Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuinka kauan olet netti-sairastellut?

5 posters

Siirry alas

Kuinka kauan olet netti-sairastellut? Empty Kuinka kauan olet netti-sairastellut?

Viesti  lumppu To Syys 03, 2009 2:41 am

Elikkäs milloin aloit käymään erilaisilla mielenterveyspalstoilla?

Mä aloittelin uraa joskus 2000 vuonna. 2001 kirjoittelin jo säännöllisesti sille ihanalle vanhalle verkikselle. Tukarille en ole koskaan kirjoittanut hirveän ahkerasti, seurannut kyllä olen. Verkkis jäi silloin kun se sivusto muuttui Sad

lumppu

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 01.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan olet netti-sairastellut? Empty Vs: Kuinka kauan olet netti-sairastellut?

Viesti  Sien.. To Syys 03, 2009 2:43 am

Minä en enää jaksa muistaa.
Sillon kun miehen kanssa ostettiin käytetty kone
ja iskä kuoli.
On siitä jotain hmm.no varmaan 2000 luvun alussa.
Olen aikas säännöllisesti valittanut oloani täällä mm. päiväkirjaan.
Sien..
Sien..

Viestien lukumäärä : 211
Join date : 21.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan olet netti-sairastellut? Empty Vs: Kuinka kauan olet netti-sairastellut?

Viesti  Trisse To Syys 03, 2009 2:46 am

Hei - verkkikselle minäkin kirjoittelin unettomuuteen ja masennukseen! En muista vuotta mutta olisiko 2002 lähtien tms. Käytin siellä nikkiä Tessie. Nestori unettomuus-palstalta teki itsemurhan. Olisiko ollut 2002 sekin? Masennuspalstalta pidettiin kesämiitti kesällä 2002 tai 2003. Oli juuri se päivä kun Helsingistä meni sähköt puoleksi tunniksi ja ihmiset jäi roikkumaan laitteista. Olimme Manalassa syömässä eikä luottokortinlukija toiminut. Menimme jatkoille baariin jossa paloi kynttilät ja viereisessä pöydässä laulettiin "Hotel California":a moniäänisesti.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan olet netti-sairastellut? Empty Vs: Kuinka kauan olet netti-sairastellut?

Viesti  lumppu To Syys 03, 2009 2:52 am

Trisse en muista sun nimmariis. Mä olin being boring ja olihkohan jo okalintu sielläkin. Mä kirjoittelin masikseen ja psyykkisiin tauteihin. Olin silloin bipo ja niitä ei silloin ollut vielä paljon.
Mä olin jossain verkkis miitissä, olisko ollu loppuvuosi 2000 tai 2001:sen alku
Nestorin muistan. Se sitten meni ja otti...

lumppu

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 01.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan olet netti-sairastellut? Empty Vs: Kuinka kauan olet netti-sairastellut?

Viesti  toivotonko To Syys 03, 2009 3:45 am

Joskus 2002 syömishäiriöpalstalla. Sen jälkeen alkuvuodesta 2004 täällä ja muutamalla muulla. Siitä lähtien sitten milloin milläkin lähes tauotta.
Sairauslomakin. Nykyään eläke. Alkoi 2004 syyskuussa.
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan olet netti-sairastellut? Empty Vs: Kuinka kauan olet netti-sairastellut?

Viesti  Megakesä To Syys 03, 2009 5:57 pm

Tukaria oon seurannu vuodesta 2006. Tukarille oon kirjoitellu helmikuusta 2007, päiviksen aloitin elokuussa 2008. Tukinetissä oon ollu kevättalvesta 2009 lähtien. Nikit on vaihdelleet.

Megakesä

Viestien lukumäärä : 26
Join date : 24.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan olet netti-sairastellut? Empty Vs: Kuinka kauan olet netti-sairastellut?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa