Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

+22
possu
eliö
minätäällä
Admin
Urpo
Gyver
Ruustis
Pertti Luukkonen
Sien..
Chaos
Fet
hullukana
Mirri
Tummanvihree
ewe
Trisse
enter
helu
hanna74
Kyllästynyt
Tikru
Byllerö
26 posters

Sivu 1 / 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) Empty Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  Byllerö To Syys 03, 2009 4:02 am

Harmillista nuo korjaus työt, mutta olisi tällaisesta vara tukari palvelusta pitänyt ilmoittaa näkyvästi. Itse olin ainakin ihan hukassa kun en päässyt tukarille Rolling Eyes Nyt kuitenkin kaikki hyvin, taas täällä I love you
Osaatteko sanoa säilyykö kaikki aiemmat keskustelut tai esim. päiväkirja jutut, olisi mukava omia vielä lukea, en tajunnut tallentaa niitä muualle Sad

Byllerö

Viestien lukumäärä : 9

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) Empty Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)

Viesti  Tikru To Syys 03, 2009 3:06 pm

Mukavaa, Byllerö, että olet täällä! Ymmärtääkseni Jannelta on pyydetty, että hän olisi tiedottanut tästä väliaikaisfoorumista Tukiaseman etusivulla, mutta hän ei ole kokenut sitä tarpeelliseksi. Suomi24:lla ja muutamassa muussa paikassa tätä on mainostettu.
Tikru
Tikru
Admin

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 43

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) Empty Ei voi, eikä pidä, suositella

Viesti  Kyllästynyt To Syys 03, 2009 5:14 pm

Tikru kirjoitti:Mukavaa, Byllerö, että olet täällä! Ymmärtääkseni Jannelta on pyydetty, että hän olisi tiedottanut tästä väliaikaisfoorumista Tukiaseman etusivulla, mutta hän ei ole kokenut sitä tarpeelliseksi. Suomi24:lla ja muutamassa muussa paikassa tätä on mainostettu.

Eihän Janne voi tätä paikkaa suositella kenellekään koska niin tehdessään hän myös joutuisi ainakin moraaliseen vastuuseen tämän paikan tasosta.

Eikä tätä paikkaa todellakaan voi suositella kenellekään, niin surkeaa tämän palstan administraattorin toiminta on.

Olkoonkin että hän ei saa hommasta palkkaa ja että on perustanut palstan vain "omaksi ilokseen".

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) Empty vastaus

Viesti  hanna74 To Syys 03, 2009 5:19 pm

http://www.tukiasema.net/uutiset/default.asp

Ainoota tietoo mitä tukiasemasta on, surkean vähäistä sanoisinko
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280

Viesti  helu To Syys 03, 2009 5:45 pm

Kyllästynyt. Sä olet itse hyväksynyt pasltan toimintaperiaatteet rekisteröityessäsi. Kai luit lomakkeen? Jos et, niin tässä tärkeimmät osat:

Vaikka tämän sivuston ylläpitäjät ja moderaattorit pyrkivät poistamaan tai muokkaamaan kaiken yleisesti arvelluttavan sisällön niin nopeasti kuin mahdollista, on mahdotonta tarkistaa jokaista viestiä. Tiedostatte siis, että viestit sivuilla ovat kirjoittajiensa mielipiteitä eivätkä ylläpidon, moderaattoreiden tai webmasterin (lukuunottamatta heidän itsensä kirjoittamia viestejä) ja siksi he eivät ole vastuussa näistä kirjoituksista.

Suostut olemaan esittämättä mitään loukkaavaa, vihamielistä, epämoraalista tai muutakaan materiaalia joka voisi loukata voimassa olevia lakeja. Toimimalla tätä vastoin voidaan sinut välittömästi ja lopullisesti poistaa järjestelmän käyttäjistä (tarvittaessa yhteydentarjoajaasi otetaan yhteyttä). Kaikkien viestien IP-osoite tallennetaan tämän vuoksi. Suostut siihen, että webmaster, ylläpito ja moderaattorit ovat oikeutettuja poistamaan, muokkaamaan, siirtämään tai sulkemaan minkä tahansa aiheen milloin tahansa.

Yksi nettiketin pääsäännöistä on että lukee mitä hyväksyy, eikä hyväksy vain painamalla Smile

helu

Viestien lukumäärä : 182

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) Empty Luepa tarkemmin Helu

Viesti  Kyllästynyt To Syys 03, 2009 6:35 pm

helu kirjoitti:Kyllästynyt. Sä olet itse hyväksynyt pasltan toimintaperiaatteet rekisteröityessäsi...

En kuitenkaan ole sitoutunut tukemaan administraattorin toimia sen enempää kuin lupautunut olemaan niitä (tai palstan muuta sisältöä) kritisoimatta.[/quote]

helu kirjoitti:... Yksi nettiketin pääsäännöistä on että lukee mitä hyväksyy, eikä hyväksy vain painamalla Smile

Niinpä, mutta missähän kohtaa noissa ehdoissa muka sanotaan, että hyväksymällä ehdot sitoutuu samalla olemaan arvostelematta palstaa, siellä julkaistuja kirjoituksia tai palstan ylläpitäjää?

Kyllästynyt

Viesti  helu To Syys 03, 2009 7:03 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Niinpä, mutta missähän kohtaa noissa ehdoissa muka sanotaan, että hyväksymällä ehdot sitoutuu samalla olemaan arvostelematta palstaa, siellä julkaistuja kirjoituksia tai palstan ylläpitäjää?

Missä kohtaa palstan ylläpitäjä sitoutu käyttäjään noilla ehdoilla? Ylläpitäjä voi poistaa pärstäkertoimenkin mukaan käyttäjiä ja toimii oikein. Omapa on pasltansa.

Sinä sitouduit olemaan kirjoittamatta loukkaavia/vihamielisiä viestejä! Joten kunnioita sitoutumustasi, vaikka se viesti olisikin pasltan ylläpitäjästä/palstasta. Se jaksa kiinnostaa kun muilla pasltoilla itket miten väärin vain sinua on kohdeltu, se on sun oikeus. Mut täällä sanomasi joutuu olemaan ylläpitäjän linjojen sisällä... Ja säännöissä luki ettei loukkaavat ja vihamieliset viestit kuulu tänne, vaan odotetaan aikuismaista käytöstä. Johon EI muunmuassa kuulu kenenkään nimittely (oli se niitten omien viestien perusteella tai ei) kirjotusvirheistä huomauttelu (alhaisinta käytöstä netissa, sä et voi tietää vastapuolen koulun tasosta tai lukihäiriöstä. Juu kyllä suomessa koulujen välillä on valovuosia opetustasossa. Ja siitä ei voi oppilasta syyttää) tai kirjotusten valheeksi väittäminen, ilman minkään valtakunnan todistetta.

helu

Viesti  Kyllästynyt To Syys 03, 2009 7:26 pm

helu kirjoitti:... Missä kohtaa palstan ylläpitäjä sitoutu käyttäjään noilla ehdoilla?...

??? "... sitoutu käyttäjään noilla ehdoilla..."??? Auta armias jos allekirjoittamalla tuollaisen lorun samalla sitouttaisi adminin itseensä! Apua!

helu kirjoitti:... Ylläpitäjä voi poistaa pärstäkertoimenkin mukaan käyttäjiä ja toimii oikein. Omapa on pasltansa...

Ei se, että allekirjoittaa tuon litanian tee pärstäkertoimeen perustuvasta moderoinnista "oikeaa". Et sinä saa ketään pahoinpidelläkään vaikka kuinka julistaisit, että itsepä minun pihalleni tuli kun kutsuin.

helu kirjoitti:... Sinä sitouduit olemaan kirjoittamatta loukkaavia/vihamielisiä viestejä! Joten kunnioita sitoutumustasi, vaikka se viesti olisikin pasltan ylläpitäjästä/palstasta...

Enkä ole loukkaavia tai vihamielisiä viestejä kirjoittanut. Sen sijaan admin on kirjoittanut hyvinkin loukkaavia ja jopa vihamielisiä viestejä. Ei hänellä sellaiseen ole oikeutta vaikka tämä hänen palstansa onkin.

helu kirjoitti:... Se jaksa kiinnostaa kun muilla pasltoilla itket miten väärin vain sinua on kohdeltu...

Mitähän sinä yrität sanoa, en saa tuosta sanapuurosta tolkkua millään.
Enkä sitä paitsi ole itkenyt ainoallakaan palstalla, joten yritäpä pysytellä totuudessa.

helu kirjoitti:... Mut täällä sanomasi joutuu olemaan ylläpitäjän linjojen sisällä ...

En valitettavasti saa tolkkua tuostakaan lauseesta.

helu kirjoitti:... Johon EI muunmuassa kuulu kenenkään nimittely (oli se niitten omien viestien perusteella tai ei ...

Eikö ylläpidonkin pitäisi noudattaa noita samoja sääntöjä?

helu kirjoitti:... kirjotusvirheistä huomauttelu (alhaisinta käytöstä netissa, sä et voi tietää vastapuolen koulun tasosta tai lukihäiriöstä...

Kirjoitusvirheistä kertominen ei ole "alhaisinta käytöstä" - eikä se myöskään ole sen enempää vihamielistä kuin loukkaavaakaan. En ole vastuussa siitä, että sinulla on lukihäiriö - sen enempää kuin siitäkään, ettet sinä pidä siitä että viestiesi kirjoitusasua kommentoidaan.

helu kirjoitti:... Juu kyllä suomessa koulujen välillä on valovuosia opetustasossa. Ja siitä ei voi oppilasta syyttää) tai kirjotusten valheeksi väittäminen, ilman minkään valtakunnan todistetta...

Minä voin todistaa kirjoitusteni todenperäisyyden, mutta valitettavasti moni muu ei siihen ylellisyyteen kykene.

Kyllästynyt

Viesti  helu To Syys 03, 2009 7:40 pm

Kyllästynyt kirjoitti:

helu kirjoitti:... kirjotusvirheistä huomauttelu (alhaisinta käytöstä netissa, sä et voi tietää vastapuolen koulun tasosta tai lukihäiriöstä...

Kirjoitusvirheistä kertominen ei ole "alhaisinta käytöstä" - eikä se myöskään ole sen enempää vihamielistä kuin loukkaavaakaan. En ole vastuussa siitä, että sinulla on lukihäiriö - sen enempää kuin siitäkään, ettet sinä pidä siitä että viestiesi kirjoitusasua kommentoidaan.

On. Hyväksy nyt vaan vastuusi tuossa. Ei se pahaa tee, kokeile. Olet tasan tarkkaan ITSE vastuussa, kun alat kirjoitusvirheistä huomauttelemaan. Kellään muulla ei ole osuutta eikä arpaa siihen mitä lähetät tällekkään pasltaalle.
Mulla on lukhäiriö, eikä asiaa voi oikeestaan enään auttaa. Lukihäiriö kun tarkoittaa että itse olen sokea kirjoitusvirheilleni, se ettei muut ole, ei ole mun asia. Mun kirjoitusvirheet ei kutienkaan poista asiaa teksteissä. Ja oikeasti niistä huomautteleminen on vaan alhaista, ei mitään muuta. Se parempi vaihtoehto kun on jättää huomaamata kokonaan. Kirjoitusvihreistä huomautteleminen ei vie ketjua yhtään eteenpäin, sotkee vaan. Ja jos et osaa tekstejäni lukea ollenkaan, niin on vielä yksi vaihtoehto, jätä ne kokonaan väliin, älä edes lue!

helu kirjoitti: tai kirjotusten valheeksi väittäminen, ilman minkään valtakunnan todistetta...

Minä voin todistaa kirjoitusteni todenperäisyyden, mutta valitettavasti moni muu ei siihen ylellisyyteen kykene.

Mutta et voi todistaa pitävästi olenko minä kirjoittanut yhtä ainutta valhetta, todistetaakka ei ole mulla silloin kuin väität noin, vain sinulla Razz

helu

Viesti  enter To Syys 03, 2009 7:51 pm

Jos vaikka tekee sellaisia kirjoitusvirheitä kuin "enään", niin se ei ole mitään lukihäiriötä. Vaan pelkästään tyhmyyttä. Very Happy

enter

Viestien lukumäärä : 17

Viesti  helu To Syys 03, 2009 8:02 pm

enter kirjoitti:Jos vaikka tekee sellaisia kirjoitusvirheitä kuin "enään", niin se ei ole mitään lukihäiriötä. Vaan pelkästään tyhmyyttä. Very Happy

ei, se on totaalista tyhmyyttä etten osaa lukea ääneen Razz

helu

Viesti  enter To Syys 03, 2009 8:07 pm

Oletkos muuten huomannut, että vaikka nikkisi piilotat, niin sinun paikallaolosi huomaa kun painaa nikkiäsi. Lukee "linjoilla" ja koko päivän olet tainnut "valvoa" foorumia.

Käy jo työnteosta, vai? Smile Very Happy

enter

Viestien lukumäärä : 17

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) Empty Käytä oikolukuohjelmaa

Viesti  Kyllästynyt To Syys 03, 2009 8:14 pm

[quote="helu"]On. Hyväksy nyt vaan vastuusi tuossa. Ei se pahaa tee, kokeile. Olet tasan tarkkaan ITSE vastuussa, kun alat kirjoitusvirheistä huomauttelemaan. Kellään muulla ei ole osuutta eikä arpaa siihen mitä lähetät tällekkään pasltaalle.
Mulla on lukhäiriö, eikä asiaa voi oikeestaan enään auttaa. Lukihäiriö kun tarkoittaa että itse olen sokea kirjoitusvirheilleni, se ettei muut ole, ei ole mun asia. Mun kirjoitusvirheet ei kutienkaan poista asiaa teksteissä. Ja oikeasti niistä huomautteleminen on vaan alhaista, ei mitään muuta. Se parempi vaihtoehto kun on jättää huomaamata kokonaan. Kirjoitusvihreistä huomautteleminen ei vie ketjua yhtään eteenpäin, sotkee vaan. Ja jos et osaa tekstejäni lukea ollenkaan, niin on vielä yksi vaihtoehto, jätä ne kokonaan väliin, älä edes lue![quote]

Voithan sinä mennä vaikkapa poliisille kertomaan, että tekemistäsi kirjoitusvirheistä on sinulle netissä huomautettu. Haluaisinpa olla näkemässä kuinka hyvin poliisin pokka tuossa tilanteessa pitää.

Lukihäiriön haittoja voi eliminoida sillä, että kirjoittaa tekstin oikolukuohjelmaa käyttäen vaikkapa Wordiin ja vasta sen jälkeen lähettää korjatun version maailmalle.
En myöskään usko pelkän lukihäiriön selittävän viestiesi vaikeaselkoisuutta.

Olet itse mainostanut olevasi teflonia johon mikään ei tartu, mutta eipä tuo siltä näytä kun pelkästä tekstin arvioimisesta käyt noin kuumana.

Mitään asiaahan sinun viestisi eivät tähän mennessä ole sisältäneet, joten en voi kommentoida sellaista jota ei ole olemassakaan.

Kyllästynyt

Viesti  Trisse To Syys 03, 2009 11:08 pm

Kyllästynyt, mikset ikinä huomautellut tuuven virheistä (väärät taivutusmuodot, lauserakenteet jne)?
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401

Viesti  ewe To Syys 03, 2009 11:14 pm

Moderointi kiinnostaisi varmasti monia muitakin kuin varsinaisia admineja. Joillakin vaikuttaisikin olevan taipumuksia siihen suuntaan. Ainakin pedagoginen ja autoritaarinen ote viittaisivat lupaavasti siihen – samoin kuin punakynän käyttö perinteiseen malliin. Ehkä silloin olisi parempi perustaa kokonaan oma sivusto.

Tuntuisi, että arvostava ”kuunteleminen” ja jakaminen olisivat hedelmällisempiä vertaistuen välineitä, vaikka tietysti kannustamisella luulisi olevan käyttöä myös pedagogishenkisillä vertaistukijoilla. Rehtori neuvoi kerran aloittelevaa opettajaa tämän ollessa menossa keskustelemaan oppilaan vanhempien kanssa, että muistaisi olla teilaamatta surkeinta tai villeintäkään riitapukaria tämän vanhemmille. Nyrkkisääntönä oli, että aloittaa ja lopettaa positiivisiin asioihin – siinä välissä voi sitten esittää myös kritiikkiä.

ewe

Viestien lukumäärä : 27

Viesti  helu To Syys 03, 2009 11:21 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Mitään asiaahan sinun viestisi eivät tähän mennessä ole sisältäneet, joten en voi kommentoida sellaista jota ei ole olemassakaan.
Jos mun viesteissä ei sun mielestä ole asiaa, jätät kommentoimatta ollenkaan. Mikä kohta oli monimutkaista?

Kirjotusvirheiden kommentointiin puutun, koska sulla on kuulemma tapana tehdä niin. Se on nettiketin vastaista, vaikka mitä väittäisit. Toinen yksinkertainen fakta. Vai löydätkö tuostakin jotain monimutkaista?

helu

Viesti  Tummanvihree To Syys 03, 2009 11:24 pm

VOI JUMALAUTA AIKUISET IHMISET!!! VOISITTEKO LOPETTAA? EI OLE PAKKO TULLA VARATUKARILLE JOS YLLÄPITO EI MIELLYTÄ.

Jokainen voi perustaa oman varatukarinsa, kyllä niitä mahdollisuuksia löytyy, vapaita ilmaisia foorumeita. Ja kukin admin laittakoon sitten säännöt sellaisiksi kuin huvittaa. Ja jos Kyltsi ei halua sinne tämän paikan adminia niin ok, jos admin täällä ei halua tänne Kyltsiä niin ok.

MENKÄÄ MUUALLE KINAAMAAN EPÄOLENNAISUUKSISTA! MITÄÄN VERTAISTUKEA EI OO TÄLLANEN PILKUNNUSSINTA MITÄ TÄÄLLÄKIN HARRASTETAAN. PERKELE!!!!! Evil or Very Mad
Tummanvihree
Tummanvihree

Viestien lukumäärä : 132

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) Empty Helun teflon kulunut puhki?

Viesti  Kyllästynyt To Syys 03, 2009 11:41 pm

helu kirjoitti:Jos mun viesteissä ei sun mielestä ole asiaa, jätät kommentoimatta ollenkaan. Mikä kohta oli monimutkaista?...

Jos ja kun sinä osoitat viestisi minulle nimimerkiltä mainiten, olisi epäkohteliasta ja netiketin vastaista jättää viestiisi vastaamasta.

helu kirjoitti:... Kirjotusvirheiden kommentointiin puutun, koska sulla on kuulemma tapana tehdä niin. Se on nettiketin vastaista, vaikka mitä väittäisit. Toinen yksinkertainen fakta. Vai löydätkö tuostakin jotain monimutkaista?

Asia on hyvin yksinkertainen: Jos kirjoitat nettiin jotakin, sinun on hyvä varautua siihen että saat myös negatiivista palautetta.

Solvaaminen ja henkilöön kohdistuvat herjaukset eivät ole sallittuja tai netiketin mukaisia, mutta sekä viestin sisällön että sen ulkoasun (vaikkapa kirjoitusvirheiden) kommentoiminen on täysin hyväksyttävää.

Onko tuossa jotakin mitä et ymmärrä?

Kyllästynyt

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) Empty helun kertomaa:

Viesti  Kyllästynyt To Syys 03, 2009 11:52 pm

Muistukseksi helun itsensä kirjoittama viesti:

helu kirjoitti: lähetetty Ma Elo 31, 2009 2:12 pm
Varatukarin nykyisestä linjasta voitte syyttää mua. MÄ olin se joka selkein sanoin esitti kontulle et joko voi mennä mukaan tuohon niin monen rakastamaan "miksen mä kun kaikki muutkin. Et sä muiden tekstejä yhtään moderoi. Kaikki saa kiusata mua plaplapla" juttuun tai ottaa kymlmän linjan ja lakata selittelemästä mitä tekee milloinkin. Toi kun on häivtty taistelu, jos lähtee mukaan. Millään ei pysty sen toisen tuntemuksia muuttamaan, vaikka näyttäs koko editointi historian mitä on tehnyt.

Niin että ne jotka on saanut sen kylmän varoituksen ja vielä kylmemmän vastauksen valituksiin, kestäkää! tai lähtekää. MUTTA jokainen täällä olija on pysytnyt näkemään miten paikka rauhoittui jo yhden illan aikana tuon uuden linjauksen kanssa eli se toimii suurimmalle osalle. Tarkoituskaan ei koskaan oel ollut et se toimii kaikille Razz

Jos ei ole tyytyväinen se poliisi todellakin on olemassa. Käykää siellä. MUTTA varoituksena: aika jolloin tänne lisätään kolmas admini ei ole niin kauhean kaukana, se aika tulee heti kun teidän vinkuminen alkaa kyllästyttää mua! Miettikää oikeesti haluatteko mode-linjan vetäjäksi ihmisen joka on teflonia pinnalta, johon ei pure yhtään mikään kuin kontun, joka sentään on inhimillinen. Valikaa siinä, mä en ole inhimillinen netissä, muhun ei pure yksikään netti persoonan yritys loukata tai vaikuttaa. Ja pahinta mä en ole tukarilainen eli sen mestan kaunat ei pure muhun yhtään, mä näen vain tällä pasltalla tapahtuvat jutut ja mua ei kiinnosta pätkääkään mitä jollain toisella palstalla on teidän välillä.

Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm To Syys 03, 2009 11:53 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Lisätty lihavointi)

Kyllästynyt

Viesti  Mirri To Syys 03, 2009 11:59 pm

Kyllästynyt, mikä tarve sinut panee kirjoittelemaan tällä sivustolla?
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311

Viesti  hullukana Pe Syys 04, 2009 12:02 am

Miksi täälläkin pitää valittaa modesta Question
hullukana
hullukana

Viestien lukumäärä : 34

Mitä täällä tapahtuu? (tukari) Empty Vastaus Mirrille

Viesti  Kyllästynyt Pe Syys 04, 2009 12:03 am

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, mikä tarve sinut panee kirjoittelemaan tällä sivustolla?

Mm. tarve estää väärien ja perättömien väitteiden levittäminen.

Kyllästynyt

Viesti  helu Pe Syys 04, 2009 12:05 am

Kyllästynyt kirjoitti:
Jos ja kun sinä osoitat viestisi minulle nimimerkiltä mainiten, olisi epäkohteliasta ja netiketin vastaista jättää viestiisi vastaamasta.

Ei ole, ei silloin kun et ymmärrä asiaa.
Voit kirjoittaa ettet ymmärtänyt mitä hain takaa, se on hyväksyttävää. Jos mä vastaan jotain sun älykkyydestä tai sen puutteesta, niin MÄ käyttäydyn huonosti, et sinä. Huomaatko eron? Mutta jos alat kirjoittamaan mun kirjoitusvirheistä tai väittämään että valehtelen tai jotain muuta vika on sinussa.
Henkilöön tai kirjoitustapaan menevät viestit on turhia ja huonoa käytöstä. Asian kommentoiminen on se keskustelupalstan ydin ja toivottavaa, henkilöön menevä kommentoiminen sen sijaan ei ole. Siihen kuuluu kaikki kirjotustapavasta henkilökohtaisuuksiin meno, vaikka ne ei ylittäisi rikoksen tunnusmerkkejä.

Mä saan useinkin negatiivista palautetta tekstieni sisällöistä, tietysti. Varsinkin jos kirjoitan omia mielipiteitäni. Se ettei joku hyväksy mun mielipidettä ei tee asiasta henkilökohtaista. Se että joku väittää mua hulluksi mielipiteeni takia taas tekee asiasta henkilökohtaisen. Noissa on hyvin iso ero, toinen tapa pitää väittelyn mielenkiintoisena ja asiallisena. Ja toinen nyt vaan on typerää.

helu

Viesti  Mirri Pe Syys 04, 2009 12:12 am

"Mm. tarve estää väärien ja perättömien väitteiden levittäminen."

Kyllästynyt, niinpä tietysti... Olisihan tuo pitänyt kysymättäkin älytä.

Siinä sinulla onkin netissä työmaata, kun taistelet kaikkia sinun arviosi mukaan 'vääriä ja perättömiä väitteitä' vastaan, jottei kukaan levittäisi mitään minkä sinä katsot 'vääräksi ja perättömäksi'.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311

Viesti  helu Pe Syys 04, 2009 12:14 am

Niin kontu haluaa mut ylläpitäjäksi, monestakin syystä. Joista yksi on ettei kahdella modella ole aikaa tutkia kaikkia viestejä, ei olisi edes kolmella! Syy miksen mä halua ylläputäjäksi on et silloin mä en voi noin kommentoida mitä olen tehnyt nyt (ihan OMA mielipide, tosin sen takia kaikkein tärkein mulle)

Kontu ei halua että täällä aletaan purkamaan henkilöiden välisiä riitoja, ei halua suoranaista nimittelyä, mielipiteet on eriasia. Ja kontu puuttuu asiaan heti kun näkee, vaikka tukarilla meno oli erilaista. Tosta on kritisoitu Laughing

Mut oikeesti, eikö suurinosa pasltasta ole rauhoittunut täällä? Ei nyt lakseta mua mukaan Embarassed

helu

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa