Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Onko oikein

+5
Mirri
Murena
HeppuHej
hanna74
Trisse
9 posters

Siirry alas

Että Trisse on tukarilta ikibännissä?

Onko oikein Vote_lcap26%Onko oikein Vote_rcap 26% 
[ 5 ]
Onko oikein Vote_lcap16%Onko oikein Vote_rcap 16% 
[ 3 ]
Onko oikein Vote_lcap26%Onko oikein Vote_rcap 26% 
[ 5 ]
Onko oikein Vote_lcap32%Onko oikein Vote_rcap 32% 
[ 6 ]
 
Ääniä yhteensä : 19
 
 

Onko oikein Empty Onko oikein

Viesti  Trisse Ti Syys 01, 2009 8:25 pm

Tämmöinen
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Trisse Ti Syys 01, 2009 8:42 pm

Luulen että jos se avataan niin tiukemmin moderoituna ja kiistoista heitetään heti pihalle Suspect
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Trisse Ti Syys 01, 2009 9:23 pm

Ketkä äänestivät kyllää Suspect Perusteluja Question Exclamation
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty vastaus

Viesti  hanna74 Ti Syys 01, 2009 10:01 pm

Äänestin en tiedä, kun en Trissen kaikkia "sekoiluja" tiedä, muistan vaan tän viimeisen mikä tukiasemalla oli.
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  HeppuHej Ti Syys 01, 2009 11:04 pm

Verinen vääryys tuommoiset bännit. Evil or Very Mad
HeppuHej
HeppuHej

Viestien lukumäärä : 143
Join date : 01.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty en tiedä

Viesti  Murena Ti Syys 01, 2009 11:09 pm

en hyväksy sitä tukarin sotkemista vanhojen viestien nostelulla, mutta toisaalta, olen valmis antamaan toisen mahdollisuuden käyttäytyä ihmisiksi, mutta sehän ei ole mitenkään minun vallassani. Mutta etkö pääse tukarille (silloin kun tukari toimi) jollain toisella nikillä? Question
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Mirri Ti Syys 01, 2009 11:55 pm

Trisse, mistä tiedetään häiriköinnin syynä olleen mt-häiriöt, eikä juopumus? Ja toisaalta mt-ongelmatkaan eivät anna oikeutta toistuvaan häiriköintiin. Mt-ongelmat ja juominen ovat huono yhdistelmä sikäli, että silloin voi olla vaikeaa hallita impulsiivista käyttäytymistä.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Trisse Ke Syys 02, 2009 1:46 am

Mirri kirjoitti:Trisse, mistä tiedetään häiriköinnin syynä olleen mt-häiriöt, eikä juopumus?

Ilmeisesti kuulut niihin jotka eivät pidä alkoholismia sairautena Question Suspect Surprised
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Trisse Ke Syys 02, 2009 1:48 am

huhhuuh kirjoitti:On oikein ikibanni.
Koska ethän sinä ole ikinä istunut yhtään bannia vaan jokaisen bannisi aikana olet sotkenut foorumia.

Miten ikibänni istutaan Question What a Face
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Gyver Ke Syys 02, 2009 5:25 am

Trisse kirjoitti:Ketkä äänestivät kyllää Suspect Perusteluja Question Exclamation

Eikö sinun kannaltasi olisi hyödyllisempää hakea kannatusta ja perusteluja ei-vaihtoehdolle?

Minä muuten äänestin eitä. Tosin tuo viesti numero 8 teki perustelujen keksimisestä varsin mielenkiintoista puuhaa, en ole vielä keksinyt mitään vastaansanomattomia. Viestin kirjoittaja, saisit kyllä astua esiin, sen sijaan että piileskelet "Voi Tris"-nimimerkin takana.

Ihan uteliaisuuttani haluaisin Trisseltä kysyä, että millä tavalla olet Jannen kotirauhaa rikkonut? (Jos näin siis on oikeasti tapahtunut.)

Jos bänni ei pidä Trisseä poissa, niin kovin hyödyllinen se ei ole.

Toisaalta jos Janne ja Trisse eivät osaa leikkiä keskenään nätisti, niin ehkä heitä ei kannata laittaa samalle hiekkalaatikolle. (Tällä keskustelupalstalla se näyttää sitten olevan Kyllästynyt ja Admin jotka eivät tule toimeen keskenään.) Mitenkähän on, törmäänköhän minä jossain sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa minulla muodostuu vastaavanlainen ongelma. Mitähän siitä seuraa? Ja mitä seuraisi sitten, jos peliä ei vihellettäisikään poikki? Menisimmekö molemmat ihan rikki vai voisiko se olla kasvattavaa?

Olen samaa mieltä Mirrin kanssa siitä, että Mt-ongelmat ja juominen ovat huono yhdistelmä. Onneksi minä en juo, olen ilmankin jo ihan tarpeeksi sekaisin.

Ajatus, että ketään ei ikibännättäisi on ihan hieno, mutta en esittäisi sitä muodossa "Mt-foorumilta ei saisi heittää ketään ikiajoiksi ulos mt-häiriöiden aiheuttaman käyttäytymisen vuoksi". Kanssakeskustelijoita se ei lohduta, että häiriökäyttäytyminen johtuu jostain ihme Mt-ongelmista. Ja jos ollaan ihan tarkkoja, niin taitanee olla siten, että Mt-ongelmat eivät aiheuta häiriökäyttäytymistä, vaan ne aiheuttavat sen, että ihminen ei itse havaitse sitä, mistä häiriökäyttäytymisensä johtuu. Eikä juominenkaan ole häiriökäyttäytymisen varsinainen syy, kaikki ihmiset eivät häiriköi humalassa ollessaan.

Gyver

Viestien lukumäärä : 166
Join date : 18.08.2009
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Gyver Ke Syys 02, 2009 5:26 am

Trisse kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Trisse, mistä tiedetään häiriköinnin syynä olleen mt-häiriöt, eikä juopumus?

Ilmeisesti kuulut niihin jotka eivät pidä alkoholismia sairautena Question Suspect Surprised

Minä ainakin kuulun niihin, jotka ajattelevat että ihminen juo pahaan oloonsa.

Gyver

Viestien lukumäärä : 166
Join date : 18.08.2009
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Trisse Ke Syys 02, 2009 6:21 am

Gyver kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani haluaisin Trisseltä kysyä, että millä tavalla olet Jannen kotirauhaa rikkonut? (Jos näin siis on oikeasti tapahtunut.)

Olen yrittänyt soittaa hänelle toistuvasti. Ihan ihmisten aikoihin. Hän on sanonut ettei halua kanssani keskustella ja en kuulemma saisi soittaa. Olisin halunnut keskustella tilanteesta enkä mitenkään häiriköidä. Soitin arviolta 5-7 kertaa kaikenkaikkiaan. En tiedä miten tuollaisesta asiasta tulee haloo - olisihan hän vaikka voinut vastata ja puhua kanssani Suspect
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Gyver Ke Syys 02, 2009 2:26 pm

Trisse kirjoitti:
Gyver kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani haluaisin Trisseltä kysyä, että millä tavalla olet Jannen kotirauhaa rikkonut? (Jos näin siis on oikeasti tapahtunut.)

Olen yrittänyt soittaa hänelle toistuvasti. Ihan ihmisten aikoihin. Hän on sanonut ettei halua kanssani keskustella ja en kuulemma saisi soittaa. Olisin halunnut keskustella tilanteesta enkä mitenkään häiriköidä. Soitin arviolta 5-7 kertaa kaikenkaikkiaan. En tiedä miten tuollaisesta asiasta tulee haloo - olisihan hän vaikka voinut vastata ja puhua kanssani Suspect

Ei tuo kovin vaaralliselta kuulosta. Soititko vielä sen jälkeen, kun hän sanoi ettet saisi soittaa?

Gyver

Viestien lukumäärä : 166
Join date : 18.08.2009
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  mmi Ke Syys 02, 2009 11:46 pm

Äänestin kyllä, koska olet tehnyt varmaan jotain josta ne ansaitsit.
Tuo perään soittelukin menee jo mielestäni yli, puhumattakaan jos viesti 8 pitää paikkansa.
mmi
mmi

Viestien lukumäärä : 10
Join date : 30.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Mirri To Syys 03, 2009 12:47 am

Tris, ei alkoholismi ole syy eikä selitys toistuvalle häiriköinnille, kuten ei myöskään juopumus.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Miksi tämä ketju saa olla

Viesti  Pertti Luukkonen To Syys 03, 2009 12:55 am

-
Pitäisi poistaa, koska aloittaja ei oivalla omaa etuaan.
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Chaos To Syys 03, 2009 1:59 am

mikä tämän ketjun funktio on?Onko oikein A057 Onko oikein G045
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Trisse To Syys 03, 2009 2:59 am

Ei minulla ole mitään aikomusta hävetä mitään. En ole varma siitäkään onko minulla halua toimia oman etuni mukaisesti scratch Olen ollut äärettömän vihainen hitaasta toiminnasta (bänni iskee perjantaina kun ei ole kolmeen päivään mitään kirjoitellutkaan ja joutuu arvailemaan onko se minkä viikon tai vuoden jutuista tälläkertaa tullut), tehottomuudesta, epäoikeudenmukaisuudesta ja yleisestä kusipäisyydestä. Yleiseen kusipäisyyteen laskettakoon antautuminen tietyllä tavalla henkilökohtaiseen suhteeseen meileissä kanssani vaikka se olikin varmaan enemmän varomattomuutta ja ammattitaidon puutetta. Jos minä haluan näistä asioista kostaa kun toinen ei vastaa meiliin tai sähköpostiin niin on vain yksi tapa ja siinä valitettavasti pari viatontakin joutuu kärsimään. Tough shit mutta omelettia ei voi tehdä rikkomatta munia.. study
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Trisse To Syys 03, 2009 3:02 am

Chaos kirjoitti:mikä tämän ketjun funktio on?Onko oikein A057 Onko oikein G045

Puhua minusta tietenkin... Surprised
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Mirri To Syys 03, 2009 3:12 am

Toivottavasti sinulla ei ole tarkoituksena ruveta kirjoittamaan Tukiaseman ylläpitäjästä, ja kerjäämään itsellesi täältä tukea Tukiaseman ylläpitoa vastaan.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Trisse To Syys 03, 2009 3:13 am

Ei ole, ei. Menneen talven lumia.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Trisse La Syys 05, 2009 4:51 am

mmi kirjoitti:Äänestin kyllä, koska olet tehnyt varmaan jotain josta ne ansaitsit.
Tuo perään soittelukin menee jo mielestäni yli, puhumattakaan jos viesti 8 pitää paikkansa.

Mikä siinä? @
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko oikein Empty Vs: Onko oikein

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa