Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Chaoksen varaterritorio

+9
Admin
sannikka
Mercy
Fisherman
Mirri
awa
Anrika76
hannele81
Chaos
13 posters

Sivu 5 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 5 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ma Syys 07, 2009 11:14 pm

käyn nyt äkkiä.
sossukäynti oli pelkää juttelua A:n kuntotumisesta ja tilanteen pohtimista. ei mitään hyöty hyötyä ollut, mikä olisi helpottanut mun taloudellista jAMAA. LUULIN ET KYSE olisi ollut kulukorvausasiat. ja nyt vasta tajuun että kuin se ei voinut heti kertoa että miten kulut ilmenee kun A täyttää 18? Luulis jo tietävän kun työkseen tuota tekee. Soitan sille huomenna Rolling Eyes
nyt kun mietin niin alkoi ärsyttää. ensin sanotaan ettei se mitään maksa minulle vaik A tulee täysikäiseksi. Sit sanotaan et jokin omavastuuraha ja nyt sit jo et a VOI SAADA TOIMEENTULOTUKEA SAIRAALAKULUIHIN SITTEN. ELI KOKOAIKA MUUTTUU JUTTU JA SIIHEN SUUNTAAN ET MAKSAA PITÄÄ JA NIIN HITON KALLIISTI. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

nyt telkun ääreen. ps. ex kävi tökkii facebookissa mut torjuin hänet.. nyt hän on vallan kadonnut sieltä. oli varmaan vaan viikonloppulomilla ja sulki tilinsä.. tai sit ei tykännyt facebookista kun siel on niin vaikea manipuloida ja mielistellä hoviaan... kun muutkin näkee. Ex on sellanen et tarvii työrauhaa kun mielistelee jollekkin. ja rauhaa myös sit kohta puhua pahaa seläntakana. affraid
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Chaos Ti Syys 08, 2009 3:14 am

joku pölli takapihaltani röökit kun kävin koiran kaa lenkillä. takapiha on korkealla aidalla aidattu, portti salvattu ja silti ne ei oo missään. pale

etsin kaikkialta. sytkät oli tallel ja takaovi oli auki. joku ois voinut pöllii mitä vaan, mut kai telkku päällä pelotti että luulivat jonkun olevan kotona. jatkossa lukitsen takaoven kerta joku saattaa käydä.
tsekkasin et visa ym kortit on tallella + avkkaampaa tavaraa. vain röökit on hukassa.

Ehkä Jumalan pitkä käsi noukki ne vekka kun mä oon niin luuseri ollut et oon taas röökännyt ja lykännyt varsinaista lopetusta. Rolling Eyes

Ankeeta että ensi kertaa sub tv uhraa aina bb lähetyksen jos joku leffa olis viemässä paikkaa. ennen siirtyi leffat pois bb:n tieltä.
muutenkin ne kai jotenkin koettaa painaa jo bb:tä pois itse kun rahaa ei laiteta esim. asukkaisiin yhtään. Trkotan et alussa bb:ssä saivat asukkaat hienot laukut. myöhemmin kassit ja nyt jo vaan lainalaatikon Laughing Laughing
Tehtävissä oli alkuun ekoilla kausilla sijoitettu rahaakin niihin. myöhemmin jotain kanamunatehdasta ja nyt esim. kaapelinkierrärtystä.. rahaa ei tehtäviin laiteta enää.
pihistävät ahneena kaikessa. KAIKESSA!! taloa laitetaan hulppeammin, mutta ihmisiin..ei juurikaan.
ja
24/7 maksaa sairaasti enemmän kuin koskaan ennen ja rahaa bb nyhtää bb-pelillä, textiviestit maksaa euron pintaan eikä ne kuin vilahtaa jossain taka-alalla.äänestys euron verran per ääni. Tuotteita. rahaa tulee ovista ja ikkunoista, mutta vastaanottava koura on suuri..antavava koura kuuluu kääpiölle.
ahneita. piträä tehdä tulosta. koskahan bb menee pörssiin.

tykkään BB:stä mutten käsitä sitä nihilististä pihtaamista
Chaos
Chaos

Viesti  awa Ti Syys 08, 2009 1:19 pm

huomenta Chaos Very Happy !

harmi että sossussa käynti oli P stä Mad kamalaa mitenkä asiat kokoajan muuttuvat huonompaan.mulla luotto mennyt täysin sossuun,lupaavat kaikkee ja sitten syövät sanasa.toivottavasti saat asioihin selvyyttä kun soitat sinne.

hyvä että torjuit exäsi.toivottavasti poistukin naamakirjasta kokonaan ja jättää sut rauhaan.

meillä kanssa naapuripihasta pöllittiin tupakat keskellä päivää.oon siitä asti pitänyt sytkät ja tupakit sisällä.naapurillani ei oo aitaa pihassaan,mulla on aika korkea aita ja valtavat puskat pihaani suojaamassa.ovenkin laitan aina kiinni kun lähetään johkin ja nukkuun mennessä.
joku idiiootti on pöllinyt röökisi No ihmiset ovat kyllä törkeitä nykyään,kaikki irtonainen lähtee kellonaikaan katsomatta Crying or Very sad onneksi sulla ei mitään muuta lähtenyt.

joo bb ei kyllä asukkaisiin satsaa oikeastaan yhtään rahaa Neutral muakin ärsyttää suunnattomasti se et elokuvat siirtävät ja lyhentävät ilta bb tä.

eilinen meni digiboxia purkaessa ja teeveetä katsellessa.

tänään pitää tiskata ja tehdä ruoka.
mulla on kamala ahi päällä ollut eilisestä,otin just rauhottavan.tänään 14.30 se työpajaan tutustuminen Evil or Very Mad olis ollut ees heti aamusta niin ei tarttisi koko päivää stressata.aion edelleenkin olla siellä kuin mykkä paska ja en suostu kyllä mihkään>olen jäärä Twisted Evil
pelottaakin ihan kamalasti,ekaks bussilla meno mennentullen ja sit vielä se pajaan tutustuminen ja siellä mies pomo Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

onkos sulla suunnitelmia täxi päiväksi?
täällä sataa vettä taasen.

oikein mukavaa tiistaita sulle I love you !
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99

Viesti  Chaos Ti Syys 08, 2009 3:54 pm

joo.. oon tutkinut röökien katoamista. mulla on korkea puuaita ympäri pihan. korkeempi kuin mä itse. ei jälkiä aidassa et olis kurakengil kiivetty. ei viety sytkää samalla.
en tajua tätä. kodin oon kääntänyt nurin eikä niitä oo.
JOS se oli varas, niin sekin on ollut jumalan sallimuksen alainen ja JOS se oli Jumala joka haihdutti ne pois,niin Jumala siinäkin tahtoani auttamassa.

oisko niin, että leikkauksesta tulee niin vaarallinen kohdallani että Jumala eianna mun enää viivytellä. Shocked

Eli äsken tein tumpeista sätkän, mutta nyt koetan olla tyystin ilman. Tiedossa nihkeää olo, pientä tärinää, hermostuneisuutta, känkkäränkkäilyä. ja ympyrän kävelyä tupakantuskissa. Chaoksen varaterritorio - Sivu 5 P070
Kuvaan pöydän jahka oon sahannut jalat.. tai sit kuvaan ennen ja jälkeen. Pääsääntönäni on että pöytä ei oo sohvan istumatasoa korkeammalla. muuten se on tönkkö ja telkun tielläkin. Chaoksen varaterritorio - Sivu 5 B040

vastaan unohtuneeseen eli tarjoustalosta löytyi poraan pyöreiden reikien sahanteräsarja eli nyt voi tehdä vaneriin aukkoja joista hamsteri mahtuu liikkumaan.
Autoon ökää, kastelukannu, namipussi ja A osti kans.. meikkivoiteen ja jotain mut en muista mitä.
Chaos
Chaos

Viesti  Chaos Ti Syys 08, 2009 4:02 pm

Tänään:
meen nyt nukkumaan kohta. Chaoksen varaterritorio - Sivu 5 G035
sit käyn varaa uuden pyykkivuoron
sitten tiskaan
teen ruokaa niin et on illakskin asti sitä.
vien koiraa
nukun

Awa: hurjasti voimia pajajutskaan!! Olekkin oikea jukuripää. Chaoksen varaterritorio - Sivu 5 D020

nyt ekaks kuitenki soitan sille auroran soskulle.
Chaos
Chaos

Viesti  Chaos Ke Syys 09, 2009 1:58 am

no niin. sosku sanoi että njooo.. kyllähän se maksaa sit kun A täyttää 18 mutta vaan maksukattoon. kyselin et jaahas..paljonko se on? noin 600 euroa et laskut tulee satasen kokoisissa erissä.
no way!! multa lähtee asumistuki ja elatusttuki ..yht`460e ja jää vaan 1022 käteen josta vuokra.. tai kai mä jotain asumistukea saan. satasen pintaan.

Saa A tulla pois sieltä viimestään silloin. Sosku sanoi et joitaa asian sit niin et toimeentulotuki maksaa sen sairaalalaskun. paas kattoo nyt. Shocked

tiski jäi vielä kun ei huvittanutkaan.

Ilmaiskirpparilta löytyi ihana muki, kukkaruukku, kaulaliina,lakana, froteinen joku..oisko päiväpeite, mutta mä otin sen rantaviltiksi, meikkipussi,hajuvettä, koruja, pannunalunen ja vadelman ja sitruunan tuoksuiset kosteusvoiteet.
aamul löytyi valkea minihame A:lle ja 2 paitaa.

nyt on huono olo. ei voi mitään..pitää lähteä koiran kaa ulos jasit tuleekin BB. oon vielä tehnyt tumpeista sätkiä, mutta pian nekin loppuu. tulee pakokauhuinen olo.. että ei vielä ei vielä lakkoa ja halu selitellä asiat itselle, Jumalalle ja muille että myöhemmin lopetan.. sit se kärsimys vaan siirttyyy.. ei, nyt pitää kohdata se kärsimys...sitten se menee ohi ja huomaan että ei edes tee mieli. onnex lakko ei oo kärsimystä kokoaika vaan se tulee kuin aallot.
Chaos
Chaos

Viesti  awa Ke Syys 09, 2009 11:47 am

huomenta Chaos Very Happy !

täällä pompin jo viideltä aamulla Shocked

no kaikkee mukavaa teille tarttui tarjoustalosta Smile

mitä infoo sait aurooran sossusta?selkeskö asiat yhtään?

hankalia noi sossun kompervinkkelit No

taas kaikkee kivaa löysitte ilmaiskirpparilta cheers

kamalasti tsemppiä röökäyksen lopettamiseen!

ei eilen saanut tyttöö kouluun millään>ei halunnut mennä kun sitä kiusataan.kirjoitin opelle sähköpostia aiheesta,vastas että jotain pitäis keksiä.myös koulukuraattori soitti ja keskusteltiin tytön kiusaamisesta ja tänään palaveeraavat tytön kanss.aiokovat ottaa näitten kiusaajien koteihin yhteyttä ja keskustella haukkumisista.toivottavasti se nyt sitten auttaisi.

eilinen resursikurssi palaveri oli juuri niin kamala kuin pelkäsin.
huone oli pieni ja siinä istuttiin nenät vastakkain.en suostunut kättäpäivää tervehtimisiin.mua alkoi itkettämään.kaksi tuntia siinä höpötettiin,en vastaillut kun pakolliset.muuten tuijotin käsiäni.
resursipajan mies sanoi etten mää ole valmis nyt tänmuoiseen hoitoon.

sitten kauhu-bussilla kotiin.oli aivan täynnä opiskelijoita,jaiks Evil or Very Mad

kotio päästyäni olin kuin maratoonin juosenut.vähänaikaa lepasin sohvalla ja sitten tein ruoan.

ilta sujui telkan parissa.

tänään aion vain olla ja nukkua päikkärit jos siltä tuntuu.

mitäs suunnitelmia sulle on täxi päiväxi?
awa
awa

Viesti  Chaos Ke Syys 09, 2009 3:44 pm

Awa: soskuasia ei selvinnyt edellistä viestiäni pidemmälle.

Hyvin klaarasit työtoimintapajan vierailun. Olen niin ylpeä sinusta!!! ja jäit henkiinkin jopa.

Aamulla nousin,,vein koiran jatakas nukkumaan. En halua herätä kun en kerta saa polttaa Chaoksen varaterritorio - Sivu 5 D035

Lopetin illalla, niin että aamurööki olis eka joka jää pois.. syy siihen on älyllisesti laskelmotu eli takana on nukkumisen takia valmiiksi jo useita tunteja ilman nikotiinia. näin se pahin niksa jäi pois. Silti tapariippuvuus ohjaa mut pihalle.. söin aamupalan siis takapihalla. lusikkaa suuhun röökin asemesta.

Tänään en lupaa mitään töitä tekeväni.. illalla voin raportoida kuis päiväni toteutui. selkään vähän ottaa liika nukkuminen.

Hakisin vielä yhden röökipussin ja sit lopettaisin, mutta jos oikeasti Jumala otti röökit poies multa, niin en kyllä halua uhmata hänen tahtoaan.
Chaos
Chaos

Viesti  Chaos To Syys 10, 2009 12:38 am

rankkaa olla vailla röökiä. pale
Chaos
Chaos

Chaoksen varaterritorio - Sivu 5 Empty Hei Chaos, Hei Awa

Viesti  Anrika76 To Syys 10, 2009 1:14 am

Chaokselle onnea röökilakkoon! mulle tuli mieleeni kun en muista lukeneeni mitsään, oletteko te eläkkeellä?
-Anrika-

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Ikä : 48

Viesti  Chaos To Syys 10, 2009 1:34 am

te? ainiin mä ja Awa Chaoksen varaterritorio - Sivu 5 A060

Awa sanoo ite jos haluu.
Mä oon työkyvyttömyyseläkkeellä joo. Haluisin kyllä tehdä jotain muutaman tunnin päivässä.. oon koettanut työkokeilua ja se käy raskaaksi ja lisää mun oireiluja muutaman viikon käytyäni. Neutral
mutta jotain haluisin silti edes vähän päivässä tehdä. ei vaan oo mitään tarjolla enkä suostu hullunhyväksikäyttö-työhön eli 8 euron päiväraha kuntouttavaan työhön, sillä tarviin rahaa ja moiset ilmaistyöt hyväksikäyttää mt-kuntoutujaa.
Tarvii mt- potilaatkin rahaa. korvausta työstä.
Chaos
Chaos

Chaoksen varaterritorio - Sivu 5 Empty Te

Viesti  Anrika76 To Syys 10, 2009 2:50 am

Chaoksen varaterritorio - Sivu 5 Icon_smile joo ajattelen monikossa Chaoksen varaterritorio - Sivu 5 Icon_biggrin
kiva kun olet eläkkeellä, kun oireita paljon, on helpompi olla, mulla pelkkä kuntoutustuki mut kuitenkin vuoden 2010 loppuun...

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Ikä : 48

Viesti  Chaos To Syys 10, 2009 3:01 am

se ettei oo vakinaista tulo-olotilaa, lisää stressiä ja huolta pärjäämisestä. Mulla ainakin äänet oli kovemmat ja pahemmat kun vähänkin toimeentulo oli kyseenalainen.

Nyt esim. hesassa ei oo enää työtä johon mulla on koulutus. viimeinen toiminta myytiin kiinaan. Pitäisi kouluttautua mutta sekään ei onnistu kun en kykene lukemaan enkä keskittymään mihkään.
Koklasin merikosken valmentavaa ja sekin meni metsään ja se suunnitellusti keskeytettiin. Ihan itku tuli kun piti sinne lähteä aamuisin. Tyhmää ja turhaa on kiusata työelämään palaavaa jollain matikalla ja ruotsintunneilla.
pitäisi olla ennemmin taitoja joita yleensä enemmän tarvii. Emmä ainakaan haluu edes työtä jossa pitää laskea tai pamlata ruotsia.
Chaos
Chaos

Viesti  Chaos To Syys 10, 2009 4:46 am

uusinta:

hymiöistä joita käytän vähän.. haluan kertoa niistä koska ne tuo paljon iloa tähän ja kuvaa usein paremmin tunteita kuin tuhat sanaa.

ohjeet, miten hymiöitä laitetaan netistä. Avaa allaoleva linkki ikkunaksi yhtäaikaa auki eli esim. alapalkkiin. sitä kauta kipaiset nopeasti valikoimassa mieleisen. linkissä vasemmalla on ilmeiden aiheet-valikko ja kuvaston yläreunassa 3 eri tyyppiä hymiöiden grafiikassa.

Ensin linkki http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=0&ziel=froehlich

1. Napsauta haluamaasi hymiötä.
2. Sivun ala reunasta löytyy hymiön osoite. Katso, että UBB on valittu osoitteen alta.
3. Maalaa kuvan osoite sivun alareunassa, jos pohja linkissä ei ole sininen (jos on sininen niin siirry kohtaan 4) pitäen hiiren painaen hiiren vasenta puolta ja vetäen tekstin yli samaan aikaan..
4. Klikkaa hiiren oikeaa maalatun kuva osoitteen päällä ja valitse kopioi.
5. Siirry viestiisi sivustolla ja liitä hiiren oikean puolen avulla.
6. Esikatselusta näet, että oletko onnistunut.
Jos ongelmia on niin kysyä saa.

kyse on vain copy-pastesta.. älä kopioi kuvaa vaan sininen linkki kuvaston alarenasta..se vasta sen JÄLKEEN kun oot klikannut kuvan päällä minkä kuvan siis haluat.
Chaos
Chaos

Viesti  Chaos To Syys 10, 2009 4:48 am

huomenna sit lisää. piti vaan sanoa tänne itselleni että muistan... yyyhh kun hermit saa aikaan inhon väret. ihan ravistaa inhosta. Mad
Chaos
Chaos

Viesti  Piita To Syys 10, 2009 5:05 am

Nämä tossa linkissä olevat hymiöt on kivoja, niistä minäkin tykkään.
Chaoksen varaterritorio - Sivu 5 065

Selkeet käyttöojohjeet jaksoit vielä kirjottaa.
Piita
Piita

Viestien lukumäärä : 177

Viesti  haphasard To Syys 10, 2009 7:36 am

"huomenna sit lisää. piti vaan sanoa tänne itselleni että muistan... yyyhh kun hermit saa aikaan inhon väret. ihan ravistaa inhosta. Mad"

yyyhh kun chaos saa aikaan inhon väreet. ihan ravistaa inhosta. rabbit
haphasard
haphasard

Viestien lukumäärä : 24

Viesti  awa To Syys 10, 2009 12:36 pm

painu sää vitun ääliö Haphasarh sinne missä ei pippuri kasva,saatanan örkki Twisted Evil pakkoko sun on täällä Chaoksen päiväkirjassa alkaa tolkottaan??????

paljon onnea tupakan polton lopettamiseen cheers
vaikeeta tulee olemaan mutta kyllä sä onnistut I love you

odotan innolla kuvaa uudesta okkarinpöydästäsi Very Happy

kaikkee kivaa saitte markantalosta Smile jokos A n meikkipussi alkaa olla kuosissa?

mitenkäs meni aurooran soskun kanssa?luinkin pitempään ja sain vastauksen.
harmi ettei asiat selvenneet No

mulla eilinen aikas lailla usvassa affraid digiboxia katselin ja illan teeseetä.ruoankin jossain välissä kokasin.

tänään kaupassa käynti ja paikkojen siivoaminen.muutan puran taas digibpxia.nurtsikin pitäis ajaa mutta joka päivä tullut vettä.

oikein mukavaa torstaita sulle I love you !
awa
awa

Viesti  Chaos To Syys 10, 2009 2:22 pm

Laughing mUa ei paljon rassaa jos joku irvinaamari inhoo mua. Razz
joku joka tukee tökkimään vasta kun riidat on ohi, hotta saisi lisää riitaa aikasex..hän tykkää niin katsella ritelyä. elämänsä tyljyys saa täytettä sellasesta.jonkun ruususen-mercyn työnimi tietynlaista tyyliä varten.

Awa. Jos tänään koettasin saada otettuu kuvaa.. se riippuu onko kameran pattereissa vielä vähän jytyä jäljellä.

ei oo enää tumppejakaan joista saada röökiä väännettyä. kääks.. aion mennä viileään suihkuun usein... ja syön purkkaa. hitsi et nikotiinipurkat on kalliita!! Shocked

Mullakin nurtsi pitäs leikata. se on jo luvattoman pitkää. kun ei oo vielä bensaa niin pitää hakea taloyhtiön työnnettävä leikkuri.

Tänään se tiski.Yksi laskukin pitää maksaa affraid
Chaos
Chaos

Viesti  Chaos To Syys 10, 2009 2:31 pm

kaikista ei tarvitse pitää ja kaikkia ja kaikkea sietää. Jos mun mielipide on jollekkin noin kipeä asia, niin oikeasti pitäisi ylpistyä siitä että mä oon mielipiteineni niin merkittävä.

Jos oisin mitättömämpi niin mut varmaan ohitettaisiin merkityksettömänä,kuten hyvin moni tekee nyt Hermitille. Hän melkeen puhuu yksinään tuolla. Rolling Eyes joku harva eksyy ja harhautuu puhumaan sille.En mä halua olla ilkeä. EN!! Mutta reaktioni kumpuaa jostain ikiaikaisuudesta. inhottaa niin inhottaa ja on rehellisempää myöntää se kuin valehdella itselleen ja muille.
Musta olis kurjempaa jos joku olis ystävällinen näennäisesti mutta ajatuksissaan inhoisi. on siis hyvä että inho-mielipiteet sinkoilee julkisesti. Se on avoimuutta.

taidan ottaa päiväunet.
Chaos
Chaos

Viesti  Chaos To Syys 10, 2009 7:04 pm

röökittömyys on nyt raskas juttu. oon vaeltanut kämpässä pystymättä kotitöihin. silmät etsii ja etsii röökiä. rankkaa.
'Vain unessa on helpompi olla joskin äsken unessa oli ihan selkeesti mielikuva että yhdessä paikkaa asunnossani on röökiä. heräsin ja tajusin ettei mokomaa paikkaa edes ole asunnossani. unessa se tuntui normaalilta.

Tekis mieli lähtee ostaa röökiä, mutta sit vaan siirtäisin ongelmaa. Ja jos kerta Jumala otti röökini pois niin en saata ostaa lisää. Ei olis varaa kuin yhteen pussiin sätkäröökiä.

Sit olis taas edessä tämä vaikeus. Sama se milloin kärsin. Toisaalta en nyt saanut valmistautua röökittömyyteen kun sillain riistettiin tosta noin vaan täys röökipussi.
Chaos
Chaos

Viesti  Chaos To Syys 10, 2009 11:23 pm

Vaikea olla. nukuin välillä.
Soitin sulle Awa, mutta nukuit.. Tyttös vastasi ja kertoi.. en nyt viitsi uudestaan soittaa jos vaikka taas soitan pahaan aikaan. Neutral
'Röökinhimo!!
Tajusin tänään, että lopetin 09.09.09 eli aika ikimuistettava päiväys. Tajusin sen kun menin tumppausfoorumille keskustelee ja etsii tukee.

tuskanhikinen ja tutiseva olo. oikeastaan päivällä oli pahempi. mut olot tulee ja menee ja pitää vaan kestää kohtaus kerrallaan.
alussa ne kestää pidempään.. nepitää ajatukset röökissä eka muutaman minuutin ja menee pois. ja tulee taas.. pari-kolme kertaa tunnissa. muistan et kun päiviä tulee muutama niin nää ajat lyhenee mitä röökintuska kestää. ja himokohtaukset myös harvenee eka 2 krt tuntiin ja sit kerran tunntiin.. jne..
joskus sit parin viikon päästä tulee mieleen rööki, mutta samantien menee jo poiskin kun vaan totee et et koske mua.
mieliteko voi kestää 2-5 sekuntia.

mutta nyt on vaikeaaaaaaaaaaaaaaaa.. herrrmoja riipiii ja ymmärrän heroiiniriippuvuusvertauksen oikein hyvin.
Chaos
Chaos

Viesti  Chaos Pe Syys 11, 2009 1:47 am

oudosti toimii stumppaa.fi

kun käy siellä. rutisee vähän ja lukee muutaman viestin, niin se himo menee ohi ja tulee olo et mähän voitan tämänkin addiktion.

oommä päässyt eroon amfetamiinista.. käynyt vuosia NA:ssa. vetänytkin ryhmää.
Oommä päässyt eroon ihmishuumeesta--> psykopaatista ja sitäkin prosessoinut monta vuotta ja toipunut tyystin.
niin.. kai mä nyt röökistäkin selviän. rendeer
Chaos
Chaos

Viesti  awa Pe Syys 11, 2009 11:56 am

hyviä huomenia Chaos I love you !

kuvat postaat sitten kun kerkeet.

oon kanssa huomannut et nikotiinipurkat ja myöskin laastarit ihan hinnoissaan No

tseppiä,tsemppiä röökauksen lopetamineen Razz hyvin se menee usko pois bounce häntä pystyyn vaikka hakaneulalla cat

hyvä että olet löytänyt tuo stumppi.fi:nsaman asian kanssa kampailevia.

eilen löffäsin sängyllä melkein koko illan Rolling Eyes ruoan tein nopsaan ja syötiin.

tänään pitää käudä kaupassa ja ei sitten kommsia kuulumisia..

voi hyvin ystäväni I love you !
awa
awa

Viesti  Chaos Pe Syys 11, 2009 1:52 pm

iisi aamu. ei röökinhimoa. vein koiran ja sit iski himo, mutta se meni ohi nopeesti. Oon syönyt aniskarkkeja..sellaisia kivikovia ja on ne vaan hyviä. tarvii olla jotain muuta suuhunlaitettavaa jollei röökii saa. Neutral iik tää juttu on mätä.. mähän lihon.

Emmä kuormita KETÄÄN millään puhelinhuokauksilla et haluun röökiä. oon kai niinkin tehnyt. Nyt vaan oon viisaampi... en halua kiusata muita.
Tänään koetin irtisanoa soneran sunnuntailiittymän. en kuulemma saa kuin vasta toukokuussa. että se on vuoden kerrallaan sopimus ja kun en viime toukokuussa tajunnut niin taas pitää oottaa ens toukokuuhun et voi irtisanoa. Rähisin puhelimessa virkailijalle kaikki pervosta sonerasta--< sairaaseen kytkemiseen, jollainen menee pidemmälle pervouteen kuin muiden operaattorien sopimúskAUSIJUTUT.
Lopuksi sanoin et.. no laita sinne ilmoitus et toukokuussa lopetan... ja että mä otan kortin veks puhelimesta ettei he ainakaan voi pakottaa mua käyttämään sitä.
se sanoi merkkaavansa toukokuulle irtisanomisen mut lisäxsi et mun pitää sit itse kans soittaa se poikki. hmph.. mitäs sen merkinnät siellä sitten mitään vaikuttaa.. taisi kirjoittaa vaan että kiroileva ja äreänä vittuileva asiakas.
######################################
vIIKONLOPPU cyclops

A ääsee pian kotiin koulusta. Huomenaamuna pyykkään.
Joku tuonut lähistöllä talonsa pihatielle jalkakäytävän kupeeseen kottikärryllisen omenoita. ottakee tästä.
otin muutaman mitä käsiin mahtui. aattelin et jos leipoisi jotain ompuista.
myös se tiski ja siivottavaa löytyy. käyn myös uimassa kun A on koiran kanssa.
Chaos
Chaos

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 5 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa