Onko sinulla hyvä huumorintaju?
+10
Espe
eliö
Biancaliina
Mirri
minätäällä
Gyver
unikuu
Chaos
hanna74
Pertti Luukkonen
14 posters
Sivu 1 / 1
Onko sinulla hyvä huumorintaju?
-
"Hyvä huumorintaju" on parisuhde-, ihastumis- ja rakkauskyselyissä suositumpia kysymyksiä ja suhteen ennakkoedellytyksiä. (Toinen on horoskooppi-merkki; toki, jotta toisen luonteen tietää.)
Itselläni huumorintaju on erinomainen, sieltä aivan huipulta.
-
"Hyvä huumorintaju" on parisuhde-, ihastumis- ja rakkauskyselyissä suositumpia kysymyksiä ja suhteen ennakkoedellytyksiä. (Toinen on horoskooppi-merkki; toki, jotta toisen luonteen tietää.)
Itselläni huumorintaju on erinomainen, sieltä aivan huipulta.
-
Viimeinen muokkaaja, Pertti Luukkonen pvm Ti Syys 15, 2009 6:27 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : a)
Vs: Onko sinulla hyvä huumorintaju?
Kyl mää huumorin päälle ymmärrän, mut en osaa enää nykyään kunnolla nauraa, musta on tullu tautini myötä paljon totisempi.
hanna74- Viestien lukumäärä : 280
jaa.. moniko vastaakin että "
EI; minulla on huono huumorintaju ja olen muutenkin idiootti ja ruma. Haisen pahalle ja avoimuuden voit unohtaa, sillä epärehellisyyteni ei kukoista jos avoimesti kaikki puidaan. Hyvä mädännäisyys vaatii ummehtunutta ilmapiiriä.
Petän ja käytän hyväkseni ja paras kattoo ettet lihoa tai vaihdan sut parempaan.
foto ois kiva, KOSKA valitsen ulkonäön mukaan."
EI; minulla on huono huumorintaju ja olen muutenkin idiootti ja ruma. Haisen pahalle ja avoimuuden voit unohtaa, sillä epärehellisyyteni ei kukoista jos avoimesti kaikki puidaan. Hyvä mädännäisyys vaatii ummehtunutta ilmapiiriä.
Petän ja käytän hyväkseni ja paras kattoo ettet lihoa tai vaihdan sut parempaan.
foto ois kiva, KOSKA valitsen ulkonäön mukaan."
Chaos- Viestien lukumäärä : 296
Ai tauti vaivaa
-
No. vaivaa takaisin!
Lisäksi olen hersyvä vitsinkertoja. "Polle, polle polle, älä aisalle kaki, sillä huomenna on markkinapäivä."
-
No. vaivaa takaisin!
Lisäksi olen hersyvä vitsinkertoja. "Polle, polle polle, älä aisalle kaki, sillä huomenna on markkinapäivä."
-
Hmm, kyllä mulla mielestäni on.
unikuu- Viestien lukumäärä : 11
Gyver- Viestien lukumäärä : 166
Terapeutti sanoi,...
että on. Siis jopa masentuneena terapiassakin.
Olikos Gyverilla tuossa sitä määritelmää? Ihan kaikki minusta ei ole huumoriakaan, joskus se voikin olla vaikka koulu-, työpaikka- tai nettikiusaamista. Kaikki yhden kimpussa. Joskus se voi olla defenssi mutta myös sadismia.
Olisko siihen objektiivista mittaria saatavilla?
Olikos Gyverilla tuossa sitä määritelmää? Ihan kaikki minusta ei ole huumoriakaan, joskus se voikin olla vaikka koulu-, työpaikka- tai nettikiusaamista. Kaikki yhden kimpussa. Joskus se voi olla defenssi mutta myös sadismia.
Olisko siihen objektiivista mittaria saatavilla?
minätäällä- Viestien lukumäärä : 370
Jos todisteita tarvii...
niin on meillä yksi kotivideonpätkä, jossa nauran. Siitäs sait.
minätäällä- Viestien lukumäärä : 370
Minätäällä jo sanoikin mittaamisesta... Pitäisi päästä luotettavasti mittaamaan, jotta uskaltaisi vastata yhtään mitään.
Milläs, Pertti, sinä olet omasi mitannut, että olet saanut noin varman ja luotettavan tuloksen?
Milläs, Pertti, sinä olet omasi mitannut, että olet saanut noin varman ja luotettavan tuloksen?
Mirri- Viestien lukumäärä : 311
Tietty, mun päässäin...
Vähän noloa kun meinasin tänään revetä täysiä nauramaan lääkärin vast.otolla ilman syytä
Onneksi se lääkäri oli rento ja heitti just jotain mihin pystyi naurahtamaan
En voi sille mitään että joskus alkaa yht äkkiä naurattamaan ihan tajuttomasti (sopimattomissa tilanteissa), kauheaa pidätellä. Ja sitä enemmän naurattaa, mitä enemmän alkaa miettimään, että kohta repeän...
Niin, että semmonen huuumori mulla, naurattaa ennen vitsiäkin jo.
Toivottavasti mua ei huomenna naurata psykiatrin luona, kun se ei kauheasti hymyilekään tai mitään.. jäykkis
Vähän noloa kun meinasin tänään revetä täysiä nauramaan lääkärin vast.otolla ilman syytä
Onneksi se lääkäri oli rento ja heitti just jotain mihin pystyi naurahtamaan
En voi sille mitään että joskus alkaa yht äkkiä naurattamaan ihan tajuttomasti (sopimattomissa tilanteissa), kauheaa pidätellä. Ja sitä enemmän naurattaa, mitä enemmän alkaa miettimään, että kohta repeän...
Niin, että semmonen huuumori mulla, naurattaa ennen vitsiäkin jo.
Toivottavasti mua ei huomenna naurata psykiatrin luona, kun se ei kauheasti hymyilekään tai mitään.. jäykkis
Biancaliina- Viestien lukumäärä : 70
-
Kyllä kai se pääsääntöisesti aika hyvä on. Poikkeuksia on. Niin ja varsinaisia vitsejä en useinkaan ymmärrä.
Terapia kyllä kehittää, ensin opin itkemään busseissa sujuvasti. Seuraavaksi opin naureskelemaan busseissa yksinäni päivän aikana sattuneille hassuille jutuille. Myönnetään että tämä on hiukan vielä vaiheessa, itkeminen ei enää hävetä, mutta yksikseen nauraminen hieman vielä nolottaa.
Kyllä kai se pääsääntöisesti aika hyvä on. Poikkeuksia on. Niin ja varsinaisia vitsejä en useinkaan ymmärrä.
Terapia kyllä kehittää, ensin opin itkemään busseissa sujuvasti. Seuraavaksi opin naureskelemaan busseissa yksinäni päivän aikana sattuneille hassuille jutuille. Myönnetään että tämä on hiukan vielä vaiheessa, itkeminen ei enää hävetä, mutta yksikseen nauraminen hieman vielä nolottaa.
eliö- Viestien lukumäärä : 64
Erittäin vaihteleva. Ajoittain naurattaa lähes mikä tahansa, ajoittain on vitsit vähissä.
Espe- Viestien lukumäärä : 5
Minun huumorini on kuivaa ja puisevaa. :/
Lempivaimo sanoo, että "sinun "vitsejäsi" ei kukaan ymmärrä. :\
Lempivaimo sanoo, että "sinun "vitsejäsi" ei kukaan ymmärrä. :\
HeppuHej- Viestien lukumäärä : 143
Heppu, ollaan kohtalotovereita. Lisäksi minulle on sanottu, että huumorini on morbiidia.
possu- Viestien lukumäärä : 430
morbidi, morbidus
sairaalloinen
Hyvä possu pidän sairaasta huumorista.
"Kolme lääkäriä istui Jerusalemissa ja mietti, miten he mainostaisivat vastaanottoansa? Koska oli mahdotonta laittaa kaikkia kylttejä hepreaksi, arabiaksi ja englanniksi.
- Minä voisin laittaa ovelle ison silmän, keksi silmälääkäri lopulta.
- Ja minä jalan, riemastui ortopedi.
- Mutta entäs minä - mitä siinä tapauksessa tekisin? Ihmetteli gynekologi."
sairaalloinen
Hyvä possu pidän sairaasta huumorista.
"Kolme lääkäriä istui Jerusalemissa ja mietti, miten he mainostaisivat vastaanottoansa? Koska oli mahdotonta laittaa kaikkia kylttejä hepreaksi, arabiaksi ja englanniksi.
- Minä voisin laittaa ovelle ison silmän, keksi silmälääkäri lopulta.
- Ja minä jalan, riemastui ortopedi.
- Mutta entäs minä - mitä siinä tapauksessa tekisin? Ihmetteli gynekologi."
HeppuHej- Viestien lukumäärä : 143
Kuvittelen omaavani hyvän huumorintajun.
Sien..- Viestien lukumäärä : 211
No omasta mielestä mullon maailman paras huumorintaju...
Muitten mielestä soon vaan yli ironinen ja outo
Mä uskon itteäni tässä
Muitten mielestä soon vaan yli ironinen ja outo
Mä uskon itteäni tässä
helu- Viestien lukumäärä : 182
mullakin on hyvä huumorintaju. Jokapäivä koetan kepposia.. kaikki menee vitsiksi ja oon sairastunut ylihilpeyteen. Hymiöt joita käytän helpottaa paljon
oli aika kun mikään ei naurattanut. ei mikään. en osannut ikeäkään enää. tunteet oli jäykät. olin masentunut ja oli PTSD ja psykoosi.
haudanvaklavasti puhuin vaan väkivallasta. pahoista kokemuksista,psykopatiasta.
nyt.. en jaksa vakavia juttuja yhtään.
ps. en olisi ollut myymässä lääkkeitäni.. vaan oikeastaan jäin ääneen pohtimaan
oli aika kun mikään ei naurattanut. ei mikään. en osannut ikeäkään enää. tunteet oli jäykät. olin masentunut ja oli PTSD ja psykoosi.
haudanvaklavasti puhuin vaan väkivallasta. pahoista kokemuksista,psykopatiasta.
nyt.. en jaksa vakavia juttuja yhtään.
ps. en olisi ollut myymässä lääkkeitäni.. vaan oikeastaan jäin ääneen pohtimaan
Mittarit eivät riitä!
Mirri kirjoitti:Minätäällä jo sanoikin mittaamisesta... Pitäisi päästä luotettavasti mittaamaan, jotta uskaltaisi vastata yhtään mitään.
sano nyt PL edes miksi nostat jonkun laudseen lainaten etkä kommentoi siihen mitään?
ei arvuuttelu ja mystisyys lisää sun viehätysvoimaasi
ei arvuuttelu ja mystisyys lisää sun viehätysvoimaasi
Noi vaan pitää osata lukea... Viestin otsikko kertoo asian.
Noissa otsikoissa vaan on se pahapuoli ettei niitä voi laintata helposti
Mut tottahan toi oli. KAIKKIEN ihmisten mielestä hyvä huumori=oma huumori, ei tohon ole normia tai mittaria
Noissa otsikoissa vaan on se pahapuoli ettei niitä voi laintata helposti
Mut tottahan toi oli. KAIKKIEN ihmisten mielestä hyvä huumori=oma huumori, ei tohon ole normia tai mittaria
helu- Viestien lukumäärä : 182
kai se mittari on siinä että osaa nauraa itselleen
tai ymmärtää nauraa silloin kun toisen jekku osuu itseen.
huumorintajuton yrmistyy ja poistuu tuhisten.
tai ymmärtää nauraa silloin kun toisen jekku osuu itseen.
huumorintajuton yrmistyy ja poistuu tuhisten.
Similar topics
» www.tukiasema.net
» R a j a t i l a t
» Mitä sinulla on suussasi juuri nyt?
» Myöhästyminen psykodraamasta
» Onko oikein
» R a j a t i l a t
» Mitä sinulla on suussasi juuri nyt?
» Myöhästyminen psykodraamasta
» Onko oikein
Sivu 1 / 1