Mitä tarkoittaa piilotettu kävijä???
+2
Piita
hanna74
6 posters
Sivu 1 / 1
Mitä tarkoittaa piilotettu kävijä???
Oon vähän utelias
hanna74- Viestien lukumäärä : 280
Vs: Mitä tarkoittaa piilotettu kävijä???
Käyttäjätietojen valinnoissa on kohta, jossa voi määritellä, että näkyykö online status vai ei. Nyt näkyy, että Piita on paikalla ja kirjautuneena sisään.
Piita- Viestien lukumäärä : 177
Lisäyksenä vielä, että jos piilottaisin itseni, niin olisin paikalla, mutta "piilossa", eikä nimi olisi näkyvillä. En tiedä, mikä pointti siinä on, mutta varmaankin joku. Voihan täällä olla ilman, että kirjautuu sisään.
Minä yleensä piilotan itseni kaikissa foorumeissa. Syynä se, etten tahdo muille valkenevan, kuinka kauan oikeasti vietän aikaa foorumeilla. Ajattelisivat vielä, että taas tuo täällä .
Tikru- Admin
- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 43
vastaus
Määkin aattelin piilottaa itteni, kun sain tietää tässä ketjussa että se on mahdollista aivan samasta syystä kun sää tikru , mut aattelin nyt roikkua tääl julkisesti kokoajan, oon kyl samaan aikaan muillakin sivuilla esim. facebookissa, siellä kyl piilossa
Minä esitän sitten myös tyhmän kysymyksen, mutta miten täältä ylipäätään voi kirjautua ulos?? Ei vaan tajua? *nolo*
piikkilankaa- Viestien lukumäärä : 91
Piikkimys, katsopa mustan yläpaneelin oikeaa reunaa. Siellä lukee ainakin minulla "kirjaudu ulos".
Tikru- Admin
- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 43
vastaus
Mustalla alustalla oikeessa reunassa lukee kirjaudu ulos, siitä painamalla.
kestää hetken aikaa ennen kuin nimi häipyy vierailijoista.
kestää hetken aikaa ennen kuin nimi häipyy vierailijoista.
Näytän olevan koko ajan paikalla Vaan en sentäs, kone kyllä on auki 24/7 ja en ole kirjautunut täältä uloskaan. Eli, en istu koneen ääressä koko aikaa
Tänään meni hommelit ja koko päivä ihan piloille, menin päivätorkuille puolilta päivin ja nukuin 6 tuntia Nyt sitten väännän sapuskaa ja pesen pyykkiä tähän aikaan
Vaan samapa tuo
Tänään meni hommelit ja koko päivä ihan piloille, menin päivätorkuille puolilta päivin ja nukuin 6 tuntia Nyt sitten väännän sapuskaa ja pesen pyykkiä tähän aikaan
Vaan samapa tuo
GAD- Viestien lukumäärä : 30
GAD, mulla lukee siellä reunimmaisena vain "ei uusia yksityisviestejä" En mä tajua?! Ei kai se muuten haittaisi, mutta jos mies vahingossa eksyy tänne sivulle... Mä en oikeasti löydä mistään sitä "kirjaudu ulos"
piikkilankaa- Viestien lukumäärä : 91
No tuohon uloskirjautumisongelmaan ehkä auttaa, kun muuttaa sivun kokoa. Mulla on firefox ja sen (tai muun selaimen yläpalkista) kohdasta "näytä" klikataan ja valitaan "sivun suurennus". Siitä valitaan sivun pienennys, niin sitten saat näkyviin tuon uloskirjautumiskohdan siihen yksityisviestien oikealle puolelle. Kyllä se kohta siellä on, mutta väärällä rivillä ja vähän näkymättömissä. Eli sivu on liian suuri tai merkit liian suuria, eivätkä kaikki kohdat mahdu tuohon mustaan palkkiin ilman sivun pienennystä.
Hankala selostaa, mutta ehkä joku osaa paremmin, jos ei tästä saa tolkkua.
Hankala selostaa, mutta ehkä joku osaa paremmin, jos ei tästä saa tolkkua.
Testailen sitä piilottamista...
Muutin käyttäjätietojani niin, että minun kai nyt pitäisi olla piiloutunut käyttäjä vaikka olenkin kirjautuneena sisälle. Ainakaan vielä en ole millään lailla piilossa, päin vastoin käyttäjätietojen muuttamisen jälkeen näyn kursiivilla kirjoitettuna. Jotta varmasti kaikki huomaavat, että yritän rpätoivoisesti piiloutua...?
Muutin käyttäjätietojani niin, että minun kai nyt pitäisi olla piiloutunut käyttäjä vaikka olenkin kirjautuneena sisälle. Ainakaan vielä en ole millään lailla piilossa, päin vastoin käyttäjätietojen muuttamisen jälkeen näyn kursiivilla kirjoitettuna. Jotta varmasti kaikki huomaavat, että yritän rpätoivoisesti piiloutua...?
Mirri- Viestien lukumäärä : 311
Testailin tarkemmin ja tajusin, että kursiivi kertookin oikeasti piilossa olevasta käyttäjästä.
Mirri- Viestien lukumäärä : 311
vastaus
Uloskirjautumisesta viä,
näkyykö sun nimi Pääsivu otsakkeen alla, kokeile klikata siitä
näkyykö sun nimi Pääsivu otsakkeen alla, kokeile klikata siitä
Similar topics
» Muutama pelisääntö
» Sähköpostin julkaisemisesta
» Mitä täällä tapahtuu? (tukari)
» mitä kuuntelet nyt
» Mitä pelkäätte?