Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä tarkoittaa piilotettu kävijä???

+2
Piita
hanna74
6 posters

Siirry alas

Mitä tarkoittaa piilotettu kävijä??? Empty Mitä tarkoittaa piilotettu kävijä???

Viesti  hanna74 Ke Elo 12, 2009 9:29 pm

Oon vähän utelias Smile
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä tarkoittaa piilotettu kävijä??? Empty Vs: Mitä tarkoittaa piilotettu kävijä???

Viesti  Piita Ke Elo 12, 2009 9:45 pm

Käyttäjätietojen valinnoissa on kohta, jossa voi määritellä, että näkyykö online status vai ei. Nyt näkyy, että Piita on paikalla ja kirjautuneena sisään.
Piita
Piita

Viestien lukumäärä : 177

Mitä tarkoittaa piilotettu kävijä??? Empty vastaus

Viesti  hanna74 Ke Elo 12, 2009 9:48 pm

Kiitoksia vastauksesta Smile
hanna74
hanna74

Mitä tarkoittaa piilotettu kävijä??? Empty Vs: Mitä tarkoittaa piilotettu kävijä???

Viesti  Piita Ke Elo 12, 2009 9:49 pm

Lisäyksenä vielä, että jos piilottaisin itseni, niin olisin paikalla, mutta "piilossa", eikä nimi olisi näkyvillä. En tiedä, mikä pointti siinä on, mutta varmaankin joku. Voihan täällä olla ilman, että kirjautuu sisään.
Piita
Piita

Viesti  Tikru Ke Elo 12, 2009 10:50 pm

Minä yleensä piilotan itseni kaikissa foorumeissa. Syynä se, etten tahdo muille valkenevan, kuinka kauan oikeasti vietän aikaa foorumeilla. Ajattelisivat vielä, että taas tuo täällä Embarassed .
Tikru
Tikru
Admin

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 43

Viesti  hanna74 Ke Elo 12, 2009 11:24 pm

Määkin aattelin piilottaa itteni, kun sain tietää tässä ketjussa että se on mahdollista aivan samasta syystä kun sää tikru Smile , mut aattelin nyt roikkua tääl julkisesti kokoajan, oon kyl samaan aikaan muillakin sivuilla esim. facebookissa, siellä kyl piilossa Smile
hanna74
hanna74

Viesti  piikkilankaa To Elo 13, 2009 12:58 am

Minä esitän sitten myös tyhmän kysymyksen, mutta miten täältä ylipäätään voi kirjautua ulos?? Ei vaan tajua? *nolo*
piikkilankaa
piikkilankaa

Viestien lukumäärä : 91

Viesti  Tikru To Elo 13, 2009 1:03 am

Piikkimys, katsopa mustan yläpaneelin oikeaa reunaa. Siellä lukee ainakin minulla "kirjaudu ulos".
Tikru
Tikru
Admin

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 43

Viesti  hanna74 To Elo 13, 2009 1:04 am

Mustalla alustalla oikeessa reunassa lukee kirjaudu ulos, siitä painamalla.
kestää hetken aikaa ennen kuin nimi häipyy vierailijoista.
hanna74
hanna74

Viesti  GAD To Elo 13, 2009 1:18 am

Näytän olevan koko ajan paikalla Laughing Vaan en sentäs, kone kyllä on auki 24/7 ja en ole kirjautunut täältä uloskaan. Eli, en istu koneen ääressä koko aikaa Smile

Tänään meni hommelit ja koko päivä ihan piloille, menin päivätorkuille puolilta päivin ja nukuin 6 tuntia Embarassed Nyt sitten väännän sapuskaa ja pesen pyykkiä tähän aikaan Rolling Eyes

Vaan samapa tuo Very Happy

GAD

Viestien lukumäärä : 30

Viesti  piikkilankaa To Elo 13, 2009 1:36 am

GAD, mulla lukee siellä reunimmaisena vain "ei uusia yksityisviestejä" En mä tajua?! Ei kai se muuten haittaisi, mutta jos mies vahingossa eksyy tänne sivulle... Mä en oikeasti löydä mistään sitä "kirjaudu ulos"
piikkilankaa
piikkilankaa

Viestien lukumäärä : 91

Viesti  Piita To Elo 13, 2009 2:28 am

No tuohon uloskirjautumisongelmaan ehkä auttaa, kun muuttaa sivun kokoa. Mulla on firefox ja sen (tai muun selaimen yläpalkista) kohdasta "näytä" klikataan ja valitaan "sivun suurennus". Siitä valitaan sivun pienennys, niin sitten saat näkyviin tuon uloskirjautumiskohdan siihen yksityisviestien oikealle puolelle. Kyllä se kohta siellä on, mutta väärällä rivillä ja vähän näkymättömissä. Eli sivu on liian suuri tai merkit liian suuria, eivätkä kaikki kohdat mahdu tuohon mustaan palkkiin ilman sivun pienennystä.

Hankala selostaa, mutta ehkä joku osaa paremmin, jos ei tästä saa tolkkua.
Piita
Piita

Viesti  Mirri To Elo 13, 2009 3:09 am

Testailen sitä piilottamista...

Muutin käyttäjätietojani niin, että minun kai nyt pitäisi olla piiloutunut käyttäjä vaikka olenkin kirjautuneena sisälle. Ainakaan vielä en ole millään lailla piilossa, päin vastoin käyttäjätietojen muuttamisen jälkeen näyn kursiivilla kirjoitettuna. Jotta varmasti kaikki huomaavat, että yritän rpätoivoisesti piiloutua...? Laughing
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311

Viesti  Mirri To Elo 13, 2009 3:16 am

Testailin tarkemmin ja tajusin, että kursiivi kertookin oikeasti piilossa olevasta käyttäjästä.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311

Viesti  hanna74 To Elo 13, 2009 1:50 pm

Uloskirjautumisesta viä,
näkyykö sun nimi Pääsivu otsakkeen alla, kokeile klikata siitä
hanna74
hanna74

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa