Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet?

+3
minätäällä
Murena
Admin
7 posters

Siirry alas

Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet? Empty Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet?

Viesti  Admin La Syys 05, 2009 11:55 pm

Mä olen katsellut vain vanhempaa tuotosta.
Tossa jonkin aikaa sitten katselin kaikki kolme Beverly Hills kyttää.
"Fahrenheit 9/11" tuli myös katsottua.
Tällä viikolla olen katsonut "Yksi lensi yli käenpesän", "Nousukauden", "Nuijan ja tosinuijan" sekä "Sekaisin Marista".

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet? Empty hmmm

Viesti  Murena Su Syys 06, 2009 12:16 am

Viimeisin elokuva, jonka katsoin, oli G.I.Joe. Se oli parempi kuin mitä pelkäsin ja selvästi jäimme odottamaan jatkoa tarinalle.
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet? Empty Minä kävin viime viikonloppuna...

Viesti  minätäällä Su Syys 06, 2009 12:16 am

pitkästä aikaa oikein elokuvateatterissa katsomassa sen Mika Kaurismäen Haarautuvan rakkauden talon. Tykkäsin kovasti ja nauratti monessa kohtaa ihan ääneen, varsinkin alkupuolella, ennen kuin tuli enemmän niitä gangsteri- tai rikollistouhuja mukaan kuvioihin.

Mainio avioeronaikaisten tunnelmien ja tosiaan ihan älyttömän ja naurettavan käyttäytymisen kuvaus se ainakin oli. Näyttelijät olivat taattuja tyyppejä, tuttuja edellisistä kuvista monet. Päähenkilö, se mies, oli ammatiltaankin muuten vielä sattuvasti perheneuvoja.
Voin suositella ihan vilpittömästi.

minätäällä

Viestien lukumäärä : 370
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet? Empty Vs: Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet?

Viesti  Saxpi Su Syys 06, 2009 5:04 am

Angelika-elokuvia olen katsellut. Schindlerin lista. Sin City ja Tähtien Sota-elokuvat odottavat vuoroaan.
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet? Empty Vs: Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet?

Viesti  possu Su Syys 06, 2009 3:35 pm

Minä, vanha elokuvien suurkuluttaja, en ole kyennyt katselemaan elokuvia enää lainkaan, kun vauvalta ei saa katsoa. Sain kesällä kassillisen elokuvia dvd:inä, tuoreehkoja ruotsalaisleffoja, lastenelokuvia ja jotain actioniä, mutta en ole kerennyt ainuttakaan katsomaan.

Viimeksi katsoin teeveestä sattumalta jonkun suomalaisen lyhytelokuvan, missä opettajamies meni pikadeittitapahtumaan, mistä tykkäsin paljon ja sen jälkeen tuli toinen, minkä nimi oli sininen delfiini ja joka pelkästään ahdisti.

Kaipa ne hyviä olivat, kun niiden jälkeen kuitenkin nukahdin.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet? Empty Vs: Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet?

Viesti  helu Su Syys 06, 2009 3:43 pm

possu kirjoitti:Minä, vanha elokuvien suurkuluttaja, en ole kyennyt katselemaan elokuvia enää lainkaan, kun vauvalta ei saa katsoa.

Mulla meni toisinpäin. Nyt ei ole aikaa kattoa leffoja kun muksut on kummatkin leikki-iässä. Vauva-aikoina ei oikeen muuta ollutkaan kuin aikaa katella leffoja. Tyttären iltatankkaus kesti helppona päivänä 6 tuntia ja oikeen muuta tekemistä ollut kuin istua lehmänä sohvan nurkassa. Pari hyvää leffaa, syötävää ja muutama pullo vettä käden ulottuville, niin ei ite tullut hulluksi Embarassed

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet? Empty Vs: Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet?

Viesti  possu Su Syys 06, 2009 4:12 pm

Niin, siis minähän kutsun tuota vauvaksi, vaikka sehän on jo vuoden ja viisi kuukautta. Vauvalla on nyt sellainen kausi taas, että pitää minusta kiinni ja hiplaa paljasta ihoa ja nipistelee nukkuessaan ja jos menen vaikka vessaan tai hakemaan vettä, niin herää ja kirkuu ja kestää tunteja taas "nukuttaa", että mielelläni en mitään leffoja siinä virittele.

Tietokoneelta löytyy Jakomäkeen sijoittuva Nousukausi. Olenkin sen katsellut tässä viime aikoina ainakin kaksikymmentä kertaa, ja myös netistä olen katsonut lähes kaikki Frasier-jaksot siitä yksinkertaisesta syystä, että lapsi laittoi sellaisen online watch sivun kirjanmerkkeihini, kun tiesi että tykkään siitä.

Lapsen mukaan netistä voisi katsella myös niitä leffoja, mutta en ole vielä etsinyt, että no mitä leffoja ja mistä.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet? Empty Vs: Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet?

Viesti  possu Su Syys 06, 2009 4:14 pm

Mietin tässä kuumeisesti, miksen tykännyt siitä sininen delfiini elokuvasta ja en keksi muuta syytä, kuin sen, että päähenkilöt olivat minusta vastenmielisiä omahyväisyydessään. Tottuneet saamaan kaiken, ja kun jostain piti väliaikaisesti luopua, ei käynyt se. Yök.

En sitten tiedä oliko näiden ihmisten tarkoituskin olla ällöttäviä, vai pitikö heidän kuvata jotenkin nykynuoria-aikuisia. Jäin ihmettelemään koko elokuvan tarkoitusta ja sitä kuvasiko se kuinka hyvin tekijänsä henkistä todellisuutta. Lapsraukat.


Viimeinen muokkaaja, possu pvm Su Syys 06, 2009 4:17 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : toinen kappale)
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet? Empty Vs: Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet?

Viesti  awa Su Syys 06, 2009 8:44 pm

mä katselin viimeksi Clint Eastwoodin;Gran torino
ja uusimman Jasonin,friday 13th
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet? Empty Vs: Mitä leffoja olette viime aikoina katselleet?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa