista viestimäärää, vaan tavoittelen asiaan pureutuvia ajan hermolla olevan ajattelijan näkemyksiä. Viestien poiminta saattaa joillekin olla puolukkametsässä olemista ja kaiken kukkuraksi poimurilla noukkien! Minä poimin vain yksittäisiä omenia ja syön ne eka kunnolla. Lopputulema on laadullisesti keskusteluita jossain määrin rikastuttava. Henkilöihin menevän viestinnän toivoisin loppuvan, vaikka kyllähän minä sitä kestänkin!
Uskomatonta kyllä se, että joku edes kuvittelee olevansa nettifoorumilla kuten puolukkamettällä poimuri molemmissa käsissä!
Lausun seuraavaa: En tavoittele maksimaalista viestimäärää, vaan tavoittelen asiaan pureutuvia ajan hermolla olevan ajattelijan näkemyksiä. Viestien poiminta saattaa joillekin olla puolukkametsässä olemista ja kaiken kukkuraksi poimurilla noukkien! Minä poimin vain yksittäisiä omenia ja syön ne eka kunnolla. Lopputulema on laadullisesti keskusteluita jossain määrin rikastuttava. Henkilöihin menevän viestinnän toivoisin loppuvan, vaikka kyllähän minä sitä kestänkin!
Uskomatonta kyllä se, että joku edes kuvittelee olevansa nettifoorumilla kuten puolukkamettällä poimuri molemmissa käsissä!
Hermiitti- Viestien lukumäärä : 360
Muista vetää WC Hermit
Hermiitti kirjoitti:... Minä poimin vain yksittäisiä omenia ja syön ne eka kunnolla. Lopputulema on laadullisesti keskusteluita jossain määrin rikastuttava...
Omenansyönnin lopputulos on sinulla Hermit täsmälleen sama kuin kenellä tahansa muullakin -> kasa paskaa.
Kyllästynyt- Viestien lukumäärä : 402
Vs: Eiku uusia viestejä poimimaan!
Hermiitti kirjoitti:.. tavoittelen asiaan pureutuvia ajan hermolla olevan ajattelijan näkemyksiä.
Onko täällä tuollaisia?
Urpo
Urpo- Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 76
Kyllästynyt, noh olet oikeilla jäljillä, mutta lannotteesta näet kasvaa uusi omenapuu!
Urpo, kyllä mua on ainakin Hesarin palstalla kehuttu, vaikka en tunne sieltä kai ketään!
Urpo, kyllä mua on ainakin Hesarin palstalla kehuttu, vaikka en tunne sieltä kai ketään!
Vitriini vs. latriini
Hermiitti kirjoitti:Kyllästynyt, noh olet oikeilla jäljillä, mutta lannotteesta näet kasvaa uusi omenapuu! ...
Jospa kuitenkin yrittäisit hillitä liiallisen omenansyönnin aiheuttamia ilmavaivojasi tai pöräyttelisit yksin ja omassa WC:ssäsi.
Vitriini ei ole sama kuin latriini. Olisi kohteliasta suojella sivullisia noilta ylenmääräisiltä aivopieruiltasi.
Kyllästynyt, homman nimi oli jatkuvuus eikä pieru- ja kakkaleikit!
Hermiitti kirjoitti:Kyllästynyt, homman nimi oli jatkuvuus eikä pieru- ja kakkaleikit!
You sure fooled me!
Kyllästynyt, eräs suosikkileffarepliikki on Jack Nicholsonin todetessa Yksi lensi yli käenpesässä Chiefille, "You fooled them all!"
No ei kai me tätä liian vakavasti oteta?
No ei kai me tätä liian vakavasti oteta?
No ne jokka nimimerkkien takana lymyilee paitsi Luukkonen!
En tiä onko pohjat tällä foorumilla, mutta yritän saada kasaan sata postausta vuorokauden ajalta!
Huomenna alan himmailla!
Huomenna alan himmailla!
Tuliks enkka? 100 viestiä mielenterveysaiheiselle foorumille alle 23 tunnissa! Pääsenkö Guinessin kirjaan?
Täällä on muitakin hyviä viestiurakoitsijoita, mutta meikä oli eilen kyllä lyönnissä vai mitä?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa