Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?
+20
sannikka
jataki
Biancaliina
Keväin
Tummanvihree
Mirri
elzukka
piikkilankaa
höpsöliini
Zo
possu
toivotonko
Tikru
ippu
Helmis
Piita
lötkö
sokeripala
Admin
hanna74
24 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?
Mää oon lähinnä roikkunu facebookissa
hanna74- Viestien lukumäärä : 280
Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?
Mä olen lähinnä miettinyt koska tukari avautuisi
Vaikka tukari välillä vituttaa, niin ny huomaan et sitä on ikävä
Ei mua aina tukari vituta ainoostaan joskus, kyl semmonen mt-ongelmaisten oma foorumi tarvitaan
Ei mua aina tukari vituta ainoostaan joskus, kyl semmonen mt-ongelmaisten oma foorumi tarvitaan
hanna74- Viestien lukumäärä : 280
Facebookissa oon kans, pelailen ja sen semmoista. Ei oo viime aikoina tullut Tukarilla käytyä, äsken tuli mieleen että meenpä käymään, ni kas vaan, sehän oliki taas suljettu se keskustelu. Onks siellä taas tapahtunu jotain?
sokeripala- Viestien lukumäärä : 8
Sienestystä,marjastusta,lenkkeilyä..
ihan sitä samaa kuin ennenkin.ei mua hirveästi ole kaivellut tukarin puuttuminen.
Meno yleisellä rupesi jo muutenkin olemaan ihan päätöntä,joten monelle pieni tauko tekee hyvää.
ihan sitä samaa kuin ennenkin.ei mua hirveästi ole kaivellut tukarin puuttuminen.
Meno yleisellä rupesi jo muutenkin olemaan ihan päätöntä,joten monelle pieni tauko tekee hyvää.
lötkö- Viestien lukumäärä : 7
murena kirjoitti:Minusta on vastuutonta sulkea tukari näin kesäaikaan kun ihmiset kärsivät jo valmiiksi hoidon kesätauoista. Ei ole kivaa olla heitteillä, terapiatauolla ja sitten vielä viedään tukarikin pois.
Siksi avasinkin tämän foorumin. Toivotaan vaan että useampikin tukarilainen löytäisi tänne.
Joo, minustakin oli vastuutonta ja ennen kaikkea melkoisen tökeröä sulkea tukari noin vaan ilman ennakkoilmoitusta. Ei kuulu hyvään tapaan tuommoinen käytös ollenkaan minun mielestäni Ja etenkin kun oli tiedossa vielä pitempiaikainen katkos, niin syytä olisi ollut tiedottaa asiasta etukäteen. Meni mulla maku noihin tukarin ylläpitäjiin, vaikka tiedän, että ihan vapaaehtoispohjalta sitä pitävät. Ihmisten huomioiminen ei ole paljosta kiinni, jos tahtoa löytyy. Hyvää tahtoa.
Mutta tämän varatukarin myötä oloni on helpottunut, että vielä kerran suunnaton kiitos perustajalle!
Ja mitä olen tehnyt? Odottanut tukarin avautumista, laittanut ylläpitoon paljon palautetta (ihan asiallista), meuhkannut suomikaksnelosella enimmäkseen ilman nimimerkkiä, lenkkeillyt, raivopäissäni ja tuskissani pesin tänään eteisen maton, mihin puuhaan sainkin purettua hyvin aggressioita...siinäpä niitä.
Mutta tämän varatukarin myötä oloni on helpottunut, että vielä kerran suunnaton kiitos perustajalle!
Ja mitä olen tehnyt? Odottanut tukarin avautumista, laittanut ylläpitoon paljon palautetta (ihan asiallista), meuhkannut suomikaksnelosella enimmäkseen ilman nimimerkkiä, lenkkeillyt, raivopäissäni ja tuskissani pesin tänään eteisen maton, mihin puuhaan sainkin purettua hyvin aggressioita...siinäpä niitä.
Piita- Viestien lukumäärä : 177
Eiköhän se tullut ylläpidollekin ihan yllätyksenä tuo huoltamisen tarve. Jokainen kai sentään huomasi, kuinka tukari takkuili muutaman päivän ajan ennen sulkemista. Toivotaan, että ongelmat saadaan korjattua!
Kiitos tämän foorumun avaajalle!
Kiitos tämän foorumun avaajalle!
Helmis- Viestien lukumäärä : 48
Poistin mun sepustukset, kun kerkesin miettiä itse asioita ja nyt on varmaan vähän aikuisempi näkökulma asiaan. En ollut keräämässä mitään "säälipisteitä". Olisin oikeasti halunnut saada kuulla mieli piteitä. Olen joskus aikaiseminkin laittanut samantapaista viestiä ja kukaan ei ole niihin vastannut. Ehkä ne on koettu sellaiseksi myötätunnon hakemiseksi ja ei ole haluttu kommentoida.
Hyvää päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti. Sää ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on tosi mahtava
Siitä voisi yrittää nauttia, kun ei tonne tukarillekaan pääse
Hyvää päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti. Sää ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on tosi mahtava
Siitä voisi yrittää nauttia, kun ei tonne tukarillekaan pääse
Viimeinen muokkaaja, ippu pvm Su Elo 09, 2009 2:21 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Alkoi nolottaa omat kirjoitukset)
ippu- Viestien lukumäärä : 33
Montako päivää katkos on jo kestänyt? Tuntuu, että iäisyyden.
Olen pelannut Nassukirjasessa FarmVilleä, rekisteröitynyt muutamalle turhanpäiväiselle sivustolle ja lihonut ainakin viisi kiloa. Tänä iltana sain asennettua koneelleni uuden virusohjelman ja hankkiuduttua eroon vanhasta F(ucking)-Securesta. Pari virustakin löytyi kaivelemalla - koneesta siis. Illan päätteeksi vielä tappajavirusleffa. Nyt kai sitten nukkumaan.
Olen pelannut Nassukirjasessa FarmVilleä, rekisteröitynyt muutamalle turhanpäiväiselle sivustolle ja lihonut ainakin viisi kiloa. Tänä iltana sain asennettua koneelleni uuden virusohjelman ja hankkiuduttua eroon vanhasta F(ucking)-Securesta. Pari virustakin löytyi kaivelemalla - koneesta siis. Illan päätteeksi vielä tappajavirusleffa. Nyt kai sitten nukkumaan.
Tikru- Admin
- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 43
Tikru kirjoitti:Montako päivää katkos on jo kestänyt? Tuntuu, että iäisyyden.
Hei Tikru, voinko pyytää sua kaveriksi Facebookissa? Jos tulisit mun naapuriksi FarmVillessä? Kun kestää iäisyyden saada 8 naapuria, että vois laajentaa sitä farmia Siis oletan että olet sen Tukarilaisille FB:ssä olevan sivuston ylläpitäjä
Sokrunen, ilman muuta voit!
Tikru- Admin
Tikru kirjoitti:Sokrunen, ilman muuta voit!
Kiva
Jokuhan siellä tukarilla mättää ja pahasti ,minulla se usein jumauttaa koko koneen, niin että täytyy vaan virtanapista katkaista, kun lähettää viestiä tai editoi sitä.
Juu, ai mitä muuta, olen käynyt monenmoisilla keskustelupalstoilla monenmoisilta aihealueilta, mm. ruoka-aiheisilla. Vauva-aiheisilta palstoilta vaan pysyn kaukana, on niin häiriintynyttä sakkia niillä.
Tällainen mt-aiheinen palsta on pyörinyt jo pidempään, jospa se nyt ilokseni aktivoituisi enemmän, kun tukari ei toimi:
http://psykologia.forumandco.com/yleinen-keskustelu-c1/
Juu, ai mitä muuta, olen käynyt monenmoisilla keskustelupalstoilla monenmoisilta aihealueilta, mm. ruoka-aiheisilla. Vauva-aiheisilta palstoilta vaan pysyn kaukana, on niin häiriintynyttä sakkia niillä.
Tällainen mt-aiheinen palsta on pyörinyt jo pidempään, jospa se nyt ilokseni aktivoituisi enemmän, kun tukari ei toimi:
http://psykologia.forumandco.com/yleinen-keskustelu-c1/
possu- Viestien lukumäärä : 430
Amazed, ei se huoltokatkos mistään riidoista varmaan johdu, siis sehän ei teknisesti toimi oikein se Tukari.
Riitoja siellä on aina vähän väliä, välillä enemmän, välillä ei niin paljoa. Näin näyttäisi olevan muillakin palstoilla.
Riitoja siellä on aina vähän väliä, välillä enemmän, välillä ei niin paljoa. Näin näyttäisi olevan muillakin palstoilla.
possu- Viestien lukumäärä : 430
zo ilmoittautuu
mä oon ollut töissä ja rannalla ja terassilla. viikonloppu vielä meni helpommin ilman tukaria, mutta viikolla varmaan ärsyttää vielä enemmän kun ei pääse päiväkirjaa kirjottamaan ja lukemaan muiden. mutta tuleepahan tehtyä sitten muita juttuja. tääl on kivoja hymiöitä kyllä.
Zo- Viestien lukumäärä : 35
kuula hukassa
Minä olen ollut ihan kuula hukassa kun tukari ei ole pelittänyt.
On ikävä niitä ihmisiä, kenen kuulumisia normaalisti lukee.
Ja en ole osannut kirjoittaa muuaalle.
Tuleekohan tukari takaisin?
On ikävä niitä ihmisiä, kenen kuulumisia normaalisti lukee.
Ja en ole osannut kirjoittaa muuaalle.
Tuleekohan tukari takaisin?
höpsöliini- Viestien lukumäärä : 125
Minä olen oikein pelästynyt, kuinka hukassa olen ollut ilman tukaria!! Ja etenkin tukarin päiväkirjaa, ja siellä kirjoittavia. Tuntuu, että en meinaa selvitä mistään, kun en pääse sitten sinne tuttuun ja turvalliseen päikkyyn pohtimaan. Aika säälittävää. Mikään vihko ei ole sama asia.
Olen sitten roikkunut facebookissa ja eräällä toisella vertaistukipalstalla...ja voinut huonosti.
Olen sitten roikkunut facebookissa ja eräällä toisella vertaistukipalstalla...ja voinut huonosti.
piikkilankaa- Viestien lukumäärä : 91
Hei, onko tukarilaisille jokin oma hiekkis naamakirjassa? Minäkin haluaisin sinne. Miten sinne pääsee?
elzukka- Viestien lukumäärä : 22
Elzukka, naamakirjassa on tukarilaisille ryhmä nimeltä Käsikkäin !
piikkilankaa- Viestien lukumäärä : 91
Elzukka ja muutkin tietämättömät nassukirjalaiset!
Face-ryhmän osoite on https://www.facebook.com/group.php?gid=60782482410
Käsikkäin-ryhmä on suljettu ja piilotettu, eli sen ei pitäisi näkyä profiilissanne kenellekään muulle eikä kukaan ryhmän ulkopuolinen näe mitään ryhmään postaamaanne.
Oikeassa laidassa pitäisi olla vaihtoehto jäsenyyden anomiseen. En valitettavasti tiedä, mitä siinä lukee, koska en näe ryhmää "ulkopuolisen" silmin.
Jos ryhmän sivu ei avaudu tai on muita ongelmia, kertokaa vaikka täällä foorumissa yksityisviestillä. Toinen tapa päästä ryhmään on liittää minut kaveriksi ja tulla kutsutuksi. Saattaa olla, että muutkin ryhmän jäsenet pystyvät lähettämään kutsuja, mutten ole varma siitä.
Face-ryhmän osoite on https://www.facebook.com/group.php?gid=60782482410
Käsikkäin-ryhmä on suljettu ja piilotettu, eli sen ei pitäisi näkyä profiilissanne kenellekään muulle eikä kukaan ryhmän ulkopuolinen näe mitään ryhmään postaamaanne.
Oikeassa laidassa pitäisi olla vaihtoehto jäsenyyden anomiseen. En valitettavasti tiedä, mitä siinä lukee, koska en näe ryhmää "ulkopuolisen" silmin.
Jos ryhmän sivu ei avaudu tai on muita ongelmia, kertokaa vaikka täällä foorumissa yksityisviestillä. Toinen tapa päästä ryhmään on liittää minut kaveriksi ja tulla kutsutuksi. Saattaa olla, että muutkin ryhmän jäsenet pystyvät lähettämään kutsuja, mutten ole varma siitä.
Tikru- Admin
Ziina, ryhmään kuuluminen vaatii ikävä kyllä Facebookiin rekisteröitymisen. Kun olet rekannut (jos päätät niin tehdä), pääset ryhmään linkistä, tai jos on ongelmia, laita mulle täällä yksityisviestiä niin neuvon tarkemmin.
Tikru- Admin
Onpa Naamakirjan tukarilaisryhmällä ihana nimi: Käsikkäin.
Mirri- Viestien lukumäärä : 311
Jaa mitä mie oon tehnyt? No odotellut että tukari palais toimintaan, yrittänyt aktivoitua muuten kuin netissä roikkumalla, vaik oonhan minä roikkunut ihan riittämiin ilman tukariakin... Nopeesti sitä nettipalstoihin kiintyy! Ja joistain ihmisistä muodostaa sellasen kuvan että sitten häiritsee kun ei pääsekään lukemaan kuulumisia.
Näitä on sitten kiva hutasta tänne! Mut luulin kyl et toi viimeinen on jänis, teksti sanoo että kissa...
Näitä on sitten kiva hutasta tänne! Mut luulin kyl et toi viimeinen on jänis, teksti sanoo että kissa...
Tummanvihree- Viestien lukumäärä : 132
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Rahan pyörittely
» Miten mennen ajttekusta irti?
» Kissa nappaa kiinni...
» New tukari
» Sulkekaa vaan kaikki Foorumit!!!
» Miten mennen ajttekusta irti?
» Kissa nappaa kiinni...
» New tukari
» Sulkekaa vaan kaikki Foorumit!!!