Mistä halvalla?
+2
jataki
Trisse
6 posters
Sivu 1 / 1
Mistä halvalla?
Olkoon tämä sellainen ketju jossa voi pohdiskella mistä löytyisi halvalla jotain postaajalle tarpeellista. Kun nuo rahaongelmat ovat useimmille meistä arkipäivää.
Minusta olisi kiva alkaa käydä messuilla enemmän. Olen käynyt mm. kirjamessuilla ja naisten joulumessuilla ja tykännyt. Ensi viikonloppuna olisi kädentaitomessut ja nekin kiinnostaisivat Pääsylippu on kuitenkin kympin ja se on tuntuva raha minulle (<- koukussa näihin hymiöihin). Tietääkö kukaan mistä voisi saada messulippuja halvalla/ilmaiseksi? Mielenterveysmessuille on ollut lippuja joissain lehdissä mutta entä nämä kaiken maailman kauneus-, matkustus- ja esim. kädentaidon messut? Jakaako jokin järjestö, lehti, yritys messulippuja jäsenilleen?
Olen kiitollinen jos jollakin on antaa vinkkejä
Minusta olisi kiva alkaa käydä messuilla enemmän. Olen käynyt mm. kirjamessuilla ja naisten joulumessuilla ja tykännyt. Ensi viikonloppuna olisi kädentaitomessut ja nekin kiinnostaisivat Pääsylippu on kuitenkin kympin ja se on tuntuva raha minulle (<- koukussa näihin hymiöihin). Tietääkö kukaan mistä voisi saada messulippuja halvalla/ilmaiseksi? Mielenterveysmessuille on ollut lippuja joissain lehdissä mutta entä nämä kaiken maailman kauneus-, matkustus- ja esim. kädentaidon messut? Jakaako jokin järjestö, lehti, yritys messulippuja jäsenilleen?
Olen kiitollinen jos jollakin on antaa vinkkejä
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
Vs: Mistä halvalla?
Minuakin kiinnostaisivat nuo kaikki messut. tiedän, että mt-messuille saa ilmaislippuja, jos kuuluu johonkin mt-yhdistykseen, mutta mitäpä minä sellaiseen kuulumaan, kun en voi mihinkään toimintaansa osallistua kuitenkaan vauvan kanssa, niin tulee kalliit messut, jos ilmaislipun toivossa maksan vuosimaksun, elokuva- uimahalli yms. alennuksiakaan en pysty hyödyntämään. Lisäksi, kun minut on siellä hoidossa todettu jo ajat sitten "terveeksi", niin silleenkin.
Minua kiinnostaisivat myös antiikkimessut ja muut, niitähän on vaikka kuinka.
Nuorena kävin aina vatevan messuilla, mutta nykyään ne ovat ihan joutava häppeninki, mikä lie muoti ja kauneus messu niiden nimi nykyään?
Minua kiinnostaisivat myös antiikkimessut ja muut, niitähän on vaikka kuinka.
Nuorena kävin aina vatevan messuilla, mutta nykyään ne ovat ihan joutava häppeninki, mikä lie muoti ja kauneus messu niiden nimi nykyään?
possu- Viestien lukumäärä : 430
Mahtaakohan leipäjonoista saada messulippuja..?
Etuseteleitä...
kansalaisopiston ja kesäyliopiston tai avoimen korkeakoulun kursseihin sai ainakin meillä, kun meni paikan päälle ilmoittautumaan ja esitti eläkeläiskortin. Yksi kaavake piti täyttää, opetusministeriölle ihan, että tietävät millaisia ihmisiä siellä liikkuu.
Niitä seteleitä saavat työttömät ja eläkeläiset, ja suuruus riippuu kurssin pituudesta ja hinnasta. Itse sain 15 euroa alennusta 30:n euron viikonloppukurssista. Toista seteliä ajattelin kysyä keväällä yhteen luentopäivään, joka on kyllä aikeastaan ihan liian kallis setelinkin kanssa, vaikka ei niitä ehkä enää keväälle edes riitäkään.
Jokaisessa opinahjossa on omat setelinsä, joten kannattaa hajauttaa opiskelu useampaan puljuun, niin saa useamman setelin.
Käsitin, että tämä olisi joku valtakunnallinen juttu ja etu.
Niitä seteleitä saavat työttömät ja eläkeläiset, ja suuruus riippuu kurssin pituudesta ja hinnasta. Itse sain 15 euroa alennusta 30:n euron viikonloppukurssista. Toista seteliä ajattelin kysyä keväällä yhteen luentopäivään, joka on kyllä aikeastaan ihan liian kallis setelinkin kanssa, vaikka ei niitä ehkä enää keväälle edes riitäkään.
Jokaisessa opinahjossa on omat setelinsä, joten kannattaa hajauttaa opiskelu useampaan puljuun, niin saa useamman setelin.
minätäällä- Viestien lukumäärä : 370
minätäällä kirjoitti:
Käytän työväenopistoa ja siellähän työttömät ja eläkeläiset saa automaattiset puolet hinnasta pois. Vai puhutko jostain muusta..?
Meidän seutuopistossa on käytössä opintoseteliavustus, joka on kohdistettu yli 63-vuotiaille opiskelijoille tai maahanmuuttajille. Se ei kata kaikkia kursseja, vaan tuossa listassa näkyy olevan 12 kurssia.
Työttömillä on mahdollisuus käyttää 30 €:n alennusseteliä.
Meikäläisille "alaikäisille" eläkeläisille ei ole alennuksia.
Mutta säästöä tulee, kun ostaa kausikortin. Se maksaa 125 €. Ostin sen ja ilmoittauduin 6 kurssille kurssimaksut olisivat muuten olleet yht. 296 €.
Työttömillä on mahdollisuus käyttää 30 €:n alennusseteliä.
Meikäläisille "alaikäisille" eläkeläisille ei ole alennuksia.
Mutta säästöä tulee, kun ostaa kausikortin. Se maksaa 125 €. Ostin sen ja ilmoittauduin 6 kurssille kurssimaksut olisivat muuten olleet yht. 296 €.
sannikka- Viestien lukumäärä : 32
sannikka kirjoitti:
Haluatko kertoa paikkakunnan?
Sinäpä oot innokas. . Hyvä jos 2 kurssista selviydyn.
Ziina- Viestien lukumäärä : 96
Minä otan viisi ja toivon että jaksan kaikki.
No huhhuh, kun minä joskus kävin jossain kurssilla muka jossain, muuta kuin pakosti koulussa, tai yliopistolla, niin jo yksi tuollainen ylimääräinen pidettävä meno viikossa stressasi koko ajan.
possu- Viestien lukumäärä : 430
Mulla kun ei ole oikein muuta (työkyvyttömyyseläkkeellä), kun täällä korvessa asustan miehen ja elukoiden kanssa. Nuo menot tuovat tiettyä rutiinia ja säännöllisyyttä mun 2-suuntaiseen elämään. Ja kun olen liikunta-addikti ja endorfiininisti, niin nuo kaikki ovat liikuntajuttuja, paitsi yksi on ohjattu rentoutuminen.
sannikka- Viestien lukumäärä : 32
possu kirjoitti:No huhhuh, kun minä joskus kävin jossain kurssilla muka jossain, muuta kuin pakosti koulussa, tai yliopistolla, niin jo yksi tuollainen ylimääräinen pidettävä meno viikossa stressasi koko ajan.
Eihän niillä tarvitse joka kerta käydä. Tulevat hyödyksi vaikkei joka kerta jaksaisikaan.
Similar topics
» AUTTAKAA KILTIT, ISO HÄTÄ!
» K u k k o i l u
» Gallup.Oliko Kiesin rangaistus oikeudenmukainen?
» Lüscherin väritesti (lyhyt)
» NYT RADIOSSA KÖYHYYDESTÄ!
» K u k k o i l u
» Gallup.Oliko Kiesin rangaistus oikeudenmukainen?
» Lüscherin väritesti (lyhyt)
» NYT RADIOSSA KÖYHYYDESTÄ!
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa