Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tai sitten oma tyydytys

+15
-valkosiipijoutsen-
Gyver
Chaos
Helmis
Kyllästynyt
jupe
Mirri
hangman
Hermiitti
HeppuHej
helu
minätäällä
possu
ve
Pertti Luukkonen
19 posters

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Hermiitti Ma Syys 14, 2009 8:58 pm

Vesku Loirin pilkkaaminen on mielestäni mautonta varsinkin, jos pilkalle ei ole mitään aihettakaan! Vesku Loiri on suuri taiteilija, mutta se ei tarkoita sitä, että hän olisi hyvä rakastaja. Eikö hyvän rakastajan yksi ominaisuus ole uskollisuus? Jos taas alkaa arvoida Loirin töitä hänen petikamariaktiivisuuden perusteella, mennään aika lailla metsään! Vesko Loiri todella on suuri ja kysytty taiteilija laulajanakin!

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Näyttelijä, laulaja, rakastaja

Viesti  Pertti Luukkonen Ma Syys 14, 2009 9:30 pm

-
Laulajana ristiriitaisesti koettu, näyttelijänä huippu (meidän kaikkien todistus), samoin rakastajana (Lenitan ym. todistus).
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Chaos Ma Syys 14, 2009 9:33 pm

viis Loirin sex elämästä.

kuis teillä itsellänne panee? Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 F048

mua ei voisi vähempää kiinnostaa seksi.yöh. nyt kun oon löytänyt Aseksuaalisuuden... Tajunnut että seksi oli miehen/exän miellyttämistä vaan.. Kypsynyt ja kasvanut itsenäiseksi ja löytänyt vapauden. Ei silti--joku elämänkumppani olisi kiva.. mutta sekin aseksuaalinen. Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 K010
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  GAD Ma Syys 14, 2009 9:36 pm

Hermiitti;

miksi hyvän rakastajan ominaisuuksiin kuuuluisi uskollisuus? Siis sinun mielestäsi.

Totesitko vai kysyitkö asiaa?

Rakastaja ja kumppani ei välttämättä ole sama asia..

GAD

Viestien lukumäärä : 30
Join date : 11.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Toivottavasti tosiaan...

Viesti  minätäällä Ma Syys 14, 2009 9:39 pm

tämä ketju säilyy. Jotenkin tässä kiteytyy se todellinen tukiaseman henki. Tätä se Janne Pöyhtärikin varmaan ajoi takaa kun palstansa perusti. Ja taitaa suurin osa palstan eliitistäkin olla keskustelemassa.
Ei missään nimessä poistoon, jos minulta kysyttäisiin. Tämähän nostaa niin selvästi jokaisen osallistujan itsetuntoakin.

minätäällä

Viestien lukumäärä : 370
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Hermiitti Ma Syys 14, 2009 9:53 pm

GAD kirjoitti:Hermiitti;

miksi hyvän rakastajan ominaisuuksiin kuuuluisi uskollisuus? Siis sinun mielestäsi.

Totesitko vai kysyitkö asiaa?

Rakastaja ja kumppani ei välttämättä ole sama asia..

No minä pidän niitä samoina asioina, koska esimerkiksi kolmiodraamoissa ei ole koskaan kyse kuin kahden henkilön rakkaudesta.

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  GAD Ma Syys 14, 2009 10:08 pm

Rakastajalla/rakastajattarella ja rakastamisella (rakastumisella) ei välttämättä ole mitään tekemistä toinen toisensa kanssa. Rakastella voi kyllä ilman rakastamistakin.

Aktiin ei mielestäni "vaadita" rakkautta toista osapuolta kohtaan.

Tässä ei kaiketi ollut tarkoitus keskustella parisuhteesta, siis ketjussa.

Mitä taas tulee mainitsemaasi kolmiodraamaan, en ymmärtänyt väitettäsi joka koski rakkautta...


Viimeinen muokkaaja, GAD pvm Ma Syys 14, 2009 10:09 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : lis.)

GAD

Viestien lukumäärä : 30
Join date : 11.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Chaos Ma Syys 14, 2009 10:32 pm

seksi ei liity rakkauteen.

itseasiassa kuitenkin jos rakastaa petikumppaniaan niin seksi voi tuntua paremmalta.

toisaalta.. taas maailmassa petetään paljon johtuen että seksi olisi parempaa vieraissa. Rolling Eyes siihen liittynee vain kielletyn hedelmän jännitys.

oon kuullut että seksissä pitää aatella vain omaa mielihyväänsä. toinen hoitakoon omansa. jos toinen ei nauti niin se ei lie kumppanin syytä. jos siis on käyty suihkussa joskus eläessään jne.
toisen nautinto ei oo toiselta pois,.

itse silti aattelin pitkään et mun homma on miehen nauttimisen täyttymys ja et mies huolehtisi minun nauttimisestani- paskat se mitään. veteli muutaman sekunnin ja häippäs suihkuun. mä jäin ihmettelemään.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  helu Ma Syys 14, 2009 10:57 pm

Chaos kirjoitti:
itse silti aattelin pitkään et mun homma on miehen nauttimisen täyttymys ja et mies huolehtisi minun nauttimisestani- paskat se mitään. veteli muutaman sekunnin ja häippäs suihkuun. mä jäin ihmettelemään.

Toi selittyy aika pitkälti meidän piireissä "kilttityttö-syndroomana" tunnettuna asiana. Mulle jos mies tekisi noin se kävelis sen suihkun sijasta ovesta ulos, ilman vaatteitaan!
Mä saan vastavuoroisuutta pitkälti koska vaadin sitä. Ei sillä et jotenkin mahdottomia vaatisin, mut yksipuolinen seksi on asia mikä ei innosta ja mä annan kuulua jos toisella on jotain sen suuntaisia ajatuksia

No jaa.. Mä en koskaan oo sekoittanut seksiä ja rakkautta toisiinsa. Kumpikin mulla toimii ilman toista... Uskollisuus ja rakkaus kyllä sekoittuu, mut soon ihan eriasia kuin pelkkä seksi

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Keväin Ma Syys 14, 2009 11:00 pm

"Vesa-Matti Loiri on lähinnä huvittunut siitä, että hän paistatteli hiljattain kolme päivää putkeen iltapäivälehtien lööpeissä antamatta missään vaiheessa yhtään kommenttia. Hän ei silti loukkaantunutkaan ulkomusiikillisesta julkisuudesta.

"Minua naurattaa tuollainen juttu. Ja mimmithän puhuvat hyvää. Ei lehdissä ollut yhtään katkeraa lausuntoa."

Koko kohu lähti siitä, kun Loiria pyydettiin keväällä Mansikkapaikka-ohjelman nauhoituksiin. Siihen hän pyysi mukaansa Lenita Airistoa.

"Soitin Lenitalle, että nyt vittu räväytetään se meidän salassa pysynyt pieni suhde. Lenitalla on niin hyvä huumorintaju, että hän oli heti mukana."

"Ihan puuta heinää koko juttu – siis kenen kanssa olen nainut. Uutiskynnys on ylitetty aika heppoisesti", Loiri nauraa." (Lähde: http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Loiri+nauraa+l%C3%B6%C3%B6ppijulkisuudelle/1135249306908)

Nyt Loiri sitten kuitenkin peruu puheensa sanoen "ihan puuta heinää koko juttu". Näinkin voi ilakoida median kustannuksella - olettaen että tämä viimeisin kommentti on vilpitön.

Luukkonen kirjoitti toisen tyydyttämisestä seksin ideana. No, sehän on kait aiemmin ollut useammin naisen vastuulla tyydyttää mies kuin toisin päin. Vasta viime vuosikymmeninä on alettu puhumaan naisen(kin) oikeudesta saada täysi tyydytys seksistä. Toisaalta täysi tyydytys ei aina ole pelkästään yhtäkuin orgasmi, vaan monet kaipaavat myös hellyyttä ja kosketusta sen lisäksi.

Keväin

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 16.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Hermiitti Ma Syys 14, 2009 11:04 pm

GAD kirjoitti:Rakastajalla/rakastajattarella ja rakastamisella (rakastumisella) ei välttämättä ole mitään tekemistä toinen toisensa kanssa. Rakastella voi kyllä ilman rakastamistakin.

Aktiin ei mielestäni "vaadita" rakkautta toista osapuolta kohtaan.

Itsetyydytysvälinekö rakastaja sitten on?

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Hermiitti Ma Syys 14, 2009 11:15 pm

Keväin kirjoitti:Nyt Loiri sitten kuitenkin peruu puheensa sanoen "ihan puuta heinää koko juttu". Näinkin voi ilakoida median kustannuksella - olettaen että tämä viimeisin kommentti on vilpitön.

Vesku on sittenkin järjissään! Ei mies voi alemmaksi vajota, jos Lenitalle menee antamaan.

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  GAD Ma Syys 14, 2009 11:18 pm

Hermiitti;

no ei tietenkään ole, masturbaatioon nyt ei tarvita ketään toista.

Sinä puhut aidasta ja minä taas aidanseipäistä. Seksi voi olla "pelkkää" seksiä, ei siihen tarvita välttämättä sen kummosempia tunteita (ja nyt ei keskustella parisuhteesta).

Vai etkö sinä ole koskaan harrastanut seksiä "vain" seksin takia? Kyllä minä ainakin olen.

En ole ollut rakastunut tai kiintynyt jokaiseen seksikumppaniini. Jos molemmat ovat halunneet seksiä toinen toisensa kanssa niin ei siinä mitään rakkaudenvaloja olla tarvittu.



Parisuhde onkin sitten taas aivan eri asia, mutta tässähän ei nyt ole siitä laisinkaan kyse.


Tämäpä tästä.


lis. tuolla aiemmin arvostelit kirj. jotka arvostelivat Loiria ja nyt itse arvostelet Airistoa. Tympäiseviä nuo "antaminen" ja "saaminen"-termit.


Viimeinen muokkaaja, GAD pvm Ma Syys 14, 2009 11:20 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : lis.)

GAD

Viestien lukumäärä : 30
Join date : 11.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Hermiitti Ma Syys 14, 2009 11:23 pm

GAD kirjoitti:Tämäpä tästä.


lis. tuolla aiemmin arvostelit kirj. jotka arvostelivat Loiria ja nyt itse arvostelet Airistoa. Tympäiseviä nuo "antaminen" ja "saaminen"-termit.

Saako vain antaa - kas siinä pulma! Hyvässä seksissä olen sekä saaja että antaja! Irtosuhteita tai mitään siihen viittaava en ikinä myönnä harrastaneeni, joten tämäpä tästä.

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  GAD Ma Syys 14, 2009 11:28 pm

No juu, tämäpä sitten tästä.


Tämä aita-ja seiväsjuttu johtuneekin sitten siitä että et omien puheittesi mukaan ole koskaan harrastanut irtosuhteita. Eli ymmärtääkseni tarkoitat seksiä ilman parisuhdetta.


Kyllä, kyllä aivan varmasti saa vain antaakin.

GAD

Viestien lukumäärä : 30
Join date : 11.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty "On autuampaa antaa kuin ottaa"

Viesti  Pertti Luukkonen Ma Syys 14, 2009 11:38 pm

-
Seiväshypyn tunnuslause (vai miten se oli).
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  jupe Ti Syys 15, 2009 2:11 am

Vielä OT
Kyllästynyt: " - - keitä ovat nuo Hitanen ja Wesslin?"

Piti olla Hietanen ja Wesslin. Sävelsivät kolme kasetillista Loirin
tulkitsemia Leinon runoja.

jupe

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Rakkaus, rakastuminen, ihastuminen

Viesti  Pertti Luukkonen Ti Syys 15, 2009 2:17 pm

-
Rakkaus, rakastuminen, ihastuminen

Hermiitti kirjoitti:
GAD kirjoitti:Hermiitti;

miksi hyvän rakastajan ominaisuuksiin kuuuluisi uskollisuus? Siis sinun
mielestäsi.

Totesitko vai kysyitkö asiaa?

Rakastaja ja kumppani ei välttämättä ole sama asia..

No minä pidän niitä samoina asioina, koska esimerkiksi kolmiodraamoissa ei ole koskaan kyse kuin kahden henkilön rakkaudesta.
Rakkaus, rakastuminen, ihastuminen - termejä ole määritelty, mutta miksi kolmiodraamoissa - mustasukkaisuudessa(kin) - ei olisi kyse kolmen ihmisen rakkaudesta?
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty jaa

Viesti  Murena Ti Syys 15, 2009 2:26 pm

Oma mieheni ei nauti seksistä, ellen minä nauti. On aina kovin pettynyt, jos vain annan innostumatta itse koko touhusta. Nopeasti siinä lopahtaa miehenkin into.

Miehestä on ihanaa silloin kun minä olen todella kiimainen ja hän saa tehdä minulle orgasmin orgasmin perään, ei malttaisi millään lopettaa. I love you
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Hermiitti Ti Syys 15, 2009 2:31 pm

Pertti Luukkonen kirjoitti:-
Rakkaus, rakastuminen, ihastuminen

Hermiitti kirjoitti:
GAD kirjoitti:Hermiitti;

miksi hyvän rakastajan ominaisuuksiin kuuuluisi uskollisuus? Siis sinun
mielestäsi.

Totesitko vai kysyitkö asiaa?

Rakastaja ja kumppani ei välttämättä ole sama asia..

No minä pidän niitä samoina asioina, koska esimerkiksi kolmiodraamoissa ei ole koskaan kyse kuin kahden henkilön rakkaudesta.
Rakkaus, rakastuminen, ihastuminen - termejä ole määritelty, mutta miksi kolmiodraamoissa - mustasukkaisuudessa(kin) - ei olisi kyse kolmen ihmisen rakkaudesta?
-

Onhan se jo laulujen laulussa määritelty! Lisäksi kolmiodraamojen paradoksi on siinä, että yksi ihminen ei voi tuntea parisuhderakkautta kuin yhtä kohtaan, sillä ihminen on ainakin yhteiskuntakulttuurisessa mielessä yksiavioinen.

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty rakastamisesta

Viesti  Murena Ti Syys 15, 2009 2:34 pm

Polyamorisena on pakko sanoa, että kyllä pystyy rakastamaan useampaa ihmistä yhtä aikaa.
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Hermiitti Ti Syys 15, 2009 2:36 pm

Murena kirjoitti:Polyamorisena on pakko sanoa, että kyllä pystyy rakastamaan useampaa ihmistä yhtä aikaa.

Kykenee rakastamaan kyllä, mutta kyse olikin parisuhderakkaudesta.

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty parisuhderakkaudesta

Viesti  Murena Ti Syys 15, 2009 2:37 pm

siitä parisuhderakkaudesta minäkin puhun. kyllä sitä voi tuntea useampaa kohtaan.
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Kyllä, mormonit ym. vekkulit

Viesti  Pertti Luukkonen Ti Syys 15, 2009 2:40 pm

---
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty ---

Viesti  Murena Ti Syys 15, 2009 2:42 pm

Mitä tarkoittavat nuo luukkosen kolme pientä viivaa --- ?
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 3 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa