Mitä täällä tapahtuu? (tukari)
+22
possu
eliö
minätäällä
Admin
Urpo
Gyver
Ruustis
Pertti Luukkonen
Sien..
Chaos
Fet
hullukana
Mirri
Tummanvihree
ewe
Trisse
enter
helu
hanna74
Kyllästynyt
Tikru
Byllerö
26 posters
Sivu 7 / 7
Sivu 7 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Vs: Mitä täällä tapahtuu? (tukari)
heh heh heh heh
en voi muuta sanoa tästä topiikista
heh heh heh heh
tv..
en voi muuta sanoa tästä topiikista
heh heh heh heh
tv..
Kyllästynyt kirjoitti:
Ikävää, ettet sinä vieläkään tajunnut.
Ei kyllä kontu on jo aikaa sitten tajunnut lukihäiriön
Se että sä kokoajan kuvaat lukihäiriötä aika tappiin käy pikkasen naurettavaksi. Lukihäiriöisen teksti on ulkoasultaan huolimatonta ja vilisee kirjoitusvirheitä. Eikä siihen vaikuta jonkun nipon valitukset... Sulle on muutamaankin otteeseen ehdotettu paljon toimivimpia tapoja kuin valitus, mut sitä sä et kyllä näytä tajuavan.
helu- Viestien lukumäärä : 182
Olen eri mieltä siitä, että kirjoitusvirheet olisi toisten epäkunnioittamista, itsekkyyttä tai edes törkeää.
Koen että se on persoonallista ja ilmaisunvapautta sen LISÄKSI, että minä en vaan opi.en vaikka yritän.
Kielioppi häipyi muististani sillä hetkellä kun sain peruskoulun päättötodistuksen käteeni.
Kyllästynyt ehkä itse on saanut diplomin kirjoitustaidostaan ja näin ovelasti täällä leuhkii taidoillaan.
mEIDÄN PITÄÄ VARMAAN KOETTAA YMMÄRTÄÄ, SILLÄ EHKÄ kYLLÄSTYNEELLÄ EI OLE MITÄÄN MUUTA.
Vain tuo diplomi.
mielenterveyspotilailta muuten ei minusta voi vaatia samaa kuin terveiltä. toki oomme koulutettuja jotkut ja osaavia, mutta paljon on meitä, joilla keskittymiskyky ja lukemisen vaikeus vaikeuttaa elämää.
Luulisi, että täällä me olisimme suvaitsevampia toisillemme eri sairausten nimissä/takia, kuin terveiden saiteissa.
kyllästynyt keksii riitaa mistä vain, koska on kyllästynyt. TOTUUDEN NIMESSÄ: nimensä veroinen..ehkei edes sairas... kyllästyminen voi aiheuttaa tuon että keksii säpinää tyhjään tyhjään tyhjään elämäänsä.hän kertoo totuuden jo nimessään.. jos tutkii kyllästymisestä koituvia oireiita ja seurauksia, niin löytää tuon joutavan vituilun..häiriintyneisyyden,,pilkun nusasemisen ym..
jos hän sanoo "ei ole" niin se ei oo mikään viimeinen totuus. Hanna74 sanoi saman mitä mä ajattelin: ompas, eipäs, ompas, eipäs..
Mä en aio jaksaa mitään oikolukuohjelmia käyttämään vaan nyt VAADIN: että kun näette mun viestin, niin NE joita se NYPPII virheiden takia tai muuten, että hyppäävät ohi seuraavaan viestiin, sillä mun kirjoitukset ei oo mitään tärkeitä
Koen että se on persoonallista ja ilmaisunvapautta sen LISÄKSI, että minä en vaan opi.en vaikka yritän.
Kielioppi häipyi muististani sillä hetkellä kun sain peruskoulun päättötodistuksen käteeni.
Kyllästynyt ehkä itse on saanut diplomin kirjoitustaidostaan ja näin ovelasti täällä leuhkii taidoillaan.
mEIDÄN PITÄÄ VARMAAN KOETTAA YMMÄRTÄÄ, SILLÄ EHKÄ kYLLÄSTYNEELLÄ EI OLE MITÄÄN MUUTA.
Vain tuo diplomi.
mielenterveyspotilailta muuten ei minusta voi vaatia samaa kuin terveiltä. toki oomme koulutettuja jotkut ja osaavia, mutta paljon on meitä, joilla keskittymiskyky ja lukemisen vaikeus vaikeuttaa elämää.
Luulisi, että täällä me olisimme suvaitsevampia toisillemme eri sairausten nimissä/takia, kuin terveiden saiteissa.
kyllästynyt keksii riitaa mistä vain, koska on kyllästynyt. TOTUUDEN NIMESSÄ: nimensä veroinen..ehkei edes sairas... kyllästyminen voi aiheuttaa tuon että keksii säpinää tyhjään tyhjään tyhjään elämäänsä.hän kertoo totuuden jo nimessään.. jos tutkii kyllästymisestä koituvia oireiita ja seurauksia, niin löytää tuon joutavan vituilun..häiriintyneisyyden,,pilkun nusasemisen ym..
jos hän sanoo "ei ole" niin se ei oo mikään viimeinen totuus. Hanna74 sanoi saman mitä mä ajattelin: ompas, eipäs, ompas, eipäs..
Mä en aio jaksaa mitään oikolukuohjelmia käyttämään vaan nyt VAADIN: että kun näette mun viestin, niin NE joita se NYPPII virheiden takia tai muuten, että hyppäävät ohi seuraavaan viestiin, sillä mun kirjoitukset ei oo mitään tärkeitä
Chaos- Viestien lukumäärä : 296
Tunnustan , että mun tekee mielikin kirjoittaa virheellisesti, koska se ärsyttää kyllästynyttä.
Chaos kirjoitti:Tunnustan , että mun tekee mielikin kirjoittaa virheellisesti, koska se ärsyttää kyllästynyttä.
Kyllästyneen ärsyttäminen ei ole varsinaisesti vaikeaa...
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
ei ookkaan, koska olet jäykkä ja suvaitsematon. et osaa joustaa ja haluat kontrolloida kaikkea/kaikkia.
keskittyisit sinäkin siihen, mikä on hyvää täällä ja kaikkialla maailmasa.
lasi on puoliksi täynnä..ei puoliksi tyhjä.
lisäys...kirjoitusvirheet ei oukeasti ole vakava eikä edes märiseminen arvoinen asia..sen oppii varmaan kun elämässä tapahtuu oikeasti jotain pahaa.jotain mikä pysäyttää ja muuttaa arvojärjestyksen uusiksi.
keskittyisit sinäkin siihen, mikä on hyvää täällä ja kaikkialla maailmasa.
lasi on puoliksi täynnä..ei puoliksi tyhjä.
lisäys...kirjoitusvirheet ei oukeasti ole vakava eikä edes märiseminen arvoinen asia..sen oppii varmaan kun elämässä tapahtuu oikeasti jotain pahaa.jotain mikä pysäyttää ja muuttaa arvojärjestyksen uusiksi.
Aamen.Chaos kirjoitti:
Kirjoittamisen vaikeus vaikeuttaa myös. Erityisesti sellaisten viestien kirjoittaminen on tosi vaikeaa, jotka lukija ymmärtäisi samalla tavalla kirjoittajan kanssa.
Kyllä me varmaan olemmekin, sitä on vain vaikea nähdä viesteistä joita voi lukea(tulkita) monella eri tavalla.Chaos kirjoitti:Luulisi, että täällä me olisimme suvaitsevampia toisillemme eri sairausten nimissä/takia, kuin terveiden saiteissa.
On ne tärkeitä, ainakin minulle.Chaos kirjoitti:sillä mun kirjoitukset ei oo mitään tärkeitä
Gyver- Viestien lukumäärä : 166
Jokainen kirjoitus, joka EI loukkaa toisia on tärkeä, oli lukihäiriötä tai ei. Noh, syyllistyinhän itsekin Kyllästyneen provosointiin, joten turpa-aiheinen viestini oli täysin turha.
Kai se on ymmärrettävää että hermo menee kun näkee miten täysin syyttömiä ihmisiä paiskotaan sanallisesti ilman mitään syytä.
Toisen lukihäiriöstä ärsyyntyminen on ihan älytöntä. Toisekseen, jos en tietäisi, en edes uskoisi että täällä on lukihäiriöisiäkin, koska tekstien yleinen taso on hyvä.
Eri asia on esim. teinix-kieli. Sen voi jo luokitellakin epäkohteliaisuudeksi, niinq sillee.
Kai se on ymmärrettävää että hermo menee kun näkee miten täysin syyttömiä ihmisiä paiskotaan sanallisesti ilman mitään syytä.
Toisen lukihäiriöstä ärsyyntyminen on ihan älytöntä. Toisekseen, jos en tietäisi, en edes uskoisi että täällä on lukihäiriöisiäkin, koska tekstien yleinen taso on hyvä.
Eri asia on esim. teinix-kieli. Sen voi jo luokitellakin epäkohteliaisuudeksi, niinq sillee.
Ruustis- Viestien lukumäärä : 40
Oivallus ja sen puute
helu kirjoitti:Ei kyllä kontu on jo aikaa sitten tajunnut lukihäiriön
Se että sä kokoajan kuvaat lukihäiriötä aika tappiin käy pikkasen naurettavaksi. Lukihäiriöisen teksti on ulkoasultaan huolimatonta ja vilisee kirjoitusvirheitä. Eikä siihen vaikuta jonkun nipon valitukset... Sulle on muutamaankin otteeseen ehdotettu paljon toimivimpia tapoja kuin valitus, mut sitä sä et kyllä näytä tajuavan.
En puhunut lukihäiriön tajuamisesta vaan oikolukuohjelman käytön tajuamisesta.
Mitä tarkoitat tuolla "sä kokoajan kuvaat lukihäiriötä aika tappiin..."?
Valitus ei varmasti lukihäiriötä paranna, mutta se ehkä saa jonkun ajattelevan lukihäiriöisen käyttämään oikolukuohjelmaa.
Ajattelukyvyttömiin tai -haluttomiin tuskin mikään tepsii.
Kyllästynyt- Viestien lukumäärä : 402
"Ajattelukyvyttömiin tai -haluttomiin tuskin mikään tepsii."
Nimenomaan! Nyt pääsit Kyllästynyt asian ytimeen.
Nimenomaan! Nyt pääsit Kyllästynyt asian ytimeen.
Piittaamattomuutta
-
Ruustis kirjoitti:Jokainen kirjoitus, joka EI loukkaa toisia on tärkeä, oli lukihäiriötä tai ei. Noh, syyllistyinhän itsekin Kyllästyneen provosointiin, joten turpa-aiheinen viestini oli täysin turha.
On painotettu piittaamattomuutta ja huolimattomuutta, joka ilmenee myös mm. siinä, että esikastelua ei käytetä. Keskustelupalsta ei ole chatti.
-.
Ruustis voi noudattaa omaa kehotustaan
Ruustis kirjoitti:... Toisen lukihäiriöstä ärsyyntyminen on ihan älytöntä...
Sinulla on selvästikin väärä käsitys siitä miten suhtaudun lukihäiriöön. Ei minua kenenkään lukihäiriö ärsytä, mutta lukihäiriön väheksyminen niin, ettei vaivaudu käyttämään edes oikolukuohjelmaa apunaan kielii siitä, ettei arvosta lukijoitaan vähääkään.
Ulkoasultaan huonon ja virheellisen viestin lähettäminen maailmalle on epäkohteliasta ja kertoo piittaamattomuudesta - ja tietenkin myös laiskuudesta.
Miksi epäkohteliaisuutta pitäisi suosia ja varjella?
Kas, Ruustis juuri todisti sanani oikeiksi ja osuviksi!
"Kas, Ruustis juuri todisti sanani oikeiksi ja osuviksi!"
Taisi sarkasmi jäädä sinulta huomaamatta.
Päin vastoin
Ruustis kirjoitti:"Kas, Ruustis juuri todisti sanani oikeiksi ja osuviksi!"
Päin vastoin; tuo "sarkasmi" juuri todisti sanani oikeiksi ja osuviksi.
Nyt täytyy tunnustaa, että putosin kärryiltä. Kun et kerran osaa lopettaa, lopetan itse. Väittele itseksesi ja kokeile osaatko vastata itsellesi järkevästi.
Ruustikselta kärryt kateissa
Ruustis kirjoitti:Nyt täytyy tunnustaa, että putosin kärryiltä. Kun et kerran osaa lopettaa, lopetan itse. Väittele itseksesi ja kokeile osaatko vastata itsellesi järkevästi.
Ethän sinä ole kärryillä ollut alunperinkään.
Kyllästynyt, miten perustelet väitteesi, ettei Ruustis ole ikinä kärryillä ollutkaan? Ja millä kärryillä? Kenen? Sinun? Vain sinäkö tiedät kärryjen absoluuttisen totuuden ja voit määritellä, kuka on kärryillä ja kuka ei? Mitäs jos meidän muiden mielestä kaikki muut ovat kärryillä paitsi sinä?
Tummanvihree- Viestien lukumäärä : 132
Valitettavasti
-
Valitettavasti täytyy todeta, että kellastunut tai Kyllästynyt - miten vain haluatte - on monessa oikeassa: viestejä kirjoitetaan ja luetaan huolimattomasti ja usein huonosti ymmärtäen, ja ketjujen sisältöjen muistaminen on puutteellista.
Nyanssien tajun yms. tulisi tietysti moderaattoreilla olla palstan huippua. Täällä näin ei ole. Arvostan silti heidän toimintaansa heidän avoimuutensa vuoksi.
-
Valitettavasti täytyy todeta, että kellastunut tai Kyllästynyt - miten vain haluatte - on monessa oikeassa: viestejä kirjoitetaan ja luetaan huolimattomasti ja usein huonosti ymmärtäen, ja ketjujen sisältöjen muistaminen on puutteellista.
Nyanssien tajun yms. tulisi tietysti moderaattoreilla olla palstan huippua. Täällä näin ei ole. Arvostan silti heidän toimintaansa heidän avoimuutensa vuoksi.
-
Kyllästynyt kirjoitti:
Valitus ei varmasti lukihäiriötä paranna, mutta se ehkä saa jonkun ajattelevan lukihäiriöisen käyttämään oikolukuohjelmaa.
Ei saa, ne ei ole toimivia. Ihan omakohtasta kokemusta. Ne ei toimi niihin tärkeimpiin virheisiin joita mä teen teksteissä, kirjaimen tai parin puuttuminen ei vie lukukelpoisuutta mihinkään.
Niin.. Sä et vastanut, pata kattilaako tässä nyt soimaa vai mikä on ideanaAjattelukyvyttömiin tai -haluttomiin tuskin mikään tepsii.
helu- Viestien lukumäärä : 182
Tummanvihree kirjoitti:Kyllästynyt, miten perustelet väitteesi, ettei Ruustis ole ikinä kärryillä ollutkaan? Ja millä kärryillä? Kenen? Sinun? Vain sinäkö tiedät kärryjen absoluuttisen totuuden ja voit määritellä, kuka on kärryillä ja kuka ei? Mitäs jos meidän muiden mielestä kaikki muut ovat kärryillä paitsi sinä?
1. Sillä, ettei Ruustis selvästikään ymmärrä mistä on kyse mutta kehtaa kuitenkin levittää vääriä käsityksiään (lukihäiriö ärsyttää) palstalla ja huudella muille "Turpa kiinni".
2. Ei edes paskarattailla - maitokärryistä puhumattakaan.
3. Kysymys kärryjen omistajasta ei ole relevantti silloin jos ei kenenkään kärryillä istu.
4. Absoluuttinen totuus on, ettei Ruustiksella pitäisi olla mitään asiaa huudella kenellekään mitään.
5. Voi määrittää mitä haluat, mutta katso kuitenkin että sinäkin pääset ensin kärryille ennen kuin huutelet lisää.
Tässäpä mielenkiintoinen näkemys:
"Valitettavasti täytyy todeta, että kellastunut tai Kyllästynyt - miten vain haluatte - on monessa oikeassa: viestejä kirjoitetaan ja luetaan huolimattomasti ja usein huonosti ymmärtäen, ja ketjujen sisältöjen muistaminen on puutteellista."
"Valitettavasti täytyy todeta, että kellastunut tai Kyllästynyt - miten vain haluatte - on monessa oikeassa: viestejä kirjoitetaan ja luetaan huolimattomasti ja usein huonosti ymmärtäen, ja ketjujen sisältöjen muistaminen on puutteellista."
Mirri- Viestien lukumäärä : 311
Admin, onko Kyllästyneelle annettu jokin erikoisoikeus päättää, kuka on kärryillä ja kuka ei?
Tummanvihree- Viestien lukumäärä : 132
Tummanvihree kirjoitti:Admin, onko Kyllästyneelle annettu jokin erikoisoikeus päättää, kuka on kärryillä ja kuka ei?
Ei
Niin, PL,...
valitettavasti mt-häiriöisellä VOI esiintyä vaikeuksia ymmärtää lukemaansa juuri niin kuin kirjoittaja sen tarkoitti ymmärrettäväksi. JA muistinkin kanssa, siis luetun tekstin muistamisen, voi olla ongelmia.
Jos välillä on ylipäätään vaikeaa lukea tai kirjoittaa mitään.
Jos lukee ahdistuneena itselle akuutista ongelmasta niinkin korkealentoista ja faktapitoista tekstiä kuin sinullakin tahtoo joskus olla, niin kyllä silloin SAATTAA hyvin käydä niinkin, että siitä tekstistäsi poimii vain pari yksityiskohtaa tai asiaa, jotka eniten itseä koskettavat, ja muu hienous ja ne nyanssit saattavat jäädä vaikka huomaamatta ja tajuamatta.
Minusta on tärkeämpää MITÄ sanoo kuin MITEN sanoo, vaikka jälkimmäinenkin olisi tietysti mukava osata hyvin. Mielestäni tässä oikeinkirjoituksesta riitelyssä ei ole sitä MITÄ SANOO, eli oikeaa asiaa, ollenkaan. Sääli, jos ihmisillä ei ole mitään tuon kummempaa sanottavaa. Silloin voisi vaikka jättää sanomattakin.
Eikös se pikkutarkkuus ja säntillisyys ollut anaalisen fiksaation ja pakkoneuroottisen luonteen, persoonallisuushäiriön piirteitä? Itse siitä tietysti on egosyntonisesti ylpeä tuosta pilkun...tarkkuudestaan. Muita se ärsyttää ja rasittaa.
Jos välillä on ylipäätään vaikeaa lukea tai kirjoittaa mitään.
Jos lukee ahdistuneena itselle akuutista ongelmasta niinkin korkealentoista ja faktapitoista tekstiä kuin sinullakin tahtoo joskus olla, niin kyllä silloin SAATTAA hyvin käydä niinkin, että siitä tekstistäsi poimii vain pari yksityiskohtaa tai asiaa, jotka eniten itseä koskettavat, ja muu hienous ja ne nyanssit saattavat jäädä vaikka huomaamatta ja tajuamatta.
Minusta on tärkeämpää MITÄ sanoo kuin MITEN sanoo, vaikka jälkimmäinenkin olisi tietysti mukava osata hyvin. Mielestäni tässä oikeinkirjoituksesta riitelyssä ei ole sitä MITÄ SANOO, eli oikeaa asiaa, ollenkaan. Sääli, jos ihmisillä ei ole mitään tuon kummempaa sanottavaa. Silloin voisi vaikka jättää sanomattakin.
Eikös se pikkutarkkuus ja säntillisyys ollut anaalisen fiksaation ja pakkoneuroottisen luonteen, persoonallisuushäiriön piirteitä? Itse siitä tietysti on egosyntonisesti ylpeä tuosta pilkun...tarkkuudestaan. Muita se ärsyttää ja rasittaa.
minätäällä- Viestien lukumäärä : 370
Sivu 7 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Similar topics
» Sulkekaa vaan kaikki Foorumit!!!
» New tukari
» Riidaton tukari 2:nen
» tukari, varatukari ja niin edespäin...
» Onko Tukari - varalla ajanvietettä vai ihan jotain muuta?
» New tukari
» Riidaton tukari 2:nen
» tukari, varatukari ja niin edespäin...
» Onko Tukari - varalla ajanvietettä vai ihan jotain muuta?
Sivu 7 / 7
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa