Tai sitten oma tyydytys
+15
-valkosiipijoutsen-
Gyver
Chaos
Helmis
Kyllästynyt
jupe
Mirri
hangman
Hermiitti
HeppuHej
helu
minätäällä
possu
ve
Pertti Luukkonen
19 posters
Sivu 2 / 4
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Tai sitten oma tyydytys
Mirri, oletko kuullut Loirin tulkitsemia Eino Leinon runoihin sävellettyjä lauluja? Ovat hyviä.
jupe- Viestien lukumäärä : 11
Makuasia
jupe kirjoitti:Mirri, oletko kuullut Loirin tulkitsemia Eino Leinon runoihin sävellettyjä lauluja? Ovat hyviä.
Lienee makuasia.
Leinon runot ovat minunkin mielestäni hienoja, mutta tiedän etten suinkaan ole ainoa jonka mielestä Loiri on "tulkinnallaan" tärvellyt ne.
Kestän kuitenkin kuunnella niitä, mutta esim. tuo parempi puolisko ei voi sietää Loirin pateettista hönkäilyä.
Kyllästynyt- Viestien lukumäärä : 402
Ei bel canto!
Ei bel canto!
Loiri on otteeltaan ekspressiivinen tulkitsija, ei todellakaan mikään bel canto -laulaja, jolloin laulu on pelkästään kaunista ja tekstin kannalta suhteellisen neutraalia. Esimerkiksi Maria Callas ei ole puhdas bel canto.
Luulen, että koska Loiri ei osaa laulaa, hänen on "pakko" olla ekspressiivinen, jotta jotain efektiä tulisi!
-
Kyllästynyt kirjoitti:jupe kirjoitti:Mirri, oletko kuullut Loirin tulkitsemia Eino Leinon runoihin sävellettyjä lauluja? Ovat hyviä.
Lienee makuasia.
Leinon runot ovat minunkin mielestäni hienoja, mutta tiedän etten suinkaan ole ainoa jonka mielestä Loiri on "tulkinnallaan" tärvellyt ne.
Kestän kuitenkin kuunnella niitä, mutta esim. tuo parempi puolisko ei voi sietää Loirin pateettista hönkäilyä.
Loiri on otteeltaan ekspressiivinen tulkitsija, ei todellakaan mikään bel canto -laulaja, jolloin laulu on pelkästään kaunista ja tekstin kannalta suhteellisen neutraalia. Esimerkiksi Maria Callas ei ole puhdas bel canto.
Luulen, että koska Loiri ei osaa laulaa, hänen on "pakko" olla ekspressiivinen, jotta jotain efektiä tulisi!
-
Naisväen onnen täyttymys on Eino Leinon runot peiton alla Loirin tulkitsemana.
Ymmärsinkö hätäisesti lukemani viestit oikein?
HeppuHej- Viestien lukumäärä : 143
Ilmeisesti ymmärsit!
HeppuHej kirjoitti:Naisväen onnen täyttymys on Eino Leinon runot peiton alla Loirin tulkitsemana.
Ensin leino einoa, sitten mies tyydyttää naisen, saa itse siemensyöksyn ilman orgasmia, ja sitten minuutin päästä kuuluu kuorsaus. Tyytyväinen nainen haluaisi ainakin hetken jutella.
-
HeppuHej kirjoitti:Naisväen onnen täyttymys on Eino Leinon runot peiton alla Loirin tulkitsemana.
Pitää ehdottaa tuota tolle nykyiselle lelulle... Jos siinä onkin joku taika
helu- Viestien lukumäärä : 182
Pertti Luukkonen kirjoitti:HeppuHej kirjoitti:Naisväen onnen täyttymys on Eino Leinon runot peiton alla Loirin tulkitsemana.
Ensin leino einoa, sitten mies tyydyttää naisen, saa itse siemensyöksyn ilman orgasmia, ja sitten minuutin päästä kuuluu kuorsaus. Tyytyväinen nainen haluaisi ainakin hetken jutella.
-
Höh. Jaa. Minä kun luulin, että Leinon runot riittäisi. Naisille ei riitä ei sitten mikään.
HeppuHej- Viestien lukumäärä : 143
Makuasioitapa hyvinkin
Kyllästyneen parempaa puoliskoa ymmärrän oikein hyvin. Minultakin jää 'loirit' kuuntelematta, sen verran olen kuunnellut.
Mutta tuubissa kävin...
Tässä kolme versiota Lapin kesästä, laulajina Jope Ruonansuu (imitoi Veskua), Vesa-Matti Loiri, sekä Kristian Meurman. Viimeinen saa pisteet minulta, koska hän ei tarvitse laulun tulkintaan teatteria (teatraalisuutta?) tuekseen. Jope saa pisteet siitä, että hän tulkitsee Veskua juuri kuten minä näen ja kuulen tämän laulavan -(tahattomana) koomikkona.
https://www.youtube.com/watch?v=L7U8MCbyhY8&feature=PlayList&p=9FB7B82E9F7F24F3&index=90&playnext=2&playnext_from=PL
https://www.youtube.com/watch?v=-aSxSUy34HU&feature=PlayList&p=C49C3C99338F52FC&playnext=1&playnext_from=PL&index=18
https://www.youtube.com/watch?v=9jZy-QUmCCQ&feature=related
Tässä vielä näyte Veskun Lapin kesästä vuodelta -66:
https://www.youtube.com/watch?v=if_SyBLd2yU
Minusta paljon parempi kuin hänen nykyinen tulkintansa. Silloin hän ilmeisesti vielä uskalsi laulaa näyttelemättä samalla...
Mutta tuubissa kävin...
Tässä kolme versiota Lapin kesästä, laulajina Jope Ruonansuu (imitoi Veskua), Vesa-Matti Loiri, sekä Kristian Meurman. Viimeinen saa pisteet minulta, koska hän ei tarvitse laulun tulkintaan teatteria (teatraalisuutta?) tuekseen. Jope saa pisteet siitä, että hän tulkitsee Veskua juuri kuten minä näen ja kuulen tämän laulavan -(tahattomana) koomikkona.
https://www.youtube.com/watch?v=L7U8MCbyhY8&feature=PlayList&p=9FB7B82E9F7F24F3&index=90&playnext=2&playnext_from=PL
https://www.youtube.com/watch?v=-aSxSUy34HU&feature=PlayList&p=C49C3C99338F52FC&playnext=1&playnext_from=PL&index=18
https://www.youtube.com/watch?v=9jZy-QUmCCQ&feature=related
Tässä vielä näyte Veskun Lapin kesästä vuodelta -66:
https://www.youtube.com/watch?v=if_SyBLd2yU
Minusta paljon parempi kuin hänen nykyinen tulkintansa. Silloin hän ilmeisesti vielä uskalsi laulaa näyttelemättä samalla...
Mirri- Viestien lukumäärä : 311
Mirri, tarkoitinkin Loirin alkuperäisiä tulkintoja Leino-lauluihin.
Kyllästynyt, olen kuullut, että monet niistä, jotka sanovat etteivät pidä
Loirin Leino-tulkinnoista kuitenkin kuuntelevat niitä salaa.
Kerrankin Mirrin kanssa täysin samaa mieltä! Vesku on mielestäni vastenmielinen enkä voi ymmärtää, kuinka joku voi päätyä hänen kanssaan sänkyyn
Yllätyksekseni kuitenkin pidän hänen tulkinnastaan laulusta Mä sydämeeni joulun teen. Vain kuultuna, kiitos.
Yllätyksekseni kuitenkin pidän hänen tulkinnastaan laulusta Mä sydämeeni joulun teen. Vain kuultuna, kiitos.
Helmis- Viestien lukumäärä : 48
Kurinpalautusta
-
K u r i n p a l a u t u s t a
Adminin tulee poistaa kaikki Loirin laulutaitoon ja Leinoon viittavat viestit, elleivät ne palvele tämän minun oman ketjuni alkuperäistä tarkoitusta eli seksin ideaa". Tai sitten ei.
-
Adminin tulee poistaa kaikki Loirin laulutaitoon ja Leinoon viittavat viestit, elleivät ne palvele tämän minun oman ketjuni alkuperäistä tarkoitusta eli seksin ideaa". Tai sitten ei.
-
Tai sitten ei, taitaa se vaihtoehto olla
Ei sillä ettäkö mua kiinnostas milliäkään loirin laulutaito. Mä tunnen sen uunona ja siihen se jääkin.. Seksin takroitus ON paljon kiinnostavampi puheenaihe mutku viestien positelu on niin tylsää
Ei sillä ettäkö mua kiinnostas milliäkään loirin laulutaito. Mä tunnen sen uunona ja siihen se jääkin.. Seksin takroitus ON paljon kiinnostavampi puheenaihe mutku viestien positelu on niin tylsää
Tule kuuntelemaan
jupe kirjoitti:Mirri, tarkoitinkin Loirin alkuperäisiä tulkintoja Leino-lauluihin.
Keneltä olet kuullut? Naapuriko on seinän läpi kuunnellut, että "kyllä siellä Loiri soi vaikka niin on väittänyt, ettei siitä tykkää".
Tasan tarkkaan on niin, että jos vaikka autoradiosta kuuluu pihauskin Vesa-Matti Loirin "laulua", puolisko vaihtaa kanavaa ennen kuin ehdin edes tajuta mistä on kyse. Voit myös vapaasti tulla salakuuntelemaan ikkunamme taakse, josko meillä sittenkin kuunneltaisiin Loiria vaikka emme suostukaan asiaa tunnustamaan.
Aasinsilta Pertin otsikkoon:
Varaa tikkaat mukaasi jos mielesi tekee tirkistellä muutakin kuin musiikkimakua.
seksin idea?
se on kulissiksi luotu houkute/illuusio jotta ihmiset lisääntyisi. ehkä meitä olisi perin vähän muuten.
vähän sama kuin miksi esim. kukka tuoksuu tai on värikäs?
ansa jonka avulla tehdään uusia ihmisiä kuolemaan. Kun antaa elämän lapselle; antaa samalla kuolemankin.
itse oon seksiä saanut liiankin kanssa, mutta nyt oon tajunnut olevani aseksuaali.. seksiä suoritin miehen mieliksi.
Jos lakkaisimme loihtimasta maailmaan lapsia tätä vauhtia, niin ei tulisi ahdasta. lisää asuntoja. lisää hoitajia vanhuksille. nälänhätää, lisää sähkövoimaloita. metsät nurin ja taloja.. ym. ym,.. jos joku vuosi syntyy vähemmän lapsia niin huolestutaan ja aletaan antaa kannustusrahoja joissain kunnissa. miksi miksi??
,meitä on liikaa.. miksi pitää olla niin paljon? pitäisi BKT:nkin pysyä mukana ja samalla vielä kultakannankin kasvaa.
se on kulissiksi luotu houkute/illuusio jotta ihmiset lisääntyisi. ehkä meitä olisi perin vähän muuten.
vähän sama kuin miksi esim. kukka tuoksuu tai on värikäs?
ansa jonka avulla tehdään uusia ihmisiä kuolemaan. Kun antaa elämän lapselle; antaa samalla kuolemankin.
itse oon seksiä saanut liiankin kanssa, mutta nyt oon tajunnut olevani aseksuaali.. seksiä suoritin miehen mieliksi.
Jos lakkaisimme loihtimasta maailmaan lapsia tätä vauhtia, niin ei tulisi ahdasta. lisää asuntoja. lisää hoitajia vanhuksille. nälänhätää, lisää sähkövoimaloita. metsät nurin ja taloja.. ym. ym,.. jos joku vuosi syntyy vähemmän lapsia niin huolestutaan ja aletaan antaa kannustusrahoja joissain kunnissa. miksi miksi??
,meitä on liikaa.. miksi pitää olla niin paljon? pitäisi BKT:nkin pysyä mukana ja samalla vielä kultakannankin kasvaa.
Chaos- Viestien lukumäärä : 296
A-luokan seksuaalisuus
-
C h a o s:
Ja nyt kehotetaan miehiä aseksuaalisiksi tyydyttämällä naisen tarpeita?
-
C h a o s:
Ja nyt kehotetaan miehiä aseksuaalisiksi tyydyttämällä naisen tarpeita?
-
Aseksuaali tarkoittaa ihmistä jolla ei oikeestaan ole seksuaalisia tarpeita. Ei sitä et pitäs antaa vaan toisen tyydyttämiseksi
Mut mä en vieläkään tajua vastakkain asettelua et jos toinen nauttii niin soon toiselta pois. Tai no sana "vieläkään" on täysin virheellinen, mä en tule ksokaan tajuamaan tuota vastakkain ajattelua
Mut mä en vieläkään tajua vastakkain asettelua et jos toinen nauttii niin soon toiselta pois. Tai no sana "vieläkään" on täysin virheellinen, mä en tule ksokaan tajuamaan tuota vastakkain ajattelua
Kyllästynyt:"Keneltä olet kuullut? Naapuriko on seinän läpi kuunnellut, että 'kyllä siellä Loiri soi vaikka niin on väittänyt, ettei siitä tykkää'."
Paremmissa piireissä liikkuvalta ystävältäni. Asiaan kuuluu myös vähätellä Hietanen & Wesslinin sävellyksiä
Paremmissa piireissä liikkuvalta ystävältäni. Asiaan kuuluu myös vähätellä Hietanen & Wesslinin sävellyksiä
Viimeinen muokkaaja, jupe pvm Ti Syys 15, 2009 1:58 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Hietanen)
helu kirjoitti:Ja melkein kaikki on oppinut ettei lauseella "nokun exäkin piti tästä" ole mitään tekemistä hyvän rakastelun kanssa
Pertti Luukkonen kirjoitti:-
-
Jaa, tämän ketjun tarkoitus oli siis tuo, nyt vasta tajusin, olenpas minä hidas.
Varsin mielenkiintoinen aihe olisi tämä, mutta kun täällä on Loiri, Leino ja Luukkonen niin ei oikein lämmitä... Joku nuori, ihana, nätti ja häiriintynyt nainen voisi avata toisen ketjun tästä aiheesta, minä poistun ennenkuin tulee lisää traumoja.
Gyver- Viestien lukumäärä : 166
Loirihan on yksi Suomen mielenkiintoisimmista monitaiteilijoista. Loiri on herkkä, luovan energinen ja osaa heittäytyä. Minusta olisi lähinnä ihme, jos hän ei olisi loistava rakastaja.
Minusta seksissä tyydytys ja tyytyväisyys on kaksi eri asiaa. Tyydytyksen saaminen ja antaminen ei ole kovin kummoinen juttu.
Tyytyväisyys onkin sitten monimutkaisempaa. Sen tunteen saavuttamiseen vaaditaan minusta se, että itse on tehnyt parhaansa toisen hyväksi ja on myös antanut toisen tehdä parhaansa itsensä hyväksi.
Minusta seksissä tyydytys ja tyytyväisyys on kaksi eri asiaa. Tyydytyksen saaminen ja antaminen ei ole kovin kummoinen juttu.
Tyytyväisyys onkin sitten monimutkaisempaa. Sen tunteen saavuttamiseen vaaditaan minusta se, että itse on tehnyt parhaansa toisen hyväksi ja on myös antanut toisen tehdä parhaansa itsensä hyväksi.
Viimeinen muokkaaja, -valkosiipijoutsen- pvm Ma Syys 14, 2009 10:14 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : sana liikaa, koko ajatuksesta tuli huti)
-valkosiipijoutsen-- Viestien lukumäärä : 6
Kai Mirri huomasit tuon kohdan:"Nykyisin Loiri asuu Lapissa sinkkumiehenä."Mirri kirjoitti:Jaa, Vesku on hyvä sängyssä...? Ja minä kun olen aina inhonnut koko miestä. Harva julkkis herättää minussa sellaisia antipatioita kuin hän - ei auta itkevät huilut, eikä muutkaan luritukset... Eihän se osaa edes laulaa. Ainoa plussa löytyy poikavuosilta, jolloin hän teki upean roolisuorituksen elokuvassa Pojat.Olen sitä mieltä, että kyllä siinä on naisparalla ollut monta kynnystä ylitettävänään ennen kuin hänen kanssaan joutuu (pääsee???) sänkyyn. Mutta ehkä se sitten maksaa vaivan...
Gyver- Viestien lukumäärä : 166
Outoa!
jupe kirjoitti:Kyllästynyt:"Keneltä olet kuullut? Naapuriko on seinän läpi kuunnellut, että 'kyllä siellä Loiri soi vaikka niin on väittänyt, ettei siitä tykkää'."
Paremmissa piireissä liikkuvalta ystävältäni. Asiaan kuuluu myös vähätellä Hitanen & Wesslinin sävellyksiä
Paremmistä piireistä en tiedä, mutta keitä ovat nuo Hitanen ja Wesslin?
Mitä ihmeen järkeä minun - tai kenenkään muunkaan - olisi väittää, ettei pidä Loirin tulkinnoista, mutta sitten kuitenkin kuunnella niitä salaa?
Outoa, tuntuu kuin sinulla olisi jokin pakko todistaa, että kaikki, aivan kaikki, pitävät Loirin tulkinnoista.
Ei kukaan voi pitää tälläisestä.
https://www.youtube.com/watch?v=SqWBE-OV-So
Ei edes muista sanoja lunttaamatta papruista
https://www.youtube.com/watch?v=SqWBE-OV-So
Ei edes muista sanoja lunttaamatta papruista
Viimeinen muokkaaja, Trisse pvm Ma Syys 14, 2009 8:05 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : linkki unohtui)
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
Sivistyssanat outoja
helu kirjoitti:Aseksuaali tarkoittaa ihmistä jolla ei oikeestaan ole seksuaalisia tarpeita. Ei sitä et pitäs antaa vaan toisen tyydyttämiseksi
Aina oppii uutta! ("A-luokka"). Hermiittikin oli eilen aivan fasinoitunut siitä, että osaan englantia!
.
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Myöhästyminen psykodraamasta
» "Iloinen" 40-luku on tulossa muotiin.
» R a j a t i l a t
» Miten erotan psykoosin peloista?
» Sexiohjeita naisväelle
» "Iloinen" 40-luku on tulossa muotiin.
» R a j a t i l a t
» Miten erotan psykoosin peloista?
» Sexiohjeita naisväelle