Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leipä loppuu Stadin leipäjonoista!

+2
hullukana
Hermiitti
6 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Leipä loppuu Stadin leipäjonoista! - Sivu 2 Empty Vs: Leipä loppuu Stadin leipäjonoista!

Viesti  Tummanvihree La Syys 12, 2009 11:28 pm

Hermiitti, en tiennytkään että sulla on jotkin salaiset säännöt, miten ja mistä sun aloituksissa saa keskustella! Laughing

Mulle tulee nyt vieras, jääkää te vaikka Kyllästyneen kanssa vääntämään! Razz

(Ja mun mielestä kyse ei HS:n artikkelissa ollut siitä miks on leipäjonoja vaan että RUOKA LOPPUU.)


Viimeinen muokkaaja, Tummanvihree pvm La Syys 12, 2009 11:29 pm, muokattu 1 kertaa
Tummanvihree
Tummanvihree

Viestien lukumäärä : 132
Join date : 15.08.2009
Paikkakunta : Suo

Takaisin alkuun Siirry alas

Leipä loppuu Stadin leipäjonoista! - Sivu 2 Empty Vs: Leipä loppuu Stadin leipäjonoista!

Viesti  Hermiitti La Syys 12, 2009 11:29 pm

Tummanvihree kirjoitti:Hermiitti, en tiennytkään että sulla on jotkin salaiset säännöt, miten ja mistä sun aloituksissa saa keskustella! Laughing

Mulle tulee nyt vieras, jääkää te vaikka Kyllästyneen kanssa vääntämään! Razz

Juu minäkin olen ihan hepulin partaalla. Sinähän sääntöjä esität!

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leipä loppuu Stadin leipäjonoista! - Sivu 2 Empty Vs: Leipä loppuu Stadin leipäjonoista!

Viesti  possu La Syys 12, 2009 11:52 pm

Näin äsken Ajankohtaisen kakkosen mainoksen ja siinä on aiheena ensi tiistaina (muiden muassa), että kuka Suomessa on köyhä. Pitääpä katsoa. Minä olin luullut, että se on ihan joku euromäärä millä se mitataan.

Itse en ole köyhä, kun köyhillä on niin ankeaa, ja minulla ei ole. Ruokajonossa käyn silti. Siellä sanotaan tervetuloa, ja jos nyt täällä sanotaan, että en saa käydä, viittaan sille kintaalla omasta harkinnastani.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leipä loppuu Stadin leipäjonoista! - Sivu 2 Empty Vs: Leipä loppuu Stadin leipäjonoista!

Viesti  hullukana Su Syys 13, 2009 6:43 am

Juu Possu, kun kaapit alkaa olla tyhjiä ja samoin pankkitili, on pakko leipääntyä eli jalkaantua leipäjonoon. Toki haen koko ajan osa-aikatyötä, mutta *reps* olen ylikoulutettu hanttihommiin What a Face Siksipä olenkin hakenut suoraan parempia paikkoja ja mahdollisen valinnan jälkeen sitä voikin sitten hakea hoitovapaata ja osa-aikaista opintovapaata. Silleen saa paremman palkan, kun hommailee itsensä ensin kokoaikaiseksi ja sitten sopii opintovapaasta, kuin että hakisi opiskelijana osa-aikaista tai harjoittelijan paikkaa. Pakko kait näin on tehdä, opiskeluaika vaan venyy, mutta ei tuota lasta voi ruuatta jättää.

Ihmettelin muuten, kun löysin vanhempieni luolta jotain EU:n ruoka-avun leipä- ja jauhokasseja. Kyselin, että olivat ihan leipäjonoon menneet. Noh, kassi oli löytynyt tien toiseltä puolelta puskasta. Siellä oli noita jauhoja, ryynejä ja leipää. Kaikki tuoretta ja hyvä kuntoista. Ilmeisesti jollekin leipäjonolaiselle ei kelvannut, vaan heitti pois. Shocked
hullukana
hullukana

Viestien lukumäärä : 34
Join date : 18.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Leipä loppuu Stadin leipäjonoista! - Sivu 2 Empty Vs: Leipä loppuu Stadin leipäjonoista!

Viesti  Hermiitti Su Syys 13, 2009 7:03 am


Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leipä loppuu Stadin leipäjonoista! - Sivu 2 Empty Vs: Leipä loppuu Stadin leipäjonoista!

Viesti  jataki Su Syys 13, 2009 7:36 am

possu..... Minä en käy sossussa oman mielenterveyteni takia. Ennenvanhaan kävin, mutta ei siellä ole mikään pakko käydä ja minä en käy, koska voin siitä todella huonosti.



et oo ainoo kuka on veetuuntunut sossuu......
jataki
jataki

Viestien lukumäärä : 180
Join date : 19.08.2009
Paikkakunta : keskisuomi

https://www.youtube.com/watch?v=cqLZySPjELQ

Takaisin alkuun Siirry alas

Leipä loppuu Stadin leipäjonoista! - Sivu 2 Empty Vs: Leipä loppuu Stadin leipäjonoista!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa