Myöhästyminen psykodraamasta
+7
Pertti Luukkonen
possu
HeppuHej
minätäällä
Gyver
Kyllästynyt
Trisse
11 posters
Sivu 4 / 4
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Myöhästyminen psykodraamasta
Kyllästynyt kirjoitti:
Luulenpa, että tuo kuvaamasi "vinkuminen" ahdisti sinua siksi, ettei sinulla ollut esittää mitään vastaavaa aihetta "vinkumiseen" - ja siksi tunsit olosi ulkopuoliseksi.
Ei vaan se etten halua siellä itkeä. Minulla se ei ole katarttista vaan kumuloituvaa.
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
Trisse, kannattaa lukea ensimmäinen viestini tässä ketjussa paskanjauhannan seasta!
Hermiitti- Viestien lukumäärä : 360
Millä sivulla se on?
Hermiitti kirjoitti:Tässä ketjussa lienee jo draaman aineksia?
Onko psykodraama sitä että näytellen pyritään selkiyttään pääkoppaa?
Trisse, tuossa yllä kun lainasin itseäni!
Hermit,
Ei päästy vielä eilen siihen asti. Meillä oli harjoituksia kuten valittiin kuvakorteista kortti kuvaamaan nykyistä tilaa, siihen haluttavaa muutosta jne. Harmittaa nyt etten päässyt kun en ole tämän kipeämpi. Tuo oli vaan joku hysteerinen reaktio taikka sitten allergiaa johtuen asunnon epäsiisteydestä.
Jos pääsen sinne menemään ensi kerralla niin kerron enemmän minkä salassapitovelvollisuudelta voi - siitä oli paljon puhetta ettei saa kertoa muista mitään.
Ei päästy vielä eilen siihen asti. Meillä oli harjoituksia kuten valittiin kuvakorteista kortti kuvaamaan nykyistä tilaa, siihen haluttavaa muutosta jne. Harmittaa nyt etten päässyt kun en ole tämän kipeämpi. Tuo oli vaan joku hysteerinen reaktio taikka sitten allergiaa johtuen asunnon epäsiisteydestä.
Jos pääsen sinne menemään ensi kerralla niin kerron enemmän minkä salassapitovelvollisuudelta voi - siitä oli paljon puhetta ettei saa kertoa muista mitään.
Trisse, tsemppiä jatkoon kumminkin! Kai sen melko nopeasti huomaa, onko se oma juttu.
Joo, ei ne kai ala samalla tavalla syyllistämään poissaolosta kuin myöhästymisestä kun sanoin olevani kipeä.
Olin näkevinäni tässä ketjussa sinulta pari viestiä, toisessa otit jotain ja toisessa teit selväksi, ettet halua olla jonkun kanssa tekemisissä. No, ehkä näin vaihteeksi harhoja...Trisse kirjoitti:Gyver kirjoitti:
Siitä minun pitikin kysyä, että mitä eilen oikein tapahtui?
Missä mielessä?
Gyver- Viestien lukumäärä : 166
Joo, hermitille jotain vänkytin. Hermit poisti viestinsä ja minä myöskin.
Minkä viestin olen poistanut? En poista mitään kirjoituksia, koska otan kaikesta kirjoittamastani täyden vastuun.
No ehkä minä sitten näin väärin tai mode poisti sen. En jaksa alkaa etsimään sitä kun sillä ei ole mitään väliä.
Trisse kirjoitti:No ehkä minä sitten näin väärin tai mode poisti sen. En jaksa alkaa etsimään sitä kun sillä ei ole mitään väliä.
Etkö vieläkään tajua syitäsi kilahteluusi?
Kai minä ne pääpiirteissään tajuan
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Sivu 4 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa