Muutama pelisääntö
+11
vm48
toivotonko
haphasard
eliö
Pertti Luukkonen
possu
Mirri
Kyllästynyt
Trisse
Mercy
Admin
15 posters
Sivu 4 / 5
Sivu 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Luotettavuusarvio
helu kirjoitti:Miksi ihmeessä mä lähtisin todistelemaan yhtään mitään? Mitä mä voittaisin sillä? Jaa niin en yhtään mitään...
Tuskin sinä mitään todisteluillakaan voittaisit.
Kokonaan toinen juttu on se, kuinka uskottava olet ilman todisteita.
Minulla on sellainen tapa, etten (joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta) koskaan luota ihmiseen joka ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein; sellainen kirjoittaja ei ole uskottava/luotettava.
Kyllästynyt- Viestien lukumäärä : 402
Vs: Muutama pelisääntö
Kyllästynyt kirjoitti:helu kirjoitti:Miksi ihmeessä mä lähtisin todistelemaan yhtään mitään? Mitä mä voittaisin sillä? Jaa niin en yhtään mitään...
Minulla on sellainen tapa, etten (joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta) koskaan luota ihmiseen joka ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein; sellainen kirjoittaja ei ole uskottava/luotettava.
Lukihäiriö ei vissiin ole sinulle tuttu ilmiö?
On tuttu
Admin kirjoitti:Lukihäiriö ei vissiin ole sinulle tuttu ilmiö?
On, mutta fiksut lukihäiriöiset käyttävät oikolukuohjelmaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Admin kirjoitti:Lukihäiriö ei vissiin ole sinulle tuttu ilmiö?
On, mutta fiksut lukihäiriöiset käyttävät oikolukuohjelmaa.
No jos et osaa tulkita helun tekstejä täällä ilman oikolukuohjelmaa niin sitten mä ymmärrän...
Se vaan valitettavasti kertoo enemmän sinusta kuin helusta.
Ymmärrän, mutten hyväksy
Admin kirjoitti:No jos et osaa tulkita helun tekstejä täällä ilman oikolukuohjelmaa niin sitten mä ymmärrän...
Se vaan valitettavasti kertoo enemmän sinusta kuin helusta.
Ei kyse ole siitä, etten pystyisi tulkitsemaan; huolimaton kirjoitusasu kertoo kirjoittajan piittaamattomuudesta ja ylimielisyydestä lukijoitaan kohtaan.
Helu.
Minähän sanoin Kyllästyneestä tuon.
Kun hän ei löydä mitään keskusteltavaa/kommentoitavaa itse tekstiin, hän tarttuu kirjoitusvirheisiin.
Samaa hän harjoitti tukiasemallakin.
Minähän sanoin Kyllästyneestä tuon.
Kun hän ei löydä mitään keskusteltavaa/kommentoitavaa itse tekstiin, hän tarttuu kirjoitusvirheisiin.
Samaa hän harjoitti tukiasemallakin.
Uho ei ole asiaa
helu kirjoitti:Nyt sä alat päästä jäljille kyllästynyt. Mä en todellakaan piittaa pidätkö mua valehtelijana, tyhmänä tai jonain muuna. Voit yrittää noilla keinoin tai sitten tehdä niin kuin moni sua ennen ja alkaa puuttumaan asiaan mun teksteissä, etkä yrittää henkilökohtaisuuksilla. Toi henkilökohtaisuuksiin meno kun tekee sun väitteistä hyvinkin epäuskottavia ei mun.
Kokeile, kun puuttuu vain asiaan niin musta saa hyvän väittelykumppanin, sellasen joka myöntää olevansa väärässä kun on
Ei minulla ole mitään syytä tai haluakaan ryhtyä väittelemään sinun kanssasi. Kuten itse kerroit - ja kuten on myös tullut ilmi - ei minulla ole mitään mahdollisuuksia selvitä ehjin nahoin täällä jossa admin on noin avoimesti sekä puolueellinen että ennakkoluuloinen.
Puuttuminen "asiaan sun teksteissä" on mahdotonta - ne kun eivät (ainakaan toistaiseksi) ole mitään asiaa sisältäneet.
Adminille,
Kirjoitus- tai pikemminkin kielioppivirheet ovat hyvin mielenkiintoisia. Ne kertovat tekijästään paljon sellaista jota tekstin sisältö ei paljasta.
Kyllästynyt kirjoitti:helu kirjoitti:Nyt sä alat päästä jäljille kyllästynyt. Mä en todellakaan piittaa pidätkö mua valehtelijana, tyhmänä tai jonain muuna. Voit yrittää noilla keinoin tai sitten tehdä niin kuin moni sua ennen ja alkaa puuttumaan asiaan mun teksteissä, etkä yrittää henkilökohtaisuuksilla. Toi henkilökohtaisuuksiin meno kun tekee sun väitteistä hyvinkin epäuskottavia ei mun.
Kokeile, kun puuttuu vain asiaan niin musta saa hyvän väittelykumppanin, sellasen joka myöntää olevansa väärässä kun on
Adminille,
Kirjoitus- tai pikemminkin kielioppivirheet ovat hyvin mielenkiintoisia. Ne kertovat tekijästään paljon sellaista jota tekstin sisältö ei paljasta.
Juu, kertovat paljonkin. Ne kertovat tasan tarkkaan lukihäiriöstä ja siitä ettei käytä oikolukuohjelmaa.
No onhan se selvä, että se vasta ihmisestä paljon kertookin, jos hänellä on tapana kyttäillä muitten kirjoitus- ja kielioppivirheitä, muuten kuin opetustehtävissä.
possu- Viestien lukumäärä : 430
Kertoo mitä?
possu kirjoitti:No onhan se selvä, että se vasta ihmisestä paljon kertookin, jos hänellä on tapana kyttäillä muitten ja kielioppivirheitä, muuten kuin opetustehtävissä.
No mitä se sitten kertoo?
Jokainen tekee päätelmänsä vastapuolesta aivan itse ja omien kriteereidensä mukaan.
Ei se, että minä pidän ja/tai torvena/epäluotettavana tai ainakin ylimielisenä sellaista kirjoittajaa joka ei joko osaa tai vaivaudu paneutumaan tekstiinsä sen vertaa että kirjoittaisi yhdyssanat oikein tee minusta sen kummempaa kuin kenestäkään muustakaan.
Hatsa, Arska ja Reiska
helu kirjoitti:Niin kyllästynyt, kontu on puoleellinen. Montakohan tekstiä se on moderoinut jossa sä oot mun henkilöstä yrittänyt väittää jotain? Laske, tule sen jälkeen huutelemaan ylläpidon puolueellisuudesta ja mieti kumpaan suuntaan se nyt onkaan
Mä en oo sun henkilöst väittäny yhtää mitää.
Ainakaan toistaiseksi.
Sinun haasteesi minulle ryhtyä väittelemään kanssasi on aivan sama asia kuin jos Hatsa (sinä) haastaisi Reiskaa (minua) tappelemaan kanssasi niin että Arska (kontulib) samaan aikaan pitää Reiskaa käsistä kiinni ja mättää turpaan minkä ehtii.
helu kirjoitti:Niin kyllästynyt, kontu on puoleellinen. Montakohan tekstiä se on moderoinut jossa sä oot mun henkilöstä yrittänyt väittää jotain? Laske, tule sen jälkeen huutelemaan ylläpidon puolueellisuudesta ja mieti kumpaan suuntaan se nyt onkaan
Niin, mitäköhän ylläpidon tasapuolisuuden edistämiseksi voisikin tehdä?
Viimeinen muokkaaja, Gyver pvm Ti Syys 01, 2009 12:56 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Ilmaisuvirhe.)
Gyver- Viestien lukumäärä : 166
Gyver kirjoitti:helu kirjoitti:Niin kyllästynyt, kontu on puoleellinen. Montakohan tekstiä se on moderoinut jossa sä oot mun henkilöstä yrittänyt väittää jotain? Laske, tule sen jälkeen huutelemaan ylläpidon puolueellisuudesta ja mieti kumpaan suuntaan se nyt onkaan
Niin, mitäköhän ylläpidon tasapuolisuuden edistämiseksi voisikaan tehdä?
Rehellisesti sanottuna ei yhtään mitään.
Kyllästynyt kirjoitti:possu kirjoitti:No onhan se selvä, että se vasta ihmisestä paljon kertookin, jos hänellä on tapana kyttäillä muitten ja kielioppivirheitä, muuten kuin opetustehtävissä.
No mitä se sitten kertoo?
Jokainen tekee päätelmänsä vastapuolesta aivan itse ja omien kriteereidensä mukaan.
Ei se, että minä pidän ja/tai torvena/epäluotettavana tai ainakin ylimielisenä sellaista kirjoittajaa joka ei joko osaa tai vaivaudu paneutumaan tekstiinsä sen vertaa että kirjoittaisi yhdyssanat oikein tee minusta sen kummempaa kuin kenestäkään muustakaan.
Niin siis kyseessähän on EDELLEENKIN lukihäiriö. Se että helu ei käytä oikolukuohjelmaa ei kerro mitään muiden ihmisten kunnioittamisesta vaan siitä että hän on oppinut elämään sen kanssa.
Sen sijaan se kertoo sinusta tosiaankin sen että et enää keksi mitään itse tekstiin liittyvää kommentoitavaa, joten paneudut ihmisten kielioppivirheisiin.
Kyllästynyt kirjoitti:helu kirjoitti:Niin kyllästynyt, kontu on puoleellinen. Montakohan tekstiä se on moderoinut jossa sä oot mun henkilöstä yrittänyt väittää jotain? Laske, tule sen jälkeen huutelemaan ylläpidon puolueellisuudesta ja mieti kumpaan suuntaan se nyt onkaan
Sinun haasteesi minulle ryhtyä väittelemään kanssasi on aivan sama asia kuin jos Hatsa (sinä) haastaisi Reiskaa (minua) tappelemaan kanssasi niin että Arska (kontulib) samaan aikaan pitää Reiskaa käsistä kiinni ja mättää turpaan minkä ehtii.
Kokeile rakas kyllästynyt, kokeile.
Mitä pelkäät?
En minä sinua sen takia bannaa että väittelet helun kanssa, joten yritä parhaasi.
Laiskuutta ja/tai ylimielisyyttä
Admin kirjoitti:Niin siis kyseessähän on EDELLEENKIN lukihäiriö. Se että helu ei käytä oikolukuohjelmaa ei kerro mitään muiden ihmisten kunnioittamisesta vaan siitä että hän on oppinut elämään sen kanssa.
Sen sijaan se kertoo sinusta tosiaankin sen että et enää keksi mitään itse tekstiin liittyvää kommentoitavaa, joten paneudut ihmisten kielioppivirheisiin.
Se, ettei kirjoittaja oman lukihäiriönsä tiedostamisesta huolimatta käytä oikolukuohjelmaa ei kerro mistään muusta kuin ylimielisyydestä ja piittaamattomuudesta lukijoita kohtaan.
Tai no, ehkä myös laiskuudesta.
Mitään asiasisältöä en Helun tähän mennessä kirjoittamista viesteistä ole löytänyt - ja siksipä sellaisen (asiasisällön) kommentoiminen onkin toistaiseksi ollut täysin mahdotonta.
Admin kirjoitti:Kokeile rakas kyllästynyt, kokeile.
Mitä pelkäät?
En minä sinua sen takia bannaa että väittelet helun kanssa, joten yritä parhaasi.
Sanoo Arska puukko takataskussaan.
Ei kiitos, ei minulla ole mitään halua ryhtyä tukkanuottasille vaikka Helu kuinka uhoaisi.
huhhuuh kirjoitti:Ja sinulla nousi kusi päähän.
Juu, ei noussut kusi päähän. Siellä on ihan yhtä paljon kusta kuin aikaisemminkin.
huhhuuh kirjoitti:Ja sinulla nousi kusi päähän.
Minullako?
Tuskin, aiempien väitteiden mukaan siellä on niin paljon koprosta, että väittämäsi ei voi pitää paikkaansa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Coprolite
Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Ti Syys 01, 2009 1:08 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Typo)
Kyllästynyt kirjoitti:Admin kirjoitti:Minä elin tuon naisen kanssa yli neljä vuotta, joten kuvittelen tuntevani hänet paremmin kuin sinä.
Niinhän sinä kuvittelet.
Kyllästynyt matkii minua - epistä!
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
huhhuuh kirjoitti:Nythän kinastelee jo Adminkin. Sitä ei sentäs Tukarilla tapahtunut.
Tämä ei olekaan tukari vaan VARATUKARI. Eli aivan ja totaalisesti eri palsta.
Uusi yritys
Admin kirjoitti:Lukekaa noi pelisäännöt uudestaan.
Ehkä sinun kannattaisi kirjoittaa ne uudelleen mainiten myös exäsi erityisasema.
Kyllästynyt kirjoitti:Admin kirjoitti:Lukekaa noi pelisäännöt uudestaan.
Ehkä sinun kannattaisi kirjoittaa ne uudelleen mainiten myös exäsi erityisasema.
Exälläni on se erityisasema että hän saattaa olla jossain vaiheessa yksi varatukarin ylläpitäjistä. Se tietenkin riippuu siitä haluaako hän rekisteröityä ja olla ylläpitäjä.
Missään vaiheessa hän ei ole solvannut, nimitellyt tms. ketään.
https://www.youtube.com/watch?v=2mP766rmrU4 Admin säästää rahaa kun ei tarvitse soittaa vittuilupuhelimeen kun sitä saa tällä forumilla ihan ilmaiseksi..
Saxpi- Viestien lukumäärä : 53
Ja kyllästynyt. Hän on minun exä. Hänellä ehkä on jonkinlainen erityisasema. Mutta se erityisasema sisältyykin siihen pelisääntöjen kohtaan että "palstalla ei harjoiteta minkäänlaista demokratiaa".
Sivu 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sivu 4 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa