Muutama pelisääntö
+11
vm48
toivotonko
haphasard
eliö
Pertti Luukkonen
possu
Mirri
Kyllästynyt
Trisse
Mercy
Admin
15 posters
Sivu 3 / 5
Sivu 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Muutama pelisääntö
Onnen tyttö kirjoitti:helu:
Mikä sua oikein nyppii? Suurin osa palstalaisista käyttäytyy asiallisesti.
Niinkuin helu itse kertoi. Hän on provo ja kusipää, MUTTA hän on tasapuolisesti kusipää kaikille. Toisin kuin minä, mulla on ennakkoluuloja mm. tukariajoilta eri ihmisiä kohtaan, joten minä en välttämättä ole tasapuolinen. Mutta helu ei ole tukaria käyttänyt.
Tasapuolinen kusipää, kiitos!
Admin kirjoitti:Niinkuin helu itse kertoi. Hän on provo ja kusipää, MUTTA hän on tasapuolisesti kusipää kaikille. Toisin kuin minä, mulla on ennakkoluuloja mm. tukariajoilta eri ihmisiä kohtaan, joten minä en välttämättä ole tasapuolinen. Mutta helu ei ole tukaria käyttänyt.
Jaa, kumpi lienee pienempi paha?
Jos valittavissa on vain joko tasapuolinen kusipää tai ennakkoluuloinen kusipää (tässä vaiheessa muistutan, että Admin itse kirjoitti näin: "... MUTTA hän on tasapuolisesti kusipää kaikille. Toisin kuin minä, mulla on ennakkoluuloja...") voisi valintani olla se tasapuolinen kusipää, epäoikeudenmukaisen ja ennakkoluuloisen kusipään sijaan.
Kiitos.
Kyllästynyt- Viestien lukumäärä : 402
Kyllästynyt kirjoitti:Admin kirjoitti:Niinkuin helu itse kertoi. Hän on provo ja kusipää, MUTTA hän on tasapuolisesti kusipää kaikille. Toisin kuin minä, mulla on ennakkoluuloja mm. tukariajoilta eri ihmisiä kohtaan, joten minä en välttämättä ole tasapuolinen. Mutta helu ei ole tukaria käyttänyt.
Jos valittavissa on vain joko tasapuolinen kusipää tai ennakkoluuloinen kusipää (tässä vaiheessa muistutan, että Admin itse kirjoitti näin: "... MUTTA hän on tasapuolisesti kusipää kaikille. Toisin kuin minä, mulla on ennakkoluuloja...") voisi valintani olla se tasapuolinen kusipää, epäoikeudenmukaisen ja ennakkoluuloisen kusipään sijaan.
Kiitos.
Valitettavasti sun täytyy elää sen kanssa että vaikka helusta tulisi yksi ylläpitäjistä, myös tämä ennakkoluuloinen kusipää on edelleen ylläpitäjä.
Admin kirjoitti:
Valitettavasti sun täytyy elää sen kanssa että vaikka helusta tulisi yksi ylläpitäjistä, myös tämä ennakkoluuloinen kusipää on edelleen ylläpitäjä.
Tarkoitatko ettei Kyllästynyt saakaan määrätä täällä kaikesta
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
Parannus kuitenkin?
Admin kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Admin kirjoitti:Niinkuin helu itse kertoi. Hän on provo ja kusipää, MUTTA hän on tasapuolisesti kusipää kaikille. Toisin kuin minä, mulla on ennakkoluuloja mm. tukariajoilta eri ihmisiä kohtaan, joten minä en välttämättä ole tasapuolinen. Mutta helu ei ole tukaria käyttänyt.
Kiitos.
Niin arvelinkin.
Olisi kai se (tasapuolisen kusipään tulo) kuitenkin oleellinen parannus nykytilanteeseen?
Tristan,
Mistä (ja missä) olen muka onnistunut määräilemään yhtään mitään?
Kyllästynyt kirjoitti:Admin kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Admin kirjoitti:Niinkuin helu itse kertoi. Hän on provo ja kusipää, MUTTA hän on tasapuolisesti kusipää kaikille. Toisin kuin minä, mulla on ennakkoluuloja mm. tukariajoilta eri ihmisiä kohtaan, joten minä en välttämättä ole tasapuolinen. Mutta helu ei ole tukaria käyttänyt.
Kiitos.
Niin arvelinkin.
Olisi kai se (tasapuolisen kusipään tulo) kuitenkin oleellinen parannus nykytilanteeseen?
Tuota, kyllästynyt...luepas eri ketjuissa olevia helun viestejä ja tosiaankin MIETI mitä toivot. Vaikka helu olisikin mua enemmän tasapuolisesti kusipää, se ei TODELLAKAAN tarkoita helpompaa elämää sulle. Itse asiassa se ei tarkoita helpompaa elämää kenellekään.
Katsos, meidän kusipäisyyden asteet helun ja mun välillä on erilaisia. Helu on tosiaan harjaantuneempi siinä asiassa kuin minä
Admin:
Muutama tarkentava kysymys tästä palstasta?
Tämä on siis sinun ylläpitämä ja sinä saat tehdä palstasta juuri sellaisen kuin haluat.
Onko sinulle tärkeää että tämä on nimenomaan varatukari? Mitä samaa tässä on ns. oikean tukarin kanssa? Tukaria piti psykiatrian ammattilainen. Ja mitä tähän heluun tulee, niin miksi hän saa olla provo ja kusipäinen kaikille tasapuolisesti, mikä on tämä idea? Onko hän sinun bodygard? Miltä sinun täytyy suojautua?
Olisithan voinut tehdä ihan oman palstan, yrittämättäkään matkia tukaria.
Oikealla tukarilla vittuilivat käyttäjät toisilleen, sekin on eri asia, kuin se että ylläpitäjän suojelija (mahdollinen tuleva ylläpitäjä) vittuilee käyttäjille.
Ei tämä nyt ihan vertaistuki paikalta tunnu, ihan tuon helun takia.
Ihmettelen ettei tämä häiritse ketään muuta?
Muutama tarkentava kysymys tästä palstasta?
Tämä on siis sinun ylläpitämä ja sinä saat tehdä palstasta juuri sellaisen kuin haluat.
Onko sinulle tärkeää että tämä on nimenomaan varatukari? Mitä samaa tässä on ns. oikean tukarin kanssa? Tukaria piti psykiatrian ammattilainen. Ja mitä tähän heluun tulee, niin miksi hän saa olla provo ja kusipäinen kaikille tasapuolisesti, mikä on tämä idea? Onko hän sinun bodygard? Miltä sinun täytyy suojautua?
Oikealla tukarilla vittuilivat käyttäjät toisilleen, sekin on eri asia, kuin se että ylläpitäjän suojelija (mahdollinen tuleva ylläpitäjä) vittuilee käyttäjille.
Onnen tyttö- Viestien lukumäärä : 15
Niin, minä roikun tällä palstalla, koska täällä on tukarilta tuttuja nimimerkkejä. Kovasti itsekin välillä olen tuen tarpeessa. Ihan näin selkeää asiaa olen täältä hakemassa.
Ylläri-pylläri
Admin kirjoitti: Tuota, kyllästynyt...luepas eri ketjuissa olevia helun viestejä ja tosiaankin MIETI mitä toivot. Vaikka helu olisikin mua enemmän tasapuolisesti kusipää, se ei TODELLAKAAN tarkoita helpompaa elämää sulle. Itse asiassa se ei tarkoita helpompaa elämää kenellekään.
Katsos, meidän kusipäisyyden asteet helun ja mun välillä on erilaisia. Helu on tosiaan harjaantuneempi siinä asiassa kuin minä
Onko TUO uhkaus?
Toivotan sinulle onnea valitsemallasi ennakkoluulojen ja epäoikeudenmukaisuuden viitoittamalla administraattorin polulla.
En muuten ole ennen tiennytkään, että kusipäisyydestäkin voi olla ylpeä.
Onnen tyttö kirjoitti:Admin:
Ja mitä tähän heluun tulee, niin miksi hän saa olla provo ja kusipäinen kaikille tasapuolisesti, mikä on tämä idea? Onko hän sinun bodygard? Miltä sinun täytyy suojautua?
Helu ei ole loukannut ketään nimittelemällä, solvaamalla tms. Hän on tosiaankin ollut provoileva kaikille. Hän ei ole mm. nimitellyt ketään huijariksi kuten Kyllästynyt Trissen pankkitiliketjussa. Provoilua en ole (ainakaan vielä) kieltänyt keltään muultakaan. Saatan ehkä kieltää, mutta olen jo sanonut että olen ennakkoluuloinen ja tasapuoleton kusipää.
Helu ei ole varsinaisesti mikään bodyguard. Todella hyvien neuvojen antaja kyllä. Katsos kun helu on itse ollut aikoinaan ylläpitäjänä parille palstalle, ja hän moderoi niitä samalla tavalla kuin miten hän tänne kirjoittelee. Ja kas kummaa, palstat olivat hyvin toimivia ja suosittuja kun porukka loppujen lopuksi tajusi ettei keskustelupalstojen ylläpito vaadi mitään demokratiaa.
Vertaistukea tältäkin palstalta löytyy kyllä. Lue enemmän muita ketjuja ja vähemmän tätä ketjua, niin ahdistuksesi hälvenee.
Rehellinen kusipää kirjoittaa
Admin kirjoitti:Helu ei ole loukannut ketään nimittelemällä, solvaamalla tms. Hän on tosiaankin ollut provoileva kaikille. Hän ei ole mm. nimitellyt ketään huijariksi kuten Kyllästynyt Trissen pankkitiliketjussa...
Koska Tristanin kirjoittama epäily ei sinun mielestäsi ollut solvaus vaan pelkkä epäily, muistutan, etten ole nimittänyt Trisseä huijariksi vaan ainoastaan kysynyt näin: "Onko kyse taas siitä, että sinun pitää saada toimeentulotukea myöntävät viranomaiset huijattua luulemaan, ettei sinulla ole rahaa latin latia?"
Eli vaikka julkisesti ja avoimesti kerrotkin olevasi kusipää, ole edes rehellinen kusipää.
Admin kirjoitti:... Katsos kun helu on itse ollut aikoinaan ylläpitäjänä parille palstalle, ja hän moderoi niitä samalla tavalla kuin miten hän tänne kirjoittelee. Ja kas kummaa, palstat olivat hyvin toimivia ja suosittuja kun porukka loppujen lopuksi tajusi ettei keskustelupalstojen ylläpito vaadi mitään demokratiaa.
...
Suosio on suhteellinen käsite. Kerro palstojen nimet niin jokainen voi itse päätellä tarkistaa niiden kävijämäärät sekä suosion suuruuden.
Kyllästynyt kirjoitti:
Koska Tristanin kirjoittama epäily ei sinun mielestäsi ollut solvaus vaan pelkkä epäily, muistutan, etten ole nimittänyt Trisseä huijariksi vaan ainoastaan kysynyt näin: "Onko kyse taas siitä, että sinun pitää saada toimeentulotukea myöntävät viranomaiset huijattua luulemaan, ettei sinulla ole rahaa latin latia?"
Eli vaikka julkisesti ja avoimesti kerrotkin olevasi kusipää, ole edes rehellinen kusipää.
Tuo on täysin tulkintakysymys, ja jos jotain ruvetaan tulkitsemaan, valitettavasti minun sanani painaa täällä paljon enemmän kuin sinun sanasi.
Niistä helun foorumeista...minä en tiedä mitä foorumeita helu on ylläpitänyt joten tuota asiaa sinun täytyy kysyä häneltä itseltään.
Onnen tyttö kirjoitti:
Onko sinulle tärkeää että tämä on nimenomaan varatukari? Mitä samaa tässä on ns. oikean tukarin kanssa? Tukaria piti psykiatrian ammattilainen.
Tästä voi olla montaa mieltä...
kysymys
Mikä tukiaseman Janne sitten on ammatiltaa?
hanna74- Viestien lukumäärä : 280
hanna74 kirjoitti:Mikä tukiaseman Janne sitten on ammatiltaa?
En ole varma mutta käsittääkseni psykiatrian sairaanhoitaja.
Admin:
En tietääkseni ole maininnut tässä yhteydessä ahdistuksesta? Tiedätkö mitään ahdistuksesta ja sen hoidosta? Alatko nyt diagnosoimaan minua ja jopa hoitamaan mahdollista ahdistustani puoskaroimalla (Adminin hoito-ohje:lue enemmän muita ketjuja ja vähemmän tätä ketjua, niin ahdistuksesi hälvenee).
Eikö palstalla ollut kieletty diagnosoimasta ketään? Mielestäni sinä diagnosoit minua ed. mainitulla lauseella).
En tietääkseni ole maininnut tässä yhteydessä ahdistuksesta? Tiedätkö mitään ahdistuksesta ja sen hoidosta? Alatko nyt diagnosoimaan minua ja jopa hoitamaan mahdollista ahdistustani puoskaroimalla (Adminin hoito-ohje:lue enemmän muita ketjuja ja vähemmän tätä ketjua, niin ahdistuksesi hälvenee).
Eikö palstalla ollut kieletty diagnosoimasta ketään? Mielestäni sinä diagnosoit minua ed. mainitulla lauseella).
Onnen tyttö kirjoitti:Admin:
Juu anteeksi. Saatoin ilmaista itseni huonosti. Tarkoitin että jos sinua HÄIRITSEE esim. tämä ketju, niin lue muita ketjuja. Yleisellä puolellakin on lukuisia ketjuja jotka voidaan luokitella vertaistueksi.
vastaus
Mää oon aina kuvitellu että Janne on mielenterveyskuntoutuja
hanna74- Viestien lukumäärä : 280
hanna74 kirjoitti:Mää oon aina kuvitellu että Janne on mielenterveyskuntoutuja
Ei se ole vaan psykiatrinen sairaanhoitaja. Jakelee nettidiagnoosejakin. Hänen mukaansa olisin rajatila mutta oikeiden ammattilaisten mukaan sekamuotoinen vaativin, riippuvaisin ja estynein piirtein
Admin kirjoitti:Tuo on täysin tulkintakysymys, ja jos jotain ruvetaan tulkitsemaan, valitettavasti minun sanani painaa täällä paljon enemmän kuin sinun sanasi...
Toki sinulla on valta, ja voima, ja kunnia - iankaikkisesti. Aaaameeen.
Muistutan kuitenkin, että sinun valtasi koskee vain tätä palstaa sekä sinun täällä esittämiäsi tulkintoja.
Objektiivisesti asiaa katsoen voi perustellusti olla jotakin aivan muuta mieltä kuin tuo sinun tulkintasi.
Admin kirjoitti:... Niistä helun foorumeista...minä en tiedä mitä foorumeita helu on ylläpitänyt joten tuota asiaa sinun täytyy kysyä häneltä itseltään.
Mutta kuitenkin rohkeasti väität niiden olleen sekä suosittuja että onnistuneesti moderoituja?
PS. Tietääkseni Janne Pöyhtäri on nykyään perhe- tai pariterapeutti, en muista kumpi.
Kyllästynyt. Helu itse kertoi sen minulle, kuten hän eräässä viestissään kertoi täälläkin. En näe mitään syytä miksi hän valehtelisi minulle (tai teille) tässä asiassa.
Asiaa optikolle?
Admin kirjoitti:Kyllästynyt. Helu itse kertoi sen minulle, kuten hän eräässä viestissään kertoi täälläkin. En näe mitään syytä miksi hän valehtelisi minulle (tai teille) tässä asiassa.
En haluaisi riistää lapsenuskoasi, mutta minä kyllä näen montakin syytä.
Tulkinnanvaraista on se missä kulkee on vahvan liioittelun ja valehtelun raja.
Kyllästynyt kirjoitti:Admin kirjoitti:Kyllästynyt. Helu itse kertoi sen minulle, kuten hän eräässä viestissään kertoi täälläkin. En näe mitään syytä miksi hän valehtelisi minulle (tai teille) tässä asiassa.
En haluaisi riistää lapsenuskoasi, mutta minä kyllä näen montakin syytä.
Tulkinnanvaraista on se missä kulkee on vahvan liioittelun ja valehtelun raja.
Minä elin tuon naisen kanssa yli neljä vuotta, joten kuvittelen tuntevani hänet paremmin kuin sinä.
Kuvittele pois
Admin kirjoitti:Minä elin tuon naisen kanssa yli neljä vuotta, joten kuvittelen tuntevani hänet paremmin kuin sinä.
Niinhän sinä kuvittelet.
Sivu 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sivu 3 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa