Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tai sitten oma tyydytys

+15
-valkosiipijoutsen-
Gyver
Chaos
Helmis
Kyllästynyt
jupe
Mirri
hangman
Hermiitti
HeppuHej
helu
minätäällä
possu
ve
Pertti Luukkonen
19 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  jupe Ma Syys 14, 2009 5:10 pm

Mirri, oletko kuullut Loirin tulkitsemia Eino Leinon runoihin sävellettyjä lauluja? Ovat hyviä.

jupe

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Makuasia

Viesti  Kyllästynyt Ma Syys 14, 2009 5:16 pm

jupe kirjoitti:Mirri, oletko kuullut Loirin tulkitsemia Eino Leinon runoihin sävellettyjä lauluja? Ovat hyviä.

Lienee makuasia.

Leinon runot ovat minunkin mielestäni hienoja, mutta tiedän etten suinkaan ole ainoa jonka mielestä Loiri on "tulkinnallaan" tärvellyt ne.

Kestän kuitenkin kuunnella niitä, mutta esim. tuo parempi puolisko ei voi sietää Loirin pateettista hönkäilyä.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Ei bel canto!

Viesti  Pertti Luukkonen Ma Syys 14, 2009 5:46 pm

Ei bel canto!
Kyllästynyt kirjoitti:
jupe kirjoitti:Mirri, oletko kuullut Loirin tulkitsemia Eino Leinon runoihin sävellettyjä lauluja? Ovat hyviä.

Lienee makuasia.

Leinon runot ovat minunkin mielestäni hienoja, mutta tiedän etten suinkaan ole ainoa jonka mielestä Loiri on "tulkinnallaan" tärvellyt ne.

Kestän kuitenkin kuunnella niitä, mutta esim. tuo parempi puolisko ei voi sietää Loirin pateettista hönkäilyä.

Loiri on otteeltaan ekspressiivinen tulkitsija, ei todellakaan mikään bel canto -laulaja, jolloin laulu on pelkästään kaunista ja tekstin kannalta suhteellisen neutraalia. Esimerkiksi Maria Callas ei ole puhdas bel canto.

Luulen, että koska Loiri ei osaa laulaa, hänen on "pakko" olla ekspressiivinen, jotta jotain efektiä tulisi!
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  HeppuHej Ma Syys 14, 2009 5:51 pm

Naisväen onnen täyttymys on Eino Leinon runot peiton alla Loirin tulkitsemana.

Ymmärsinkö hätäisesti lukemani viestit oikein?
HeppuHej
HeppuHej

Viestien lukumäärä : 143
Join date : 01.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Ilmeisesti ymmärsit!

Viesti  Pertti Luukkonen Ma Syys 14, 2009 6:04 pm

HeppuHej kirjoitti:Naisväen onnen täyttymys on Eino Leinon runot peiton alla Loirin tulkitsemana.

Ymmärsinkö hätäisesti lukemani viestit oikein?

Ensin leino einoa, sitten mies tyydyttää naisen, saa itse siemensyöksyn ilman orgasmia, ja sitten minuutin päästä kuuluu kuorsaus. Tyytyväinen nainen haluaisi ainakin hetken jutella.
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  helu Ma Syys 14, 2009 6:06 pm

HeppuHej kirjoitti:Naisväen onnen täyttymys on Eino Leinon runot peiton alla Loirin tulkitsemana.

Ymmärsinkö hätäisesti lukemani viestit oikein?

Pitää ehdottaa tuota tolle nykyiselle lelulle... Jos siinä onkin joku taika bom

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  HeppuHej Ma Syys 14, 2009 6:12 pm

Pertti Luukkonen kirjoitti:
HeppuHej kirjoitti:Naisväen onnen täyttymys on Eino Leinon runot peiton alla Loirin tulkitsemana.

Ymmärsinkö hätäisesti lukemani viestit oikein?

Ensin leino einoa, sitten mies tyydyttää naisen, saa itse siemensyöksyn ilman orgasmia, ja sitten minuutin päästä kuuluu kuorsaus. Tyytyväinen nainen haluaisi ainakin hetken jutella.
-

Höh. Jaa. Minä kun luulin, että Leinon runot riittäisi. Naisille ei riitä ei sitten mikään. pale
HeppuHej
HeppuHej

Viestien lukumäärä : 143
Join date : 01.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Makuasioitapa hyvinkin

Viesti  Mirri Ma Syys 14, 2009 6:14 pm

Kyllästyneen parempaa puoliskoa ymmärrän oikein hyvin. Minultakin jää 'loirit' kuuntelematta, sen verran olen kuunnellut.

Mutta tuubissa kävin...

Tässä kolme versiota Lapin kesästä, laulajina Jope Ruonansuu (imitoi Veskua), Vesa-Matti Loiri, sekä Kristian Meurman. Viimeinen saa pisteet minulta, koska hän ei tarvitse laulun tulkintaan teatteria (teatraalisuutta?) tuekseen. Jope saa pisteet siitä, että hän tulkitsee Veskua juuri kuten minä näen ja kuulen tämän laulavan -(tahattomana) koomikkona.

https://www.youtube.com/watch?v=L7U8MCbyhY8&feature=PlayList&p=9FB7B82E9F7F24F3&index=90&playnext=2&playnext_from=PL

https://www.youtube.com/watch?v=-aSxSUy34HU&feature=PlayList&p=C49C3C99338F52FC&playnext=1&playnext_from=PL&index=18

https://www.youtube.com/watch?v=9jZy-QUmCCQ&feature=related

Tässä vielä näyte Veskun Lapin kesästä vuodelta -66:
https://www.youtube.com/watch?v=if_SyBLd2yU
Minusta paljon parempi kuin hänen nykyinen tulkintansa. Silloin hän ilmeisesti vielä uskalsi laulaa näyttelemättä samalla...
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Sivuraiteilla ollaan

Viesti  Pertti Luukkonen Ma Syys 14, 2009 6:28 pm

---
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  jupe Ma Syys 14, 2009 6:34 pm

Mirri, tarkoitinkin Loirin alkuperäisiä tulkintoja Leino-lauluihin.

Kyllästynyt, olen kuullut, että monet niistä, jotka sanovat etteivät pidä
Loirin Leino-tulkinnoista kuitenkin kuuntelevat niitä salaa.

jupe

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Helmis Ma Syys 14, 2009 6:35 pm

Kerrankin Mirrin kanssa täysin samaa mieltä! Vesku on mielestäni vastenmielinen enkä voi ymmärtää, kuinka joku voi päätyä hänen kanssaan sänkyyn Rolling Eyes

Yllätyksekseni kuitenkin pidän hänen tulkinnastaan laulusta Mä sydämeeni joulun teen. Vain kuultuna, kiitos.
Helmis
Helmis

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Kurinpalautusta

Viesti  Pertti Luukkonen Ma Syys 14, 2009 6:48 pm

-
K u r i n p a l a u t u s t a
Adminin tulee poistaa kaikki Loirin laulutaitoon ja Leinoon viittavat viestit, elleivät ne palvele tämän minun oman ketjuni alkuperäistä tarkoitusta eli seksin ideaa". Tai sitten ei.
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  helu Ma Syys 14, 2009 6:51 pm

Tai sitten ei, taitaa se vaihtoehto olla Laughing

Ei sillä ettäkö mua kiinnostas milliäkään loirin laulutaito. Mä tunnen sen uunona ja siihen se jääkin.. Seksin takroitus ON paljon kiinnostavampi puheenaihe mutku viestien positelu on niin tylsää Embarassed

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Tule kuuntelemaan

Viesti  Kyllästynyt Ma Syys 14, 2009 7:02 pm

jupe kirjoitti:Mirri, tarkoitinkin Loirin alkuperäisiä tulkintoja Leino-lauluihin.

Kyllästynyt, olen kuullut, että monet niistä, jotka sanovat etteivät pidä
Loirin Leino-tulkinnoista kuitenkin kuuntelevat niitä salaa.

Keneltä olet kuullut? Naapuriko on seinän läpi kuunnellut, että "kyllä siellä Loiri soi vaikka niin on väittänyt, ettei siitä tykkää".

Tasan tarkkaan on niin, että jos vaikka autoradiosta kuuluu pihauskin Vesa-Matti Loirin "laulua", puolisko vaihtaa kanavaa ennen kuin ehdin edes tajuta mistä on kyse. Voit myös vapaasti tulla salakuuntelemaan ikkunamme taakse, josko meillä sittenkin kuunneltaisiin Loiria vaikka emme suostukaan asiaa tunnustamaan.

Aasinsilta Pertin otsikkoon:

Varaa tikkaat mukaasi jos mielesi tekee tirkistellä muutakin kuin musiikkimakua.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Sitten on vielä autoseksiä

Viesti  Pertti Luukkonen Ma Syys 14, 2009 7:12 pm

---
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Chaos Ma Syys 14, 2009 7:13 pm

seksin idea? Question
se on kulissiksi luotu houkute/illuusio jotta ihmiset lisääntyisi. ehkä meitä olisi perin vähän muuten. Rolling Eyes
vähän sama kuin miksi esim. kukka tuoksuu tai on värikäs?
ansa jonka avulla tehdään uusia ihmisiä kuolemaan. Kun antaa elämän lapselle; antaa samalla kuolemankin. pale

itse oon seksiä saanut liiankin kanssa, mutta nyt oon tajunnut olevani aseksuaali.. seksiä suoritin miehen mieliksi.

Jos lakkaisimme loihtimasta maailmaan lapsia tätä vauhtia, niin ei tulisi ahdasta. lisää asuntoja. lisää hoitajia vanhuksille. nälänhätää, lisää sähkövoimaloita. metsät nurin ja taloja.. ym. ym,.. jos joku vuosi syntyy vähemmän lapsia niin huolestutaan ja aletaan antaa kannustusrahoja joissain kunnissa. miksi miksi??
,meitä on liikaa.. miksi pitää olla niin paljon? pitäisi BKT:nkin pysyä mukana ja samalla vielä kultakannankin kasvaa.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty A-luokan seksuaalisuus

Viesti  Pertti Luukkonen Ma Syys 14, 2009 7:26 pm

-
C h a o s:

itse oon seksiä saanut liiankin kanssa, mutta nyt oon tajunnut olevani aseksuaali.. seksiä suoritin miehen mieliksi.

Ja nyt kehotetaan miehiä aseksuaalisiksi tyydyttämällä naisen tarpeita?
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  helu Ma Syys 14, 2009 7:32 pm

Aseksuaali tarkoittaa ihmistä jolla ei oikeestaan ole seksuaalisia tarpeita. Ei sitä et pitäs antaa vaan toisen tyydyttämiseksi

Mut mä en vieläkään tajua vastakkain asettelua et jos toinen nauttii niin soon toiselta pois. Tai no sana "vieläkään" on täysin virheellinen, mä en tule ksokaan tajuamaan tuota vastakkain ajattelua

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  jupe Ma Syys 14, 2009 7:36 pm

Kyllästynyt:"Keneltä olet kuullut? Naapuriko on seinän läpi kuunnellut, että 'kyllä siellä Loiri soi vaikka niin on väittänyt, ettei siitä tykkää'."

Paremmissa piireissä liikkuvalta ystävältäni. Asiaan kuuluu myös vähätellä Hietanen & Wesslinin sävellyksiä


Viimeinen muokkaaja, jupe pvm Ti Syys 15, 2009 1:58 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Hietanen)

jupe

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Gyver Ma Syys 14, 2009 7:36 pm

helu kirjoitti:Ja melkein kaikki on oppinut ettei lauseella "nokun exäkin piti tästä" ole mitään tekemistä hyvän rakastelun kanssa
lol!

Pertti Luukkonen kirjoitti:-
K u r i n p a l a u t u s t a
Adminin tulee poistaa kaikki Loirin laulutaitoon ja Leinoon viittavat viestit, elleivät ne palvele tämän minun oman ketjuni alkuperäistä tarkoitusta eli seksin ideaa". Tai sitten ei.
-

Jaa, tämän ketjun tarkoitus oli siis tuo, nyt vasta tajusin, olenpas minä hidas.

Varsin mielenkiintoinen aihe olisi tämä, mutta kun täällä on Loiri, Leino ja Luukkonen niin ei oikein lämmitä... Joku nuori, ihana, nätti ja häiriintynyt nainen voisi avata toisen ketjun tästä aiheesta, minä poistun ennenkuin tulee lisää traumoja. affraid

Gyver

Viestien lukumäärä : 166
Join date : 18.08.2009
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  -valkosiipijoutsen- Ma Syys 14, 2009 7:40 pm

Loirihan on yksi Suomen mielenkiintoisimmista monitaiteilijoista. Loiri on herkkä, luovan energinen ja osaa heittäytyä. Minusta olisi lähinnä ihme, jos hän ei olisi loistava rakastaja.

Minusta seksissä tyydytys ja tyytyväisyys on kaksi eri asiaa. Tyydytyksen saaminen ja antaminen ei ole kovin kummoinen juttu.

Tyytyväisyys onkin sitten monimutkaisempaa. Sen tunteen saavuttamiseen vaaditaan minusta se, että itse on tehnyt parhaansa toisen hyväksi ja on myös antanut toisen tehdä parhaansa itsensä hyväksi.


Viimeinen muokkaaja, -valkosiipijoutsen- pvm Ma Syys 14, 2009 10:14 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : sana liikaa, koko ajatuksesta tuli huti)

-valkosiipijoutsen-

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 08.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Gyver Ma Syys 14, 2009 7:45 pm

Mirri kirjoitti:Jaa, Vesku on hyvä sängyssä...? Ja minä kun olen aina inhonnut koko miestä. Harva julkkis herättää minussa sellaisia antipatioita kuin hän - ei auta itkevät huilut, eikä muutkaan luritukset... Eihän se osaa edes laulaa. Ainoa plussa löytyy poikavuosilta, jolloin hän teki upean roolisuorituksen elokuvassa Pojat.Olen sitä mieltä, että kyllä siinä on naisparalla ollut monta kynnystä ylitettävänään ennen kuin hänen kanssaan joutuu (pääsee???) sänkyyn. Mutta ehkä se sitten maksaa vaivan...
Kai Mirri huomasit tuon kohdan:"Nykyisin Loiri asuu Lapissa sinkkumiehenä."

Gyver

Viestien lukumäärä : 166
Join date : 18.08.2009
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Outoa!

Viesti  Kyllästynyt Ma Syys 14, 2009 7:59 pm

jupe kirjoitti:Kyllästynyt:"Keneltä olet kuullut? Naapuriko on seinän läpi kuunnellut, että 'kyllä siellä Loiri soi vaikka niin on väittänyt, ettei siitä tykkää'."

Paremmissa piireissä liikkuvalta ystävältäni. Asiaan kuuluu myös vähätellä Hitanen & Wesslinin sävellyksiä

Paremmistä piireistä en tiedä, mutta keitä ovat nuo Hitanen ja Wesslin?

Mitä ihmeen järkeä minun - tai kenenkään muunkaan - olisi väittää, ettei pidä Loirin tulkinnoista, mutta sitten kuitenkin kuunnella niitä salaa?

Outoa, tuntuu kuin sinulla olisi jokin pakko todistaa, että kaikki, aivan kaikki, pitävät Loirin tulkinnoista.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Trisse Ma Syys 14, 2009 8:04 pm

Ei kukaan voi pitää tälläisestä.

https://www.youtube.com/watch?v=SqWBE-OV-So

Ei edes muista sanoja lunttaamatta papruista Surprised


Viimeinen muokkaaja, Trisse pvm Ma Syys 14, 2009 8:05 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : linkki unohtui)
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Sivistyssanat outoja

Viesti  Pertti Luukkonen Ma Syys 14, 2009 8:16 pm

helu kirjoitti:Aseksuaali tarkoittaa ihmistä jolla ei oikeestaan ole seksuaalisia tarpeita. Ei sitä et pitäs antaa vaan toisen tyydyttämiseksi

Mut mä en vieläkään tajua vastakkain asettelua et jos toinen nauttii niin soon toiselta pois. Tai no sana "vieläkään" on täysin virheellinen, mä en tule ksokaan tajuamaan tuota vastakkain ajattelua

Aina oppii uutta! ("A-luokka"). Hermiittikin oli eilen aivan fasinoitunut siitä, että osaan englantia!
.
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 2 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa