Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BB ja muut "tosi"teeveesarjat

+12
minätäällä
Tummanvihree
Kyllästynyt
hangman
Biancaliina
Saxpi
hanna74
metsähine
Chaos
hannele81
Murena
possu
16 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat - Sivu 2 Empty Vs: BB ja muut "tosi"teeveesarjat

Viesti  possu Pe Elo 28, 2009 1:16 pm

Katselin eilen taas tuota BB-koostetta kymmeneltä. Ällöttävää julkinuoleskelua, eikä se yksi ystäväni näköinen mies muistuta ystävääni muuten, kuin ulkonäöllisesti, valitettavasti.

Nuori nainen sai kauhean hepulikohtauksen, kun vanha tätid tahtoi säästää myöhemmäksis makkaraa ja veti keskusteluun hetkessä mukaan afrikan nälkäänäkevät ja muut, joita kohtaan hänellä ei kuulemma ollut mitään empatiantunteita, koska hän "ei ollut itse nähnyt niitä", "anteeks nyt vaan", mutta kun täti ei ollut kuulemassa, selosti muiden kanssa, että täti olisi häntä syyllistänyt muka afrikan nälkäänäkevillä, vaikka ihan itse sotki senkin asian makkaroihin. Sitten se tumma lihava nainen ja tämä kuikelo mollasivat sitä vanhaa tätiä urakalla selän takana kaikille. Yök.

Tästä syystä vanhan tädin osakkeet nousivat silmissäni kohisten. Hän sentään myönsi, että hyvin terävästi ja kärkkäästi lähtee puolustelemaan itseään kiistoissa, kuten tekikin.

Noh, ainoa kestä nyt enää "pidän" oikeasti on se mensamies, hän vähän yritti toppuutella sitä makkaralänkytystäkin.

Siellä on taas sellaisiakin, joista ei ole mitään käsitystä, koska heidän toimiaan ei ole koosteissa näytetty.

Katsojana tulee ikävä tirkistelijäolo, kun ihmisiä näytetään suihkussa ja vessassa. En ymmärrä mitä tarkoitusta varten.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430

Takaisin alkuun Siirry alas

BB ja muut "tosi"teeveesarjat - Sivu 2 Empty Ääliöt tirkistelevät ääliöitä

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 2:20 pm

possu kirjoitti:... Katsojana tulee ikävä tirkistelijäolo, kun ihmisiä näytetään suihkussa ja vessassa. En ymmärrä mitä tarkoitusta varten.

Mistähän muusta kuin tirkistelystä tuossa hommassa muka on kyse?
Koko ohjelmahan perustuu ääliöiden uteliaisuuteen toisten ääliöiden tekemisistä.

Ei, en katso. En ole koskaan katsonut ainoatakaan jaksoa, jo pelkkä idea ja ohjelmaformaatti oksettaa.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402

Viesti  Tummanvihree Pe Elo 28, 2009 2:41 pm

Kyllästynyt edellä sen jo sanoikin...

En ole koskaan tajunnut tositv-ohjelmien ideaa enkä sitä miksi niitä katsotaan. BB vaikuttaa huomionhakuisten pällien idiootilta toiminnalta (yhtään jaksoa en ole nähnyt eli en tiedä mitä ne siellä tekevät) sen perusteella mitä siitä kuulee, ja voiko olla mitään mielenkiinnottomampaa?

Höh, apuaaa, en saa tähän yhtään hymiötä!!!
Tummanvihree
Tummanvihree

Viestien lukumäärä : 132

BB ja muut "tosi"teeveesarjat - Sivu 2 Empty Tositeeveetä katselevat...

Viesti  minätäällä Pe Elo 28, 2009 2:44 pm

ihmiset pysyvät sen aikaa ja vielä myöhemminkin, ohjelmista tuttujen kanssa jauhaessaan, poissa pahanteosta: eivät lue tai kuuntele uutisia eivätkä ajattele, mihin suuntaan Suomea ja maailmaa ollaan sillä aikaa viemässä. Oopiumia kansalle, leipää ja sirkushuveja, mitäpä sitä köyhä muutakaan. Antaa viisaammat vaan päättää meidän puolesta, hyvään suuntaanhan tässä ollaan kaikessa koko ajan menossa.

Ei silti, että itse olisin ollut yhtään parempi, vaikken tositeeveetä katsokaan.

Viimeinen muokkaaja, minätäällä pvm La Elo 29, 2009 8:36 pm, muokattu 1 kertaa

minätäällä

Viestien lukumäärä : 370

Viesti  possu Pe Elo 28, 2009 3:07 pm

minä taas en ymmärrä lainkaan sitä, että pitää itseään jotenkin muita ylivertaisena esim sen perusteella mitä katselee tai ei katsele teeveestä. On elämä yhtä ahdistavaa sääntösäännöstöä kun pitää teeveetäkin katsella sen mukaan, onko se hienoa vai ei. Helpoimmalla pääsee sitten kun määrittelee kaiken oman tekemisensä aina hyväksi ja muiden, omasta poikkeavan, pahaksi tai turhaksi tai joksikin muuksi vähempiarvoiseksi. Kuten tälläkin palstalla näemme, tämä on yleinen strategia nostaa omaa arvoaan omissa silmissään.

Minusta on paljon parempi, että ihmiset katselevat BB:tä ja arvostelevat siinä olevia siihen ehdoin tahdoin sitä varten hakeutuneita ihmisiä, sen sijaan, että esim. netissä alkaisi vakoilemaan ja seuraamaan halveksimiensa ihmisten elämää ja käydä lukemassa heidän päiväkirjojaan ja kommentoimassa niitä halveksuvasti jne. kuten olemme myös täällä netissä nähneet tapahtuvan ihan yleisesti.

Minä en ymmärrä mitä halveksuttavaa on vaikka juorulehden lukemisessa, mutta siinä että rupeaa seuraamaan sellaisen ihmisen elämää, kestä ei pidä vahingittamistarkoituksessa, en ymmärrä.

Toisaalta, en ymmärräkään kaikkea, mutta montakohan kertaa se pitää sanoa: Ellei esim. BB kiinnosta, voi jättää sitä koskevat ketjut, uutiset, teeveeohjelmat ihan avaamatta ja keskittyä itselleen arvokkaampiin asioihin.
possu
possu

Viesti  possu Pe Elo 28, 2009 3:15 pm

Niin, niiltä keitä BB kiinnostaa, kysyisin, että onko inhokkeja/suosikkeja.

Minulla ei oikein ole, mutta siitä Jelenasta en oikein pidä, hän on hyvin kärkkäänä puhumassa muista aiheetonta pahaa selän takana, ja sitten vähän tykkään siitä EsaA:sta, vaikka hänellä ei näytä paljon jutunaiheita muiden kanssa olevankaan.
possu
possu

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 3:24 pm

possu kirjoitti:minä taas en ymmärrä lainkaan sitä, että pitää itseään jotenkin muita ylivertaisena esim sen perusteella mitä katselee tai ei katsele teeveestä...

... Toisaalta, en ymmärräkään kaikkea, mutta montakohan kertaa se pitää sanoa: Ellei esim. BB kiinnosta, voi jättää sitä koskevat ketjut, uutiset, teeveeohjelmat ihan avaamatta ja keskittyä itselleen arvokkaampiin asioihin.

Onko joku kertonut olevansa parempi, tai jopa ylivertainen, ihminen sen perusteella mitä katselee tai ei-katsele TV:sta?

Onko joku väittänyt, että on pakko katsoa esim. BB:ia?

Tuleehan telkkarista paljon muutakin sontaa kuin BB. Kaikki ns. Tosi-TV -ohjelmat ovat jokseenkin samaa kuonaa kuin BB:kin, ei se mikään poikkeuksellinen ohjelma ole.

Hyvien ohjelmien tekeminen maksaa ja siksipä tuollaista sontaa kuin BB ruutuun täytteeksi tungetaankin.

Jo muinaiset roomalaiset tiesivät kansan kaipaavan leipää ja sirkushuveja (panem et circenses) pysyäkseen tyytyväisinä - ja tuota samaa perinnettä BB (ynnä muut tosi-TV -ohjelmat) jatkavat.

possun mielestä on parempi, että ihmiset katselevat BB:ia ja arvostelevat sitä.
Minun mielestäni olisi parempi, että ihmiset katselisivat ympärilleen ja arvioisivat sen puutteita ja parannustarpeita.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402

BB ja muut "tosi"teeveesarjat - Sivu 2 Empty Kyllä Kyllästynyt puhuu asiaa!

Viesti  minätäällä Pe Elo 28, 2009 3:44 pm

Ei voi kuin ihailla niitä ihmisiä, jotka omista ongelmista ja oman ja perheensä arjen pyörityksestä huolimatta jaksavat ja ovat jaksaneet jollakin tavalla toimia muidenkin hyväksi, politiikassa, vapaaehtoistyössä tai ihan vain ystävinä toisille! Sitähän sinäkin, possu tukarilla ja täällä olet tehnyt. Uskonpa, että sinun kirjoituksesi ovat monesti auttaneet moniakin. Minua ainakin. Samoin Kyllästyneen kirjoitukset.

En tiedä, oppisiko tositeeveestäkin jotakin. Kaikesta kai voi oppia, ja kaikkea katsoa kriittisesti. Tuo täällä mainittu Mattila mainitsi muistaakseni siinä ujouskirjassaan
Kauniit ja rohkeatkin hyvänä ohjelmana ujoille, siitä kun näkee tunteiden ilmaisemista ja viestintää. Tuijotellaan siinä vissiin ainakin kauhian pitkään... Ei ole tullut seurattua enempää Mattilan suosituksista huolimatta.

Viimeinen muokkaaja, minätäällä pvm La Elo 29, 2009 8:35 pm, muokattu 1 kertaa

minätäällä

Viestien lukumäärä : 370

Viesti  possu La Elo 29, 2009 1:06 am

Minätäällä, juu, se sanoi esim. se tämänvuotinen "Mensatyyppi" jossain lehdessä, että periaatteessa esim. BB:tä katsomalla, ihminen voisi oppia vaikka omasta käytöshäiriöstään jotain, jos rupeaa vaikuttamaan tutulta, tai jotakin siihen suuntaan.

Olen samaa mieltä. BB:ssä on mahdollisuus katsella ihmisten toimintaa "ulkopuolisena", koska itse osallistuvana ei ehkä näe asioita samanlailla. Esim. minä olen tosi kova höpisemään, siis lähes taukoamatta varsinkin stressaantuneena ja jos tuollaisessa katselee jotain höpisijää "vierestä", voi paremmin ehkä ymmärtää sitä ympäristöä, jota asia häiritsee.

Muutenkin ihmisten seurailu on pääharrastuksiani. On mukavaa päästä välillä seuraamaan muutakin kuin vain lasten touhuja, tai näiden äitien jossain vanhempainpiirissä, missä kaikki kuitenkin vaan vetävät tiettyä äidin rooliaan ja se kuvio on jo ihan tuttu.

Silleen minua epäilyttää tuo BB, että minusta tuntuu, että ne ihmiset paljastavat siellä itsestään liikaa ehkä kunnolla ymmärtämättä, mitä siitä voi seurata. Tulee tunne, että osallistujat ovat hyväksikäytettyjä. Mutta toisaalta, tuomitsisinko minä sitten jotakuta "tosielämässä" yltiöstressaavan käytöskokeen perusteella, en kyllä.

Tavallaan niistä ihmisistä piirtää mieleensä kuvan, mikä tietenkin muuttuisi, jos olisi tekemisissä oikeasti. Vähän kuin täällä netissä. Sitä luulee kaikenlaista, mutta suurin osahan luuloista eivät ole kuitenkaan totta.

Miten se meni se intiaanien sanonta, että älä tuomitse toista, ennenkuin olet kulkenut hänen mokkasiineissaan. (??? En ole mikään intiaanisanontojen huippuasiantuntija.)
possu
possu

Viesti  Biancaliina La Elo 29, 2009 5:06 pm

Ei ole ainakaan vielä suosikkia, siis BB:sta.
Muutama juttu ärsyttänyt; makkarahomma... musta on huvittavaa kitistä että makkara menee heti piloille kun otetaan suojakaasusta jne. Ihme nipotusta jos joku kykenee ne syömään. Itse olisin todellakin syönyt ne makkarat...
No kukin tavallaan mutta mulla olis kyllä mennyt hermo siihen jankkaukseen.

Sitten ärsytti se kun tämä Terttu lauloi niin joku blondi (Lotta?) totesi kuinka ei pidä biisistä, jatkoi toteamista.
Ilmeisesti kaikki lauloivat jtn (?), eihän sille mitään voi jos ei pidä mutta täytyykö korostaa sitä toisen laulun aikana. Jotenkin ärsyä Rolling Eyes .

Mitäs muuta, noh tuntuu että humalassa menevät monet idiooteiksi, yllätys. Se Sami on jotenkin ällö ylikännissä.
Kuten ilmeisesti Asokin ja vähän kaikki Surprised

Mensatyypistä en saa yhtikäs mitään irti.
Varmaan 24/7 avaisi paremmin, noissa koosteissa ainakin aika ns. seinäruusu ja jotenkin kummallinen.
Biancaliina
Biancaliina

Viestien lukumäärä : 70

Viesti  Biancaliina La Elo 29, 2009 5:09 pm

Tulipa mieleen, että itsehän vihasin yli kaiken BB:a aikoinaan. Silloin tuli vain näitä ulkomaiden juttuja, täällä ei koko BB:a vielä ollut.

Kerran sitten katsoin enkkujen BB:n ja rupesinkin tykkäämään... Yllätyin kyllä että aloin seuraamaan kys. ohjelmaa, koska todellakin inhosin sitä ja kaikkea siihen liittyvää.
Biancaliina
Biancaliina

Viestien lukumäärä : 70

Viesti  possu To Syys 03, 2009 4:24 am

Tänään alkoi myös suursuosikkini Top Chef, katsooko joku muu tuota? Yhtä kiva on se pukusuunnittelukisa Muodin huipulla, mutta se ei kai mene nyt?

Nyt menee myös uusintana hauska kilpailuohjelma Syödään yhdessä. Katsookos sitä kukaan?

Nyt tuon Top chefin mainos oli tosi pöhkö, ylidramaattista musiikkia, jyrkkiä leikkauksia ja mustavalkoinen kuva antaa vaikutelman jostain synkeästä rikossarjasta, ja sitten se onkin kokkikisa. Lapseni muuten valitti samaa, vaikken ollut sanonut mitään tuosta.
possu
possu

Viesti  Trisse To Syys 03, 2009 5:42 am

Mensatyyppi on ihan vitun tyhmä! Tyypillinen mensatyyppi sikäli - ilmeisesti testiin meneminen yksistään kertoo tietystä tosikkoudesta ja yksisilmäisyydestä...
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401

Viesti  Trisse To Syys 03, 2009 5:43 am

Top chef on ihanan sadistinen Very Happy
Trisse
Trisse

Viesti  possu To Syys 03, 2009 12:17 pm

Tosikkomainen ja yksisilmäinen? :-O Minusta se mensatyyppi on tuolla Lottan ohella ainut, joka on osoittanut omaavansa huumorintajun.
possu
possu

Viesti  vm48 To Syys 03, 2009 12:50 pm

Jäin jo viime kautena BB:n koukkuun,vaikka olin vakaasti päättänyt etten moista ohjelmaa ikinä katso. Kummasti se vain täyttää tänäkin vuonna iltani ja saahan siitä ihmettelyn aihetta itselleen.
Terttu on ikäiseni ja Pohjois-Karjalasta,joten on oikein eksoottinen ihminen,tässä länsisuomalaisten nuorten melkoisen vapaamielisessä porukassa. Tertun uskonnollisuus alkaa vähitellen kiinnostaa nuoria,mikä oli odotettavissakin,sillä hän on niin paljon pitänyt sitä esillä. Eli johtopäätöksenä kiinnostuksesta ajattelen nykynuorison etsivän jotain vakavampaakin pelkän ilottelun ja jokapaikan seksin rinnalle.
Osuva läpileikkaus erillaisista nuorista on taloon valittu ja ketään suoranaista inhokkia en voi nimetä,sillä jokainen on hyvin persoonallinen kaikkine omituisinekin käytöksineen.
En suinkaan tarkoita,että hyväksyn kaiken mitä siellä tapahtuu,mutta ymmärrän,ja seuraan mielenkiinnolla mita alkaa tapahtumaan nyt,kun eriarvoinen kohtelu ja todellinen kilpailu alkaa.
Pojissa on monia todella sympaattisia tyyppejä,mutta tytöistä en sanoisi samaa. Varsinkin sairaanhoitaja Minnan hoitoon en haluaisi,sillä hänen aikuinen arvomaailmansa sotii omia,nykyisiä arvojani vastaan.
Ajatella,vieläkin yhdistän "sisar hento valkoisen" siveellisyyteen ja puhtauteen.
Katson siis ohjelmaa täysin 50-luvun käsityksin,vaikka olen elänyt vapaan 60-luvun ja ollut silloin itse murrosikäinen.
Näin siis jokainen muodostamme omasta taustastamme riippuen inhokkimme ja suosikkimme.
vm48
vm48

Viestien lukumäärä : 85

Viesti  possu To Syys 03, 2009 1:07 pm

Minä en kanssa ymmärrä tuota Minnaa. Ei minua hänen muut touhunsa ihmetytä, eivätkä häiritse, mutta hän on pinnallinen ja tyhmänoloinen, ei ole vielä sanonut mitään muuta, kuin että tietää antavansa nyt itsestään telkkarissa löyhämoraalisen kuvan. Luulisi, että jos se häiritsee häntä itseään, voisi jättää ne viinat väliin ja käyttäytyä toisin. Ei voi vissiin. Mutta lopettaisi edes sen aiheesta poraamisen sitten.

Mutta kyllä löyhämoraalisin ja oikeasti ällöin on se Minnan mies, Esa J, vai mikä lie... mahtaa mies oikeasti haista hyvälle, kun kaikki naiset ovat niin perään, vaikka mies vaikuttaa täysin torvelolta.
possu
possu

Viesti  Chaos To Syys 03, 2009 2:56 pm

Tuija ärsyttää. ihme tyyppi. hän jankkaa pankaa pankaa pussatkaa pussatkaa juuri niille joista toiseen osapuoleen hän on itse ihastunut.
Muutaman tunnin oli makkarat ilman suojakaasdua,, niin tämä piti niitä pilaantuneena. yhdestä näppylästä hän tarvitsi minnan joka on sairaamnhoitaja apua että tämä neuvoo ja katsoisi näppyä.
tiskiharjassa oli hius ja se sai aikaan sanomiset.

toivon että Tuija joutuu slummiin ja opettelee maanläheisyyttä ja elämän realiteetteja siellä. kun kaikki ei ookkaan multimulti hygieenistä ja ruoka ei ole ehkä jokapäivä just paketista otettua.

Terttu on magee tyyppi. itse uskovana tykkään just niistä kohdin kun hän kertoo uskosta..jumalan armosta ja hän on niin mukava ja iloinen. Aivan MAHTAVA TYYPPI: IHan paras!!
_________
mINNÄ ON LÖYHÄMORAALINEN MUTTA KUIVAN KALAN OLOINEN..TYLSÄ.
Esa A:sta ei huomaa älyä. Ei hiljaa sivusta katsominen tee intellektuellia. Hänen äo ei riittänyt tajuamaan että ansaitsematon armo on oikeudenmukaisempaa kuin ansaittu armo. Hän ei vaan tajunnut että ansaitseva ja hyvääkin tekevä tekee syntiä. kaikki tekee ja siksi ansaitsematon armo onkin uskosta kiinni. riittää kun uskoo Jeesukseen ja pyrkii sydämestään hyvään.
eli logiikka puuttuu..en takjua kuinka hän voi kuulua mensaan..saati sit olla helsingin puheenjohtajana
_________
Ninon ulkonäkö ällöttää ja on vastenmielistä katsella kun hän roikkuu sampon kimpussa kuin kasvain..ällöä on katsella sitä hivelyä- uuh
muuten hän on mukava ja hauskakin välillä.
Kätlin on liian varma vartalostaan. hän keikistelee ja koettaa seksiä tihkuttamalla saada kaikki huomiot omaan kroppaansa. hän haluaa tanssia jotta saa keinon siten keikuttaa. muuten mukava ja ihan fiksu.
_________
Aso on liian yksinkertainen ja todella vainoharhainen ja kiivailee yksinään olemattomista asioista. kaikki tuo vainoharha johtunee pelosta että kaverinsa ulkopuolella luulisi hänestä että pulleampi tyttö kelpaisi tai machoili homofoobisesti että oikea mies on hetero. en itse käsitä homoutta.se on aika iljettävä ajatus. mutta Aso siis ei oo aidosti itsensä. hänen käytös ja teot pohjautuu sille imagolle jonka haluaa välittää talon ulkopuolelle.
_____________ Sampo on niin näkymätön etten osaa sanoa hänestä juurikaan.
________
Lotta on todella lapsi joka kuuluu vielä äidin luo. kiva ehkä.
__
Dana on ok.. rehellisesti tunnusti että on hiukka kade kätlinille.

sami on ihan jees
muista en nyt muista edes nimiä nyt jos niitä jäi
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296

Viesti  Chaos To Syys 03, 2009 3:04 pm

ainiin... jelena on hurjan kiva. Ainoa mitä tökkii niin on se kikattelu kun päiväkirjahuoneessa kysytään jotain.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296

Viesti  Trisse To Syys 03, 2009 3:29 pm

possu kirjoitti:
Mutta kyllä löyhämoraalisin ja oikeasti ällöin on se Minnan mies, Esa J, vai mikä lie... mahtaa mies oikeasti haista hyvälle, kun kaikki naiset ovat niin perään, vaikka mies vaikuttaa täysin torvelolta.

Vihdoinkin ollaan jostain samaa mieltä; minäkään en pidä siitä kundista. Sami ja Minna ois sopinut hyvin yhteen.
Trisse
Trisse

Viesti  possu To Syys 03, 2009 6:17 pm

Minusta Aso on hauska. Aso on myös melko suora ja rehellisenoloinen, vaikken ole läheskään kaikesta samaa mieltä, ei jää epäselväksi, mitä mieltä hän milloinkin on.

En usko, että Minna on sen löyhämoraalisempi kuin muutkaan, mutta ihme tyyli ensin itse pelehtiä telkkarissa ja sitten porata joka hetki, millaisen maineen hän siitä saa. :-D

Ööö, Esa A ei suinkaan ole ainoa, jolle tämä armon käsite ei vaan millään kirkastu, mutta täytyy sanoa, ettei Terttu sitä oikein osannut selittääkään. Muutenhan Esa on ihan älykkään oloinen, paljon hiljaa, eikä edes pyörittele päätään tai silmiänsä, vaikka minä hakkaisin jo päälläni seinät halki, kun kuuntelisin muitten "hilseet päässäni ovat jonkun galakseja" -horinoita, tai ainakin jossain vaiheessa sanoisin, että ei perse, ja menisin pihalle riehumaan.

No, menihän hänkin sinne päiväkirjahuoneeseen nukahtamaan, kaipa se on hänen riehumistaan.

Ja sitä Sampon ahdistelua on vaikea katsoa, mutta kyllä minusta Sampo on siihen itse syyllisenä myöskin, kun antaa toisen esim. hieroa itseään, ja sitten vaan valittaa, milloin hänestä toinen menee "asiattomuuksiin". Mitä hän olettaa sitten? Kiusaajapoika.

Muutenkin noilla on ihme tyyli maata kaikenlaisissa kasoissa, myös keillä ei ole "sellaista suhdetta", ihan estoitta ja ihmettelen sitä, sillä vaikka itse olisin tuntenut jonkun kymmeniä vuosia ja oltaisiin todella hyviä ystäviä, pitäisi olla todella poikkeustilanne, tyyliin liikenneonnettomuus, että lähtisin makaamaan pää miehen sylissä.
possu
possu

Viesti  possu To Syys 10, 2009 5:47 am

Hoo, arvasin, että tuo voittaa tuon Diilin ja pidin tuota kakkosta henkilökohtaisena suosikkinani.

Siitä Survivorsista en osaa vielä sanoa mitään, erittäin mielenkiintoinen, mutta vaikea sanoa ihmisistä suosikkeja jne. heti.

Kätilöt on minulle liian rankkaa tositeeveetä. Syödään yhdessä kai loppui.

Jostain syystä tällainen ohjelmatyyppi kuitenkin viihdyttää valtavasti.

Vinkkejä vastaanottaisin mielelläni, että mistä tulee ja mitä tällaista. :-) Pidän myös esim. niistä laihdutuskisoista ja Dieetit vaihdossa kuuluu myös suosikeihin, ovatko nekin tositeeveeetä ehkä?
possu
possu

Viesti  awa To Syys 10, 2009 10:40 am

hei Possu!

viimeviikonloppuna selviytyjä ja amzing race
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99

Viesti  possu To Syys 10, 2009 1:32 pm

Joo, Selviytyjät on melko hauska, kun siinä se juonittelu on ihan avointa ja rehtiyskin harkittu strategia.

Isäni seurasi Amazing racea, itse en jaksa, kun ne kohkaavat niin hirveästi, ajaako se taksi lujempaa, jos kirkuu ja hihkuu?

Mutta minä luulin, että Syödään yhdessä on loppu ja nyt se taas tulee, siinä pääsee tirkistelemään brittien koteja ja erilaisia käytöstapoja. Mielenkiintoista.
possu
possu

Viesti  eBeta To Syys 10, 2009 3:04 pm

Tykkään katsoa Sairaalaa. Tallennan sen ja katson kun huvittaa. Muuten en katso telkkua juuri koskaan.

Sairaalan tulevissa jaksoissa on yks tuttuni...onneksi hän on toipumaan päin ja jo kotona.

Jotain BB:tä tms. en ole ikinä katsonut.
eBeta
eBeta

Viestien lukumäärä : 41

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: