Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Chaoksen varaterritorio

+9
Admin
sannikka
Mercy
Fisherman
Mirri
awa
Anrika76
hannele81
Chaos
13 posters

Sivu 6 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 6 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Pe Syys 11, 2009 6:33 pm

tiski hoidettu. Heti kun on joku kotona seurana niin onnistuu hommat. ihme ilmiö. Nyt kun keittiö on siisti, niin siivioan nyt muutkin huoneet.
Sitten kuvaan pöydän.sahaan vähän jalkoja ja kuvaan uudelleen.

A pelaa pleikalla peliä jonka lainas osastolta. Sanon osasto kun on se yx HUSsin osastoista sekin. Saa luvan siistiä oman huoneensa. mä kärsin siitäkin että jossainpäin kämppää on kohta joka on sekaisin. kärsin vaiks ovi olis kiinni. se ei oo mutt jos ois ni...
nyt ennen mitään muuta hommaa.. mä käyn hakee sen ruohonleikkurin ja ajan nurmikon.

röökii tekee ajoittain mieli, mutta purukumi on auttanut.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Chaos La Syys 12, 2009 1:25 pm

joo. eilen ajoin nutrsin ja tiskasin + siistin vähän ja mä leivoin sämpylöitä. Nyt niitä on paljon. pitää varmaan pakastaa osa.

Awa: pupu-ciraffi <3 otin jo kuvia. en oo sahannut vielä jalkoja. tänään sahaan. Laitan kuvat sen jälkeen tänään sulle e-mailiin.

Eilen rakennettiin A:n kanssa ontelo-pleksistä tasoja löytöhäkkiin. Tuli hyvä. Tasojen reunoissa on ruuvit kannattimina joten niitä voi siirrellä. Hyvin sai mattovetsellä leikattua pleksiä. =)

Tänään:
sahaan pöydänjalat.
imuroin.
tiskaan minitiskin
pesen pyykkiä-ne on jo koneessa.. 3 koneellista joten kuivaustila on nyt mietinnässä. Rolling Eyes
Koiran kanssa koiratarhalle
jotain ruokaa pitää loihtia
Chaos
Chaos

Viesti  Chaos La Syys 12, 2009 1:32 pm

Lisäys..
nukuin todella huonosti. Rintaan otti. hengitys kävi raskaaksi. tuntui että kuolen sillä hetkellä kun meinasin nukahtaa, joten aika sätkähdyn hereille jos nukahdus oli tulossa.

Sit kun nukuin niin heräilin koko yön 20 minuutin välein ja unessakin kuolemani oli teemanba. että kuolen leikkaukseen koska mulla on näin huono hengityskyky ja sydämestä ottaa. Aion tutkityttaa sydämen tilan ja keuhkot jos tää jatkuu.

vieä toistaseksi mä laitan oireilut röökin lopettamisen piikkiin. Keuhkot on muutoksen tilassa ja heräily voi johtua nikkiksestä.

__
röökilopetus voi hyvin. Eka päivä oli pahin tällä kertaa. sehän on vaihdellut eri lopettamiskerroilla et millanen lopetus on. Jumala on takuulla nyt enemmän mukana kuin viimeksi.
Aamulla ei edes käynyt rööki mielessä. vasta koiran vietyäni aamukahvin päätteeksi tuli mieleen et nyt rööki, ja perään et äshhhh... enhän mä enää polta.

mieliteko käy mielessä ohikiitävästi eikä sisällä tuskaa tai harmitusta.. se on vaan toteamus.Ja mieliteko tulee kerran tunnissa..joskus harvemmin. Päättelin siitä että nyt lopetus on helpoin ikinä verrattuna aiempiin.
Toisaalta jos Jumala poisti multa röökit, niin Hän ontakuulla myös enemmän tässä prosessissa mukana clown
Chaos
Chaos

Viesti  awa La Syys 12, 2009 2:26 pm

hei sinä kärsivä kamuni Sad

mulle voit aina soittaaaaa I love you .
kellonaikaan katsomatta.

älä soita sillä soneran liittymällä olleskaan niin ei tule laskuakaan.

saitko tehtyä piirakkaa?nami,nami bounce

säpäs ahkera olit eilen flower saitko nurtsin ajettua?AJOITKO UUDELLA KONEELLA?
munkin pitäis ajaa nurtsi muttakun joka päiväsataa scratch tälläkin hetkellä tihkuttaa.

mun eilinen aamupäivä siivotessa ja järkkäsin tavarat paikoillee.nukuin kahet päikkäritkin pillereillä tietty Embarassed

tänään jos toi sade heltiää ajan nurtsin ja imuroin kämpän kuiteski.iltaa sulle cheers oikein mukavaa lauanta

jee,ootan kuvia lol!

harmi että yösi oli noin katkonainen No
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99

Viesti  Chaos La Syys 12, 2009 10:05 pm

Emmä ajanut löytämälläni nurtsinleikkurilla kun se tarvii löpöö eka.. joskus sit kun muistan ostaa 2 tahtista.

Enkä tehnyt ompuista mitään. vaan tehtiin suklaahippukeksejä. ihan jees makuisia.

saat kuvia mutten oo sahannut jalkoja vieläkään. en oo jaksanut ja kävin suihkussa just eikä nyt hotsita vieläkään sahailut.

röökin lopetus on tuonut tunteen että elämänsisältö lähti. ei oo mitään tekemistä nyt kun en voi polttaa. Rolling Eyes Sad muuten ihan hyvin päässyt eroon.
kohta ampaisee se Haphaz tänne kirkumaan tai joku muu hänen ilmenemismuoto.. mistä niistä niceistä tietää Rolling Eyes
ennustan että tulee jotain sanoja joitten takia kannattaa kristityn laittaa kädet korvilleen. Laughing ja ei kristittyjenkin kannattaa.
Chaos
Chaos

Viesti  Sien.. La Syys 12, 2009 11:40 pm

Uskalsinpas tulla.

Olet hauska ja fiksu.

Yyy.... Shocked

luin sieltä täältä...
Sien..
Sien..

Viestien lukumäärä : 211

Viesti  Chaos Su Syys 13, 2009 12:01 am

Sien Very Happy oletko ent. Aerial? Oon koettanut nääs pysyä kärryillä mutta voi olla että jossain kohtaa oon pudonnut niiltä Embarassed
Ei minuu tarvii pelätä. On vaan pari punaista vaatetta täällä ja koetan pinnistellen katsella muualle Shocked Laughing Cool Laughing Ja sie et kuulu niihin punaisiin Very Happy

Että on tyhjyys ilman tupakkaa Rolling Eyes
huomaan ennen olleeni koneella röökinpolttelun väleissä.. en röökillä koneellaolon väleissä. Laughing

tympeää kun ei oo mitään syytä pompata tästä pois ja mennä takapihalle. Koira tuijottelee mua takapihan ovella että miksei käydä vähänväliä enää siellä.
tarvii ulkoilla takapihalla muutenvaan.
Chaos
Chaos

Viesti  awa Su Syys 13, 2009 12:52 pm

heissan kukkanen flower !

toivottavasti sait nukuttua yösi hyvin.mä heräsin jo kuudelta ja juon tässä jo toista pannullista kahvia.

suklaahippukeksit kuulostavat namilta Very Happy

roppakaupalla voimia sulle tupakan polton lopettamiseen cheers >kyllä sää onnistut!!!!

mää lähin eilen aamulla bussilla porukoille.käytiin ostamassa vähän ruokaakin iskän kortille.
nuorin veljenikin J tuli kyläilemään ja lupasi heittää mut kotiin kauppakassieni kanssa Very Happy tyttö ei halunnut lähteä mukaan.saatiin porukoilta makkarakeittoa ja kanakastiketta mukaan:D

äiti leikkasi mulle sellaisen rock tyylisen polkan ja värjäsin sen mustaksi affraid piti tulla tummanruskea mutta mustax lävähti,hih.tykkään ite.äiti sanoi et oon kuin vampyyri kun on niin vaalea iho ja musta tukka Suspect

tänään pitää imuroida,joka paikassa on näkkileivän murusia

mitäs sun ohjelmaan kuuluu tälle päivälle?
awa
awa

Viesti  Chaos Su Syys 13, 2009 1:20 pm

HAHAA.. MULLA ON KAVERINA VAMPYYRI cyclops
nukutko päivisin arkussa? Razz

Hiukset on takuulla hianot nyt. Mä haluaisin pikimustat hiukset, mutkun mutkun.. se ei sovi niin hyvin kuin nuorena sopi. Mulla oli kouluiässä aina mustaksi värjätyt hiukset. ja ei oo rahaa laittaa itseeni mitään. ei vaatetta-ei kosmetiikkaa.. kaikki menee elämiseen ja laskuihin.

ostettiin hobbyhallista osamaksulla tallentava digiboxi, koska A ei saa osastolla katsoa BB:tä. Tajuttiin vasta eilen osamaksu mahdollisuus joskin ei ole varaa tehdä uutta velkaa, mut tämä oli halpa kuukausieriltään ja kohta loppuu pari muuta laskua. saan maksettua siis omaksi muutaman.
_________

Nyt nukuin hyvin. Heräsin pari kertaa yöllä mutta nukahdin heti uudestaan. eli ne johtui varmaan tupakkalopetus-oireista.

keskiviikkona tulee viikko ilman. On ollut helppoa ja KAIKKI kunnia Jumalalle. Hän oivalsi avun tarpeen nyt paremmin kuin viimeksi. vaikeita hetkiä on, mutta helppoa tää silti on verrattuna erääseen aiempaan lopetukseeni. Rolling Eyes

Tänään pitää käydä kaupassa. mä pärjään mitä kaapista löytyy, mut koiralle pitää ostaa jotain.ja kai jotain mitä A söisi.
Chaos
Chaos

Viesti  awa Ma Syys 14, 2009 7:13 am

aamuyötä Chaos Very Happy !

mä heräsin tunti sitten enkä saanut enään unta joten nousin tietsikalle ja juon kahveeta.nukuin eilen kolmet päikkärit omin voimin kun niin kamalasti väsytti et kaippa se vaikuttaa nyt sitten etten nuku :shock:yritän kyllä vähän ajankuluttua uudestaan.

onnea,onnea uudesta digiboxista sunny

hyvä että nukuit hyvin edellisyön,toivotavasti tämänkin yön Sleep

hyvä että lakko tuntuu tällä kertaa helpommalta Smile

heheee,joo varsinainen vampyyri>kun nään verta niin lähtee taju Laughing Laughing Laughing
sullahan on nytkin melkein mustat hiukset Very Happy ja sopivat hyvin.

mitäs mukavaa sun tähän päivään mahtuu?
awa
awa

Viesti  awa Ma Syys 14, 2009 11:48 am

hei!

taas pystyssä ennen kellon soittoo Mad tytön herätän seiskalta kuoluun.

aion pyhittää tämän päivän digiboxille sitä purkaen Very Happy ja sain taas 2 leffaa E ltä lauantaina...vai oliko se perjantaina...iskee dementtia Shocked ei ku se oli lauantaina lol!

sulle toivittelen oikein mukavaa päivää rendeer !
awa
awa

Viesti  Chaos Ma Syys 14, 2009 1:42 pm

Eilen katseltiin yli 4 tuntia stephen kingin myrskyn silmäsä tai joku.. olihan se kauhua.. mutta ei niin pelottava kuin oisin luullut. ehkä muutamat naiivit kohdat pilas sen.

Kyllä silti pelotti viedä koiraa illalla. oli usvaa niityn yllä ja varjoissa rasahteli.. minun jalat sai vipinää alleen kun tuntui että varjoista pian käy päälle jokin. koira sai tuta mitä on.. juosten kustu Laughing no eis vais.. kyllä se sai rauhassa lirittää.

A lähti jo.. rav. terapeutin luo ja iltapäiväksi kouluun.
__ oon tas yksin. kurjaa!!

Äiti tulee huomenna jos saa kyydin siskoltani ja on 1 yön meillä kunnes lähtevät tätini kanssa reissuun keskiviikkona.
_________
ei ole muuta hommaa kuin imurointi + kukkien kastelu.

Röökittä on oltu jo viidettä päivää vai montako..kun keskiviikkona lopetin. jee jee.. vähän on tyhjyydentunteita mutta uskon että ne aukot täyttyy jollain muulla. pitää vaan varoa ettei ruualla.
Chaos
Chaos

Viesti  Chaos Ma Syys 14, 2009 10:03 pm

röökittömyys paljastanut tyhjyyden elämässäni. ei siinä kerennyt tajuta etten tee mitään kun sai vetää savua keuhkoihin. siinä riitti puuhaa niin etten huomannut tyhjää elämääni. Laughing

Taidan.. hmm.. mennä takapihalle ristikkoa rustaamaan eväät mukana. koira saa puuhata omiaan samalla.

ugh.. minä suuri seikkailija.. (ei voi lähteä pidemmälle kun kohta tulee lemmen viemää telkusta) Chaoksen varaterritorio - Sivu 6 B035
Chaos
Chaos

Viesti  awa Ti Syys 15, 2009 11:34 am

huomenta Chaos Very Happy !

mulla käy samanlailla kauhuleffan jälkeen jos pitää ulkona liidellä pimeellä niin pää pyörii kuin väkkärä ja puolijuoksua on kotiotulo lol!

saako äitisi kyydin teille siskoltasi?

tosi hienosti mennyt röökin lopettamisesi,onnea paljon>oot sitkee sissi cheers

eilen aamulla siivosin kämpän ja katselin sitten digiboxia.tuli textari soneralta kännyyn et saldoraja ylitetty,just viikko sitten aukesi No soitin soneraan ja selvisi että tyttö tilaillut yli 70ekellä juttujaan tietsikalle.just olin puhunut tytölle asiasta ettei saa tilata mitään kännylläni kun mulle tuli jo aiemmin kolme isoa laskua.tyttö väitti kirkkain silmin ettei oo tilannut mitään Sad tyttö se on kun ite en palvelunumeroita käytä.
pyysin soneralta estot kaikkiin palveluliittymiin ja laskin saldon.

vituttaa kun kaikkensa yrittää et pärjäis omillaan ja sitten tulee tollasia melkein 90 euron puhelinlaskuja No

podin tylsyyttä päivällä ja lähin polkemaan T lle.siellä oli T n äitikin.oli oikein mukavaa.kotiin tulin kahdeksalta.

tänään jos ei sada niin ajan nurtsin.

mukavaa tiistaita sunny !
awa
awa

Viesti  Chaos Ti Syys 15, 2009 2:43 pm

ohhoh Chaoksen varaterritorio - Sivu 6 G080 millainen lasku!! mitä se juttu on mitä on tilannut koneelle? hurjaa..esim. Habboonkin voi laittaa rahaa, mutta ei kai äkkiä noin paljoa kerrallaan.

Jo aiemmin kun juteltiin niin kyselinkin jo et miksei sul oo kieltoja. Kurjaa jos vielä kiistää. Mä en pysty elämään ilman hermoromahdusta jos mun ja tytön välillä olisi valheita. Se sattuisi niin paljon, niin niin paljon. Chaoksen varaterritorio - Sivu 6 A045
________
äiti saa kyydin ja tulee illalla. A:kin tulee mummoa moikkaamaan joten hetken on taas lauma koossa. Chaoksen varaterritorio - Sivu 6 E025

Löysin roskakatoksesta taite/paljeoven. valkean puujäljitelmä pintaisen. hiano. kyselen siskoltani et tarviisko hän.. itselläni sille ei ehkä oo paikkaa.. tai eteiseen se kävis mutten tarviisi kuitenkaan.

Täällä asuinyhteisössä väki aika surutta vie roskiin hyvää roinaa. mutta ei tunge roskalaatikkoon vaan jättää tavaran seinään nojaamaan jos joku huoliisi.
Chaos
Chaos

Viesti  Chaos Ke Syys 16, 2009 12:17 am

A perui tulonsa, kun he kokkaa porukalla osastolla. Äiti tuli jo ja sisko läks jo takaspäin ajamaan. Äiti katsoo lemmenviemää telkusta joten oon surutta vielä netissä.

Löytyi läjäpäin korkokenkiä. A saa katsoa mistä tykkää ja ehkä mä voin laihduttuani jossain juhlissa pitää jotain niistä. ehkä. tykkään olla jalat maassa.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Psykiatrini soitti ja puhuttiin vartti. Hän vasta nyt siis oli laittanut suosittelevan lausunnon laihdutusleikkaukseen.Oli lukenut vuoden taaksepäin epikriisiäni ja kyseli nykylääkityksestäni. Sanoin että seroquel tuntuu liian suurelta, mutta hän oli sitä mieltä ettei keikuteta venettä kun se voi jopa estää pääsyn leikkaukseen jos lääkemuunnos vaikuttaa epäsuotuisasti. Hänestä kerta ja omastakin mielestä nyt on hyvä tilanne kun pysyn "koossa" jutuissani ja oireet ei niin häirii nyt. Joten jatkuu sama lääkitys ja ei oo esteitä leikkaukseen.pitää jaksaa vaan seroquelin puhisemaan laittava pakahduttava sivuoire.

Nyt vaan ootan kutsua vatsalaukun kuvaamiseen.se on kauheaa.. pitää niellä letkua. kääk
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
kohta alkaa salkkarit. cherry albino
Chaos
Chaos

Viesti  awa Ke Syys 16, 2009 1:36 pm

hyvää huomenta Chaos Very Happy !

tyttö on tilannut habboon,maple story;n ja barbi sekä model sivuille tavaraa kännykällä.uusi pommi tuli eilen kun äiti soitti et tyttö soittanut ja tilaillut sielläkin 70ekellä.tytön känny on mun äitin nimellä.äiti kävi poistamasta tytön pyynnöstä saldorajan ja näin sitten kävi No tänään äiti menee laittamaan saldorajan takaisin.kyllä ketuttaa.tytön kanssa on puhuttu asiasta ja eilen sanoi ettei tajunnut tilanneensa niin paljon.ei auta itkut markkinoilla vaan pakko maksaa.

voi jee mitä löytöjä oot taas tehnyt Very Happy
mä en enään nilkan takia saa pitää korkokenkiä...mut tykkäänkin matalapohjaisista.

onnea,onnea että psykasi suosittelee leikkaukseen pääsyä Very Happy

mää oon joutunut sen letkun kerran nielemään ja se on aivan kamalaa vaikkakaan ei kestä kauaa.kokoajan oksettaa kun letkua liikuttavat.

eilen heti aamusta leikkasin nurtsin ja haravoin>tuli siistin näköiseksi Smile sitten siistin paikat ja muuten katselin digiboxia ja telkkaa.

hinaja sai eilen pojan Very Happy painoa oli 3460kg ja pituutta 52cm.sekä äiti että vauva voivat hyvin.

tänään odottaa jätti tiski ja ajttelin lähtee tunnix pyöräilemään.
digiboxia kanssa puran.

onko sulla suunnitelmia täxi päiväxi?

voi hyvin kamuseni I love you !
awa
awa

Viesti  Chaos Ke Syys 16, 2009 4:39 pm

Juu.. Ei sitä laskuntuloa tajuakkaan kun sen tekee muutaman euron erissä.. usein aiemmat ostokset unohtuu kun uusi on kiikarissa ja himottaa saada joku. Eikö mitään niistä voi myydä eteenpäin, mitä tyttös on tilannut? Ei hänen ikäinen kykene vastuuseen saldosta, joten estot on paikallaan.

Äitini lähti äsken tätini + tädin miehen kanssa kohti äänekoskea. Mä täällä roikun nyt tovin koneella ja otan sitten päiväunet.. tai käytän koiraa ulkona välillä. Chaoksen varaterritorio - Sivu 6 A035

Sitten herättyäni katson boxilta eilisen BB:n ja sinkkuelämää:stä yhden jakson.

Rahaa on 10 e koko loppukuuta varten. Onneksi en tupakoi enää Very Happy mieliteko tulee pari-kolme kertaa päivässä.
Tuo raha mennee väkisinkin koiran syömisiin..se kun ei puurosta perusta.

tuun myöhemmin tänne taas.
Chaos
Chaos

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 6 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: