Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

+30
Trisse
Pertti Luukkonen
Saxpi
Kyllästynyt
Mercy
statist
ihmis
vm48
eliö
Helmis
possu
GAD
Piita
piikkilankaa
Murena
jataki
elzukka
Muussa tapauksessa
Minä
pisama
Tikru
Chaos
hannele81
höpsöliini
toivotonko
hullukana
Ziina
Tummanvihree
Urpo
hanna74
34 posters

Sivu 2 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 2 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Piita To Elo 20, 2009 4:49 pm

Mulla on tukarin päiväkirja tallennettuna vöördiin tähän koneelle ja tietty muistitikulle, mutta minä en luotakaan mihinkään systeemeihin enkä kenenkään sanoihin, vaikka mitä luvattais päiväkirjojen säilymisestä.
Piita
Piita

Viestien lukumäärä : 177

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 2 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Chaos To Elo 20, 2009 7:29 pm

joku, jota en muista kirjoitti tuon ettei jannea kiinnosta tukari enää; kirjoitti mun ja mirrin riitaketjuun että janne oli joskus aiemmin vastanut ostiin ja kirjoittanut ettei hän enää ole kiinnostunut tukarista.

Tallessa päiväkirjat.. niin luvattiin, mutta ehkä ne hukkas ne ja nyt expertti etsii niitä.. tai antaa aikaa kulua.. multibanni kaikille jotta kaikki joskus olisivat kiitollisempia tukarista ja ystävällisempiä toisilleen.
tai ehkei se aukea enää koskaan. tallessa voi olla tottakin, muttei niin että me pääsisimme niihin enää käsiksi.

Aika näyttää. mä paranoidina en usko että tukiasemaa enää avataan. ytai sit janne etsii manttelin perijää.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296

Viesti  Minä To Elo 20, 2009 7:53 pm

Saahan niitä päiväkirjoja nyttenkin kopsattua välimuistista.
Kirjoittaa vaan googleen site:www.tukiasema.net ja etsittävän päiväkirjan nimen ja sitten valitsee tuloksista aina välimuistissa kohdan.
Riittää varmaan pelkkä tukiasema ja päiväkirja.

Jos joku jaksaa voi selittää saman järkevämminkin.
Minä
Minä

Viestien lukumäärä : 16

Viesti  jataki To Elo 20, 2009 9:00 pm

onhan semmoinenkin mahdollisuus olemassa kuin ilmaiset kotisivut. Very Happy niihin voi tallentaa päikkynsä ILMAISEKSI. Very Happy niitä löytyy googlessa haulla ilmaiset kotisivut.
tolla site:tukiasema.net (päikyn nimi) iitä voi etsiä. Shocked
jataki
jataki

Viestien lukumäärä : 180

https://www.youtube.com/watch?v=cqLZySPjELQ

Viesti  GAD To Elo 20, 2009 10:36 pm

Kun kyse on ihan vapaaehtoisuuteen perustuvasta toiminnasta niin eikö ole ihan ymmärrettävää että kaikki ei tapahdu ihan heti ja nyt...ihmisillä on kesälomat sun muut.

Kestää minkä kestää, siis tämä kuntoon laitto, eikös siellä ihan selvästi kuitenkin ole ilmoitettu että kirjoitukset (mm. päiväkirjat sun muut) säily.

Minä en ainakaan ole mistään lukenut että ylläpitäjä olisi lopettamassa/kyllästynyt palstan pitoon, eli en usko mutu- ja huhujuttuja.

Tämä nyt vain ihan oma mielipiteeni.

GAD

Viestien lukumäärä : 30

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 2 Empty vastaus

Viesti  hanna74 To Elo 20, 2009 10:44 pm

http://www.tukiasema.net/uutiset/default.asp

tässä tää tukiaseman viesti on, jos joku ei oo huomannu
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280

Viesti  pisama To Elo 20, 2009 10:47 pm

Minä olen jo alkanut kotiutua tänne. Mikäs täällä ollessa. Joitakin ihmisiä kaipaan Tukarilta. Toivottavasti kaikki löytävät tänne.
pisama
pisama

Viestien lukumäärä : 26

Viesti  höpsöliini Pe Elo 21, 2009 2:58 am

kun laitoin Googleen tuon tukarin www-sivun ja perään oman päikkyni nimen, niin sieltä tulee se sama englanninkielinen viesti siitä, että on jonkinsortin katkos meneillään!
Enkö osannut tehdä oikein? Oletteko te nyt onnistuneet??
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125

Viesti  Minä Pe Elo 21, 2009 3:04 am

Älä siis valitse otsikkoa, vaan siellä alempana pitäisi lukea samankaltaisia sivuja ja välimuistissa. Valitse se välimuistissa kohta.

Se välimuistissa lukee sinisellä .

Viimeinen muokkaaja, Minä pvm Pe Elo 21, 2009 3:16 am, muokattu 1 kertaa
Minä
Minä

Viesti  Minä Pe Elo 21, 2009 3:08 am

Linkitys onnistui! Smile

www.tukiasema.net+tukiasema+Lepakoita+tapulissa+vai+kohti+minuutta%3F&start=90&sa=N&filter=0" target="_blank" rel="nofollow">http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla🇫🇮official&hs=y6X&q=site:www.tukiasema.net+tukiasema+Lepakoita+tapulissa+vai+kohti+minuutta%3F&start=90&sa=N&filter=0
Minä
Minä

Viesti  toivotonko Pe Elo 21, 2009 5:24 am

Minä kirjoitti:Saahan niitä päiväkirjoja nyttenkin kopsattua välimuistista.
Kirjoittaa vaan googleen site:www.tukiasema.net ja etsittävän päiväkirjan nimen ja sitten valitsee tuloksista aina välimuistissa kohdan.
Riittää varmaan pelkkä tukiasema ja päiväkirja.

Jos joku jaksaa voi selittää saman järkevämminkin.

No entisenä nörttinä en ole tuota välimuisti-site:tukari -hommaa tajunnut.
Mutta blogi ja päikky on muuallakin,samoin omalla koneella jotain kopioituina.
Kuitenkin. Nuo muiden viestit ja niihin vastatut kommentit jäävät uupumaaan,ja sekös v***uttaa.
Toisaalta. Jos tämä yht`äkkiä katoaa niin eipä lohduta sekään, että kaikki tänne kirjoitettu,paitsi tallennettu päikkyosuus, katoaa taas.
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171

http://irc.galleria.net

Viesti  höpsöliini Pe Elo 21, 2009 1:02 pm

(((Minä)))

Ihanaa, ne olivat siellä!!! Ihan miljoonasti kiitoksia sinulle I love you I love you
olet oikea pelastava enkeli flower

(en löydä riittävästi ylistyssanoja kuvaamaan kuinka onnellinen olen että näit vuokseni vaivaa!! KIITOS!)
höpsöliini
höpsöliini

Viesti  possu Su Elo 23, 2009 6:47 pm

:-D
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430

Viesti  Chaos Ma Elo 24, 2009 1:28 pm

4 viikooa tukari kiinni. uskotteko te että jonkun foorumin korjaus voi kestää niin kauan? siinä ajasa luotaisiin kokonaan uusikin sivusto..puhumattakaan korjaamisesta. Siskoni on datanomi ja kysyn vielä hältä että voikooikeesti noin kaua kestää. Neutral
Chaos
Chaos

Viesti  Piita Ma Elo 24, 2009 1:38 pm

No ei voi "korjaus" kestää näin kauan. Hehän eivät edes vielä tiedä aikataulua, kun eivät ole siitä kertoneet, kuten lupaavat tuossa ilmoituksessaan.

Että jos korjauksen aikataulu ei ole tässä ajassa selvinnyt, niin miten kauan itse "korjaus" mahtaakaan kestää???
Piita
Piita

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 2 Empty ei haittaa

Viesti  Murena Ma Elo 24, 2009 2:41 pm

Ei se mitään (että korjaus kestää ja kestää ja kestää), ollaan me täällä varatukarilla. Minä ainakin viihdyn jo paremmin kuin oikealla, alkuperäisellä tukarilla. sunny
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Ikä : 52

Viesti  Tikru Ma Elo 24, 2009 5:38 pm

Minäkin olen tykästynyt tähän palstaan niin, että voisin jäädä tänne paljon mieluummin kuin palata vanhalle Tukarille.
Tikru
Tikru
Admin

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 43

Viesti  Piita Ma Elo 24, 2009 6:51 pm

Joo, ihan kotoisalta tämä tuntuukin, että ei mullakaan mitään suurempaa hinkua ole vanhalle tukarille. Niitten tukarilaisten kannalta, jotka eivät ole löytäneet tietään tänne, tilanne on ikävä.
Piita
Piita

Viesti  höpsöliini Ma Elo 24, 2009 8:48 pm

Minä kaipaan vanhalta tukarilta sitä TERAPIA osiota!
Saisikohan tännekin semmoisen?
höpsöliini
höpsöliini

Viesti  Chaos Ma Elo 24, 2009 9:46 pm

paranoidisena skitsona sain idean. Idea affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
jos tukari onkin jo auki..eri osoitteesa mutta sinne ei oo kutsuttu meitä. Rolling Eyes Se on niille joista Janne tykkää.

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing affraid
Ei ne vaan jaksa laittaa sitä kuntoon.kun ei kerta enää kiinnosta.
Chaos
Chaos

Viesti  possu Ma Elo 24, 2009 9:47 pm

Olisiko suomi24:llä ilmoittelu tästä palstasta mitään, siis Pertin tänne saamiseksi?

PS. Chaos ihania kalloja, mutta tuo hehkulamppu näyttää tosi härskiltä kuvalta. :-D
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430

Viesti  Helmis Ma Elo 24, 2009 10:41 pm

Kauanhan se tukari on jo ollut kiinni, muttei sentään neljää viikkoa, niin kuin Chaos tuossa aiemmin esitti, vaan "vasta" kolme.

Minä koen tänne kirjoittamisen hankalammaksi kuin tukarille, kun ketjun aiemmat kirjoitukset eivät ole yhtä helposti nähtävissä. Sad
Helmis
Helmis

Viestien lukumäärä : 48

Viesti  eliö Ma Elo 24, 2009 11:13 pm

Chaos kirjoitti:jos tukari onkin jo auki..eri osoitteesa mutta sinne ei oo kutsuttu meitä. Rolling Eyes Se on niille joista Janne tykkää.

Ei ole auki, koska minullehan olisi luonnollisesti tippunut heti kutsu, Janne niin tykkää musta cyclops
(kestin urhoollisesti näin kauan, ennen kuin oli pakko rekisteröityä tänne).
eliö
eliö

Viestien lukumäärä : 64

Viesti  Tummanvihree Ma Elo 24, 2009 11:14 pm

Helmis, ei mitään muistikuvaa, miten Tukiasemalla edelliset viestit näkyivät, mutta helpostihan nuo tuossa alhaalla on katsottavissa! Tottumiskysymys? Tukari vaikutti jotenkin vanhanaikaiselta ja kehittymättömältä, täällä on sentään värejä ja hymiöitä! Razz

Niin ja Possu, mitä härskiä tuossa lamppuhymiössä on? En näe mitään härskiä siinä! Question Question Question
Tummanvihree
Tummanvihree

Viestien lukumäärä : 132

Viesti  hullukana Ti Elo 25, 2009 12:03 am

Heh tosi hyvä....
Periaatteessa, vois olla auki jossain muussa osoitteessa Very Happy

Mutta kyllä se kuiva palsta olisi, kun me ollaan täällä What a Face
hullukana
hullukana

Viestien lukumäärä : 34

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa