Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

+30
Trisse
Pertti Luukkonen
Saxpi
Kyllästynyt
Mercy
statist
ihmis
vm48
eliö
Helmis
possu
GAD
Piita
piikkilankaa
Murena
jataki
elzukka
Muussa tapauksessa
Minä
pisama
Tikru
Chaos
hannele81
höpsöliini
toivotonko
hullukana
Ziina
Tummanvihree
Urpo
hanna74
34 posters

Sivu 4 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 4 Empty Riitelevät miehestä?

Viesti  Pertti Luukkonen Ke Elo 26, 2009 10:10 pm

-
Nyt kun possukin on rakastunut minuun.
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 4 Empty Jätä sinäkin minut rauhaan Saxpi

Viesti  Kyllästynyt Ke Elo 26, 2009 10:49 pm

Saxpi kirjoitti:Kyllä se vika taitaa olla Kyllästyneessä kun sillä tuntuu olevan tarve nokkia vähän joka nimimerkkiä.

Ei ole tarvetta nokkia ketään. En vain pidä siitä, että joku levittää valheita - ja sitten vielä kehtaa hurskastella olevansa "ihan kiltti".

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 4 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Mercy Ke Elo 26, 2009 10:49 pm

Poistettu.

Viimeinen muokkaaja, Mercy pvm Ma Syys 07, 2009 11:27 am, muokattu 1 kertaa

Mercy

Viestien lukumäärä : 85

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 4 Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Trisse Ke Elo 26, 2009 10:52 pm

Kyllä kestää. Vaikea käsittää millainen uudistus voisi vaatia viikkojen foorumin sulkemisen.

Vaikkei tämä minua varsinaisesti koskekaan albino

Onko tämä foorumi tikrun vai kenen..?
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 4 Empty JÄTÄ MINUT RAUHAAN!

Viesti  Kyllästynyt Ke Elo 26, 2009 10:54 pm

Mercy kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Mikset voi jo jättää minua rauhaan?

- Olet koko ajan ihan rauhassa, kun annat vain viattomat uhrisi olla rauhassa!

Ketkähän lienevät minun "viattomia uhrejani"???

Haluatko, että kerron mitä Tristan on tehnyt - ja oletko jo unohtanut mitä possu on valehdellut mm. minuun liittyen?
Hekö siis ovatkin vain "viattomia uhreja"???

Kyllästynyt

Viesti  Trisse Ke Elo 26, 2009 10:57 pm

Opi itämaista viisautta, ruususka! Vastustajan voima tulee kääntää tätä vastaan. Minulla kesti vuosia huomata tämä asia - suora toiminta aikaansaa ainoastaan kusipäisiä lapsia... Neutral
Trisse
Trisse

Viesti  Mercy Ke Elo 26, 2009 11:02 pm

Poistettu.

Viimeinen muokkaaja, Mercy pvm Ma Syys 07, 2009 11:27 am, muokattu 1 kertaa

Mercy

Viesti  Trisse Ke Elo 26, 2009 11:02 pm

scratch

Tämä puuttuu minulta bounce Samoin tämä affraid ja näin unettomalle läheinen Sleep
Trisse
Trisse

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 4 Empty Ylivoimainen tehtävä

Viesti  Kyllästynyt Ke Elo 26, 2009 11:04 pm

Trisse kirjoitti:Opi itämaista viisautta, ruususka! Vastustajan voima tulee kääntää tätä vastaan. Minulla kesti vuosia huomata tämä asia - suora toiminta aikaansaa ainoastaan kusipäisiä lapsia... Neutral

Ensin Ruususen alias Mercyn pitäisi oppia ihan tätä kotimaista viisautta, mutta sekin lienee hänelle ylivoimainen tehtävä.

Voit Ruusunen/Mercy olla täysin huoletta, minun ystäväkseni ei pääse kukaan joka solvaa jotakuta tuolla tavoin kuin sinä solvaat mm. minua vaikka kuinka innostuisit kieli ruskeana minua(kin) nuoleskelemaan.

Kyllästynyt

Viesti  Mercy Ke Elo 26, 2009 11:06 pm

Poistettu.

Viimeinen muokkaaja, Mercy pvm Ma Syys 07, 2009 11:28 am, muokattu 1 kertaa

Mercy

Viesti  Tummanvihree Ke Elo 26, 2009 11:51 pm

Ehkä Tukari ei tulekaan ikinä kuntoon kun siellä on tällaista tappelua. Nyt jo täälläkin. Minun puolestani koko Tukari saisi loppua. Kun kerran ihmiset eivät osaa käyttäytyä. Evil or Very Mad
Tummanvihree
Tummanvihree

Viestien lukumäärä : 132

Viesti  Trisse To Elo 27, 2009 12:08 am

[quote="Kyllästynyt]
Ensin Ruususen alias Mercyn pitäisi oppia ihan tätä kotimaista viisautta, mutta sekin lienee hänelle ylivoimainen tehtävä. [/quote]

Älä minua nuoleskele. Tunnen perussääliä sinua kohtaan mutta se on ainoa tunne. En ole kaverisi.
Trisse
Trisse

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 4 Empty Käsitit väärin Tristan

Viesti  Kyllästynyt To Elo 27, 2009 12:12 am

Trisse kirjoitti:[quote="Kyllästynyt]
Ensin Ruususen alias Mercyn pitäisi oppia ihan tätä kotimaista viisautta, mutta sekin lienee hänelle ylivoimainen tehtävä.

Älä minua nuoleskele. Tunnen perussääliä sinua kohtaan mutta se on ainoa tunne. En ole kaverisi.[/quote]

Käsitit väärin, en ole sinua nuoleskelemassa.

Kyllästynyt

Viesti  Trisse To Elo 27, 2009 12:17 am

Hyvä! Olen herkkä reagoimaan tuollaiseen mutten ole mitenkään reagoimassa mihinkään.
Trisse
Trisse

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 4 Empty vastaus

Viesti  hanna74 To Elo 27, 2009 1:16 am

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 4 Syksy
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 4 Empty vastaus

Viesti  hanna74 To Elo 27, 2009 1:19 am

En jää kaipaamaan tukiasemaa jos se ei uusiks tuu tää sivu on hyvä, saa laitettua kuviakin cheers
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280

Viesti  Mirri To Elo 27, 2009 3:04 am

On se vaan ihme juttu, jos ei Janne jo ala yhtään huolestua siitä, että tukarilaiset ilmiselvästi rakentelevat (evakkoina?) itselleen pesää muualle. Asettuvat taloksi ja tekevät olonsa kotoisaksi. Muutkin kuin vain minä kissana...Very Happy
Sopeutuvaista porukkaa.

Kohta viihdytään niin hyvin ja tunnetaan olomme turvalliseksi siihen malliin, ettei nähdä mitään syytä palata entisen Tukarin suojiin - jos se joskus sattuisi aukeamaan... Toivottavasti Janne huolestuu. Mutta tietääkö se edes tämän sivuston olemassaolosta, onkohan kukaan kertonut?
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311

Viesti  Piita To Elo 27, 2009 3:38 am

Janne tietää tästä mm. siksi, että varatukarin admin pyysi Jannea tai muita siellä laittamaan tiedon tästä varatukarista tukarin etusivulle ja/tai uutisiin. Mutta ei laittanut. No tuosta nuivuudesta voi jokainen tehdä omat johtopäätöksensä. Minusta hälle on aivan yks ja sama miten tukarilaiset tämän kuuluisan suuren korjauksen kestäessä selviytyvät. Ja kuten tästä varatukarista voi havaita, kovin kummoinenkaan juttu ei olisi ollut Jannelle ja kumppaneille perustaa vaikka kokonaan uusi sivusto sen sijaan, että "korjaileevat" siellä kauan ja hartaasti. On niin aataminaikuista hommaa, että ei todeksi uskois nykypäivänä.
Piita
Piita

Viestien lukumäärä : 177

Viesti  Piita To Elo 27, 2009 3:43 am

Jaaha, täällä onkin joku "kädenvääntö" käynnissä. En huomannut, kun vasta avasin koneen. Mutta sama se. Vastasin tuohon Mirrin kommenttiin vaan.
Piita
Piita

Viestien lukumäärä : 177

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 4 Empty mä jo aiemmin

Viesti  Chaos To Elo 27, 2009 3:05 pm

sanoin jo aiemmin että uusi tukari olisi jo tehty. tuskin ne ovat mitään.... yhtään mitään postia avanneet ja lukeneet. eli tieto tästä varapaikasta pyyntönä laittaa tukarin sivuille makaa siellä postissa kanssa..koskemattomana. Janne on laittanut hanskat naulaan eikä kukaan halua tätä raskasta manttelia periä häneltä.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 4 Empty ei se mitään

Viesti  Murena To Elo 27, 2009 3:10 pm

jos Janne on tosiaan pannut hanskat naulaan, jäädään me sitten tänne varjotukarille ja toivotaan, että mahdollisimman moni tänne löytää. Mutta olisi Jannelta reilua kertoa, jos ei alkuperäistä tukaria aio enää avata, oli syy sitten mikä tahansa.
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Ikä : 52

Viesti  Chaos To Elo 27, 2009 3:16 pm

jos janne makaa palmun alla teneriffalla... jos siis niin ymmärrän jolei riitelevät ja kyselevät mielenhullut hotsita postia tutkimaan.

Viis tukarista muuten, mutta päiväkirjaani mäkin kaipaan.inne oon taltioinut kuitenkin monta vuota elämästäni.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296

Viesti  possu To Elo 27, 2009 4:48 pm

Minä en ymmärrä tuota jatkuvaa spekulointia, että onko Tukari nyt kokonaan suljettu, kun ei missään ole sellaista sanottu. :-O

Päiväkirjaakaan ei ole ikävä, kunhan sen joskus saan. Meinaan kyllä ottaa siitä kopion, sillä ehkä sen lukeminen joskus voisi olla silmiä avaavaa. Lisäksi muistini toimii sen avulla. Kaikki nekin muistot, mitä en ole sinne kirjoittanut, aktivoituvat, kun luen siitä, mitä olen viitsinyt julkisesti kirjoittaa.

Olen kuitenkin iloinen, että jos kuolen, ei täällä ole mitään päiväkirjaa jälkipolville kauhisteltavaksi. Nettiin se uppoaa ja häviää ajallaan.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430

Viesti  Admin To Elo 27, 2009 5:34 pm

Nyt olisi mercyn ja kyllästyneen aika rauhoittua ennen kuin rupean toimenpiteisiin.
Ei ole kiva että tämä paikka menee samaan sarjaan kuin varsinainen tukiasema.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174

http://tukari2.forumotion.com

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? - Sivu 4 Empty Luepa Admin viestini

Viesti  Kyllästynyt To Elo 27, 2009 5:44 pm

Admin kirjoitti:Nyt olisi mercyn ja kyllästyneen aika rauhoittua ennen kuin rupean toimenpiteisiin.
Ei ole kiva että tämä paikka menee samaan sarjaan kuin varsinainen tukiasema.

Olen täysin rauhallinen, ja olen sitä koko ajan ollut.
Melkoisen asenteellinen lausunto Adminiltä tuollainen kehotus.

Suosittelen, että sinä Admin ottaisit ja lukaisisit läpi kaikki viestini sekä myös ne viestit jonka vastauksiksi ne on kirjoitettu?

En tiedä kuka olet, ilmeisesti Tukiaseman "kontulib" joka jo siellä suhtautui minuun nuivasti.
No, ole kuka olet, lausumasi on epäasiallinen ja osoittaa ainakin sen, ettet joko seuraa palstasi tapahtumia ja/tai kohtelet kirjoittajia omien mieltymystesi mukaan etkä suinkaan puolueettomasti tai tasapuolisesti.

Kyllästynyt

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 4 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa