Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Chaoksen varaterritorio

+9
Admin
sannikka
Mercy
Fisherman
Mirri
awa
Anrika76
hannele81
Chaos
13 posters

Sivu 3 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty tänään

Viesti  Chaos Ma Elo 31, 2009 2:54 am

Awa: juteltiinkin puhelimessa jo mm. noista tämän päivän aiheistasi. Tytön takki on varmaan kiva What a Face
Olin ratissa matkalla Lohjalle.Siksi en kauaa puhunut..kun kyydissä kuitenkin mun elämäni kallein lasti. Äiti ja A ja cilla. <333

Vein äidin ja A:kin tuli mukaan. siellä teimme ruokaa..söimme ja olimme vaan ja illalla saunoimme.Tai alkuillasta sillä klo 19 lähdettiin kotiinpäin ja kotona katselin hetken telkkua kunnes ex-naapuri soitti ja kävin kuskina hetken.. haettiin tiksun asemalta hänen tytär. nyt katson bb:tä. cyclops

Huomenna soittelen taas laskuista. ja käyn varaamassa pyykkivuoron. muuten tiiän et maanantai on kurja päivä joten nukun ja löhöän. ehkä tiskin hoidan pois.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ma Elo 31, 2009 2:56 am

niin.. jees jees..keskisormea vihollisille lol!

jos siinä on jotain epäselvää niin kerro toki. Rolling Eyes

taitaa olla m tai m:n lisänicci liikkeellä. Rolling Eyes
eikä noi sun hymiöitä oo vaan foorumin ja kaikkien käytettävissä Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Mirri Ma Elo 31, 2009 3:21 am

"taitaa olla m tai m:n lisänicci liikkeellä."

Chaos, jos tarkoitat ämmällä minua, niin usko pois: minulla ei ole lisänikkejä, ja kirjoitan vain ainoalla rekisteröidyllä niin täällä kuin muualla. Jos ei sillä ainoalla rekisteröidyllä kirjoittaminen jostakin syystä aina onnistu (kuten suomi24-sivustolla joskus käy), jätän kirjoittamatta. Kirjoitan vasta sitten, kun taas pääsen kirjautumaan, ja onnistuu kirjoittaminen ainokaisella omalla nimimerkillä.
Muista ämmistä en tiedä miten mahtavat toimia.

Oma lisänikkien käyttösikö ja ilman nimimerkkiä kirjoittamisesiko sinut panee kiihkeästi epäilemään, että joku ämmä toimisikin samoin?
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ma Elo 31, 2009 3:31 am

ei mulla oo muita, mutta kukaan muu ei oo osoittautunut niin vihamieliseksi kuin sä tai mercy Rolling Eyes ns.vihollisiksi siis.
mitäs sä teet täällä? väijytkö sä jotain?? eikö adminin säännöt miellytä?
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ma Elo 31, 2009 4:06 am

EDIT: tässä on ollut sitten välissä haphazardin viestejä joista valitin adminille.. sen takia näyttää viestini "järjettömältä höpinältä, koska poistetuissa viesteissä oli herjaa ja nimittelyä ym rumaa.

_________________________________




pullero juu. pig enkä edes häpeä sitä. pitäisikö?
vähemmän aikaa minä missä'än sivustoilla aikaani vietän kuin mirri jota puolustelet. vaan taisinkin osua hyvinkin oikeaan kun noin hermostuit.. osuin ehkä juuri hermoon Rolling Eyes

narsismi syntyy varrhailapsuudessa. en ole tehnyt exästä narsua. nolaat itse itsesi jutuillasi.eikä päikkyäni lue kuin pikkuruinen muutaman hengen hovisi ja ystävät. ystäväni ei usko moisiin purkauksiisi.tarmoa itselläsikin on..sivulliseksi turhan kiihkeä..siksi päättelin sinut alter egoksi.


Viimeinen muokkaaja, Chaos pvm Ma Elo 31, 2009 5:15 am, muokattu 1 kertaa
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ma Elo 31, 2009 4:07 am

aikapaljon uhraat aikaasi miinun tuntenmiseen. ruotimiseen joten syyllistyt samaan mistä muita syytät. Laughing
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ma Elo 31, 2009 4:35 am

ja vain mirri ei ymmärrä luettua joten alter egoksi mennee nää mercyt ja hapsblaa blaat kun kovasti olen tarmoani antanut ajastani päivittäin nimenomaan tyttärelle ja äidilleni. en vielä aikaani yhtä massiivisesti netissä kuin....-->hän. Rolling Eyes
tänäänkin aamusella ja nyt illalla myöhään. Hän taas kertaamisen jälkeenkin jankkaa kuin piru raamatun äärellä miten mä oon sadisti unelmieni kanssa Laughing Laughing
enkelit.. taivaan sotajoukko.. miekat ja kílvet..kypärät ja heinäsirkat.polttava tuli.. ei aina ole sitä mitä joku naaivilla lapsenuskollaan uskoo.vain leijuvia valo-olentoja.

Se mitä minun sairauteni pitää sisällään..on minun sairauttani.en häpeä sitäkään. Very Happy ja koska minulla ei ole muuta auktoritettia kuin Jumala + kolmiyhteys, niin mulla on myös se ilmiö etten piittaa mitä joku vinoutunut minusta ajattelee. vielä vähemmän se mitä joku nar.. tai hoviväki tai jonkun joo-joo piika/renki mahtaa ajatella.

Ja minulla on ystäviini 100% luottamus että he osaa suodattaa moista paskaa Very Happy
muuten olen tylsä tyyppi enkä usko että päikkyäni kukaan muu viitsii lukea kuin ystäväni ja tuo hän joka etsii joka sanasta virhettä. tyyliin: kaikkea sanomaasi voidaan käyttää sinua vastaan.

niin tekee muuten narsisti. olkoon narsu sitten kuka narsu vain.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ma Elo 31, 2009 4:46 am

idiootti-- ööööööööö tämä on minun päiväkirja eli minäminä Laughing mitä' sen pitäisi olla? mirrimirrikö vai sinä? paljon kirjoitan muillekin ja muista. Laughing
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ma Elo 31, 2009 4:54 am

Shocked pitkään sattunut silmiisi? en tiennyt että olen näin VIP Laughing Laughing
hssua miten hyökkäsit nyt vasta.. kun säännöt tuli ja kaikkialla rauhottui.. minäkin äidillä saunomassa ja elämässä live-elämää.. niin vasta sitten tyhjyys iski sinuun.. tylsä rauhallisuus sai sut ärtymään.. lähdit etsimään konflikstia täältä.. kun on ollut liian trauhallista.. kokeilet ärsyttää naiiveilla nimittelyillä.. tökit kuin kepillä tökkisit koettaen eri aiheita.
-lastani. äitiäni. pulleroisuuttani, enkeli-tee,maa ja vähän sitä ja tätä.. vain koska sinulla on tylsää ja etsit riitelykaveria ja tuo näytelmä on liian primitiivinen minun äö:lle. oon nähnyt noita.. teatraalisia ja epätoivoisia "haasteita" koetat ärsyttää haastamalla riitaa.
näen sinun läpi. et ole erityisen älykäs yksilö mutten syytä siitä sinua. saat olla sellanen kuin olet. Very Happy
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  awa Ma Elo 31, 2009 1:28 pm

huomenta chaos Smile !

jessus sentään kun oli työ saada tyttö ylös ja kouluun>onnistui lopulta.

teillä oli varmaan kiva päivä äitilläsi.taas alkoi arki Rolling Eyes

olin eilen puhelimessa yli kolme tuntia kaikenkaikkiaan>oli kiva jutskailla.

voi kun mää kidun kun ei oo tota BB 24/7.mietinkin et taidan mennä huomenna ttv;een ja kysyä saanko ton BB kortin.nyt sillä alkaa tänään vielä kiinnostava viikkotehtävä.tai soitan ttv;n tänään ja kysyn asiaa,joo niin mä teen.

mitäs ohjelmaa sulla on tänään?
mulla ei mitään ihmeellistä>ootan et posti tulis jospa siellä ois noutokuitti mun tilaamilleni lootille Very Happy

huomenna kaupunkiin äitin ja tytön kanssa.

oikein mukavaa maanantaita!
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ma Elo 31, 2009 9:51 pm

Awa: soitin sulle hetki sit ja juteltiin kiva tovi I love you

Äiti oli tänään lonkkansa takia lääkärillä, röntgenissä ja labrassa. toivon että hänen kipunsa saadaan kuriin. Rukoilin illalla että hän saa nukuttua yön kunnolla ja hän sai nukuttua Very Happy jumala on ihan paras!!!

Kohta soitan kuulimisiaan ja sit soitan A:llekin. olin aamulenkin jälkeen niin uninen että nukuin kun A lähti kouluun. Sleep Sleep

muutenkin koko päivän oon nukkuillut. Sleep Sleep Sleep
koetan vähän siistiä olkkaria ja sit katson telkkua loppuehtoon.
närästää vähän.. tei suklaakiisseliä ja se kai närästyttää. koira söi ruokansa. cheers cheers jee..sen syömiset on niin vaikeita aina. scratch

psyka soitti ja antoi siunauksensa leikkaukseen ja laatii lausunnon meikkuun cheers cheers cheers cheers cheers näin ainakin suullisesti.. hän sanoi lukevansa historiaani vähän taaemmas.. tämä psyka kun on ollut mulla niin vähän aikaa.
hän lupasi soittaa mulle uudelleen..mutten tiedä milloinka.. pitää ootella kiltisti. flower
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  awa Ti Syys 01, 2009 12:49 pm

huomenta chaos Very Happy !

olikin kiva jutskata Smile Smile ,kuten aina!

saiko äitisi lääkekuurin lonkkakipuihin?

kiva että koira söi Smile .saitko sä käsin syöttää vaiko ite koira söi?

oikein paljon onnea puoltavasta lausunnosta laihisleikkaukseen cheers oon onnellinen puolestasi.milloinkas sen leikkauksen ajankohta on?

heräsin jo kuudelta>taas ahdistaa ihan sikana...en tiedä et mixi vaiko se että pitää mennä ihmisten joukkoon
tänään kaupungille.pitää ottaa pilleri apuun ja varoo ettei musta tuu andya rabbit heh.

tyttö menee ysiin kouluun.kohta herätän sen.
kohta alan laskujen ja velkojen maksuun,sen jälkeen käyn kaupassa ja sit haen postin jospa mun lootat ois jo tulleet postiin.
tyttö pääsee 14.15 koulusta ja sitten lähetään kohti kaupunkia.treffataan äiti.

tänään pitää myös varata hiustenleikkuu aika,äiti lupas maksaa sen Razz
ostan tänään hiusvärinkin ja ajattelin räväyttää tummanruskeaxi vaihteeksi bom mutta värjään vasta parturissa käynnin jälkeen.

oikein mukavaa päivää queen !

ps.täällä sataa,voi venäjä cherry !
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ti Syys 01, 2009 2:29 pm

hyvää huomenta kaikille rendeer

Äiti sai tilapäisesto panagod lääkkeitä kunnes lonkan tila on selvitetty ja sit katsotaan psyvämpi lääkitys.

Mut leikataan ½ vuoden sisällä. affraid alien cyclops
Mä maksoin jo laskuja. osan.. nyt jäi 30 euróa ja asumistuesta maksan lisää ja kolme laskua siirsin lokakuulle.
Pelottaa joulukuu kun multa jää asumistuki ja elatustuki.. en millään voi maksaa näitä kaikkia sitten.. ellen sit saa toimeentulotukea avuksi.onnex pari osamaksua loppuu myös silloin.ja uutta velkaa en tee enkä osta osamaksulla enää..en ainakaan ennenko oon kuivalla maalla.

meen tänään plaraamaan KELAn laskurilla arvioita.

tiaskasin vähän ja kohta lisää..tuolla tiski likoo oottamassa.
Tänään hmm.. en muista että olis mitään menoa.. nukun päikyt ja sit siivoan.

Rohkeutta Awa kaupungille menoon. uskon että äät henkiin. clown

Luin tuoltakirjoitusvirheiden kirjoittajista että on mukamas itsekäs ja ei piittaa muista jos kirjoittaa virheellisesti. mulla on itselläni niitä paljon, mutta se ei tee minusta itsekästä vaan kirjoitan yhdellä sormella ja nojailen vasempaan käteen jolloin isot etukirjaimet jää pois Embarassed
ja en tiedä mistä sellanen oikoluku-juttu saadaan. Rolling Eyes
osaltani siis kyse on kouluttamattomuudessani ja osaamattomuudesta käyttää tietokonetta. ei mitään itsekkyyyttä. en edes tajua miten omahyväisyys voidaan liittää yhteen sen seikan kanssa että tekee virheitä. scratch scratch scratch scratch

minusta oikeinkirjoittavat jotka viilaa pilkunpaikasta ovat HE ITSE OMAHYVÄISIÄ, kun etsii muista virheitä.

Kyllä sä Awa varmaankin oot mua ymmärtänyt virheistä huolimatta. Kunnioituksesta kuitenkin nimen jaksan kirjoittaa isolla..nousen pois käteen nojailusta hetkeksi. jos on joku jota en kunnioita, niin kirjoitan sen nimen pienellä.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty iltaa

Viesti  Chaos Ke Syys 02, 2009 1:53 am

koira sai taas kutinaansa uuden ulkoloishäädön.. mitä ne lie sit on. pitää taas van imuroida ahkerasti. Huomenaamuna pesen monta koneellista pyykkiä tai ehkä vaan 2 huomenna ja 2 myöhemmin kun en saa kuivumaan mihkään jättimäärää ja sinne en jätä, kun täs taloyhteisössä asuu voroja ja ihme sontiaisia jotka rääpii roskakatoksen hirveään kuntoon.

Kuskasin ex-naapuriani ja tienasin kympin tai kuskaan sillä bensarahalla toki toisenkin kerran. Käyn ehkä kaffeella hänen luonaan loppuviikosta jos saan aikasex. oishan mun hyvä vähän käydä jossain välillä. Very Happy
Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 D025
nyt loppuehtoo menee telkun äärellä ja käyn koiran kanssa lenkillä. vähän varmaan leikinkin koiran kanssa. Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 N010
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty ja

Viesti  Chaos Ke Syys 02, 2009 2:00 am

A sai takasin KELAlta niiden ottaman veron.. noin 80 euroa.Hän yllätytyi iloisesti kun luulimme että hän saanee ne sit ensivuoden joulukuussa veronpalautusten yhteydessä. Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 A020 Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 B020

HYVÄÄ YÖTÄ
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Hei Chaos, hei Awa

Viesti  Anrika76 Ke Syys 02, 2009 3:42 am

Hyvää yötä ja varmaankin huomenta samaan syssyyn! täällä oli joku tappelu, ei kiva!
-Anrika-

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ke Syys 02, 2009 3:56 am

missä täällä oli tappelu? Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 D020

mun päikyssä vai yleisellä vai...? Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 G015 Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 C015
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty ?

Viesti  Anrika76 Ke Syys 02, 2009 4:42 am

Ehkä ymmärsin väärin, sun päiikkyä tarkoitin, ja ajttelin että jotain viestejä puuttuu, en lue juts yleistä sen takia kun mulle tulee siellä "huono olo".
kaikkea hyvää sulle ja koita jaksaa ja pitää ittes naisena!!!!!!!!

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty jahas

Viesti  Chaos Ke Syys 02, 2009 12:23 pm

Jos täällä on tapeltu, niin varmaan joku nussi pilkkua taas oikeinkirjoituksesta. Että blaa blaa kirjoitusvirheet on blaa blaa narsistin ominaisuus Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 K015
esim: Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 C015 syöttää sitä paskaa kansalle.
ihminen joka ei ymmärrä kirjoitusta jos siinä on virheitä, on itse niin narsistinen että katsoo vinoon ja alaspäin.
ei se ettei osaa kymmensormitekniikkaa tee kestään omahyväistä. ja tunnustan olevani huono tässä..ja että virheitä on paljon.
____________________________________________________

heräsin yöllä.pissautin koiran ja kävin koneella ja lahjoitin näistä hymiöistä tiedon ja ohjeet käyttää niitä..eräälle joka voisi muita ihmetyttää. Syy kuitenkin puhaani oli se että hän jolle annoin vinkin/linkin oli ainoa joka on osoittanut kinnostusta niihin. En minä itselläni tätä riemua aatellut pitää. hymiöistä on paljon iloa.. kuten tästä: Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 S025

tai: Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 S015
________________________

Kohta lähden lenkille koiran kanssa ja sitten vien pyykit pyörimään pesutuvalle ja sen aikaa roikun täällä.
voi olla että neljän-viiden aikaan lähden A:n luo ja hänen kanssaan shoppailee.. siis hällä on hiukka rajhaa.. mulla ei Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 A055


Viimeinen muokkaaja, Chaos pvm Ke Syys 02, 2009 7:08 pm, muokattu 1 kertaa
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ke Syys 02, 2009 1:03 pm

Johan pomppasi. kävin ilmaiskirpputorilla nyt aamulla ja siellä oli litra valkeaa maalia ja bensamoottori-ruohonleikkuri Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 E020
haaveilin omasta ja moottorillisesta kun noi laina- työnnettävät on niin raskaita. pitää vielä katsoa toimiiko toi ja jollei, niin jaksaisko isoveli tutkia sen. Razz
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  awa Ke Syys 02, 2009 1:45 pm

huomenia Chaos Very Happy !

toivottavasti äitisi saama lääkitys auttaa kipuihin.

nyt siiten on puoli vuotta oottelua laihisleikkaukseen>jännää Very Happy

mixi asumistukikin jää pois joulukuussa?elatustuen ymmärrän...kurjaa.

itellänikin paljon kirjoitusvirheitä ja usein kirjoitan nimetkin pienellä,en oo asiaa aatellut noin et se ois kunnioituksen puutetta taikka et olisin itsekäs No
kaikilla meillä on oma tyyli kirjoittaa...yritän nyt kuiteskin muistaa kirjoittaa nimet isolla Wink

kiva että kela muisti A ta positiivisesti Very Happy Very Happy Very Happy !

onnea ilmaiskirppari löydöistä Smile >toivottavasti ruohonleikkuri toimii>aikas löytö Shocked Very Happy

eilen aamulla sain maksettua kaikki laskut ja velat.sitten siivosin kämpän ja lähdin käymään ruoakaupassa.tihkutti vettä silent
kävin hakemassa postin ja ei vieläkään ollut lootien noutolappu tullut,ihmeen kauan kestää...huoh.jospa tänään pig

päätin lähteäkkin itekseni kaupunkiin kymmenen bussilla>voi jessus kun jännitti.otin pari temestaa alle.
kävin lataamassa älykortin ja lapsin sisustuskauppaan>siellä oli 40 prossan ale Very Happy ,sorruin ostamaan valkoisen puisen memories-laatikon.ihana Razz
sitten kävin vapaa valinnassa,ostin pesuaineita ja tytölle sukkia,pikkareita ja pari paitaa.sitten kävin puketissa katsomassa niitä palmuja>ei ollut kuin mun pituiset vuoripalmut puoleen hintaan,en ostanut.
kotona olin yhdeltä.selvisin reissusta hengissä Laughing

E soitti et lähetäänkö niitten kyydillä porukoille kolmen pintaan,sopihan se.E meni tayssiin magneettikuvaukseen15.15.jatkettiin siitä sitten T n kuskaamana hakemaan äiti ja käytiin hakemassa tädilleni lahjakortti kauneushoitolaan synttärilahjaksi ja sen jälkeen kaupassa>sain tupakkini.sitten T lähti hakemaan E tä ja me muut mentiin porukoille.
E ja T tulivatkin pian ja myös nuorin veljeni.äiti oli tuonut töistä täytettyjä sämpylöitä ja niitä nautittiin kahveen kanssa.isä oli viihteellä.

kotiopäin lähdettiin puoli seiskan aikoihin.
kotona ilta sujui telkkaa katsellen ja nukkuun mentiin 22 >

tänään ei mitään ihmeellistä,aion purkaa nauhoituksiani.ja haen postista lootat jos vain tulee noutolappu.

sulla päivä kuluu pyykkiä pestessä Very Happy onkos muita suunnitelmia?

oikein mukavaa keskiviikkoa mussu I love you !
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ke Syys 02, 2009 6:17 pm

juu. enää on vaan odottelua eri tutkimuksiin leikkauksen osalta. kyllä se silti pelottaa mua Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 P070
Silti kiva tietää ettei esteitä ole ja lääkityksenikin sopii.. anestesiaa aatellen.

En oo vielä testannut ruohonleikkuria.. jotenkin pelkään sitä..että jos sen antamiseen on joku syy...vaikka että se ampaisee johonkin tai ei sammu tai syö varpaat.. ihme löytö silti. Very Happy

Asumistuki ainakin romahtaa raskaasti kun A ei ole silloin enää alaikäinen huollettava eli lapsen takihan meillä on hyvät tuet Very Happy
ja muistelin että näissä asunnoissa toisen täysi-ikäisen pitää allekirjoittaa vuokrasopimus joten puolet vuokravastuusta siirtyisi A:lle.. sit A:n tarvii saada jostain sossusta tms. apua ja as. tuki.
mun osuus olis sit enää 326 e joten as.tukea ei tulisi sen summan takia.
Mutta..jos A ei saa tukea ja silti olis vastuussa ½ vuokrasta, niin A:n olisi pakko lähteä omilleen jolloin oisi oikeutettu tukiin. Laki on niin persiistä nuorten kohdalla jotka asuu vanhempien luona.
mutten ootutkinut juttua vielä. pitää käydä KELA:ssa selvittämässä tuota kuinka kaikki menee.
soitankin nyt heti isännöitsijälle ja kyselen..

jee jee.. ei tarvii allekirjoittaa sopimusta eli vuokravastuusta ei siirry A:_lle mitään. mut mun as.tuki putoo silti.. nyt meen kelan sivuille tutkii sitä. ja sit selvitän että kun elatustuki jää veks että oonko oikeutettu toimeentulotukeen. ja saako A toimeentulotukea.. pitäähän hällä jäädä elämiseen rahaa.omaa rahaa kerta on aikuinen.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ke Syys 02, 2009 6:32 pm

Juteltiinjust puhelimessa Awa Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 K020 oli taas mukavaa turista ja aikaa voisi mennä paljonkin enemmän ellei meillä talous asettaisi rajotteita.

Sun päiväsi kuulosti mukavalta. Kivaa kun sulla on syitä lähteä ulos ja jonnekkin. Kun kyseessä on joku sisustusjuttu niin sulla on jo tennarit rusetilla ja kauppakassi kädessä. Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 A080
aina valmiina- sanoi partiolainen.

Mukavaa kun sulla perhe pitää noin tiististä yhteyttä. mäkin äitiin, mutta esim. veljet käy harvoin missään sukulaisilla kylässä. niihin törmää lähinnä isoissa juhlissa tai muuton aikaan.
____________
laitan nyt pyykit kuivuu..siirsin pesuajan siis 12:sta kun joku oli aamul taas mun vuorolla pesemässä.

sit hmm.. nukun hetken Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 A045
ja sit teen lounasta vasta ja koirallekkin ruokaa
ja sit siistin vähän..ei oo paljoo.. pari vaatetta vaan lattialle jäänyt.
ja sit Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 A050 keksin varmaan jotain.. muutaman astian tiski olisi.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ke Syys 02, 2009 6:37 pm

tapaan A:n asioihin liittyen sosiaalityöntekijän auroran tiloissa. hän siis potilaiden sossu..ens viikon alussa siis.
selvitämme sairaalalaskuasiaa + matkakulukorvausasioita ja mitä sit maksaa kun A täyttää 18 ja kaikkea sen sellasta.. Very Happy

Ainiin Awa: neljän-viiden aikaan haen A:n ja meemme ostaa hälle uutta kosmetiikkaa kadonneiden tilalle. Vien hänelle samalla maton. pari koristetyynyä ja kirjan. hällä on oma huone siis siellä ja vähän koetetaan sisustusta piristää.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Mirri Ke Syys 02, 2009 7:02 pm

Chaos, eivät ainakaan minun tuntemani kissat väitä kirjoitusvirheitä narsismiin kuuluviksi. Muista kissoista en tiedä...
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 3 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa