Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Muutama pelisääntö

+11
vm48
toivotonko
haphasard
eliö
Pertti Luukkonen
possu
Mirri
Kyllästynyt
Trisse
Mercy
Admin
15 posters

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Muutama pelisääntö

Viesti  Admin La Elo 29, 2009 3:29 pm

1. On käyttäydyttävä hyvin muita kirjoittajia kohtaan ja vältettävä loukkaamasta toisia. Koska suurin osa käyttäjistämme on aikuisia ihmisiä, tuskin on tarpeen määritellä tarkemmin mikä on hyvää käytöstä.

2. Herjaviestit ja muut asiattomuudet lähtevät poistotoiminnolla bittiavaruuteen heti kun huomaan ne.
Jos on epäselvää onko jokin viesti herjaa tai muuta asiattomuutta, ylläpitäjä varaa oikeuden poistaa myös sellaiset viestit (tarkoittaa sitä että sellaiset viestit todennäköisesti poistetaan).

3. Ylläpitäjä varaa oikeuden antaa porttikieltoja sekä poistaa ja lukita viestiketjuja.

4. Päiväkirjoissa ei tapella!

5. Ylläpitäjä/ylläpitäjät eivät harrasta tällä palstalla minkäänlaista demokratiaa.
Ylläpitäjällä/ylläpitäjillä saattaa olla ennakkoluuloja tai sitten ei. Hän/he saattavat olla tasapuolettomia tai sitten ei.

6. Ne jotka eivät kykene kestämään näitä sääntöjä, ovat aivan vapaita poistumaan foorumilta.


Viimeinen muokkaaja, Admin pvm Ti Syys 01, 2009 1:18 am, muokattu 4 kertaa

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Mercy La Elo 29, 2009 4:40 pm

Admin kirjoitti:1. On käyttäydyttävä hyvin muita kirjoittajia kohtaan ja vältettävä loukkaamasta toisia. Koska suurin osa käyttäjistämme on aikuisia ihmisiä, tuskin on tarpeen määritellä tarkemmin mikä on hyvää käytöstä.

2. Herjaviestit ja muut asiattomuudet lähtevät poistotoiminnolla bittiavaruuteen heti kun huomaan ne.
Jos on epäselvää onko jokin viesti herjaa tai muuta asiattomuutta, ylläpitäjä varaa oikeuden poistaa myös sellaiset viestit (tarkoittaa sitä että sellaiset viestit todennäköisesti poistetaan).

3. Ylläpitäjä varaa oikeuden antaa porttikieltoja sekä poistaa ja lukita viestiketjuja.

Hyvä juttu...

Vinkiksi vielä, että Mirrin ja Chaoksen päivisten loppupään viesteissä olisi paljon siistittävää. Ällöttää ihan vierailijana niitä kommentteja lukea.

Noitavainoksi on mennyt tuo narsistin polttomerkillä läiskiminen. Jos olet kaveri sen ja sen kanssa, puolustat sitä ja sitä, olet narsisti. Jos uppoat, olet syyllinen; jos pysyt pinnalla, olet syyllinen... Aivan kaahoa hommaa.

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Trisse La Elo 29, 2009 6:48 pm

Huomasin saman Mercy. On törkeää tuo Chaoksen touhu Neutral

Minusta Tukiasema alkoi mennä vikaan silloin kun Janne alkoi jakaa niitä pidempiä porttareita (minulle, Kyllästyneelle ja tuuvelle jne.) Peli poikki nopeasti ja selvästi mielummin Suspect

Tai miten olisi Varaventtiili-osio jossa sallittaisiin vähän rajumpi meno adrenaliinifriikeille..? Idea pirat
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Ylpeys ja ennakkoluulot

Viesti  Kyllästynyt La Elo 29, 2009 7:31 pm

Admin kirjoitti:1. On käyttäydyttävä hyvin muita kirjoittajia kohtaan ja vältettävä loukkaamasta toisia. Koska suurin osa käyttäjistämme on aikuisia ihmisiä, tuskin on tarpeen määritellä tarkemmin mikä on hyvää käytöstä.

2. Herjaviestit ja muut asiattomuudet lähtevät poistotoiminnolla bittiavaruuteen heti kun huomaan ne.
Jos on epäselvää onko jokin viesti herjaa tai muuta asiattomuutta, ylläpitäjä varaa oikeuden poistaa myös sellaiset viestit (tarkoittaa sitä että sellaiset viestit todennäköisesti poistetaan).

3. Ylläpitäjä varaa oikeuden antaa porttikieltoja sekä poistaa ja lukita viestiketjuja.

1. Ilmeisesti et tulkitse loukkaavaksi mm. paskiaiseksi solvaamista.
Mercy on minua solvannut mm. tuolla "arvonimellä", sinä olet sen nähnyt, mutta et kuitenkaan poistanut.
Ilmeisesti sinun(kin) "sääntösi" on tarkoitettu suojaamaan ja suojelemaan muita kuin minua.

2. Myöskin epäilyksi verhotut solvaukset (Tristan kirjoittaa "epäilevänsä" minun olevan sadisti, ilkeä ja kiero ihminen joka nauttii ihmisten kiusaamisesta) ovat selkeäitä solvauksia - huolimatta tuosta "epäilen" sanasta.
Onko siis niin, että täällä saa solvata miten tahansa (minua) kunhan vain muistaa kirjoittaa sen muodossa: "epäilen että ko. kirjoittaja on sitäsuntätä" - vai olisiko sinun sittenkin syytä poistaa tuo Tristanin solvaus?

Et ole lainkaan uskottava jos toisesta suupielestäsi väität pyrkiväsi tasapuolisuuteen, mutta toisesta suupielestäsi julistat omia ennakkoluulojasi - ja jopa myönnät senkin ettet aio edes pyrkiä irti ennakkoluuloistasi.

PS. Koin minuun kohdistamasi romaanivitsin loukkaavaksi. Olisiko sinun nyt syytä bannata itsesi?

Tai ainakin poistaa typerä ja ennakkoluuloja ruokkiva herja joka teki minusta vapaata riistaa kenen tahansa kiusattavaksi?

Vai estääkö iso egosi ja ylpeytesi tunnustamasta omia mokiasi - niin kuin Janne Pöyhtärilläkin esti/estää?


Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm La Elo 29, 2009 7:34 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Typo)

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Trisse La Elo 29, 2009 8:13 pm

Eipä mode minuunkaan kohdistuvia loukkauksia poista. Tämä PL:n viesti on yhä palstalla:

"tristan on kova tyttö valehtelemaan

Viesti Pertti Luukkonen Eilen kello 10:43 pm
-
Muutenkin hänen arvionsa ihmisistä ovat "säästä kiinni".
-

Ihan ok. En sula loukkauksesta ja hyvä itselleni saada selville tuollaiset asenteet.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Admin La Elo 29, 2009 8:24 pm

Kaikille tiedoksi että poistan herjaviestejä sitä mukaan mitä löydän niitä. Jos jossakin on herjaviesti, kannattaa viestin sisällön lisäksi kertoa missä tämä kyseinen viesti sijaitsee, niin löydän sen helpommin. Tällaisessa ilmoituksessa voi käyttää yksityisviestiä.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Mirri La Elo 29, 2009 8:51 pm

Kyllästynyt, oletko varma, että muihin kirjoittajiin kohdistuneet kaikki herjat on poistettu? On varmaan sen verran kovaa hommaa ylläpidolla juosta herjojen perässä, että minusta on ihan ymmärrettävää, ettei niitä kaikkia huomata. Olisi parasta, jos kohdekaan ei niihin niin kovasti kiinnittäisi huomiota, voisi olla itselläkin mukavampi olla.

Tiedän kyllä, ettet pidä ajatuksesta, jonka mukaan kokemiensa herjojen kannattaisi antaa olla ja jättää ne omaan arvoonsa, mutta sanoin silti.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Poistaako admin omatkin herjansa?

Viesti  Kyllästynyt La Elo 29, 2009 9:42 pm

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, oletko varma, että muihin kirjoittajiin kohdistuneet kaikki herjat on poistettu? On varmaan sen verran kovaa hommaa ylläpidolla juosta herjojen perässä, että minusta on ihan ymmärrettävää, ettei niitä kaikkia huomata. Olisi parasta, jos kohdekaan ei niihin niin kovasti kiinnittäisi huomiota, voisi olla itselläkin mukavampi olla.

Tiedän kyllä, ettet pidä ajatuksesta, jonka mukaan kokemiensa herjojen kannattaisi antaa olla ja jättää ne omaan arvoonsa, mutta sanoin silti.

En ole varma, mutta oletan että pidät itse adminin ajan tasalla niistä viesteistä jotka haluat poistettavaksi.

Uteliaana odottelen, poistaako Adminin omat herjansa.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  possu Su Elo 30, 2009 5:07 pm

Minusta nuo ovat ihan hyvät säännöt.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Koko ketju vek!

Viesti  Pertti Luukkonen Su Elo 30, 2009 5:15 pm

-
Yksittäisten herjojen tarkka poistaminen ketjuista on ilmeisen mahdotonta. Parempi poistaa koko ketju. Kyllä siitä oppivat!
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  possu Su Elo 30, 2009 5:20 pm

Minsta taas on ihan älytöntä poistaa koko ketju jos seassa on jotain asiatonta, antaa sille asiattomien kirjoittajalle ihan liikaa valtaa, että hänpä tässä häiriköi, niin saa tuhottua muiden tekstit sillä.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Tarkennuksia kaipaan

Viesti  Kyllästynyt Su Elo 30, 2009 5:21 pm

possu kirjoitti:Minusta nuo ovat ihan hyvät säännöt.

Olisin toivonut, että Admin olisi määritellyt tarkemmin ns. "hyvän käytöksen".
Hänhän ei noissa ohjeissaan kerro mitään esimerkiksi siitä, onko täysin perättömien väitteiden levittäminen jostakusta tyyliin "Kyllästynyt on sanonut, että Tukiasemalla kaikki kiusaavat" tai "olen kyllästyneeltä pyytänyt anteeksi kymmeniä kertoja" sallittua vai kiellettyä.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  possu Su Elo 30, 2009 5:59 pm

Tahdon myös Kyllästynyt pyytää sinulta anteeksi, että olen sinua loukannut.

Olen myös kova liioittelemaan ja yleistämään. Harmittaa, kun olin joskus jossain kirjoittanut, että sinulta on pyydetty satoja kertoja anteeksi ja otit sen kirjaimellisesti. Jos olisin kirjoittanut, että miljardeja kertoja, et olisi varmaan takertunut asiaan samanlailla. Olisi tietenkin pitänyt kirjoittaa, että useita kertoja, mutta kirjoitin mitä kirjoitin, koska tulkitsen tekstiä/ puhetta eri lailla kuin sinä, ja keskityn pyrkimään ymmärtämään viestien pääsisältöä, enkä niin paljon yksityiskohtia. Kirjoitan siis tajunnanvirtaa, enkä harkitse ja punnitse joka sanaani tarkasti.

Mutta minä en saa mitään irti sinun kanssasi "riitelystä", lähinnä tulee sellainen olo, että ei voi auttaa.

Kuitenkaan minulla ei ole mitään sinua vastaan, luulen, että olet ihan kiva ihminen.

Että tällanen sepustus tällä kertaa.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Puskista huutelijat

Viesti  Kyllästynyt Su Elo 30, 2009 6:05 pm

sivullin kirjoitti:Järkevin tapa olisi mielestäni poistaa suoraan ne ongelmakirjoittajat, jotka tulivat tänne riitelemään. Palsta vaikutti ihan leppoisalta, kunnes sama kaarti,joka sabotoi tukaria ja muita foorumeita, löysi tiensä tänne...

Lisäisin poistettavien kirjoittajien listaan vielä kaikki ne pelkurit jotka eivät uskalla muuta kuin huudella puskista ja heitellä paskaa toisten niskaan ilman minkäänlaista tunnistettavaa nimimerkkiä.

Ts. haastavat kyllä mielellään riitaa, mutta eivät uskalla naamaansa näyttää.

Possulle

Paitsi, että sen jälkeenkin olet väittänyt "kyllä niitä satoja oli". Mutta olkoon, mitäpä tuosta - asia on minun puolestani sovittu.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Noin sitä pitää!

Viesti  Pertti Luukkonen Su Elo 30, 2009 6:19 pm

-
Bannit ovat historiaa ja toimimattomia. Minäkin - vaikka olen kirjoituskiellossa Suomi24:ssä - pääsen mokkulalla sisään milloin vain.
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Mustikkapiirakkaa

Viesti  Kyllästynyt Su Elo 30, 2009 6:24 pm

Bannit eivät tosiaankaan näytä olevan kovin toimiva keino pitää palsta siistinä, pikemminkin päin vastoin.

Ryhdyn nyt rupeamaan ja leivon mustikkapiirakkaa. Sisään pääsee ilman mokkulaakin, ovi ei ole lukossa.

Kenelle saa olla (pullapohjaan tehtyä)?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Trisse Su Elo 30, 2009 6:48 pm

Pertti Luukkonen kirjoitti:-
Bannit ovat historiaa ja toimimattomia. Minäkin - vaikka olen kirjoituskiellossa Suomi24:ssä - pääsen mokkulalla sisään milloin vain.
-

Mitä pahaa sinä teit? Surprised
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Bannisalaliitto

Viesti  Pertti Luukkonen Su Elo 30, 2009 7:09 pm

-
Trisse kirjoitti:
Pertti Luukkonen kirjoitti:-
Bannit ovat historiaa ja toimimattomia. Minäkin - vaikka olen kirjoituskiellossa Suomi24:ssä - pääsen mokkulalla sisään milloin vain.
-

Mitä pahaa sinä teit? Surprised

En mitään. Kyseessä on bannisalaliitto, missä häiriköt ilmoittavat viestejäni asiattomiksi, minkä mukaan ylläpito toimii virkaheiton seriffin, tähdenlentoromun, puuttumatta asiaan.
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Ja "kalterit" mukaan!

Viesti  Pertti Luukkonen Su Elo 30, 2009 7:24 pm

Kyllästynyt kirjoitti:(- -) Kenelle saa olla (pullapohjaan tehtyä)?

Minulle ainakin. Pullapohja on jopa parempi!
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Pertti Luukkonen Su Elo 30, 2009 7:34 pm

huhhuuh kirjoitti:Olithan myös Tukiasemalla bannissa.

Kyllä, ja sielläkin aivan aiheettomasti.
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Kyllästynyt Su Elo 30, 2009 7:41 pm

Pertti Luukkonen kirjoitti:Minulle ainakin. Pullapohja on jopa parempi!-

Yllättäviä vastoinkäymisiä leipuriuralla; kardemumma loppu.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Trisse Su Elo 30, 2009 7:44 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Pertti Luukkonen kirjoitti:Minulle ainakin. Pullapohja on jopa parempi!-

Yllättäviä vastoinkäymisiä leipuriuralla; kardemumma loppu.

Yrityksesi käyttää huumoria ovat aina yhtä liikuttavia... Suspect
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Kenen yritykset?

Viesti  Kyllästynyt Su Elo 30, 2009 7:51 pm

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Pertti Luukkonen kirjoitti:Minulle ainakin. Pullapohja on jopa parempi!-

Yllättäviä vastoinkäymisiä leipuriuralla; kardemumma loppu.

Yrityksesi käyttää huumoria ovat aina yhtä liikuttavia... Suspect

Kenelle kirjoitat?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Aivan!

Viesti  Pertti Luukkonen Su Elo 30, 2009 7:53 pm

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Pertti Luukkonen kirjoitti:Minulle ainakin. Pullapohja on jopa parempi!-

Yllättäviä vastoinkäymisiä leipuriuralla; kardemumma loppu.

Yrityksesi käyttää huumoria ovat aina yhtä liikuttavia... Suspect

Näköjään viisaskin voi mennä vipuun. Täytyisi tietysti olla -"mummo"
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Trisse Su Elo 30, 2009 11:57 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Pertti Luukkonen kirjoitti:Minulle ainakin. Pullapohja on jopa parempi!-

Yllättäviä vastoinkäymisiä leipuriuralla; kardemumma loppu.

Yrityksesi käyttää huumoria ovat aina yhtä liikuttavia... Suspect

Kenelle kirjoitat?

Sinulle rakkaani... Neutral
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa