Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Myöhästyminen psykodraamasta

+7
Pertti Luukkonen
possu
HeppuHej
minätäällä
Gyver
Kyllästynyt
Trisse
11 posters

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Trisse Su Syys 13, 2009 6:29 pm

Kyllästynyt kirjoitti:

Musitutan puolestani, että ihmiset (ainoa asia jolla on merkitystä) ovat täysin samat.

Mutta samojen ihmisten käytös erilaista. Tai korjaa toki jos olen täällä solvannut sinua vitun debiiliksi Rolling Eyes
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Tuo oli tiedossa Tristan

Viesti  Kyllästynyt Su Syys 13, 2009 6:30 pm

Trisse kirjoitti:... Luulen että tuo myöhästymusepisodi on jotenkin tekosyy ja ilman sitä olisin jaksanut vain muutaman päivän pidempään. Näyttää että mulla on taipumus jättää kaikki kesken. Lintsasin ahdistuksenhallintakurssilta ja lähdin A-klinikan kuntoutusosastolta. Tuntuu että opintojen keskeytymisen jälkeen olen jättänyt kaiken kesken - ennen sitä menin sentään tentteihin ainakin...

Niinpä!
Vaikka tuotakaan ei ilmeisesti possun, helun, Kontulibin tai Pertinkään mielestä saisi sinulle sanoa.

Trisse kirjoitti:... Alkoi vaan ahdistaa kun tuolla aiemmin kurssilla käyneet alkoivat jo esittelytilanteessa parkumaan ja vinkumaan ilman mitään syytä...

Ihmiset eivät yleensä paru tai vingu "ilman mitään syytä".
Se, ettei sinulla (luultavasti suureksi harmiksesi) ollut esittää vastaavaa tragediaa sai ilmeisesti sinut kiusaantumaan ja/tai tuntemaan itsesi sivulliseksi.
Psykodraamakurssille kuitenkin yleensä hakeutuu ihmisiä joilla on takanaan asioita joita haluavat käsitellä psykodraaman keinoin - ja siihen on muidenkin ko. kurssille osallistuvien sopeuduttava.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Palsta vaihtunut, sinä et

Viesti  Kyllästynyt Su Syys 13, 2009 6:32 pm

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Musitutan puolestani, että ihmiset (ainoa asia jolla on merkitystä) ovat täysin samat.

Mutta samojen ihmisten käytös erilaista. Tai korjaa toki jos olen täällä solvannut sinua vitun debiiliksi Rolling Eyes

Ei palstalla ole merkitystä; olet täysin sama ihminen kuin ennenkin, eikä sen asian suhteen ole mikään muuttunut.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  helu Su Syys 13, 2009 6:37 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Trisse kirjoitti:... Luulen että tuo myöhästymusepisodi on jotenkin tekosyy ja ilman sitä olisin jaksanut vain muutaman päivän pidempään. Näyttää että mulla on taipumus jättää kaikki kesken. Lintsasin ahdistuksenhallintakurssilta ja lähdin A-klinikan kuntoutusosastolta. Tuntuu että opintojen keskeytymisen jälkeen olen jättänyt kaiken kesken - ennen sitä menin sentään tentteihin ainakin...

Niinpä!
Vaikka tuotakaan ei ilmeisesti possun, helun, Kontulibin tai Pertinkään mielestä saisi sinulle sanoa.

Ei.

Vaan naamanhierominen ei auta. Kun joku on tunnustanut virheensä (ja nyt jo oletetut syytkin), niin asian voi jättää. Tässä vaiheessa syyllisyys toimii vielä asian puolesta... Mutta turhaan sanomisesta tulee vaan puollustuskannalle ja ei varmasti muuta omassa käytöksessä yhtään mitään

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Kyllästynyt Su Syys 13, 2009 6:38 pm

Pertti Luukkonen kirjoitti:-
on välillä kohtuutonta. Jotkut ovat saaneetkin siitä aikamoisia pultteja. Hyvä kuitenkin, että hän on löytänyt palstan!
_

Itse puolestani olen pitänyt täysin kohtuuttamana Tristanin (& co.) vuosikausia harjoittamaa järjestelmällistä ja harkittua kiusaamista, solvaamista, rääkkäämistä ja nimittelyä.

En myöskään pidä millään tavalla varteenotettavana kritiikkinä sitä tekopyhää hurskastelua jota mm. possu täällä harjoittaa - täysin sivuuttaen sen tosiasian, että hän itse on vuosien ajan levittänyt minuun liittyen perättömiä valheita ja väittänyt minun "vaatineen ihmeperusteluja" jos olen häneltä väitteiden todenperäisyyttä kysynyt.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Kyllästynyt Su Syys 13, 2009 6:39 pm

helu kirjoitti:... Kun joku on tunnustanut virheensä (ja nyt jo oletetut syytkin), niin asian voi jättää...

Mutta kun ei ole.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Trisse Su Syys 13, 2009 6:40 pm

Olisin halunnut mennä mielummin katsomaan kauhuelokuvia 30.10-1.11 "Night Vision" -festivaaleille. Pelkäsin alunperin että isoäitini 80v syntymäpäivät ovat sinä viikonloppuna mutta ne olivatkin edellisenä. Nyt en pääse sinne sitten tämän takia. Ei kai tässä ole mitään tehtävissä kun en puhelimessa pystynyt sanomaan etten halua jatkaa. Jossain vaiheessa aamuheräämiset ja vinkuminen alkavat ahdistaa niin paljon että kurssi jää kesken mutta pitää yrittää kestää siihen asti.

Nyt jatkan siivoamista.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Trisse Su Syys 13, 2009 6:42 pm

Kyllästynyt kirjoitti:

Itse puolestani olen pitänyt täysin kohtuuttamana Tristanin (& co.) vuosikausia harjoittamaa järjestelmällistä ja harkittua kiusaamista, solvaamista, rääkkäämistä ja nimittelyä.

Kukin voi halutessaan lukea tätäkin säiettä ja miettiä kuka täällä ketäkin "rääkkää"... Suspect
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Voi voi...

Viesti  Kyllästynyt Su Syys 13, 2009 6:52 pm

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Itse puolestani olen pitänyt täysin kohtuuttamana Tristanin (& co.) vuosikausia harjoittamaa järjestelmällistä ja harkittua kiusaamista, solvaamista, rääkkäämistä ja nimittelyä.

Kukin voi halutessaan lukea tätäkin säiettä ja miettiä kuka täällä ketäkin "rääkkää"... Suspect

Voi voi, pikku Tristan reppanaa kun paha Kyllästynyt kirjoittaa, että Tristan vain etsii tekosyytä jäädä pois kurssilta johon on itse hakenut (sekä siten vienyt joltakulta toiselta mahdollisuuden kurssille päästä).

Kyllähän tuollaisen "rääkkäämisen" rinnalla kalpenee niin löysä- ja/tai haisevapilluiseksi huoraksi, vitun debiiliksi, saatanan sekasikiöksi, idiootiksi solvaamiset, paranoidiksi väittämiset, ilkkuminen "mode ei minua bannaa" jne. mennen tullen.

Voi voi...

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Helmis Su Syys 13, 2009 7:41 pm

Tristan, miksi sinä alunperin hakeuduit tuonne Psykodraamaan? Jokin syyhän sinulla on pitänyt olla. Oliko sinne hakeutuminen edellytyksenä jonkin muun etuuden saamiselle?
Helmis
Helmis

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Trisse Su Syys 13, 2009 7:42 pm

Oletko ottanut jo kamman käyttöön? Cool Henkilökohtaisesti ihmettelen modejen pitkämielisyyttä.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Trisse Su Syys 13, 2009 7:46 pm

Helmis kirjoitti:Tristan, miksi sinä alunperin hakeuduit tuonne Psykodraamaan? Jokin syyhän sinulla on pitänyt olla. Oliko sinne hakeutuminen edellytyksenä jonkin muun etuuden saamiselle?

Olin vaan haastattelussa. Olisin saattanut perua ajan mutta hyväksymislapussa ei ollut aikatauluja tai mitään puhelinnumeroa. Luulen että pääsin varasijalta ja siksi haastattelussa ei kerrottu mitään säännöistä (ei myöhästymisiä jne) koska minua ei suunniteltukaan ryhmään alunperin.

Ilmeisesti kaikkien mielestä täällä olen kauhean paha ihminen kun toimin näin mutta minua totisesti ahdistaa. Reagoin asioihin eri tavoin kuin useimmat sillä jos ryhmässä ei mielistelty niin kaikkien muiden mielestä siellä oli ihanaa mutta minusta ei jotenkin ollut.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Trisse Su Syys 13, 2009 7:52 pm

Vasta haastattelussa kuulin että se on noin intensiivinen (seitsemän tuntia kerrallaan viikonloppuna). Alunperin ajatus ei tuntunut mahdottomalta mutta tämä viikko on ollut tosi raskas kun kaikki syksyn menot ovat alkaneet samalla viikolla ja koen olevani aika lopussa kaikista uusista asioista. Huusin huutonetistä yhden tuolin enkä ole sitäkään päässyt noutamaan koska ei tunnu olevan yhtään iltaa että saisin olla rauhassa ja voisin hakea sen sillä iltamenojen jälkeen en millään enää jaksa. Yliarvioin jaksamiseni sillä mielialani ovat olleet aika hyvät mutta ei se ole pelkästään siitä kiinni sillä uuvun yhä tosi herkästi.

Kaipa tässä pitäisi kaikkien teidän mielestä vetää vähintäänkin itsensä hirteen mutta eipähän huvita eikä mielipiteenne paljon missään paina sillä olen myös moraalisesti omaehtoinen.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Helmis Su Syys 13, 2009 8:00 pm

Tristan, en minä pidä sinua mitenkään pahana ihmisenä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että annat itsellesi kovin helposti periksi etkä oikein suostu näkemään omien toimintojesi vaikutuksia muihin ihmisiin, tässä tapauksessa mm. ihmiseen, jolla olisi ollut motivaatiota tuolle kurssille mutta joka ei sinne päässyt, koska sinut valittiin (on erittäin perusteltua olettaa, että sellaisia olisi ollut tulossa).

Kun näin terapia-puolella ilmoituksen, että sinut on valittu psykodraamakurssille, aloin jo automaattisesti odottaa, milloin kerrot, ettet jostain syystä sinne menekään. Eipä tarvinnut kauan odottaa... Eikö sinua häiritse se, että olet noin hyvin ennakoitavissa? Onko mikä tahansa huomio sinulle parempi kuin ei huomiota ollenkaan? Olen pahoillani puolestasi ja jään odottamaan, että joskus vielä yllätät minut positiivisesti!


Viimeinen muokkaaja, Helmis pvm Su Syys 13, 2009 8:10 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : odottaa > olettaa)
Helmis
Helmis

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Hermiitti Su Syys 13, 2009 8:01 pm

Ignooraatkaa, sillä se on huomiontavoittelijalle kaikista pahin kokemus!

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Helmis Su Syys 13, 2009 8:11 pm

Omasta kokemuksestasiko puhut, Hermiitti?
Helmis
Helmis

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Trisse Su Syys 13, 2009 8:12 pm

Häiritseehän se. Nytkin itken. En vaan kestä ahdistuneisuuttani kun voin ahdistua niin mielettömän käsittämättömistä asioista. Riittää että kokonaisuudessa on jokin yksi asia pielessä. Olen tottunut antamaan itselleni heti periksi kun en jaksa olla ahdistunut. Olen valmis antamaan periksi ihan missä vain jos tunnun ahdistuvan yhtään. Nytkin aloin ahdistua vain ajatuksesta että saattaisin ahdistua ja se riitti. En tiedä miten en alunperin yhtään tullut kuvitelleeksi että saattaisin ahdistua mutta sitten se vinkuminen alkoi pelottaa.

Ikäväähän tämä on mutta onneksi kuitenkin tällä viikolla olen useimpiin menoihin päässyt, pitää sekin huomioida. Huomenna on ruuanlaittokurssi minne olen menossa jo toisen kerran ja tiistaina masennuskurssi ja kaipa minä sinne psykodraamaankin menen illalla. En vaan tajua milloin haen sen tuolin - saan kohta negatiivisen palautteen siitä kun en pääse noutamaan.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Hermiitti Su Syys 13, 2009 8:14 pm

Helmis kirjoitti:Omasta kokemuksestasiko puhut, Hermiitti?

Heh, heh, meitsi on sen verran ovela, että saan aina tarvitsemani huomion melko kivuttomasti.

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Trisse Su Syys 13, 2009 8:15 pm

Hermiitti kirjoitti:Ignooraatkaa, sillä se on huomiontavoittelijalle kaikista pahin kokemus!

Kyllästyneelle vai minulle puhut? Sori se eilinen.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Hermiitti Su Syys 13, 2009 8:17 pm

Trisse kirjoitti:
Hermiitti kirjoitti:Ignooraatkaa, sillä se on huomiontavoittelijalle kaikista pahin kokemus!

Kyllästyneelle vai minulle puhut? Sori se eilinen.

Kyltsi on kyllä yhtä pahasti huomionkipee kuin me muutkin! Trissen avaus oli hyvä, jos tässä voidaan laajemminkin keskustella psykodraamasta?

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty \

Viesti  Pertti Luukkonen Su Syys 13, 2009 8:19 pm

Otsikko: "Protect & Serve"

Trisse kirjoitti:Oletko ottanut jo kamman käyttöön? Cool Henkilökohtaisesti ihmettelen modejen pitkämielisyyttä.

lukee monien poliisiautojen kyljessä. Sama on myös moderaattoeiden toimi, jossa sosiaalinen vastuu on keskeistä (vaikka tämä "kumottiin").

Minkä suhteen "pitkämielisiä"?
-


Viimeinen muokkaaja, Pertti Luukkonen pvm Su Syys 13, 2009 8:35 pm, muokattu 2 kertaa
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Gyver Su Syys 13, 2009 8:19 pm

Trisse kirjoitti:
Helmis kirjoitti:Tristan, miksi sinä alunperin hakeuduit tuonne Psykodraamaan? Jokin syyhän sinulla on pitänyt olla. Oliko sinne hakeutuminen edellytyksenä jonkin muun etuuden saamiselle?

Olin vaan haastattelussa. Olisin saattanut perua ajan mutta hyväksymislapussa ei ollut aikatauluja tai mitään puhelinnumeroa. Luulen että pääsin varasijalta ja siksi haastattelussa ei kerrottu mitään säännöistä (ei myöhästymisiä jne) koska minua ei suunniteltukaan ryhmään alunperin.

Ilmeisesti kaikkien mielestä täällä olen kauhean paha ihminen kun toimin näin mutta minua totisesti ahdistaa. Reagoin asioihin eri tavoin kuin useimmat sillä jos ryhmässä ei mielistelty niin kaikkien muiden mielestä siellä oli ihanaa mutta minusta ei jotenkin ollut.
Minun mielestäni et ole paha ihminen. Lisäksi luulen, että et ollut ainoa joka ei pitänyt kurssista.

Trisse kirjoitti:Sori se eilinen.
Siitä minun pitikin kysyä, että mitä eilen oikein tapahtui?

Gyver

Viestien lukumäärä : 166
Join date : 18.08.2009
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Trisse Su Syys 13, 2009 8:19 pm

Hermiitti kirjoitti:
Trisse kirjoitti:
Hermiitti kirjoitti:Ignooraatkaa, sillä se on huomiontavoittelijalle kaikista pahin kokemus!

Kyllästyneelle vai minulle puhut? Sori se eilinen.

Kyltsi on kyllä yhtä pahasti huomionkipee kuin me muutkin! Trissen avaus oli hyvä, jos tässä voidaan laajemminkin keskustella psykodraamasta?

Juu, haluatko aloittaa?
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Ruoanlaittokurssi vs. psykodraama?

Viesti  Kyllästynyt Su Syys 13, 2009 8:21 pm

Trisse kirjoitti:... Ikäväähän tämä on mutta onneksi kuitenkin tällä viikolla olen useimpiin menoihin päässyt, pitää sekin huomioida...

Miksi pitäisi?

Ei ruoanlaittokurssille menemistä voi verrata siihen, että varaat paikan psykodraamaryhmästä jonne et kuitenkaan mene.

Luulenpa, että tuo kuvaamasi "vinkuminen" ahdisti sinua siksi, ettei sinulla ollut esittää mitään vastaavaa aihetta "vinkumiseen" - ja siksi tunsit olosi ulkopuoliseksi.

Ilmeisesti ryhmä oli/on sinulle väärä, mutta miksi ihmeessä haet psykodraamaan jos et lainkaan kestä ahdistusta.
Yleisen elämänkokemuksen valossa pitäisi tietää, että psykodraamaan liittyy niin ahdistuksen kokemista kuin sen purkamistakin.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Trisse Su Syys 13, 2009 8:21 pm

Gyver kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Sori se eilinen.
Siitä minun pitikin kysyä, että mitä eilen oikein tapahtui?

Missä mielessä? Näpsäytin hermitiä jotenkin ihan syyttä ja tuo siihen liittyen.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myöhästyminen psykodraamasta - Sivu 3 Empty Vs: Myöhästyminen psykodraamasta

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa