ketkä vanhat tukarilaiset ovat paikalla?
+56
muistahengittää?
Admin
tyhjätasku
Fet
tavis09
Trisse
seljamaria
Ruustis
Sien..
(ihme)risto
mustasiipi
eliö
Punainen lintu
Chaos
ihmis
awa
hannele81
Ziina
hanna74
jataki
jaguaari
ippu
pikkukuu
Onnen tyttö
kakaduriel
Gyver
hullukana
Murena
vilsu
Hauva
sannikka
Biancaliina
eevamarja
Aikuinen lapsi
possu
Falco2
Keväin
Tummanvihree
vm48
statist
toivotonko
elzukka
puupenni
sokeripala
piikkilankaa
GAD
Piita
miiruska
Maranata
Mirri
koopee
rosemary
Zo
Tikru
Helmis
höpsöliini
60 posters
Sivu 3 / 4
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: ketkä vanhat tukarilaiset ovat paikalla?
ja mä ilmottaudun. tulin alkuviikosta tai jotain. unohdin jo
Chaos- Viestien lukumäärä : 296
Ma. Ei pystynyt vastustamaan kiusausta tämän kauempaa
Täällä on karseita hymiöitä, mutta onneksi sentään myös tää mun lemppari
eliö- Viestien lukumäärä : 64
mustasiipi- Viestien lukumäärä : 1
Minä myös siis ihmeristo!
(ihme)risto- Viestien lukumäärä : 14
Minä löysin tämän Jatakin ansiosta.
Olen siis taas teidän riesananne.
Olen siis taas teidän riesananne.
Sien..- Viestien lukumäärä : 211
Eliöinen, hauska tappa vanha tuttu!
Olenkin tässä miettinyt, että kuinka kauan jaksat sinnitellä... Kiva, ettet tämän enempää. Ja kyllä sinä nämä 'karseat' hymiöt kestät, älä ole huomaavinasikaan... Tässä kukka siitä ilosta, että tulit:
Olenkin tässä miettinyt, että kuinka kauan jaksat sinnitellä... Kiva, ettet tämän enempää. Ja kyllä sinä nämä 'karseat' hymiöt kestät, älä ole huomaavinasikaan... Tässä kukka siitä ilosta, että tulit:
Mirri- Viestien lukumäärä : 311
Juu
minäkin täällä. Tulin taas lopettamaan kaikki ketjut kun tukarilla jo huomasi ettei ketään kiinnosta Ruustiksen löpinät.
Ruustis- Viestien lukumäärä : 40
Minäkin tulin.
seljamaria- Viestien lukumäärä : 1
Eliö, post #63, Ihmettelin jo pariin otteeseen tuota sinun lempihymiötäsi, että miksi siinä on ympyrässä kääntyilevä avain, että mitä se niinkuin kuvastaa, mutta nyt yhtäkkiä vasta hahmotin sen, että siinä onkin ukkeli, joka eritahtisesti siristelee silmiään.
possu- Viestien lukumäärä : 430
eliö kirjoitti:Ma. Ei pystynyt vastustamaan kiusausta tämän kauempaa
Hei eliö! Hymsyt on ihastuttavia
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
Possu, sulla on kyllä ihan omintakeinen tapa miten näet nuo hymiöt!!! Mun piti tarkkailla että mikä ihme avain.. mutta oikeessa oot, voi se siltäkin näyttää.
..................
..................
Tummanvihree- Viestien lukumäärä : 132
Hei Possu
mitä näet tässä hymiössä`?
mä katsoin eka että siinä hymiö pyllistelee
mitä näet tässä hymiössä`?
mä katsoin eka että siinä hymiö pyllistelee
Chaos- Viestien lukumäärä : 296
Jee jee täällä ollaan,tavis09 täällä...
tavis09- Viestien lukumäärä : 31
Chaos, kun sen sanoit, niin sehän se...
possu- Viestien lukumäärä : 430
Moi tavis ! Sari64 tässä.
sannikka- Viestien lukumäärä : 32
Yksi Bedlamista karannut tässä
Fet- Viestien lukumäärä : 32
Ikä : 58
ketkä vanhat tukarilaiset ovat paikalla?
En taida osata kirjoittaa tälle hienolle foorumille, enkä käytä itsestäni kovin mielelläni nimitystä "tukarilainen" tai "jokinmuulainen" sen perusteella, että kirjoitan jollekin tuon nimiselle forumille. Mutta näiden selittelyjen jälkeen täällä ollaan. Ehkä nyt on hyvä hetki paljastaa, että allekirjoittanut nimimerkki "tyhjätasku" ei ollut ainoa käyttämäni, vaan kirjoitin mm. nimellä "nonsmoker" sekä vähemmässä määrin (aikaisemmin) useilla muillakin eri nimimerkillä tarpeen mukaan. Johonkin arkaan aiheeseen tai rohkeaan mielipiteeseen käytin jotain kertakäyttönimimerkkiä, jonka salasanaakaan en vaivautunut painamaan mieleen. Tällä kerralla - kun sähköpostikin tarvitaan - tarkoitukseni ei ole ruveta kikkailemaan useilla nimimerkeillä, eikä se taida olla sallittuakaan. Luulen, että en muutenkaan kirjoita paljon. Aika näyttää.
tyhjätasku- Viestien lukumäärä : 5
Sanoinko jo? Minusta tämä on oikeastaan kivempi foorumi, koska on hymiöt sun muut käytössä.
Mutta päikkyjen katoaminen sitten täältä huolestuttaaa.
Annetaanko meille aikaa kopsata ne kun alkuperäinen palaa, jos palaa, toimintaansa, vai pitäisikö alkaa heti kopsata?
Annetaanko meille aikaa kopsata ne kun alkuperäinen palaa, jos palaa, toimintaansa, vai pitäisikö alkaa heti kopsata?
toivotonko kirjoitti:Sanoinko jo? Minusta tämä on oikeastaan kivempi foorumi, koska on hymiöt sun muut käytössä.
Annetaan aikaa kerätä päikyt talteen.
Admin kirjoitti:toivotonko kirjoitti:Sanoinko jo? Minusta tämä on oikeastaan kivempi foorumi, koska on hymiöt sun muut käytössä.
Oletko sulkemassa tän silloin sitten?
Kokeilen..
..jaksanko täällä hengittää..Hyvin hyvin suuren sattuman kautta löysin tämän paikan, kiitos siitä sinulle A. Tosin en tiedä ehdinkö tätä opetella ja päikkyä en taida aloittaa. Olen välitilassa täällä. Chatin avulla sinnitellyt tukarin katoamisen ajan, ja ehkä sinne kotiutunut nyt? En tiedä, kuinka moneen paikkaan jaksan itseäni hajottaa.
Mutta lohdullista nähdä täällä tuttuja nimimerkkejä. Monia puuttuukin. Kummallista oli huomata,kuinka on ihmisiä joihin ainoa kontaktitapa on täällä, tai siis siellä. Maailma jatkaa kulkuaan, ja ihmisten elämät myös. "Maailma ulkona odottaa, sen vetoa vastustaa ei voi...?"
Mutta lohdullista nähdä täällä tuttuja nimimerkkejä. Monia puuttuukin. Kummallista oli huomata,kuinka on ihmisiä joihin ainoa kontaktitapa on täällä, tai siis siellä. Maailma jatkaa kulkuaan, ja ihmisten elämät myös. "Maailma ulkona odottaa, sen vetoa vastustaa ei voi...?"
muistahengittää?- Viestien lukumäärä : 48
Trisse kirjoitti:Admin kirjoitti:toivotonko kirjoitti:Sanoinko jo? Minusta tämä on oikeastaan kivempi foorumi, koska on hymiöt sun muut käytössä.
Oletko sulkemassa tän silloin sitten?
Todennäköisesti sitten kun/jos varsinainen tukiasema avaa keskustelunsa. Sen jälkeenhän tämä foorumi periaatteessa menettää tarkoituksensa. Tämä on kuitenkin "tukari - varalla".
Mutta mutta...se riippuu myös siitä että haluaako porukka että tämä palsta jää auki ja myös siitä jaksanko pitää tätä auki loputtomiin.
Admin kirjoitti:
Todennäköisesti sitten kun/jos varsinainen tukiasema avaa keskustelunsa. Sen jälkeenhän tämä foorumi periaatteessa menettää tarkoituksensa. Tämä on kuitenkin "tukari - varalla".
Mutta mutta...se riippuu myös siitä että haluaako porukka että tämä palsta jää auki ja myös siitä jaksanko pitää tätä auki loputtomiin.
Minä äänestän sen puolesta että pidetään auki sillä Janne on heittänyt minut kokonaan ulos ryhmästään
Toimiiko Tukarin chatti?
Voisiko siellä tiedottaa tästä palstasta, kun on vielä paljon väkeä, joka ei löydä tietänsä tänne. Googlaamallakaan ei onnistu, ellei keksi tuota termiä "tukari varalla".
Harmittaa niiden puolesta, jotka ovat ihan yksin.
Voisiko siellä tiedottaa tästä palstasta, kun on vielä paljon väkeä, joka ei löydä tietänsä tänne. Googlaamallakaan ei onnistu, ellei keksi tuota termiä "tukari varalla".
Harmittaa niiden puolesta, jotka ovat ihan yksin.
miiruska- Viestien lukumäärä : 17
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Eiku uusia viestejä poimimaan!
» Psykiatrian potilas voi 'kadota'
» Myöhästyminen psykodraamasta
» R a j a t i l a t
» Akateemisten sukujen ja taiteilijasukujen perintö
» Psykiatrian potilas voi 'kadota'
» Myöhästyminen psykodraamasta
» R a j a t i l a t
» Akateemisten sukujen ja taiteilijasukujen perintö